Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Zeitgeist

Hvor ble den andre tråden om CBE av?

Den er skjult for moderering. Du finner informasjon om dette under "Skjulte emner" i "Ris, ros, og spørmål"-forumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Leste bloggen hennes hver dag da hun gikk gravid og i begynnelsen etter fødsel fordi hun kom med mange smarte tips til utstyr (likte spesielt godt senga barnet kan vokse med) :) Nå leser jeg den ikke så ofte fordi mange av innleggene hennes nå ikke treffer meg.

Jeg er altså mest glad i mammabloggere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Triangel

Jeg bare antar nå - utifra min egen lille bloggleser-erfaring:

Caroline Berg Eriksen sin blogg fremstår profesjonell, innbydende og hun selv utstråler positivitet, stå-på-vilje og glede.

Idag er det så utrolig mye negativitet der ute. Se her på KG - og hvor mange som fremstår negative og depressive. Hvem ønsker å ha negativitet som noe å strekke seg etter?

Jeg for min del har opplevd så mange tragiske ting i livet mitt at jeg elsker positive mennesker som drar meg opp istedet for å dra meg ned.

Folk som sitter her i disse Fotballfrue-trådene og skriver side opp og side ned med negative innlegg og leter med lupe etter neste feiltrinn. Er det ikke noe negativt ved første øyekast så diskuteres det i det vide og det breie om hvordan man kan finne feilen. Det brukes ingeniør-beregninger for å se om det er noen millimeter regissering på et av bildene.

Hjelpe trøste så tragiske endel her fremstår ...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så er du jo villig til å si hva som helst for å forsvare CBE også da.

Nå må du slutte med det tullpreiket ditt!!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som sitter her i disse Fotballfrue-trådene og skriver side opp og side ned med negative innlegg og leter med lupe etter neste feiltrinn. Er det ikke noe negativt ved første øyekast så diskuteres det i det vide og det breie om hvordan man kan finne feilen. Det brukes ingeniør-beregninger for å se om det er noen millimeter regissering på et av bildene.

Hva med dere som sitter og skriver side opp og side ned med grove angrep mot folk som kommer med saklig kritikk av bloggen? Så CBE begår nye flauser og noen nevner det er CBE-fanatikerne på plass for å rive hodet av de som våger å ikke legge seg på rygg for Dronningen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må du slutte med det tullpreiket ditt!!

Det er ikke jeg som påstår at noen sitter døgnet rundt med et eller annet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er interessant at jenter ser på fotballfrue som perfekt. Det sier veldig mye om hva som er viktig for tusenvis av jenter. Det er morsomt at utseende, som er fetish og preferansebasert, er noe som i jentehjernen blir til en målbar størrelse på lik linje som en 100m sprint-konkurranse. Hva gjelder sunnhet, så er det vel andre kilder som er bedre?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke jeg som påstår at noen sitter døgnet rundt med et eller annet.

Du gjør jo tydeligvis det.. Hehe.. Tar deg nær av at noen påpeker det gjør og og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justin Bieber la seg flat og sa unnskyld til sin fans UTEN å skylde på dem, at det var FANSEN sin feil at han drev med utagerende festing f.eks. Frua skylder på LESERENE sine, derfor måtte hun lyve og være slem. Og tenk på hvor mye han er målt opp og ned, skjelt ut, blitt hånet, ledd av, blitt buet ned osv. Så all ære til J.B her!

Nei, utrolig at hun får klikk fortsatt, og er nr. 1 på lista. Meget naiv fanskare hun har.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, utrolig at hun får klikk fortsatt, og er nr. 1 på lista. Meget naiv fanskare hun har.

Hoveddelen av CBE-bloggens lesere er veldig unge, og dertil naive. Dessverre er de et lett bytte for det kyniske triangelet CBE, LKE og management som står bak bloggen.

Men, man ser allerede på det dalende antall Facebook-følgere og på bloggstatistikken at fokus på kynismen triangelet ligger bak fungerer.

CBE-bloggen driftes av kroniske lovbrytere. Heldigvis er det flere her på KG som ser viktigheten av å avdekke CBE og den lettere komiske ektemannen hennes forsøk på å omgå landets markedsføringslover.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Hoveddelen av CBE-bloggens lesere er veldig unge, og dertil naive. Dessverre er de et lett bytte for det kyniske triangelet CBE, LKE og management som står bak bloggen.

Men, man ser allerede på det dalende antall Facebook-følgere og på bloggstatistikken at fokus på kynismen triangelet ligger bak fungerer.

CBE-bloggen driftes av kroniske lovbrytere. Heldigvis er det flere her på KG som ser viktigheten av å avdekke CBE og den lettere komiske ektemannen hennes forsøk på å omgå landets markedsføringslover.

I saw what you did there :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Liker ikke helt at hun sitter nesten og flirer og fnyser litt som om emnet hadde vært noe koselig, hun ser ikke ut til å ta det så alvorlig egentlig syns jeg :vetikke:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

De har ikke godkjent absolutt alt den siste tiden. Kommentarer med spørsmål (de ikke liker) blir fortsatt ikke godkjent på bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier velkommen til konstruktive kritiske kommentarer. Ja særlig...

Også interessant hvordan LK må opptre som lege osv for å kommentere hennes rumpe og spørsmål om menstruasjon. Har mye med hets og trusler å gjøre. NOT.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...