Nora Nordbo Skrevet 31. januar 2015 #8341 Del Skrevet 31. januar 2015 Jeg skjønner godt at du ikke vil bruke tid på å lete det opp :-) Jeg tipper Nora Nordbo var interessert fordi det viser at Fotballfrue lenge før de nylige avsløringene var klar over at kommentarer ble skrevet på hennes blogg under falskt navn (i denne saken for å rett og slett slenge dritt om en annen blogger og samarbeidspartner). Så nok en LØGN. Ja, jeg jaktet beviser. Men: BB kritiserte FF for bikinibilder - mai 2012. FF overgik til Spotlife, og sa at den saken med BB var død - nov 2013. FFs falske kommentar om BB - mai 2014. Så FF har ikke innrømmet den falske kommentaren - det var en helt annen sak. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 31. januar 2015 #8342 Del Skrevet 31. januar 2015 Ja, jeg jaktet beviser. Men: BB kritiserte FF for bikinibilder - mai 2012. FF overgik til Spotlife, og sa at den saken med BB var død - nov 2013. FFs falske kommentar om BB - mai 2014. Så FF har ikke innrømmet den falske kommentaren - det var en helt annen sak. Aha! Men i og med at dette ble skrevet om og snakket om, fikk hun det vel med seg. Så om det var hun som skrev den selv eller han, var dette et forhold som hun var klar over at forekom lenge før avsløringend nå i januar. Historien som ble fortalt i intervjuet i går henger fortsatt ikke på greip. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fyrstikk- Skrevet 31. januar 2015 #8343 Del Skrevet 31. januar 2015 Du kan ikke ha jobb hvis du ønsker å henge med i denne tråden Er det noen som virkelig henger her, så er det jo deg, da. Så jeg regner med du vet hva du snakker om der. Ellers er det jo ingenting som tyder på at de rundt 300 brukerne som har postet her på det meste har noe som helst av kunnskapsnivå, erfaring eller egenskaper som tilsier at de har noen jobb nei. Jeg må virkelig finne ut om det er mulig å slette denne tråden fra "Mine innlegg" så jeg slipper å lese mer i den når jeg forviller meg inn på Kvinneguiden neste gang. Hvis du ikke finner ut av det (litt krevende greier) har jeg et kjempetips til deg: Det går faktisk an her å slette seg, og opprette en ny bruker, rett etterpå! Da begynner man med blanke ark og ingenting på Mine innlegg, og man kan unnlate å se nye innlegg i gamle, lange tråder som man kanskje har fulgt i årevis. Evt kan man slette seg for godt også da, og aldrialdri mer komme inn på KG, hvis man egentlig skammer seg over å bruke tid der sammen med alle de (garantert arbeidsledige) besatte kjerringene som heldigvis ikke er en del av ens omgangskrets IRL. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 31. januar 2015 #8344 Del Skrevet 31. januar 2015 Det tviler jeg sterkt på, du - det finnes en verden utenfor Kvinneguiden og det er den verden bloggen hennes lever av. For media er ikke dette noen stor sak, det er en bagatell og filleting som det ikke er verd å bruke mer energi på. Det er ikke bare på Kvinneguiden denne bedriften med sine løgner og deres mediehåndtering vekker oppsikt. Ta et lite søk på Twitter (du trenger ikke å være bruker en gang, det er bare å gå inn og søke) og søk på "Fotballfrue" og på "Senkveld" for eksempel, så ser du mange kritiske kommentarer, fra mediekommentatorer og andre mediefolk, blant annet. Mediene synes kanskje det er en fillesak, men en interessant fillesak. Og det er bedriftens dårlige håndtering av den som har gjort den mer og mer interessant. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 31. januar 2015 #8345 Del Skrevet 31. januar 2015 Ja, jeg jaktet beviser. Men: BB kritiserte FF for bikinibilder - mai 2012. FF overgik til Spotlife, og sa at den saken med BB var død - nov 2013. FFs falske kommentar om BB - mai 2014. Så FF har ikke innrømmet den falske kommentaren - det var en helt annen sak. Ser at også BB blir beskyldt for å skrive falske innlegg i sitt eget kommentarfelt. Dette er langt vanligere enn man skulle tro ved å lese her på KG: https://nrkbeta.no/2015/01/15/fotballfrue-og-andre-digitale-handdukker/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 31. januar 2015 #8346 Del Skrevet 31. januar 2015 For media er ikke dette noen stor sak, det er en bagatell og filleting som det ikke er verd å bruke mer energi på. For ikke så lenge siden var det ikke måte på hvor slemme media var, hvordan de hele tiden angrep henne, og hvordan de bare gjorde det fordi hun konkurrerer med tradisjonelle medier om annonsekroner. Nå påstår CBE-fanatikerne det motsatte? Du kan jo se på andre som har gjort langt verre feilsteg i sin karriere - allikevel "glemmer" media og det norske folk disse feilene. Det går ikke an å sitte som noen bitre grinebitere og angripe en person for resten av livet ... Ingen mennesker som er utstyrt med litt empati ønsker at noen skal bøte resten av livet for sine feilsteg. De som gjorde disse feilstegene som ble "glemt" la seg vel stort sett flate og spilte med åpne kort. CBE har ikke gjort det, men har løyet ganske så konsekvent - inkludert når hun har "beklaget". Resten av livet? Overtrampene til CBE foregår her og nå. Det kommer stadig nye ting til overflaten. Grinebiteren her er du, som er en ekstrem CBE-fanatiker som tydeligvis mener at løgn, bedrag og juks er helt greit, og alle som kritiserer slikt er onde og slemme. Dersom dere fortsetter denne heksejakten så bør dere virkelig tenke over hva dere lærer barn og unge. Det hyles opp om den dårlige påvirkningen Caroline Berg Eriksen har på unge mennesker ... Vel, jeg for min del er langt reddere den påvirkningen tråder som dette har på ungdom. Å kritisere en millionbedrift som fortsetter å lyve for å dekke over overtrampene sine er altså en heksejakt? For noe fanatisk tullprat. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 31. januar 2015 #8347 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Jeg er en halvtreig, halvgammel dame (men ikke feit eller arbeidsløs, så det er da noe), og jeg er ikke på Twitter. Men nå har jeg søkt litt rundt der og lest, og selv om Triangel insisterer på å gjøre dette til noe som kun er interessant for feite, misunnelige KG-damer, så er det mange andre som viser interesse for bedriften Fotballfrue og dens eskapader i det siste. Søk på "Fotballfrue" og "Senkveld" viser at det er både NRK-journalister, VG-journalister og andre seriøse mediekommentatorer som skriver om Fotballfrue og hvordan bedriften har håndtert den siste tidens hendelser. Og DER er det mye hets og latterliggjøring, mye mer enn her inne. Og mye konstruktiv kritikk og. Men lite forsvar av bedriften Fotballfrue. Det var interessant å se, sånn a propos det Triangel skrev :-) Endret 31. januar 2015 av 9na 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 31. januar 2015 #8348 Del Skrevet 31. januar 2015 Kan dere tragiske KG-kjerringer slutte denne heksejakten på søte snille Caroline? Blir dere aldri ferdig når hun tross alt har lagt seg flat? Nei! Det er ingen heksejakt! Det er legitime spørsmål som diskuteres når uttalelser fra eierne i bedriften ikke henger på greip med det de har sagt og skrevet tidligere! Det er helt naturlig at man stiller seg kritisk til det som blir uttalt og beklaget når det viser seg at uttalelsene bygger på løgner. Hun har ikke lagt seg flat. Hun har løyet og det er IKKE å legge seg flat! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Triangel Skrevet 31. januar 2015 #8349 Del Skrevet 31. januar 2015 Jeg er en halvtreig, halvgammel dame (men ikke feit eller arbeidsløs, så det er da noe), og jeg er ikke på Twitter. Men nå har jeg søkt litt rundt der og lest, og selv om Triangel insisterer på å gjøre dette til noe som kun er interessant for feite, misunnelige KG-damer, så er det mange andre som viser interesse for bedriften Fotballfrue og dens eskapader i det siste. Søk på "Fotballfrue" og "Senkveld" viser at det er både NRK-journalister, VG-journalister og andre seriøse mediekommentatorer som skriver om Fotballfrue og hvordan bedriften har håndtert den siste tidens hendelser. Og DER er det mye hets og latterliggjøring, mye mer enn her inne. Og mye konstruktiv kritikk og. Men lite forsvar av bedriften Fotballfrue. Det var interessant å se, sånn a propos det Triangel skrev :-) Jeg kjenner endel leger (som du tidligere har påstått at du er) og felles for dem er at de holder seg til sannheten og opptrer alltid ryddig og redelig. Vis meg hvor jeg har skrevet det du påstår over her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 31. januar 2015 #8350 Del Skrevet 31. januar 2015 Kan dere tragiske KG-kjerringer slutte denne heksejakten på søte snille Caroline? Blir dere aldri ferdig når hun tross alt har lagt seg flat? Nei! Det er ingen heksejakt! Det er legitime spørsmål som diskuteres når uttalelser fra eierne i bedriften ikke henger på greip med det de har sagt og skrevet tidligere! Det er helt naturlig at man stiller seg kritisk til det som blir uttalt og beklaget når det viser seg at uttalelsene bygger på løgner. Hun har ikke lagt seg flat. Hun har løyet og det er IKKE å legge seg flat! Er sitatet hentet fra et reelt innlegg, eller eksisterer det kun i ditt hode? Har for øvrig til gode å se disse innleggene som visstnok florerer med beskyldninger om at KG-brukerne er "feite, arbeidsledige og misunnelige" som det stadig vises til. Mobbing, ja, men sjelden andre beskyldninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 31. januar 2015 #8351 Del Skrevet 31. januar 2015 Er sitatet hentet fra et reelt innlegg, eller eksisterer det kun i ditt hode? Har for øvrig til gode å se disse innleggene som visstnok florerer med beskyldninger om at KG-brukerne er "feite, arbeidsledige og misunnelige" som det stadig vises til. Mobbing, ja, men sjelden andre beskyldninger. Regner med at det finnes plenty av eksempler på slike innlegg i de modererte innleggene. Et annet forslag for å finne slike vil være i kommentarfeltet på instagram og bloggen til Frua. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 31. januar 2015 #8352 Del Skrevet 31. januar 2015 Regner med at det finnes plenty av eksempler på slike innlegg i de modererte innleggene. Et annet forslag for å finne slike vil være i kommentarfeltet på instagram og bloggen til Frua. Så nei, kun i ditt hode med andre ord. Det er vel greit å forholde seg til de innleggene som faktisk eksisterer i denne tråden, på samme måte som vi andre må forholde oss til innleggene i denne tråden bestående kun av "konstruktiv kritikk" og ikke den grove hetsen som blir moderert bort. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 31. januar 2015 #8353 Del Skrevet 31. januar 2015 Så nei, kun i ditt hode med andre ord. Det er vel greit å forholde seg til de innleggene som faktisk eksisterer i denne tråden, på samme måte som vi andre må forholde oss til innleggene i denne tråden bestående kun av "konstruktiv kritikk" og ikke den grove hetsen som blir moderert bort. Bør du ikke da referere til kritikken som konstruktiv kritikk, og ikke "konstruktiv kritikk? Eller er det bare i ditt hode det er "konstruktiv kritikk"? .. sånn om innlegget ditt skal ha noen gyldighet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 31. januar 2015 #8354 Del Skrevet 31. januar 2015 Bør du ikke da referere til kritikken som konstruktiv kritikk, og ikke "konstruktiv kritikk? Eller er det bare i ditt hode det er "konstruktiv kritikk"? .. sånn om innlegget ditt skal ha noen gyldighet. Jeg er uenig i påstanden om at denne tråden består for det meste av konstruktiv kritikk. Mesteparten er kun surmaga kritikk, spør du meg. Jeg forholder meg likevel til det som faktisk står skrevet her og dikter ikke opp hetsende sitater for å lage et poeng. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 31. januar 2015 #8355 Del Skrevet 31. januar 2015 Så nei, kun i ditt hode med andre ord. Det er vel greit å forholde seg til de innleggene som faktisk eksisterer i denne tråden, på samme måte som vi andre må forholde oss til innleggene i denne tråden bestående kun av "konstruktiv kritikk" og ikke den grove hetsen som blir moderert bort. nei vet du hva!! At folk som poster kritisk i denne tråden har blitt kalt bitre, feite, misunnelige, arbeidsledige, mobbende førtiåringer uten et liv, både her i tråden og særlig i kommentarfeltet på CBE-bloggen er ikke kun i noens hode. Det er helt reelt. Der er dikt og fanteri å si at det kun er i noens hode! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 31. januar 2015 #8356 Del Skrevet 31. januar 2015 nei vet du hva!! At folk som poster kritisk i denne tråden har blitt kalt bitre, feite, misunnelige, arbeidsledige, mobbende førtiåringer uten et liv, både her i tråden og særlig i kommentarfeltet på CBE-bloggen er ikke kun i noens hode. Det er helt reelt. Der er dikt og fanteri å si at det kun er i noens hode! Er uenig i det siste. Jeg kaller det hersketeknikk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopgirl2014 Skrevet 31. januar 2015 #8357 Del Skrevet 31. januar 2015 nei vet du hva!! At folk som poster kritisk i denne tråden har blitt kalt bitre, feite, misunnelige, arbeidsledige, mobbende førtiåringer uten et liv, både her i tråden og særlig i kommentarfeltet på CBE-bloggen er ikke kun i noens hode. Det er helt reelt. Der er dikt og fanteri å si at det kun er i noens hode! Ja? Da burde det ikke være noe problem å komme opp med noen eksempler på slike innlegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 31. januar 2015 #8358 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Jeg kjenner endel leger (som du tidligere har påstått at du er) og felles for dem er at de holder seg til sannheten og opptrer alltid ryddig og redelig. Vis meg hvor jeg har skrevet det du påstår over her. Så koselig at du følger med på meg og hva jeg jobber med! Og så fint at du kjenner ryddige og redelige leger. Det er fint å ha gode venner :-) Du har jo tidligere skrevet: "Det tviler jeg sterkt på, du - det finnes en verden utenfor Kvinneguiden og det er den verden bloggen hennes lever av. For media er ikke dette noen stor sak, det er en bagatell og filleting som det ikke er verd å bruke mer energi på. " "Du kan ikke ha jobb hvis du ønsker å henge med i denne tråden" "Hjelpe trøste så tragiske endel her fremstår ... " Jeg tolket deg dithen at du mente at ingen i den virkelige verden utenom KG var interessert i hvordan bedriften Fotballfrue håndterer tabbene den har begått, men jeg mener at den store mediedekningen og det at proflerte journalister og mediedebattanter skriver om saken f.eks. på Twitter, viser at det er mange som er interessert og kommer med kritikk. (Og som nevnt, ser jeg mer latterliggjøring og hets av Fotballfrue blant til dels profilterte folk på Twitter enn jeg ser her inne). Beklager hvis jeg tolket deg feil, Triangel :-) Endret 31. januar 2015 av 9na 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 31. januar 2015 #8359 Del Skrevet 31. januar 2015 Ja? Da burde det ikke være noe problem å komme opp med noen eksempler på slike innlegg. det gidder jeg ikke. Alle her vet at det er sant. Du kan ta en titt å kommetarfeltene på de siste tre-fire innleggene til CBE så ser du noen typiske eksempler. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 31. januar 2015 #8360 Del Skrevet 31. januar 2015 Ja? Da burde det ikke være noe problem å komme opp med noen eksempler på slike innlegg. Mye i kommentarfeltene til bloggen og IG, har sett det her inne også, men er moderert bort. Du driver forøvrig med avsporing. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg