Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og de som bemerker dette kommer sikkert til å få høre at de ikke har noe bedre å gjøre enn å plage CBE på ferie og at hun vet best hvilke kofferter hun har med seg. Ferdig snakka! :krangle:

Hva er det med CBE og ferier?!

:klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å si det sånn. Ei venninne av meg jobber i en butikk som selger de koffertene fra Bjørn Borg. Dette er en kampanjeserie fra Bjørn Borg, og det er alt annet enn eksklusive kofferter. Det er helt greie kofferter, men de "matcher" ikke fruens eksklusivitet, om dere skjønner. Så det er jo ingen tvil om at dette innlegget kun er skrevet for inntektens skyld, og det blir i hvert fall bekreftet ettersom at de ikke ble med hun på tur likevel...

• Liker 12
Skrevet

Hva er det med CBE og ferier?!

:klo:

Hun har jo tross alt en utrolig krevende jobb.....

:roll:

• Liker 10
Skrevet

Sammenligner en butikkansatt med en politiker. Gratulerer.

• Liker 3
Skrevet

Apropos troverdighet, jeg finner det interessant at CBE ofte skrev 'Nå kommer det mange lekre godbiter, disse har jeg plukket ut til meg selv' osv. da hun drev Treasures. Jeg så stykkene kun i det aktuelle innlegget, og etter at butikken ble lagt ned har jeg ikke sett henne i et eneste smykke fra Treasures by Caroline Berg, som hun så fint kalte det.

• Liker 11
Skrevet

Apropos troverdighet, jeg finner det interessant at CBE ofte skrev 'Nå kommer det mange lekre godbiter, disse har jeg plukket ut til meg selv' osv. da hun drev Treasures. Jeg så stykkene kun i det aktuelle innlegget, og etter at butikken ble lagt ned har jeg ikke sett henne i et eneste smykke fra Treasures by Caroline Berg, som hun så fint kalte det.

Overforbrukets bibel, paragraf 51: "Bruk bare ting én gang. Etter én bruk er de verdiløse, og må kastes eller doneres til Fretex". Dersom hun reklamerte for dem én gang i forbindelse med Treasures, finnes de tvilsomt i huset på Siljan på dette tidspunkt (i likhet med de fleste andre plagg og smykker som har blitt vist på bloggen). 

• Liker 6
Gjest Bergensia
Skrevet (endret)

Ser hun svarer på IG nå at det var visst ikke all bagasjen som var med på snapchat..."tror du det jeg snappet var all bagasje for en familie på 3 i en uke?"

Jaja... Man får se om det dukker opp noen rosa kofferter etterhvert😉

Endret av Bergensia
Skrevet

Ser hun svarer på IG nå at det var visst ikke all bagasjen som var med på snapchat..."tror du det jeg snappet var all bagasje for en familie på 3 i en uke?"

Det hadde holdt for meg (med mann og en ettåring) tror jeg... Hehe

• Liker 2
Skrevet

Måten hun svarer på da! 😨
  • Liker 10
Skrevet

Det hadde holdt for meg (med mann og en ettåring) tror jeg... Hehe

Siden hun har med 3 forskjellige outfit til seg selv (og sikkert datteren) daglig, med acessories, hatter og sko, måtte de sikkert bestille privatfly for å få plass til alt :fnise:

• Liker 5
Skrevet

Skulle tro de koffertene var mer enn nok plass ja...

Skrevet

Siden hun har med 3 forskjellige outfit til seg selv (og sikkert datteren) daglig, med acessories, hatter og sko, måtte de sikkert bestille privatfly for å få plass til alt :fnise:

Ja, antagelig har hun med seg tosifret antall sko bare til seg selv

Skrevet

Kan man konkludere med at Ving har trukket seg som sponsor? 

• Liker 2
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Kan man konkludere med at Ving har trukket seg som sponsor?

Det kan jo hende, men samtidig vet man av erfaring at det har vært hyppige tilfeller av reklamemerkingsamnesi på den kanten.

Vi får vente og se hva som skjer i neste episode :D

Skrevet

Det kan jo hende, men samtidig vet man av erfaring at det har vært hyppige tilfeller av reklamemerkingsamnesi på den kanten.

Vi får vente og se hva som skjer i neste episode :D

De er ihvertfall i Paradis,som hun kaller det :) (les:charterdestinasjon i Hellas)

• Liker 2
Gjest Atheena
Skrevet

Hun kan jo snappe de så vil alle tvil bli borte ;-)

Skrevet

Jeg tror nok ikke vi får se en snap av disse koffertene mens de er på tur. Det jeg derimot tror, er at vi vil få se en iscenesatt snap ved hjemkomsten der hun liksom pakker ut av koffertene;)

• Liker 21
Skrevet

For å si det sånn. Ei venninne av meg jobber i en butikk som selger de koffertene fra Bjørn Borg. Dette er en kampanjeserie fra Bjørn Borg, og det er alt annet enn eksklusive kofferter. Det er helt greie kofferter, men de "matcher" ikke fruens eksklusivitet, om dere skjønner. Så det er jo ingen tvil om at dette innlegget kun er skrevet for inntektens skyld, og det blir i hvert fall bekreftet ettersom at de ikke ble med hun på tur likevel...

For min del må folk få bruke den type koffert de selv vil. Men hun reiser jo mye i forhold til andre, så jeg reagerte på hvorfor hun skrøt disse koffertene høyt opp i skyene. Bjørn Borg er ikke noe koffert-merke, så det er umulig tipp topp kvalitet uansett. I tillegg finnes det andre kofferter med langt bedre kvalitet og f.eks livslang garanti enn usle 5 år hos Bjørn Borg. Hun har nok noen bedre kofferter hun bruker til reise. Men det er pinlig å reklamere for noe man ikke bruker, men kun viser frem fordi man har fått det sponset/betalt. 

• Liker 8
Skrevet (endret)

Det hele virker veldig rart, hun vet jo at sjansen er stor for å møte på blogglesere på Gardermoen for eksempel, som da ser at koffertene ikke er med? Virker helt merkelig å lyve om dette...

Ellers leste jeg nå at hun var så lei seg fordi folk mener at blogg ikke er jobb. Det er vel ikke akkurat det folk henger seg opp i, det er vel heller at hun fremstiller det som at hun jobber SÅ mye når man kan se på blogg og snap at før klokken 16 har hun jobbet i ca 1 time og deretter klager over at hun har såå mye å gjøre når hun da må sitte med jobb/lekser på kveldstid. De færreste jeg kjenner jobber mindre enn 7,5 time hver dag, i tillegg kommer ekstrajobb/skole/familie/trening/negletimer/frisør/kafebesøk... Er så latterlig pinlig at hun ikke ser dette selv!

Endret av Lillemy23
  • Liker 15
Skrevet

Hun regner jo frisør, negler, leppeinjeksjon og trening som jobbtid, iogmed at hun blir sponsa/blogger om det. For et liv.:D

• Liker 10
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...