Kollontaj Skrevet 11. juni 2015 #13841 Skrevet 11. juni 2015 Blir sprø av den stadige "venninnegreia": "Jeg føler alltid at noe mangler når jeg ikke får sagt hei til dere, så det er godt å kikke innom igjen :-)" WTF? Det skrives på en PC, det som mangler er vel i tilfelle manglende annonseinntekter. 15
Alvea Skrevet 11. juni 2015 #13842 Skrevet 11. juni 2015 (endret) Ble nysgjerrig på den legggreia å måtte klikke meg inn på bloggen å se. Ser overhodet ikke redigert ut i mine øyne. Men wow! De er fantastiske flinke til å ta bilder. Det tredje siste bildet er helt nydelig. Nesten så LK burde satset på fotografyrket etter fotballen, jeg hadde leid han inn lett. Endret 11. juni 2015 av Alvea 1
MiniMjau Skrevet 11. juni 2015 #13843 Skrevet 11. juni 2015 Kan se ut som de har gjort noe med fargen på bena og at det er det som har gått skeis?! 1
SKE87 Skrevet 11. juni 2015 #13844 Skrevet 11. juni 2015 det er ganske synlig at det er noe rart med det bildet - jeg så det med en gang jeg scrollet ned, det er ganske iøynefallende. Men nå sitter jeg på stor skjerm, det kan være derfor. Forøvrig må jeg si at hun nå faktisk ser utrolig frisk og sunn og slank ut, i motsetning til for noen år tilbake, da hun virkelig var veldig, veldig tynn. Jeg vet at noen blir sure når andre hevder at hun ser bra ut FORDI hun ikke er så radmager lenger, og at hun selv alltid sier at hun veier det samme som hun alltid har gjort. Men like fullt ser hun utrolig bra ut nå. Og hun kan umulig veie det samme nå som hun gjorde her:http://www.vg.no/rampelys/bloggkjendis-fotballfrue-faar-kritikk-for-bikinibilder/a/10087041/ Og de tar veldig bra bilder. Veldig bra. Men de HAR gjort noe med den leggen, og hvis man ser bildene på 19"-skjerm, trenger man virkelig ikke lupe, altså - det er veldig synlig. Det er veldig synlig fra min 8" (eller hva den nå er) iPhone 6 skjerm også... 2
Storekommode Skrevet 11. juni 2015 #13845 Skrevet 11. juni 2015 Kan se ut som de har gjort noe med fargen på bena og at det er det som har gått skeis?! Ser ut som de er sammensveiset.. 3
marita8 Skrevet 11. juni 2015 #13846 Skrevet 11. juni 2015 Ble nysgjerrig på den legggreia å måtte klikke meg inn på bloggen å se. Ser overhodet ikke redigert ut i mine øyne. Men wow! De er fantastiske flinke til å ta bilder. Det tredje siste bildet er helt nydelig. Nesten så LK burde satset på fotografyrket etter fotballen, jeg hadde leid han inn lett. Tja, de har et dyrt og godt kamera, men ellers ser man jo godt at disse bildene ikke er tatt av en fotograf. At horisonten er skeiv på de fleste bildene ødelegger estetikken for min del. Men nå flisespikker jeg 2
SKE87 Skrevet 11. juni 2015 #13847 Skrevet 11. juni 2015 Litt usaklig i know, men er det liksom "kult" å henge med de lokale? Synes det er så mye "skryting" rundt det både på blogg, insta og snap... 1
MiniMjau Skrevet 11. juni 2015 #13848 Skrevet 11. juni 2015 Litt usaklig i know, men er det liksom "kult" å henge med de lokale? Synes det er så mye "skryting" rundt det både på blogg, insta og snap... Lokale, som de som jobber i charter-puben? 7
SKE87 Skrevet 11. juni 2015 #13849 Skrevet 11. juni 2015 Lokale, som de som jobber i charter-puben? Vet ikke.. Bare her om dagen var det en million snaps med "middag med de lokale" også ble det jo skrevet om på bloggen. I dag er det bilde av "middag i Annas hage" på insta. Vil tro Anna er en eller annen gammel dame fra stedet vil jeg tro..
pøbelsara Skrevet 11. juni 2015 #13850 Skrevet 11. juni 2015 T horisonten er skeiv på de fleste bildene ødelegger estetikken for min del. Men nå flisespikker jeg Det er jo helt utrolig de ikke redigerer horisonten, de redigerer jo før de publiserer, og det ødelegger veldig for inntrykket, for de er jo bra, mange av de bildene. 3
Gjest mammanicolene Skrevet 11. juni 2015 #13851 Skrevet 11. juni 2015 Ser ut som hun har fjernet det igjen. Det heter "sunset in Lefkos", fortsatt mulig å klikke seg inn på via Bloglovin'-appen. Kanskje hun har fått kommentarer på redigeringen, og må fikse bildene først før det legges ut på nytt. Her er bildet, og noe har skjedd med den leggen. Herlighet jeg trengte jo ikke zoome inn en gang på mobilen. De har jo "farget"/duset leggen i grå for å forminske den. Er dere blinde dere som ikke ser dette? Zoom inn å det vises sykt godt
A.s Skrevet 11. juni 2015 #13852 Skrevet 11. juni 2015 Herlighet jeg trengte jo ikke zoome inn en gang på mobilen. De har jo "farget"/duset leggen i grå for å forminske den. Er dere blinde dere som ikke ser dette? Zoom inn å det vises sykt godt Wow, så det først ikke, tenkte for et flisespikkeri , og tenkte også bare at leggen er flexet som skrevet ovenfor, og derfor bredere, men når man zoomer inn ser man helt tydelig at det er noe veldig galt!!! Er dette det nye metoden som innebærer "å bare redigere farge "? 2
MiniMjau Skrevet 11. juni 2015 #13853 Skrevet 11. juni 2015 Wow, så det først ikke, tenkte for et flisespikkeri , og tenkte også bare at leggen er flexet som skrevet ovenfor, og derfor bredere, men når man zoomer inn ser man helt tydelig at det er noe veldig galt!!! Er dette det nye metoden som innebærer "å bare redigere farge "? Ser ut som det et farge/skyggelegging(for å se tynnere ut?) som har feilet, bommet litt på leggen. 4
julie90 Skrevet 11. juni 2015 #13854 Skrevet 11. juni 2015 Ser ut som det et farge/skyggelegging(for å se tynnere ut?) som har feilet, bommet litt på leggen. Jeg synes hun det ser litt ut som om hun har prøvd å få seg en finne (som en havfrue) 1
Gjest Lalalala59 Skrevet 11. juni 2015 #13855 Skrevet 11. juni 2015 Hvorfor kan hun ikke heller legge ut litt mer naturlige bilder, sånn som dette? https://instagram.com/p/3y2YiOzhKh/ De er fine de oppstilte og redigerte, men det skader jo ikke å vise den egentlige seg nå og da.
A.s Skrevet 11. juni 2015 #13856 Skrevet 11. juni 2015 Hvorfor kan hun ikke heller legge ut litt mer naturlige bilder, sånn som dette?https://instagram.com/p/3y2YiOzhKh/ De er fine de oppstilte og redigerte, men det skader jo ikke å vise den egentlige seg nå og da. For et nydelig bilde! 2
*Emma* Skrevet 11. juni 2015 #13857 Skrevet 11. juni 2015 Hvorfor kan hun ikke heller legge ut litt mer naturlige bilder, sånn som dette? https://instagram.com/p/3y2YiOzhKh/ De er fine de oppstilte og redigerte, men det skader jo ikke å vise den egentlige seg nå og da. Nydelig bilde. Jeg tenker at det er ett mye mer 'privat bilde'. Og av typen hun tar men ikke viser frem på bloggen fordi den viser den en annen side av henne.
Gjest faico Skrevet 11. juni 2015 #13858 Skrevet 11. juni 2015 Herlighet jeg trengte jo ikke zoome inn en gang på mobilen. De har jo "farget"/duset leggen i grå for å forminske den. Er dere blinde dere som ikke ser dette? Zoom inn å det vises sykt godt jeg er kjempe blind 2
Gjest faico Skrevet 11. juni 2015 #13859 Skrevet 11. juni 2015 Det er jo helt utrolig de ikke redigerer horisonten, de redigerer jo før de publiserer, og det ødelegger veldig for inntrykket, for de er jo bra, mange av de bildene.trodde dere ville ha alle bilder helt naturlig.. Men nå skal de plutselig redigere slik at horisonten blir bra? 3
neiognei Skrevet 11. juni 2015 #13860 Skrevet 11. juni 2015 trodde dere ville ha alle bilder helt naturlig.. Men nå skal de plutselig redigere slik at horisonten blir bra? Du tar kverulering til helt nye høyder. 21
Fremhevede innlegg