RompeRusk Skrevet 22. juni 2015 #14161 Del Skrevet 22. juni 2015 Ja, det er vel tilbake til før håret hennes hadde egne avtaler dette? Gode gamle dager. 1 år siden den kom ut, faktisk.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 22. juni 2015 #14162 Del Skrevet 22. juni 2015 Denne er så gammeldags at den ligger på youtube Jøss, er hun full her ?? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 22. juni 2015 #14163 Del Skrevet 22. juni 2015 Speilvendt eller ikke, CBE har lagt ut snapper tidligere hvor hun sitter i førersiden på bilen (mens den lader!), og da sitter hun der som LKE sitter på den omdiskuterte snappen. FERDIG SNAKKA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblesaft Skrevet 22. juni 2015 #14164 Del Skrevet 22. juni 2015 Hva heter Caroline og mannen på snap? Fant det ikke via google/face/bloggen Siden jeg fikk noen upvotes (flere lurer), kan noen avsløre svaret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbæret. Skrevet 22. juni 2015 #14165 Del Skrevet 22. juni 2015 Lars Kristian heter lkeriksen23, og Caroline heter carobergeriksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 22. juni 2015 #14166 Del Skrevet 22. juni 2015 Jøss, er hun full her ?? :-D Tror hun bare er søvnig. Jeg er vanligvis halvt død i bilen på kvelden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 22. juni 2015 #14167 Del Skrevet 22. juni 2015 Tror hun bare er søvnig. Jeg er vanligvis halvt død i bilen på kvelden Enig her, hun er nok bare trøtt! Når det er sagt, det er virkelig kritikkverdig å filme mens du kjører! Hadde mannen gjort det, oj, så forbanna jeg hadde blitt!!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konvall Skrevet 22. juni 2015 #14168 Del Skrevet 22. juni 2015 Ny film fra ferien lagt ut. Har aldri før sett på disse opptakene som FF har tatt. Og jeg synes... Hva skal jeg si? Jeg synes det er så.....Kleint! Skal ikke følge med neste gang for å si det sånn.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 22. juni 2015 #14169 Del Skrevet 22. juni 2015 Ny film fra ferien lagt ut. Har aldri før sett på disse opptakene som FF har tatt. Og jeg synes... Hva skal jeg si? Jeg synes det er så.....Kleint! Skal ikke følge med neste gang for å si det sånn.... Med en 20 sek reklamesnutt først. Mediehus eller private sommerminner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 22. juni 2015 #14170 Del Skrevet 22. juni 2015 huff så kleint. Nevnte jeg høye på seg selv? Ble heldigvis noe bedre utover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 22. juni 2015 #14171 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Uff, den burde slettes. Trodde ikke det var mulig med noe kleinere enn de på Snapchat, men denne videoen sprengte skalaen. Jeg tror de har blitt helt blinde på hvordan de fremstår utad, og det må familie og venner også ha blitt. Jeg hadde håpet at mine nærmeste ville sagt fra hvis jeg fremstod slik offentlig. Endret 22. juni 2015 av Mahnaz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 22. juni 2015 #14172 Del Skrevet 22. juni 2015 Uff, den burde slettes. Trodde ikke det var mulig med noe kleinere enn de på Snapchat, men denne videoen sprengte skalaen. Jeg tror de har blitt helt blinde på hvordan de fremstår utad, og det må familie og venner også ha blitt. Jeg hadde håpet at mine nærmeste ville sagt fra hvis jeg fremstod slik offentlig. Hvordan slik? Enig i at videoen er klein. Jeg tenkte:hvem lager og så viser en sånn klein video der de gjør seg til og lager trutmunn, viser frem produkter osv??! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 22. juni 2015 #14173 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Hvordan slik? Enig i at videoen er klein. Jeg tenkte:hvem lager og så viser en sånn klein video der de gjør seg til og lager trutmunn, viser frem produkter osv??!For meg fremstår de som veldig selvopptatte, materalistiske mennesker som er veldig opptatt av hvordan andre ser på dem. For noen år siden viste de mye mer av sin egen personlighet (som var ganske harry og veldig "bygda", men hvert fall ekte og dermed ikke verdt å kritisere), mens nå prøver de så altfor hardt å "passe inn" og driver heftig imagebygging. Det føles ut som hun før dansenummeret har sagt "Lasse, jeg må gjøre noe crazy men som samtidig ser bra ut, hva kan jeg gjøre?". At alt liksom er gjennomtenkt og planlagt "morsomt", uten at noe er spontant, ekte eller representerer hvem de egentlig er. For meg så skinner det gjennom at de egentlig er veldig usikre mennesker. Noen her mener at utseendet ikke kan kritiseres, men for meg blir bloggen en komedie når bildene viser en dame uten noen skavanker, håret perfekt dandert med masse volum og fyldige kinn og lepper når en video viser en helt ordinær jente. Hun burde virkelig tone ned redigeringen igjen, det var bra en periode etter skandalen. Endret 22. juni 2015 av Mahnaz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. juni 2015 #14174 Del Skrevet 22. juni 2015 Søtt barn og nydelig søster (håret 💕). Ellers: ganske oppstyltet og selvdiggende, hva ER det med den trutmunngreia? Virker veldig fjortis. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 22. juni 2015 #14175 Del Skrevet 22. juni 2015 Om denne ernæringsfysiologutdanningen ikke gir frukter har LKE en lysende framtid som produsent av deltager-introer til Paradise Hotel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 22. juni 2015 #14176 Del Skrevet 22. juni 2015 Kleineste jeg har sett på ekstremt lenge! Hadde mamma og pappa laga slike ferievideoer fra da jeg var liten... nei, vil ikke tenke på det engang. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 22. juni 2015 #14177 Del Skrevet 22. juni 2015 Denne er så gammeldags at den ligger på youtube https://www.youtube.com/watch?v=0GQCDKi2w-A Haha den videoen der! De lydene hun lager før hun sier "hva gjør du.." priceless! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SelinaKyle Skrevet 23. juni 2015 #14178 Del Skrevet 23. juni 2015 For meg fremstår de som veldig selvopptatte, materalistiske mennesker som er veldig opptatt av hvordan andre ser på dem. For noen år siden viste de mye mer av sin egen personlighet (som var ganske harry og veldig "bygda", men hvert fall ekte og dermed ikke verdt å kritisere), mens nå prøver de så altfor hardt å "passe inn" og driver heftig imagebygging. Det føles ut som hun før dansenummeret har sagt "Lasse, jeg må gjøre noe crazy men som samtidig ser bra ut, hva kan jeg gjøre?". At alt liksom er gjennomtenkt og planlagt "morsomt", uten at noe er spontant, ekte eller representerer hvem de egentlig er. For meg så skinner det gjennom at de egentlig er veldig usikre mennesker. Noen her mener at utseendet ikke kan kritiseres, men for meg blir bloggen en komedie når bildene viser en dame uten noen skavanker, håret perfekt dandert med masse volum og fyldige kinn og lepper når en video viser en helt ordinær jente. Hun burde virkelig tone ned redigeringen igjen, det var bra en periode etter skandalen. Du sa akkurat det jeg tenkte, bare bedre. I begynnelsen, 2009-2010, likte jeg CBE. Hun virket morsom og jordnær og mer ekte. Forstår jo at hun/de har vokst til at hun har blitt et varemerke, og forstår det er mye de ikke viser på bloggen, men alt virker nå veldig oppstilt, uekte og 'staget'. Leser ikke bloggen lenger pga det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 23. juni 2015 #14179 Del Skrevet 23. juni 2015 (endret) Måtte inn å sjekke jeg også.. herregud så kleint! Og den musikken til en film om abslolutt...ingenting!! Hvem lager en film fra en chartertur og tror at det skal være spennende? Sikkert koselig for dem det gjelder men hvorfor dele det med hele verden? Filmen virket også veldig lang og kjedelig. Skulle trodd det var 20 min. Måtte skru av halvveis i filmen. Nelia har forresten blitt prikk lik LK Endret 23. juni 2015 av Hege899 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. juni 2015 #14180 Del Skrevet 23. juni 2015 Hvorfor alltid presisere at det er 'chartertur'? Man kan faktisk reise til en gresk øy uten at det er charter, eller er Hellas for simpelt plutselig? Jeg elsker Hellas og ville ikke vært flau over å reise dit, men nå har visst alt blitt harry. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg