Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å... herre... For en film. Jeg sier akkurat hva jeg vil om den. Den inneholder reklame og produktplasseringer. Jeg ble faktisk litt satt ut av den😂 For det første ville jeg kanskje fått et annet inntrykk dersom de hadde brukt en sang som ga litt mer sommerfølelse. Ellers ble det litt for mye Baywatch og *deilige bilder* for min del. De er rett og slett komiske....

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor alltid presisere at det er 'chartertur'? Man kan faktisk reise til en gresk øy uten at det er charter, eller er Hellas for simpelt plutselig?

Jeg elsker Hellas og ville ikke vært flau over å reise dit, men nå har visst alt blitt harry.

:klo:

Sier meg helt enig. Selv om man reiser til f.eks Hellas eller Spania så er det ikke nødvendigvis typisk chartertur. Jeg skal f.eks i år 3 ganger til Kreta, reiser som oftest flere ganger hvert år. Ja, jeg kjøper bare flybillettene med oppsatt charterfly, men reiser likevel ikke charter.. 

• Liker 1
Skrevet

Måtte inn å sjekke jeg også.. herregud så kleint! Og den musikken til en film om abslolutt...ingenting!!

Hvem lager en film fra en chartertur og tror at det skal være spennende? Sikkert koselig for dem det gjelder men hvorfor dele det med hele verden? Filmen virket også veldig lang og kjedelig. Skulle trodd det var 20 min. Måtte skru av halvveis i filmen.

Nelia har forresten blitt prikk lik LK :)

Fordi de lever i villfarelsen om at de selv og det de eventuelt gjør er så viktig at alle andre må få vite det. 

• Liker 7
Skrevet

Hehe :) og nærbilde av klokka til LK i begynnelsen av filmen. Huff...

• Liker 11
Skrevet

Han er glad i den klokka  :fnise:

• Liker 7
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Det berøres her et tema som jeg finner høyst interessant: Hva skjer med et menneske som hver eneste dag gjennom år overstrømmes med komplimenter? Som hver dag fortelles hvor flink, flott, vakker, stilig, elegant, pen, tøff, (fyll inn selv) det er? Og disse komplimentene kommer ikke fra venner og familie, men fra ukjente personer.

En blogger på størrelse med CBE-bloggen mottar mer ros i løpet av en dag enn hva de fleste andre gjør i løpet av en måned/et kvartal e.l.

Jeg mener at det gjør noe med vedkommende, og ikke nødvendigvis er konsekvensene av denne overveldige rosen positive. Man kan sammenligne det med (sen)virkningene av årelang mobbing,

Skrevet

At de ikke gir seg med den skjulte reklamen de sniker inn overalt!

• Liker 11
Skrevet

At de ikke gir seg med den skjulte reklamen de sniker inn overalt!

Såpass lav moral som den bedriften virker å ha forstår jeg de godt. Det er jo null konsekvenser, til tross for at det ukentlig brytes med regelverket enten i form av "tilfeldig plasserte" sponsede produkter, umerkede instagram/Facebook innlegg, eller Lindex-gata lignende saker ala Froosh smoothie, Ganniklær, Camilla Phil sko osv osv osv i det uendelige nærmest....

• Liker 10
Skrevet

Om denne ernæringsfysiologutdanningen ikke gir frukter har LKE en lysende framtid som produsent av deltager-introer til Paradise Hotel.

Huff...den videoen var så klein at jeg klarte ikke se den ferdig... Hva er det de prøver å fremstå som?

• Liker 3
Skrevet

Har ikke sett denne videoen men har sett all rosen og all skrytet hun får på bloggen for nevnt video.

Det er jo så en kan lure på om leserene hennes og KG ser samme video.... :klo:

• Liker 4
Skrevet

Har ikke sett denne videoen men har sett all rosen og all skrytet hun får på bloggen for nevnt video.

Skrevet

Grunnen til den pussige musikken er vel at all annen musikk er det copyright på. Det der er vel noe som fritt kan brukes tipper jeg.

• Liker 3
Gjest SelinaKyle
Skrevet

Ser hun får skryt i kommentarfeltet fordi hun viser hun er menneskelig når hun danser i videoen...... Selv sier Caroline at hun 'dauer' av dansinga.. Selv dauer jeg over at folk er så dumme at de ikke ser at videoen er 100% kalkulert for å framstille dem som uformelle og ikke fullt så up-tight. Hvis man ser litt nærmere så har alle disse endringene og forsøkene på å være mer folkelig kommet etter redigeringssaken, og det blir kun gjort for å redde ansikt og bygge seg selv opp igjen. Alle vet jo at verken C eller LK bevisst ville lagt ut noe på nett som de ikke tror kan gagne dem.

Gjest SelinaKyle
Skrevet

Ser hun får skryt i kommentarfeltet fordi hun viser hun er menneskelig når hun danser i videoen...... Selv sier Caroline at hun 'dauer' av dansinga.. Selv dauer jeg over at folk er så dumme at de ikke ser at videoen er 100% kalkulert for å framstille dem som uformelle og ikke fullt så up-tight. Hvis man ser litt nærmere så har alle disse endringene og forsøkene på å være mer folkelig kommet etter redigeringssaken, og det blir kun gjort for å redde ansikt og bygge seg selv opp igjen. Alle vet jo at verken C eller LK bevisst ville lagt ut noe på nett som de ikke tror kan gagne dem.

Gjest Bergensia
Skrevet

Når man har på seg de lyserosa venninnebrillene så ser man ikke forbi hva denne videoen egentlig har som formål.
Skrevet

Kleineste jeg har sett på ekstremt lenge! Hadde mamma og pappa laga slike ferievideoer fra da jeg var liten... nei, vil ikke tenke på det engang.

Nå så jeg for meg dette i hodet.

Du slette tid så absurd.. De burde virkelig stoppes. Virkelig!

• Liker 10
Skrevet

Jeg synes videoen var kjempemorsom:-D Selvom det kanskje ikke var hensikten :fnise:

• Liker 8
Skrevet

Såpass lav moral som den bedriften virker å ha forstår jeg de godt. Det er jo null konsekvenser, til tross for at det ukentlig brytes med regelverket enten i form av "tilfeldig plasserte" sponsede produkter, umerkede instagram/Facebook innlegg, eller Lindex-gata lignende saker ala Froosh smoothie, Ganniklær, Camilla Phil sko osv osv osv i det uendelige nærmest....

Jepp, jeg tror ikke holdningene deres har endret seg i det hele tatt, dessverre.

Verken til snikreklamering eller fiksing på bilder.

Jeg har en venninne som bor ikke så langt unna Fotballfrue, og hun fortalte at hun hadde spist lunsj samme sted som dem i forrige uke. Det var en lunsj det ble publisert både blogginnlegg, Instagrampost, og masse Snaper, både fra han og henne, fra.

Venninnen min sa at det er tydelig at de redigerer bildene på bloggen mye, for Fotballfrue så veldig annerledes ut i ansiktet (og hun mente IKKE at slik hun ser ut ikke er bra, men at hun ikke skjønner hvorfor de fikser så mye på ansiktet hennes på bloggen når de har sagt at de ikke redigerer bilder lenger).

I tillegg sa hun at hun syntes det så trist ut at de satt med mobiler og poserte og filmet og tok bilder konstant, at det så helt manisk ut og absolutt ikke slik det ble fremstilt i blogginnlegget som het noe i retning "lunching with my love".

• Liker 18
Gjest Atheena
Skrevet

Altså hele filmen er jo iscenesatt. Seilbrettet/surefebrettet er kun brukt som en rekvisitt for å få det til å se kulere ut. Dette er jo ikke en typisk feriefilm som er tatt i "nuet" hvor kamera tilfeldigvis er dratt opp når det skjedde noe gøy eller noe som var verdt å fange på film. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...