Nora Nordbo Skrevet 5. mars 2015 #10041 Del Skrevet 5. mars 2015 […] Hadde vært fantastisk å en gang for alle få avklart om disse juristene som beleilig dukker opp i kommentarfeltet hos CBE og forsvarer henne egentlig er Lars-Kristian Hvilke innlegg drer det seg om? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsi Skrevet 5. mars 2015 #10042 Del Skrevet 5. mars 2015 Mamsi, utrolig godt innlegg i Aftenposten! ☺ Tusen takk! Jeg trodde det ville bli noen sure kommenterer, men kanskje folk skjønner det er litt fornuft i det ;-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 5. mars 2015 #10043 Del Skrevet 5. mars 2015 Hvilke innlegg drer det seg om? Det nyeste jeg husker, er "banana cookies" fra 17. desember i fjor. Lise von Krogh klaget på at CBE ikke refererte til bloggen hennes med fullt navn ifm. at CBE lånte en oppskrift. Dette avstedkom stor diskusjon i kommentarfeltet mellom Lars-Kristian og leserne. Beleilig nok dukket det opp en jurist med spesialisering i opphavsrett og støttet Lars-Kristian. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 5. mars 2015 #10044 Del Skrevet 5. mars 2015 Det nyeste jeg husker, er "banana cookies" fra 17. desember i fjor. Lise von Krogh klaget på at CBE ikke refererte til bloggen hennes med fullt navn ifm. at CBE lånte en oppskrift. Dette avstedkom stor diskusjon i kommentarfeltet mellom Lars-Kristian og leserne. Beleilig nok dukket det opp en jurist med spesialisering i opphavsrett og støttet Lars-Kristian. merkelig at det er så mange leger, spesialister, trenere, jurister, advokater, osv osv som kommenterer på bloggen OG skriver yrkestittelen! Lars Kristian klager over nettroll, men han er det verste nettrollet av dem alle! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 5. mars 2015 #10045 Del Skrevet 5. mars 2015 merkelig at det er så mange leger, spesialister, trenere, jurister, advokater, osv osv som kommenterer på bloggen OG skriver yrkestittelen! Ja, det er rart, ikke sant? Men det finnes nok en naturlig forklaring, skal du se. Antagelig har CBE-bloggen så høy status i akademia at det rett og slett er stedet å se og blitt sett for leger og advokater, et sted der de kan briljere med sine akademiske kvalifikasjoner og møtes til akademisk kappestrid. Og naturligvis er de alltid enig med Lars-Kristian, men det er jo kun fordi han alltid har rett. Det kan jo ikke han noe for. Bare så rart at de aldri skriver fullt navn når de alltid skriver full tittel, hvis målet er å briefe med kunnskapene sine. Men-men. Kanskje de ikke har lyst til å ta glansen fra Lars-Kristian? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 5. mars 2015 #10046 Del Skrevet 5. mars 2015 Ja, det er rart, ikke sant? Men det finnes nok en naturlig forklaring, skal du se. Antagelig har CBE-bloggen så høy status i akademia at det rett og slett er stedet å se og blitt sett for leger og advokater, et sted der de kan briljere med sine akademiske kvalifikasjoner og møtes til akademisk kappestrid. Og naturligvis er de alltid enig med Lars-Kristian, men det er jo kun fordi han alltid har rett. Det kan jo ikke han noe for. Bare så rart at de aldri skriver fullt navn når de alltid skriver full tittel, hvis målet er å briefe med kunnskapene sine. Men-men. Kanskje de ikke har lyst til å ta glansen fra Lars-Kristian? Ja du kan så si, det er noe som skurrer ihvertfall... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 5. mars 2015 #10047 Del Skrevet 5. mars 2015 merkelig at det er så mange leger, spesialister, trenere, jurister, advokater, osv osv som kommenterer på bloggen OG skriver yrkestittelen! Lars Kristian klager over nettroll, men han er det verste nettrollet av dem alle! Tja, både enig/uenig! Jeg har skrevet der selv med yrkestittel da det var noe jeg var engasjert i som ble tatt opp som gikk på jobben min der jeg har mye erfaring, det er vel ganske naturlig? Men jeg er enig i at i noen settinger det har vært merkelig mtp tidspunkt og ikke minst hva som er blitt skrevet! Og når man nå vet en del om falske kommentarer etc falt jo det litt på plass! Jeg leser forresten ikke bloggen lenger så jeg aner ikke hva som skjer der nå utenom det som blir skrevet her 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 5. mars 2015 #10048 Del Skrevet 5. mars 2015 For spesielt interesserte så har jeg nå funnet en enkel måte å lese kildekoden i Firefox på. Det er bare å trykke Ctrl + U, så kommer hele greia opp. Men det jeg oppdaget da, var at ekteparet utrolig nok har fjernet "comment postauthor"-id-en fra kilden til Wordpress, så det er ikke lenger mulig å se hvilke kommentarer admin har skrevet. Ja, og så oppdaget jeg at denne pinlige utvekslingen: http://postimg.org/image/3txp8g39f/full/er fjernet. Det paret er ikke snaue, altså. Det er akkurat som at de tror at hvis de bare fjerner det, så har det aldri eksistert. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesp Skrevet 5. mars 2015 #10049 Del Skrevet 5. mars 2015 For spesielt interesserte så har jeg nå funnet en enkel måte å lese kildekoden i Firefox på. Det er bare å trykke Ctrl + U, så kommer hele greia opp. Men det jeg oppdaget da, var at ekteparet utrolig nok har fjernet "comment postauthor"-id-en fra kilden til Wordpress, så det er ikke lenger mulig å se hvilke kommentarer admin har skrevet. Ja, og så oppdaget jeg at denne pinlige utvekslingen: http://postimg.org/image/3txp8g39f/full/er fjernet. Det paret er ikke snaue, altså. Det er akkurat som at de tror at hvis de bare fjerner det, så har det aldri eksistert. Eller at KG-etterforskerne ikke gir seg før bloggen er død og begravet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 5. mars 2015 #10050 Del Skrevet 5. mars 2015 For spesielt interesserte så har jeg nå funnet en enkel måte å lese kildekoden i Firefox på. Det er bare å trykke Ctrl + U, så kommer hele greia opp. Men det jeg oppdaget da, var at ekteparet utrolig nok har fjernet "comment postauthor"-id-en fra kilden til Wordpress, så det er ikke lenger mulig å se hvilke kommentarer admin har skrevet. Ja, og så oppdaget jeg at denne pinlige utvekslingen: http://postimg.org/image/3txp8g39f/full/er fjernet. Det paret er ikke snaue, altså. Det er akkurat som at de tror at hvis de bare fjerner det, så har det aldri eksistert. Fikk med meg den da den ble publisert og syntes kommentaren var.. eh.. ehm.. rar. I ettertid må jeg si at kommentaren til "Hanne" kun får meg å fnise som i guuud så pinlig å drive å skrive slikt om seg selv. Jupp, den kommentaren tror jeg nok Caroline Berg Eriksen har skrevet selv. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 5. mars 2015 #10051 Del Skrevet 5. mars 2015 I ettertid må jeg si at kommentaren til "Hanne" kun får meg å fnise som i guuud så pinlig å drive å skrive slikt om seg selv. Jupp, den kommentaren tror jeg nok Caroline Berg Eriksen har skrevet selv. Jepp, det kan vel ikke være så mye tvil om det Er litt vel feminint til å være LKE å skrive om skjørtefasong og utstråling, liksom. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 5. mars 2015 #10052 Del Skrevet 5. mars 2015 Tråden ryddet for spekulasjoner, persondebatt, personangrep, samt en mengde svar til disse innlegg. Bond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 5. mars 2015 #10053 Del Skrevet 5. mars 2015 Eller at KG-etterforskerne ikke gir seg før bloggen er død og begravet. Men å fjerne kommentarer og uredigerte bilder gir jo bare kritikerne mer skyts? Slik klumsete sletting av bevis får jo bare paret til å fremstå som amatørmessige og litt mindre... smarte? De prøver å skjule sine spor, liksom. Det mener jeg de sa noe om at de hadde skjønt selv også i ettertid. Eller kanskje det bare var Rønningen som ba dem om å si det, og så ga de seg, selv om de syntes hackerhistorien var en bedre ide. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmusa Skrevet 5. mars 2015 #10054 Del Skrevet 5. mars 2015 Fikk med meg den da den ble publisert og syntes kommentaren var.. eh.. ehm.. rar. I ettertid må jeg si at kommentaren til "Hanne" kun får meg å fnise som i guuud så pinlig å drive å skrive slikt om seg selv. Jupp, den kommentaren tror jeg nok Caroline Berg Eriksen har skrevet selv.[/quote Måtte innom bloggen hennes etter at jeg så henne på tv her om dagen. Men ser at hun kopierer oppskrifter fra andre på nettet som har skrevet dem før henne, så kaller hun de sine egne rett fra hodet sitt... Hmmmmmmm... Stakkars, hun trodde jeg hadde potensiale et lite øyeblikk... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 5. mars 2015 #10055 Del Skrevet 5. mars 2015 Eller at KG-etterforskerne ikke gir seg før bloggen er død og begravet. Og CBE-defence force klarer ikke (eller rettere sagt vil ikke) å innse sannheten til tross for all juks og sluhet som blir avslørt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. mars 2015 #10056 Del Skrevet 5. mars 2015 Tusen takk! Jeg trodde det ville bli noen sure kommenterer, men kanskje folk skjønner det er litt fornuft i det ;-) Du ble I hvertfall ikke hørt da du kommenterte på Facebook for et par uker siden ang merking. Det var en person der som backet deg opp: Meg. ☺ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 5. mars 2015 #10057 Del Skrevet 5. mars 2015 For spesielt interesserte så har jeg nå funnet en enkel måte å lese kildekoden i Firefox på. Det er bare å trykke Ctrl + U, så kommer hele greia opp. Men det jeg oppdaget da, var at ekteparet utrolig nok har fjernet "comment postauthor"-id-en fra kilden til Wordpress, så det er ikke lenger mulig å se hvilke kommentarer admin har skrevet. Ja, og så oppdaget jeg at denne pinlige utvekslingen: http://postimg.org/image/3txp8g39f/full/er fjernet. Det paret er ikke snaue, altså. Det er akkurat som at de tror at hvis de bare fjerner det, så har det aldri eksistert. Der er så pinlig jeg ikke har ord. Skjønner de virkelig ikke at "internettet" har en sabla god hukommelse? Tror de virkelig at slettet er lik glemt? Tror jeg vil anbefale Caroline og droppe PT-utdannelsen og i stedet lære seg noe om IT. Eller kanskje etikk? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 5. mars 2015 #10058 Del Skrevet 5. mars 2015 Enda en løgn hun må holde styr på og enda en løgn hun kommer til å få hugg for. Det hadde da virkelig ikke vært noe ille å si: "Noen av oppskriftene er mine egne og noen har jeg lånt fra bloggene til X og Y". Kan ikke tro hun hadde blitt mer mislikt ved å være ærlig enn hun blir nå ved å lyve. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsi Skrevet 5. mars 2015 #10059 Del Skrevet 5. mars 2015 (endret) Du ble I hvertfall ikke hørt da du kommenterte på Facebook for et par uker siden ang merking. Det var en person der som backet deg opp: Meg. ☺ Det har du rett i! Nei, de hørte ikke da - men jeg tror de på sett og vis får med seg ting allikevel, jeg. Skjønner bare ikke hvorfor de er så standhaftige på veien :-) Og tusen takk til deg - både da og nå :-) Setter stor pris på det! Endret 5. mars 2015 av mamsi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 5. mars 2015 #10060 Del Skrevet 5. mars 2015 Kjøkkenet på favoritthotellet hennes stengt på dagen av Matilsynet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg