minimymlen Skrevet 9. juni 2015 #13781 Skrevet 9. juni 2015 Hehe! Skulle tro disse hadde bedratt enkeltpersoner på det groveste ved å frarøve dem penger og liv, begått begått ran, drap, og vold. Caroline og mannen er hardbarka kriminelle må vite, så alt som kritiseres i denne tråden er helt fortjent? Å nei, du. Jeg kjøper ikke det at alt handler om bedriften for fem flate øre. I det tilfelle ville kun det blitt nevnt, ikke antall kofferter på en ferie, hvor oppstilt og perfekt alt skal være, sarkastisk oppgulp at de må ha masse syden ræl (les: så harry som de er) hva håret hennes har planer om, og gudene vet hva da. Til og med må hun følges på Snapchat for å få tak i de siste "lovbruddene" og "pinlighetene" hun driver med. Omtrent alt hun gjør og sier kritiseres. Damned if you do, damned if you don't. Handlet denne tråden om manglende merking og reklame så ville tonen vært saklig og konstruktivt. Det er et hav mellom det og det de faste traverne her driver med, men selvsagt er det enklere å gjemme seg bak det mens man kommer med passiv aggressive kommentarer og latterligjøring og hets latterlig dårlig kamfuflert bak "De er så fæle og onde" Som om noen er så ekstremt opptatt av merking at de bruker dagene sine på å gjøre jobben til FO, "Det er umulig å skille mellom bedrift og person når de driver på den måten" Please! jeg er skråsikker på at det er mer bak det. Sladring og jantelov tror jeg nok er drivkraften til mange. Typisk norsk med andre ord. Og drivkraften din er du hever deg over bermen som angriper stakkars Caroline? Javisst er det fælt med ran, drap og vold, men det betyr vel ikke at uærlighet er greit fordi det er mildere i sammenligning? 10
Speedmaster Skrevet 9. juni 2015 #13782 Skrevet 9. juni 2015 (endret) Hehe! Skulle tro disse hadde bedratt enkeltpersoner på det groveste ved å frarøve dem penger og liv, begått begått ran, drap, og vold. Caroline og mannen er hardbarka kriminelle må vite, så alt som kritiseres i denne tråden er helt fortjent? Å nei, du. Jeg kjøper ikke det at alt handler om bedriften for fem flate øre. I det tilfelle ville kun det blitt nevnt, ikke antall kofferter på en ferie, hvor oppstilt og perfekt alt skal være, sarkastisk oppgulp at de må ha masse syden ræl (les: så harry som de er) hva håret hennes har planer om, og gudene vet hva da. Til og med må hun følges på Snapchat for å få tak i de siste "lovbruddene" og "pinlighetene" hun driver med. Omtrent alt hun gjør og sier kritiseres. Damned if you do, damned if you don't. Handlet denne tråden om manglende merking og reklame så ville tonen vært saklig og konstruktivt. Det er et hav mellom det og det de faste traverne her driver med, men selvsagt er det enklere å gjemme seg bak det mens man kommer med passiv aggressive kommentarer og latterligjøring og hets latterlig dårlig kamfuflert bak "De er så fæle og onde" Som om noen er så ekstremt opptatt av merking at de bruker dagene sine på å gjøre jobben til FO, "Det er umulig å skille mellom bedrift og person når de driver på den måten" Please! jeg er skråsikker på at det er mer bak det. Sladring og jantelov tror jeg nok er drivkraften til mange. Typisk norsk med andre ord. Ikke for å være passiv aggresiv, men avsnitt er veldig lurt. Lurer også på hvorfor du siterer meg? Fint lite av det du skriver om har med mitt innlegg å gjøre. Trengte du bare å tømme deg? Endret 9. juni 2015 av Speedmaster 5
Gjest faico Skrevet 9. juni 2015 #13783 Skrevet 9. juni 2015 Poenget er at hun har fått betalt av morris for å reklamere for noen kofferter. Som hun har valgt helt selv. Hun legger i det sponsede innlegget ut i det vide og det brede om hvor deilig det er med freshe kofferter istedet for gamle lefser og hvor kult det er at hun og datteren skal ha matchende kofferter. Se, så kule de er, kjøre lesere! Løp og kul! Når hun så instagrammer og snapper om avreisen og viser frem helt andre kofferter enn de hun så begeistret har anbefalt leserne sine så sent som dagen før,, så skyter hun vel egentlig sin egen troverdighet i leggen så det synger etter. Hun ville kanskje vært bedre tjent med en litt mindre personlig anbefaling og begeistring for ting hun reklamerer for, eller hvert fall la være å vise frem på SoMe at hun ikke følger sine egne anbefalinger, hvis hun ønsker å bevare troverdigheten (hun sier jo at hun bare reklamere for ting hun står for, det er liksom en av greiene med bloggen). Det er som Aricia sier over her, selve konseptet er jo at den superkoselige og pene familien FF som er så greie å ta deg, leseren med på (nesten) alt de gjør og er så elskveedige å dele med leserne hvor de kjøper alle de kule tingene og hvor leserne kan kjøpe dem. Hun tar seg aldri fri, hun deler alt med de de supersøte leserne sine, hun er helt utrettelig i sin rause bloggeglede, tilogmed når de på ferie, kjører de på med bilder fra morgentrimmen og middagen. Det har vist seg å være et meget innbringende prosjekt, men for at det skal fortsette å være det, er hun helt avhengig av at leserne hennes tror på budskapet henne Er merkelig at mange av dere gidder å lese bloggen hennes. hvorfor gjør dere dette når alt hun foretar seg er og blir feil? Det må jo være noe bra der siden dere leser og finkjemmer den for feil hver eneste dag,hele året rundt 5
RompeRusk Skrevet 9. juni 2015 #13784 Skrevet 9. juni 2015 Er merkelig at mange av dere gidder å lese bloggen hennes. hvorfor gjør dere dette når alt hun foretar seg er og blir feil? Det må jo være noe bra der siden dere leser og finkjemmer den for feil hver eneste dag,hele året rundt Og jeg kan si det samme til deg og denne tråden.. 17
Speedmaster Skrevet 9. juni 2015 #13785 Skrevet 9. juni 2015 Er merkelig at mange av dere gidder å lese bloggen hennes. hvorfor gjør dere dette når alt hun foretar seg er og blir feil? Glanekø 9
minimymlen Skrevet 9. juni 2015 #13786 Skrevet 9. juni 2015 Jeg skriver da ikke om noens familie? Jeg skriver om to bedriftseiere, som har slått seg frem i verden på en platform av løgn, trusler og bedrag. Og ja: dersom min søster hadde vært like kjip som menneskene bak Treasures-bedriften hadde jeg satt skapet på plass. Du er jo ikke mann, så det er kanskje vanskelig å se det fra min side, men dersom du feks. hadde vært Lars Kristian Eriksen er jeg sikker på at du hadde agert annerledes enn ham. Jeg mener: hvem truer små jenter på nettet med kuler i pannen? Det er skammelig. Nå var det vel en voksen mann som "fortjente en kule i panna", men han ga jo også uttrykk for at det var ubehagelig. Men det er jo også en kjent sak at LKE har forfulgt folk som har kommet med kritikk og at de har fått ubehagelige meldinger på pm på face. Derfor er det mange som ikke har turt å stå frem med åpen profil/navn i frykt for å bli stalket av han. Nå gikk han jo offentlig ut med unnskyldning til han som "fortjente en kule i panna" etter at de ble avslørt... Orker ikke lete opp linker for å bevise mine påstander, cred til de som evt gjør det Regner med det blir krav til beviser her 5
pøbelsara Skrevet 9. juni 2015 #13787 Skrevet 9. juni 2015 (endret) Er merkelig at mange av dere gidder å lese bloggen hennes. hvorfor gjør dere dette når alt hun foretar seg er og blir feil? Det må jo være noe bra der siden dere leser og finkjemmer den for feil hver eneste dag,hele året rundt Man må ikke akkurat finkjemme bloggen/snap for å se at hun ikke brukte de rosa koffertene som hun anbefalte, da. Og det er faktisk overhodet ikke noe krav om at man må like en åpen blogg for å kunne lese den. CBE tjener akkurat like mye på mine klikk som på dine. Jeg leser en masse jeg ikke liker og ikke er enig i hver eneste dag. Jeg liker å følge med på hva som skjer på sosiale medier. Jeg er litt ekstra fascinert av CBE fordi hun 1) har gjort det til en kunstart å skrive om absolutt ingenting, 2) hun er spektakulært dårlig til å ta kritikk/lære av sine feil, og 3) mannen hennes tar fine bilder, selv om de siste bildene på bloggen ikke var korrigert for skjev horisont, noe som er utrolig rart, så gode som de vanligvis. er på bilderedigering. Endret 9. juni 2015 av pøbelsara 13
Speedmaster Skrevet 9. juni 2015 #13788 Skrevet 9. juni 2015 Nå var det vel en voksen mann som "fortjente en kule i panna", men han ga jo også uttrykk for at det var ubehagelig. Men det er jo også en kjent sak at LKE har forfulgt folk som har kommet med kritikk og at de har fått ubehagelige meldinger på pm på face. Derfor er det mange som ikke har turt å stå frem med åpen profil/navn i frykt for å bli stalket av han. Nå gikk han jo offentlig ut med unnskyldning til han som "fortjente en kule i panna" etter at de ble avslørt... Orker ikke lete opp linker for å bevise mine påstander, cred til de som evt gjør det Regner med det blir krav til beviser her Dersom jeg blander kortene tar jeg selvkritikk for det. Men at LKE har oppført seg som et nettroll uten å ta ansvar for det han har gjort er hevet over enhver tvil. At han har bedt om unnskyldning for det groveste overtrampet er flott, men ydmykhet synes å være fraværende. Synd han ikke deltar i denne tråden - han som ellers er så ivrig på nett. Det hadde vært interessant å høre mer om motivasjonen bak PT-Åge, drapstruslene og den atale oppførslen. Men, men, han har vel bedre ting å gjøre enn å henge her... 9
Gjest Bergensia Skrevet 9. juni 2015 #13789 Skrevet 9. juni 2015 Orker ikke lete opp linker for å bevise mine påstander, cred til de som evt gjør det Regner med det blir krav til beviser her Facebookinnlegget til han som fikk kule-kommentaren https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=850748361650719&id=101285086597054
Gjest Snøsøta Skrevet 9. juni 2015 #13790 Skrevet 9. juni 2015 Denne meldingen er til alle som forsvarer CBE i tykt og tynt: Jeg synes den buksedressen hun har på seg er skikkelig stygg. Nei jeg hadde ikke sagt dette til en venninne. Jeg hadde nok sagt at den ikke helt er min smak, men jeg støtter hennes valg til å gå med akkurat hva hun vil, akkurat som jeg støtter CBE som person hvis hun vil gå i hårreisende outfits. Jeg applauderer det faktisk, jeg digger at folk har sin egen stil. Forskjellen mellom venninna mi og CBE er at venninna mi ikke prøver å selge meg dressen. Jeg sier gjerne om ting jeg ser i butikker og blader at det er skikkelig stygt hvis det er det. Jeg ler til og med høyt noen ganger hvis det er en teit trend jeg synes er komisk. Det samme gjelder for kofferter, hårextentions, og hudkremer. Hvis venninna mi hadde sagt at den hudkremen, den må du bare kjøpe fordi den har fikset hudproblemet mitt, så hadde jeg blitt skikkelig sur om det faktisk ikke stemte og hun bare hadde redigert huden glattere på bildene hun viste meg istedet. Hvis det i tillegg viste seg at hun hadde fått betalt for å prøve å få meg til å kjøpe den kremen så hadde hun ikke vært venninna mi lenger. Derfor: den buksedressen er skikkelig stygg! Jeg synes de koffertene var ganske kitchy også, og så tror jeg ikke at de har så god kvalitet. Så er det det skapet der det skal stå.
minimymlen Skrevet 9. juni 2015 #13791 Skrevet 9. juni 2015 Dersom jeg blander kortene tar jeg selvkritikk for det. Men at LKE har oppført seg som et nettroll uten å ta ansvar for det han har gjort er hevet over enhver tvil. At han har bedt om unnskyldning for det groveste overtrampet er flott, men ydmykhet synes å være fraværende. Synd han ikke deltar i denne tråden - han som ellers er så ivrig på nett. Det hadde vært interessant å høre mer om motivasjonen bak PT-Åge, drapstruslene og den atale oppførslen. Men, men, han har vel bedre ting å gjøre enn å henge her... Fort å gå i surr når enkelte har så mange roller... Men veldig enig i det jeg har uthevet i innlegget ditt. Og husker jeg nærmest satte kaffen i vrangstrupen i sjokk da Ingeborg Heldal uttalte på vg-tv noe à la "det største nettrollet her er vel LKE" da redigering- og kommentarfusksaken ble slått stort opp i januar (noe som også ble sitert i DN-saken). Sjokk over at hun var så direkte i kritikken, og at hun sa det offentlig. 7
Speedmaster Skrevet 9. juni 2015 #13792 Skrevet 9. juni 2015 Fort å gå i surr når enkelte har så mange roller... Høh, du sier noe:) Takker for gode innspill til debatten, og for korreks til min sleppehendte omgang med fakta. Det er overvekten av nøkterne, saklige brukere - som deg - som har sørget for at denne tråden har nådd 542 sider. Så får det heller være at et og annet troll stikker hodet opp til tider, og påstår noe annet. 7
minimymlen Skrevet 9. juni 2015 #13793 Skrevet 9. juni 2015 Facebookinnlegget til han som fikk kule-kommentaren https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=850748361650719&id=101285086597054 Som bestilt 1
Gjest Keikolina Skrevet 9. juni 2015 #13794 Skrevet 9. juni 2015 (endret) Der var det nok ett innlegg med hån.... Kanskje hun planlegger gjennåpning av ræl butikken, Piece of Shit, by Caroline Berg Eriksen. Endret 9. juni 2015 av Keikolina
LilleSnupp Skrevet 9. juni 2015 #13795 Skrevet 9. juni 2015 Sitter hun å tisser eller ser det bare slik ut (jf SnapChat)? Presisering: Ingen spekulasjon, bare et spørsmål.
Lostinparadise Skrevet 9. juni 2015 #13796 Skrevet 9. juni 2015 Sitter hun å tisser eller ser det bare slik ut (jf SnapChat)? Presisering: Ingen spekulasjon, bare et spørsmål. når?:O Har ikke jeg notert meg hvert fall.....
Gjest Lalalala59 Skrevet 9. juni 2015 #13797 Skrevet 9. juni 2015 Sitter hun å tisser eller ser det bare slik ut (jf SnapChat)?Presisering: Ingen spekulasjon, bare et spørsmål. Det ser veldig sånn ut...
Salmonella Skrevet 10. juni 2015 #13799 Skrevet 10. juni 2015 Sitter hun å tisser eller ser det bare slik ut (jf SnapChat)? Presisering: Ingen spekulasjon, bare et spørsmål. Hva tror du selv er mest sannsynlig? Jeg nekter å tro at du helt oppriktig spør det spørsmålet da de fleste av oss klarer å resonnere oss frem til svaret uten å måtte spørre. 1
LilleSnupp Skrevet 10. juni 2015 #13800 Skrevet 10. juni 2015 Hva tror du selv er mest sannsynlig? Jeg nekter å tro at du helt oppriktig spør det spørsmålet da de fleste av oss klarer å resonnere oss frem til svaret uten å måtte spørre. Hvorfor svarer du ikke da på spørsmålet, siden du klarte å resonnere deg frem til det selv? Slik jeg ser det er det flere muligheter, men alt det blir spekulasjoner. 1. Hun tisser faktisk og LKE publiserer dette. 2. De iscenesetter scenen det for å få klikk. Jeg sliter med å tro at hun faktisk gjør det det ser ut som. Det står virkelig ikke i stil med tablået de forsøker å skape rundt produktet sitt, samtidig har de tidligere publisert det som jeg definerer innenfor den private sonen. Samtidig.. har de ikke annet å skape klikk med? Så jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal tro, til tross for det jeg ser. Så.. da lurer jeg helt oppriktig på hva du resonnerte deg frem til. 1
Fremhevede innlegg