Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Men hun ønsker jo ikke lenger å bare være en frue som henger hjemme, men hun "skal ta bloggen til nye høyder" og da regner jeg med at hun får mer på timeplanen enn å vanne plastblomster og planlegge outfiten. Virker som målet hennes er å bli en mer credda kjendis, og med kjendisstatus kommer diverse "oppdrag" eller hva jeg skal kalle det, som gjest hos P3 Morgen, holde foredrag på BI, få gratis spakveld av The Thief og kundekveld med Bik Bok. Om hun vil bli en annerledes blogger enn det hun har vært, er hun nødt til å legge jordet bak seg og vende nesa si litt mer mot Oslo, men det blir en vanskelig kabal om hun skal rekke å hente i barnehagen også.

Vil ikke virke fullstendig stalker her, men nå sjekket jeg på kartet hvor hun bor og det tar vitterlig over 20 minutter å kjøre fra huset til Skien sentrum. Om de bare flytter til Porsgrunn eller Holmestrand vil hun ha større sjanser for å lykkes som en "kjendis".

Anonymous poster hash: f7ad2...873
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje bloggen skal fade ut. Hun har vel kanskje økt ambisjonene noe, nå som hun har mulighet til å bli litt mer "ekte" kjendis..

Ser for med et ukeblad om noen år, om en nysingel dame...

Anonymous poster hash: 04a63...3cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klikket meg inn på frua sin blogg i sted og trodde jeg hadde gjort noe feil og var havnet på Camilla Pihl sin blogg. For det som møtte meg var skinnjakka til CP. Hva skjer? Skal frua bli CP wannabe, eller? Norske bloggere overlapper hverandre så til de grader.

Anonymous poster hash: 6a3ab...0bf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun ønsker jo ikke lenger å bare være en frue som henger hjemme, men hun "skal ta bloggen til nye høyder" og da regner jeg med at hun får mer på timeplanen enn å vanne plastblomster og planlegge outfiten. Virker som målet hennes er å bli en mer credda kjendis, og med kjendisstatus kommer diverse "oppdrag" eller hva jeg skal kalle det, som gjest hos P3 Morgen, holde foredrag på BI, få gratis spakveld av The Thief og kundekveld med Bik Bok. Om hun vil bli en annerledes blogger enn det hun har vært, er hun nødt til å legge jordet bak seg og vende nesa si litt mer mot Oslo, men det blir en vanskelig kabal om hun skal rekke å hente i barnehagen også.

Vil ikke virke fullstendig stalker her, men nå sjekket jeg på kartet hvor hun bor og det tar vitterlig over 20 minutter å kjøre fra huset til Skien sentrum. Om de bare flytter til Porsgrunn eller Holmestrand vil hun ha større sjanser for å lykkes som en "kjendis".

Anonymous poster hash: f7ad2...873

Såpass grisegrendt, ja da var det ikke rart at huset var så billig. Rimelig dumt å shoppe vekk store deler av inntektene når et hus i mer sentrale bystrøk koster tre ganger så mye, og yrkene de har nå neppe er levedyktige om 4-5 år. Men det finner de vel tidsnok ut.

Anonymous poster hash: ce671...288

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. FF kjøpte den shortsen for 1 måned siden da, og hun viste sikkert ikke at AB hadde den? Men sammensetningen var jo skremmende lik.. For øvrig er de skoene FF bruker til det antrekket blodharry. Skikkelig Cowboy-Laila.

Når vi snakker om sko. Hun har jo helt vanvittig mange sko, og jeg synes hun bruker de samme om igjen? Det hender det er nye sko på bloggen, men da er det spons eller adlink.

Anonymous poster hash: fef78...c95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klikket meg inn på frua sin blogg i sted og trodde jeg hadde gjort noe feil og var havnet på Camilla Pihl sin blogg. For det som møtte meg var skinnjakka til CP. Hva skjer? Skal frua bli CP wannabe, eller? Norske bloggere overlapper hverandre så til de grader. Anonymous poster hash: 6a3ab...0bf

Akkurat det tenkte jeg også :). Vi har da aldri noensinne sett henne i noe tilsvarende før...

Anonymous poster hash: f0e3d...e6a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass grisegrendt, ja da var det ikke rart at huset var så billig. Rimelig dumt å shoppe vekk store deler av inntektene når et hus i mer sentrale bystrøk koster tre ganger så mye, og yrkene de har nå neppe er levedyktige om 4-5 år. Men det finner de vel tidsnok ut.

Anonymous poster hash: ce671...288

Hun har vel selv uttalt i en kommentar på bloggen at om 5-6 år ville de være økonomisk uavhengige og ikke trenge å jobbe, så daaaaeeee.... Hahaha

Anonymous poster hash: 04e71...683

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det tenkte jeg også :). Vi har da aldri noensinne sett henne i noe tilsvarende før...

Anonymous poster hash: f0e3d...e6a

Jeg klikket meg inn på frua sin blogg i sted og trodde jeg hadde gjort noe feil og var havnet på Camilla Pihl sin blogg. For det som møtte meg var skinnjakka til CP. Hva skjer? Skal frua bli CP wannabe, eller? Norske bloggere overlapper hverandre så til de grader.

Anonymous poster hash: 6a3ab...0bf

Camilla Pihl er blitt Fotballfrues rådgiver og skal løfte henne til nye høyder. Camilla var jo på God Morgen Norge og fortalte om hvordan navnet hennes nå var blitt en merkevare og det er det jo. Så nå skal hun gjøre samme for Fotballfrue, sikkert derav navnebytte på blogg. Går jo ikke an å selge sko- og smykkekolleksjoner signert "by Fotballfrue".. Jeg vil absolutt si det er et smart valg av fruen, for som andre peker navnet og bloggen til Camilla har mer "cred" i mote- og kjendisverden.

Anonymous poster hash: 334e6...295

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla Pihl er blitt Fotballfrues rådgiver og skal løfte henne til nye høyder. Camilla var jo på God Morgen Norge og fortalte om hvordan navnet hennes nå var blitt en merkevare og det er det jo. Så nå skal hun gjøre samme for Fotballfrue, sikkert derav navnebytte på blogg. Går jo ikke an å selge sko- og smykkekolleksjoner signert "by Fotballfrue".. Jeg vil absolutt si det er et smart valg av fruen, for som andre peker navnet og bloggen til Camilla har mer "cred" i mote- og kjendisverden.

Alle har jo fått med seg det. Men det folk lurer på er vel om hun skal BLI akkurat som CP. En ting er at hun vil vekk fra det lyserosa FF imaget- men hun trenger jo ikke bli en kopi av CP ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mye FF betaler for det jeg...

Anonymous poster hash: 04e71...683

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kjører ikke via Porsgrunn og Skien for å komme fra siljan til Oslo. Det er en annen vei.

Anonymous poster hash: b20a4...bd6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper hun kommer med en egen kolleksjon etterhvert. Type treningstøy, sko, eller klær...og er overbevist om at hun kommer til å ta flere medieoppdrag, som gjest hee og der. Evt programleder etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere må nesten skylde på Angelica Blick, for tror ikke fruen grublet seg frem til dette selv; http://instagram.com/p/td5Dk3G9Nc/ :fnise:

Jeg la igjen en kommentar om det ikke kanskje hadde vært hyggelig for Angelica Blicks om hun oppga henne som inspirasjon for antrekket, siden det var så og si helt likt. Ble kommentaren godkjent? Nei! Og de som gir uttrykk for at de kun siler ut veldig ufine kommentarer som går på personangrep osv...

Anonymous poster hash: 1de67...f52

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå liker jo FF å dille med "tull og tøys" , men å ikke kunne overlate litt pakking til LK fordi hun helst vil ha kontroll på Nelias outfits.... Ja.... :/

Altså: ta med noen bodyer og strømpebukser og slikt? Nå en virkelig ordne OUTFITS til ei som ikke har fylt året?

Anonymous poster hash: c0743...807

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper hun kommer med en egen kolleksjon etterhvert. Type treningstøy, sko, eller klær...og er overbevist om at hun kommer til å ta flere medieoppdrag, som gjest hee og der. Evt programleder etterhvert.

Har hun ikke allerede designet en kjole? Og sko? Mener å huske det fra den tida jeg leste bloggen hennes. Treningstøy er hun jo veldig glad i, og bruker mye, så der har hun sikkert noe å bidra med. Programleder? Nei, syntes ikke hun gjorde noen god figur som programleder i Det-Nye-jenta. Det er sikkert kjekt å bli invitert som gjest i diverse programmer, men da må hun øve på å svare, synes jeg, og ikke si så mye : "jeg veeet ikke", som hun f.eks. gjorde som gjest i God morgen Norge etter exiten i SVD.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hun ikke allerede designet en kjole? Og sko? Mener å huske det fra den tida jeg leste bloggen hennes. Treningstøy er hun jo veldig glad i, og bruker mye, så der har hun sikkert noe å bidra med. Programleder? Nei, syntes ikke hun gjorde noen god figur som programleder i Det-Nye-jenta. Det er sikkert kjekt å bli invitert som gjest i diverse programmer, men da må hun øve på å svare, synes jeg, og ikke si så mye : "jeg veeet ikke", som hun f.eks. gjorde som gjest i God morgen Norge etter exiten i SVD.

Ja, også må de jo ha noe å intervjue henne OM?!

Anonymous poster hash: c0743...807

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la igjen en kommentar om det ikke kanskje hadde vært hyggelig for Angelica Blicks om hun oppga henne som inspirasjon for antrekket, siden det var så og si helt likt. Ble kommentaren godkjent? Nei! Og de som gir uttrykk for at de kun siler ut veldig ufine kommentarer som går på personangrep osv...Anonymous poster hash: 1de67...f52

Haha, herlighet. En så tåpelig kommentar hadde ikke jeg gidda å godkjent heller.

Anonymous poster hash: cb0c3...532

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, herlighet. En så tåpelig kommentar hadde ikke jeg gidda å godkjent heller.

Anonymous poster hash: cb0c3...532

Enig. Hvorfor godkjenne en ren provokasjon på sin egen blogg.

Folk snur virkelig på det her inne til tider.

Koko...

Anonymous poster hash: be0de...5e5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst; la oss diskutere stilen hennes her. Kommentarer som er stygge og går på henne som person kan tas i en av de uendelig andre trådene. Men jeg er oppriktig intr i å hørre om noen faktisk leser bloggen for å kopiere stilen hennes? Jeg liker godt bloggen men har knappt aldri sett et eneste antrekk jeg kunne tenkt meg å bruke..

Anonymous poster hash: 4f897...11c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...