Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Hvorfor bruker de penger på alkohol? De "investerte" jo i perlehengerne fordi de ikke brukte penger på alkohol og røyk, som "alle andre".

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med fremsiden mener jeg den siden skjermen er på. Alle bruker jo den når de tar selfies. Blir kanskje speilvendt andre veien også, jeg vet ikke.

Kan ikke de som anklager CBE for løgn bare prøve selv, før de kommer med anklager?

 

Ser at vi omtaler sidene forskjellig. Godt vi fikk det avklart.

Uansett så speilvender den ikke slik som CBE hevder hos meg.

 

Hun skriver i kommentarfeltet at hun benyttet selfiekameraet. Hun sitter til venstre og han til høyre i bilen. 

Endret av LilleSnupp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg ser man at tatoveringen og gifteringen til Lars Kristian er speilvendte. :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden forrige innlegg nå. Var nok ei skikkelig rotbløyte for dem igår. Hadde vært moro å sett "bildedryss" fra dét på bloggen!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg ser man at tatoveringen og gifteringen til Lars Kristian er speilvendte. :)

 

Tror du har helt rett i at videoen/bildet er speilvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden forrige innlegg nå. Var nok ei skikkelig rotbløyte for dem igår. Hadde vært moro å sett "bildedryss" fra dét på bloggen!

"Min fantastiske mann holder håret mitt mens jeg spyr.

Flere av dere har spurt hvilken maskara jeg bruker, og som dere ser holder Jalla Maskara seg fint selv når tårene renner. Fåes kjøpt her: %%% husk rabatten ved å skrive Fyllekule"

:lol:

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri lagt ut selfie fra bil på snap selv.

 

På instagram blir slike filmer ikke speilvendte - vi la ut en film av datteren min og venner i bilen på vei til skoleavslutning, og det ser IKKE ut som hun kjører der.  (Det skulle tatt seg ut! :rulle:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena

Speil, speil på veggen der, hvem er vakrest i verden her..

Det har gått dem begge to til hodet for lengst. Så ekstrem narsissisme er bare ikke sunt

Ja det har vippet over helt på snap. De er høye på seg selv. Utfra snappene i går/natt var de ekstremt opptatt av å digge seg selv i selfiekamera å publisere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Jeg har fulgt henne en stund på snap, og hun har da snappet en del bilder/film fra bilturer hun har vært alene på tidligere også...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faico

Jeg har fulgt henne en stund på snap, og hun har da snappet en del bilder/film fra bilturer hun har vært alene på tidligere også...?

om jeg skal ta bilde,snappe eller sende sms så kjører jeg inn til siden å stopper.. Er vi sikre på at hun ikke gjør det samme?
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun følger med her iallefall ;) siste snap: "ser alltid netflix når jeg fikser meg. Snap speilvender ;p "

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hulderjenta

om jeg skal ta bilde,snappe eller sende sms så kjører jeg inn til siden å stopper.. Er vi sikre på at hun ikke gjør det samme?

Nei, det er det jeg ikke vet eller husker (husker ikke om bilen er i bevegelse pr filmsnappene f.eks.). Om hun kjører inn til siden hver bidige gang er det jo flott, har selv venner som synder grovt på dette..

Det var mest en slengkommentar til "tør ikke snappe og kjøre, snapper aldri når jeg er sjåfør" osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må en virkelig snappe når en kjører bil? Må en se netflix når en fikser seg?

La nå hjernen hvile litt :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må en virkelig snappe når en kjører bil? Må en se netflix når en fikser seg?

La nå hjernen hvile litt :)

Vær alene, ubehandlet og uforstyrret og se hvor godt man har det med seg selv da. (Lakmustest på om man virkelig har det bra i egen kropp og sinn)

Jeg blir helt sliten av paret.

Endret av Vitulina
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må en virkelig snappe når en kjører bil? Må en se netflix når en fikser seg?

La nå hjernen hvile litt :)

Jeg ha noe å se på når jeg fikser meg, for det er det kjedeligste jeg vet. Så ja, noen må det  :danse:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Egentlig kan man vel bare se på ansiktstrekka til folk (som har en symmetri som gjør det mulig å se forskjell) om et bilde er speilvendt eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er det jeg ikke vet eller husker (husker ikke om bilen er i bevegelse pr filmsnappene f.eks.). Om hun kjører inn til siden hver bidige gang er det jo flott, har selv venner som synder grovt på dette..

Det var mest en slengkommentar til "tør ikke snappe og kjøre, snapper aldri når jeg er sjåfør" osv.

Hun har hvertfall påpekt et par ganger at hun snapper mens hun sitter i bilen, og den lader eller venter på ferja f.eks. 

Endret av skyflakes
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...