Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av ^littletoomuch
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Atheena
Skrevet

Elsker snappene der hun synger til musikk i bilen. :fnise:  :fnise: :fnise:  

Camilla Pihl hadde også en fin en med at hun elsker r&b-svisker eller noe sånt.

Keep it coming, sier jeg!

Ja akkurat de to jeg tenkte på i innlegget jeg skrev før dette. 

Gjest faico
Skrevet

Hadde de som støttet CBE kommet noen gode argumenter i stedet for føleri, personangrep på meddebattanter og ikke kalt alt mobbing kunne man tatt meningen dems på alvor.

Jeg har fortsatt til gode å lese noen godt begrunnede synspunkter fra "den siden".

andre i denne diskusjonen kommer aldri med personangrep på meddebattanter?
  • Liker 2
Gjest faico
Skrevet

Merkelig stille fra "den siden" under kampen nå.. :sjenert:

Oy oy som jeg spekulerer og er villt usaklig, men jeg måtte bare!

jeg er ikke på kamp.....
Skrevet

om du synes hun synker ned på ett så lavt nivå,så la være å se bloggen,snapcaht og instagram av henne. Det er da vel ikke verre enn det. (Jeg vet jeg kan la være å lese her inne)

Tror du har et alldeles så lite hakk i plata.

Det faller deg ikke inn at jeg LIKER å lese bloggen hennes da? Jeg LIKER henne, men liker ikke alt hun gjør.

Leser du hva jeg skriver i det hele tatt, eller går du inn for å vinne prisen for mest usaklige diskuterer noen gang?

Er det ikke lov å ha delte meninger om saker og ting? Eller må man se alt i svart hvitt? Ser jo at du ser alt som har med denne foretningskvinnen å gjøre som enten eller, men det går faktisk an å ha to tanker i hodet samtidig.

Hun har så mye mer å by på enn våte og sandete rumpeballer i sakte film, sier jeg.

• Liker 16
Gjest Whatevz
Skrevet

Kjempebra at hun skriver om denne tortur-festivalen I Kina synes jeg. Flere får øynene opp og signerer :)

• Liker 4
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for brukerdebatt - samt spekulasjoner!

- Magnifique, moderator.

Endret av Magnifique
  • Liker 2
Skrevet

Herlighet elsker fyllesnapsene

Skrevet

Synes det er rart de bruker mer tid på å snappe filmer og bilder av kvelden sin enn å nyte kvelden sammen... Men men...

• Liker 12
Skrevet

Sitte å snappe mens man kjører bil? Det er jo... trafikksikkert...

• Liker 14
Gjest Zeitgeist
Skrevet

De må gjerne drikke seg fulle for min del, men jeg klarer ikke helt å se hva fylleri har i et livsstilsmagasin å gjøre.

Det ble en gang skrevet på bloggen at snappene skulle gi et innblikk "bak scenene" til bloggen. Vil dette da bety at bloggeierne drikker seg fulle til stadighet?

Skrevet

Skulle gitt mye for å vært på den festen/konsert og faktisk sett de to der - mer opptatt av å filme seg selv enn de på scenen.

• Liker 8
Skrevet

Og til slutt står alle rundt bak den. De danser og koser seg, mens paret sitter. Og holder på med mobilen. :sjokk:

• Liker 5
Skrevet

Noe kleint ja, synger, vrir riktig side av hodet mot kamera, lager trutmunn og blunker.

Hvor mange snaps med tekst og emojis fra den treningsturen? 5-6-7?

• Liker 5
Gjest Atheena
Skrevet

Jeg syns forsåvidt det er greit med fyllesnap, men det slår meg hvor opptatt de er av å sitte med mobilen konstant. Det er jo litt kjipt at man er mer opptatt av å legge ut at man koser seg enn å faktisk være i nuet å kose seg uten å måtte dokumentere det. 

Skrevet

Sitte å snappe mens man kjører bil? Det er jo... trafikksikkert...

Håper det er LK som kjører :P Vet ikke om videoen blir speilvendt eller noe? :S

Skrevet

Håper det er LK som kjører :P Vet ikke om videoen blir speilvendt eller noe? :S

Hvis du ser på videoen kjører ikke LK...

Trist at det er viktigere å eksponere seg på sosiale medier enn å tenke sikkerhet.

• Liker 3
Skrevet

Speil, speil på veggen der, hvem er vakrest i verden her..

Det har gått dem begge to til hodet for lengst. Så ekstrem narsissisme er bare ikke sunt

• Liker 18
Skrevet

Hvis du ser på videoen kjører ikke LK...

Trist at det er viktigere å eksponere seg på sosiale medier enn å tenke sikkerhet.

Ser ikke hendene hans, så det er vanskelig å si....

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...