Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Hold the door
Skrevet

Jeg tror nok ikke den genseren er sponset, men kjøpt for egne penger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok ikke den genseren er sponset, men kjøpt for egne penger.

Den har jo annonselenke? Er det ikke samme genser da(har ikke brillene mine på)? Haha.

• Liker 1
Skrevet

Noen som har sett det siste innlegget til Trine Grung? Har inntrykk av at hun digger fotballfrue men her er jo hun imot veldig mye av akkurat det som ff holder på med.. Sorry har ikke link( dårlig på det)

Det gå i det at hun er dritlei det overfladiske :)

• Liker 1
Skrevet

Den har jo annonselenke? Er det ikke samme genser da(har ikke brillene mine på)? Haha.

Hun kan ha kjøpt den selv, men fortsatt ha en avtale slik at hun får en viss sum per klikk på annonselenken.

Skrevet

Beklager leste det du skrev feil, men ser det nå :-)

Ja jeg poengterte at det er da ikke noe galt i at hun velger å løpe inne, gjorde det som sagt selv, selvom det var steikende sol.

Gjest Hold the door
Skrevet

Jo, det er samme genseren.

Når hun legger ved annonselenker har hun i all hovedsak (har jeg inntrykk av, i alle fall, men man vet jo aldri om noe er sponset selv om det ikke opplyses om) kjøpt plagget selv uten noe sammarbeid med produsent eller nettbutikk. Det som er reklame(annonselenker) her er det at hun via en tredjepart får betalt når folk klikker på lenka og kjøper noe.

Skrevet

Eneste som er å "ta" henne på ifm genseren er at innlegget er ettermerket øverst..

Skrevet

Uendelig mange spørsmål om genseren. Ok.

Skrevet

Kun 1/3 av kommentarene til fargeleggingsinnlegget var om genseren..

Skrevet

Uendelighetsbegrepet har fått en ny definisjon.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jaja.   :natti:   

Endret av Cornucopia
  • Liker 2
Gjest Gjest_Taystee
Skrevet

Noen som har vg pluss og kan gjengi hva hennes største tabbe er? (Evt pm)

• Liker 1
Skrevet

Noen som har vg pluss og kan gjengi hva hennes største tabbe er? (Evt pm)

Caroline Berg Eriksen (28)

Norges største blogger:Carolinebergeriksen.no

Inntekt 2013: 1,43 millioner kroner

Lesere: Rundt 60 000 unike lesere daglig

I desember i fjor avslørte Dagbladet at Norges største blogger, Caroline Berg Eriksen (28) («Fotballfrue»), redigerte seg slankere på flere bloggbilder.

Hun manipulerte puppene sine større og endret størrelsen på midje, lår og armer.

– Min største tabbe er at jeg retusjerte meg selv tynnere på enkelte bilder og med det ble et negativt forbilde for unge jenter. Helt uakseptabelt, sier Berg Eriksen.

En annen skandale var da ektemannen skrev falske innlegg i kommentarfeltet på bloggen.

– Det er viktig for meg å understreke at det har vært meg og ingen andre som står bak denne barnslige oppførselen. Caroline har aldri, og ville aldri, holdt på slik. Mest av alt er jeg lei meg for å ha satt henne i denne klemma, det har hun ikke fortjent, uttalte ektemannen Lars-Kristian Eriksen til VG, som avslørte saken.

Og én opplevelse peker seg ut for «Fotballfrue» som verre enn alle andre:

– Jeg har blitt forfulgt av en fremmed både på Facebook, Instagram og i kommentarfeltet. Til slutt ble jeg oppsøkt hjemme, og det var utrolig ubehagelig og skremmende. Vi har vært nødt til å tilkalle politi. Jeg har sluttet å være alene hjemme etter at det er mørkt på grunn av dette, sier Caroline.

• Liker 1
Gjest Gjest_Taystee
Skrevet (endret)

Caroline Berg Eriksen (28)

Norges største blogger:Carolinebergeriksen.no

Inntekt 2013: 1,43 millioner kroner

Lesere: Rundt 60 000 unike lesere daglig

I desember i fjor avslørte Dagbladet at Norges største blogger, Caroline Berg Eriksen (28) («Fotballfrue»), redigerte seg slankere på flere bloggbilder.

Hun manipulerte puppene sine større og endret størrelsen på midje, lår og armer.

– Min største tabbe er at jeg retusjerte meg selv tynnere på enkelte bilder og med det ble et negativt forbilde for unge jenter. Helt uakseptabelt, sier Berg Eriksen.

En annen skandale var da ektemannen skrev falske innlegg i kommentarfeltet på bloggen.

– Det er viktig for meg å understreke at det har vært meg og ingen andre som står bak denne barnslige oppførselen. Caroline har aldri, og ville aldri, holdt på slik. Mest av alt er jeg lei meg for å ha satt henne i denne klemma, det har hun ikke fortjent, uttalte ektemannen Lars-Kristian Eriksen til VG, som avslørte saken.

Og én opplevelse peker seg ut for «Fotballfrue» som verre enn alle andre:

– Jeg har blitt forfulgt av en fremmed både på Facebook, Instagram og i kommentarfeltet. Til slutt ble jeg oppsøkt hjemme, og det var utrolig ubehagelig og skremmende. Vi har vært nødt til å tilkalle politi. Jeg har sluttet å være alene hjemme etter at det er mørkt på grunn av dette, sier Caroline.

Takk. Var det jeg tenkte.

Forresten. DAGBLADET avslørte.....?

Endret av Taystee
  • Liker 7
Skrevet (endret)

Takk. Var det jeg tenkte.

Forresten. DAGBLADET avslørte.....?

Dagbladet avslørte, og "Norges største blogger" nuvel... Endret av BeverTramp
  • Liker 11
Skrevet (endret)

Det siste innlegget er merket med annonse helt øverst.

Betyr dette at aller 12(!) Nettbutikkene er sponsorer/samarbeidspartnere?

Edit: la til et ?

Endret av BeverTramp
Gjest Atheena
Skrevet (endret)

Ser at LK etterspør hvordan Snapchat kan brukes som markedsføringskanal og annonseplattform i "stort og smått...." på Facebook. 

Det blir også nevnt at IG snart vil begynne med annonse muligheter i desember. Skjønner jo at de ønsker å bruke alle SoMe kanalene for å tjene penger, men det er urovekkende at man skal måtte passe seg for reklame overalt. Spesielt den yngre brukergruppen som kanskje ikke er like kritiske. 

Endret av Atheena
Skrevet

Ser at LK etterspør hvordan Snapchat kan brukes som markedsføringskanal og annonseplattform i "stort og smått...." på Facebook. 

Det blir også nevnt at IG snart vil begynne med annonse muligheter i desember. Skjønner jo at de ønsker å bruke alle SoMe kanalene for å tjene penger, men det er urovekkende at man skal måtte passe seg for reklame overalt. Spesielt den yngre brukergruppen som kanskje ikke er like kritiske. 

"Men tjener hun nok til å leve av dette?"  :rolleyes:  Ekstra inntektskilder må til for å sponse overforbruket nå som bloggen har dalt til 5-6-7 plass på blogglisten... 

• Liker 4
Skrevet

Mye vil ha mer, og faen vil ha fler er det noe som heter..

• Liker 2
Skrevet (endret)

Aner ikke, men jeg leste innlegget i dag morges og da var det ikke merket med annonse. Ettermerking igjen.

Har hele tiden vært merket når jeg har lest det. Tok du skjermbilde? 

Så den aktuelle tråden, men det var vel ikke det han spurte om? Han skriver også i en kommentar ganske tidlig at det ikke er det han lurer på. 

Endret av jesper23
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...