Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Ville nok ikke vært like tynn som henne (jeg synes slank, men med former er finest), men kunne ønske jeg var like flink og målrettet når det gjelder trening.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Herregud så godt hun holder seg, håper jeg klarer å se så fantastisk ut som henne når jeg blir like gammel. Utrolig flott dame :)

Du vet du lever i en gal verden når en dame på under tredve sies å "holde seg godt" :eeeh:

For å være on topic, så har jeg alltid syntes Caroline så flott ut på bilder. Klesstilen hennes har ikke alltid vært noen favoritt hos meg, men synes hun har sett fresh og vakker ut generelt. Men nå som jeg har sett henne mye på TV har jeg et litt annet inntrykk. Hun er absolutt en søt dame, men ikke så stunning som jeg hadde trodd, faktisk. Ganske alminnelig. Men tynn er hun, og det synes at hun tar vare på kroppen sin :)

Anonymous poster hash: eb410...a0c

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfruen ser jo helt ok ut, men hun er ikke vakker.

Scarlett Johansson og Jessica Alba, det er vakre damer det :)

Uansett, hadde jeg vært like tynn som fotballfruen så hadde jeg nok ikke sett så bra ut, for å være så tynn passer jeg virkelig ikke. Jeg passer best å ha et par kilo for mye, da ser jeg best ut. :jepp:

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er pen hun, men vakker synes jeg ikke hun er. Tilda Swinton, Natalie Portman, Christina Hendricks, Lena Headey - dette er VAKRE kvinner, de er ikke bare pene. De har massevis av karakter.

Anonymous poster hash: ec549...eb5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Hun er bare mitt idol! At hun klarer å holde seg så slank og tynn selv når hun har barn og mye stress imponerer meg.

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2014/08/IMG_9514.jpg

Flere som ønsker de var så tynne som FF?

Anonymous poster hash: dfe5b...5df

Nei, for da måtte jeg gitt slipp på alt snadder som er med på å gjøre livet verdt å leve. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynn OG slank? :fnise:

Jeg synes Caroline er en nydelig jente, men helt ærlig synes jeg at jeg selv er penere. Og hun ser bra ut, men jeg ville ikke selv vært så tynn. Så nei, skulle ikke ønske jeg var like tynn, slank og vakker som Caroline. Men hadde ikke hatt noe imot å ha livet hennes, bortsett fra berømmelsen.

Anonymous poster hash: fd96b...8ec
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt hennes kropp og viljestyrke.

De fleste av oss vet at vi spiser for mye eller spiser feil - men vi mangler viljestyrke til å gjøre noe med det. Trening likedan. Jeg er for sløv når det kommer til trening for tiden.

Anonymous poster hash: 3152b...a8c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Jeg vil heller ha viljestyrken og motivasjonen hun har til trening!

Hennes kropp hadde nok ikke kledd meg men syns hun ser veldig flott ut!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne gjerne hatt kroppen hennes ja, men jeg har ikke viljestyrke nok til å vedlikeholde den så den hadde ikke holdt seg pen så veldig lenge. :sjenert:

Anonymous poster hash: 0e45b...d51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun er flink til å trene og spise sunt!

Syns dere hun er så vakker egentlig? Jeg syns hun har et ganske ordinært ansikt, hvertfall når man ser henne på tv og live. Ikke ment som kritikk da, jeg bare syns det er litt rart at hun alltid blir beskrevet som så pen. Hun er fotogen da, og sikkert flink til å redigere bilder. Er ikke så glad i klesstilen heller.

Jeg syns absolutt det er pent å være slank, men det går en grense for meg personlig. Altså, hun må jo bare få være så tynn som hun vil, men jeg ble selv svært mager av ammingen da jeg fikk barn, og jeg syns ikke jeg var så fin da.

Så jeg er ikke misunnelig på henne. Hun har også en helt annen karriere enn jeg kunne tenkt meg. Og må legge til at mannen ikke virker så kul...

Anonymous poster hash: 95f99...c23

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Missunner henne den gode fysiske formen, det må være godt å ha så mye overskudd. Men vakker er hun langt i fra, heller ikke stygg, en søt jente vil jeg kalle henne.

Anonymous poster hash: 02b58...fde
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke hun er utpreget vakker. En normalt pen jente, men ikke vakker.

Er generelt takknemlig for eget utseende og ville ikke byttet mitt ansikt for noen andres.

FF er litt for tynn for min smak. Jeg synes det er penere med en slank kropp med noe mer rumpe og bryster. Jeg beundrer dog hennes selvdisiplin, hvor konsekvent hun er med trening og kosthold. Jeg trener jevnlig selv og spiser sunt men er ikke like flink til å presse meg selv som hun er.

Av "idoler" er det andre kjendiskvinner jeg heller ser som inspirasjon. Jeg vet at FF selv ser opp til Candice Swanepoel, og jeg synes også hun er flottere.

Anonymous poster hash: 2038b...c41
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...