Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Hva ønsker du å oppnå med det du skriver her?

Hva jeg ønsker å oppnå med å stille spørsmål? Et svar kanskje?

Men det var faen ikke lett gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor mange ganger skal du kalle de som er uenige med deg for CBE fanatikere ? Du kunne ikke tatt mer feil.

Jeg vil kalle CBE-fanatikere for CBE-fanatikere så lenge de fortsetter med søppel som "dere er bare misunnelige", "dere vil bare mobbe", osv.

Hvorfor er CBE-fanatikere ekstremt aktive med å stemple andre, men så fort noen svarer tilbake med samme mynt så havner dere i fosterstilling og griner over at dere får smake deres egen medisin?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun har flere sko enn jeg har hatt i hele mit liv. :ler:

Endret av Nora Nordbo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurimalla

Etter noen dager her har jeg gjort meg noen tanker, og jeg kjenner at denne tråden bare gjør meg trist. Så jeg skal ikke kritisere, men si hva jeg mener før jeg lusker videre.

Det som gjør meg trist, er at de som driver denne tråden videre og fortsatt går etter bloggen med lupe og leter etter feil. Det er sterke, kunnskapsrike, ressurssterke mennesker, som kan mye og som er gode på å ordlegge seg og debattere.

Det er imponerende det dere har klart å finne ut, dere legger igjen mye tid og undersøkelser på veien.

Syns personlig det er fint at ting kom frem i lyset, så kan CBE og andre bloggere ta lærdom av dette.

Men personen bak denne bloggen, er en småbarnsmor fra Siljan, med følelser som oss andre, som alt har fått mer en nok tyn.

I det store bildet, hvor viktig er det å fortsette dette? Tro meg, ikke den eneste småbedriftene i norge som har tråkket i salaten, eller tjent penger på juks.

Det er så mye elendighet i verden, det florerer så mye dritt på nett, det må da være tusenvis av andre som har gjort ting som er mye værre en dette.

Jeg hadde applaudert slike som dere, om dere brukte ressursene deres på å ta virkelige slemme mennesker. Ungdommer som mobber andre til selvmord, pedofile som lurer barn over nett, pensjonister som blir svindlet av kjeltringer osv. Det er jo nok av ting man kan engasjere seg i og bruke ressursene sine på.

Hun har ikke drept noen, hun tråkket skikkelig i salaten, men hun får jo snart tyn for alt hun gjør.

Jeg er ikke noe fan av blogger, men de er mennesker, med barn, famile og venner. De er helt sikkert hyggelige og snille, vi kjenner dem jo ikke personlig.

I kjenner mennesker, som har kjørt i fylla, som har bedratt sin kone, som har gjort underslag. Men det betyr ikke at jeg kan plage disse for det, alle fortjener tilgivelse og en ny sjanse. Plutselig en dag er det en person du er veldig glad i som gjør en tabbe, vil du da likt at denne personen fikk halve norge mot seg.

Ja leserne ble lurt på bloggen, men hvem har det mest vondt nå. Leserne eller CBE, syns det er nok nå, la henne få en pause og litt fred.

Logger meg ut for godt, forventer ikke og trenger ikke svar på denne, jeg ønsker meg bare at dere i ett minutt kan se hva dette kan gjøre med et menneske. Fortjener i det hele tatt noen dette?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortjener i det hele tatt noen dette?

Ja. Så lenge hun fortsetter i samme kyniske spor, og ikke viser evne, eller vilje til å ta innover seg kritikken fortjener CBE, i kraft av sin stilling som leder i bedrfiten, dette.

Denne millionbedriften skor seg på unge jenter, og har, etter de siste måneders avsløringer, beviselig slått seg opp ved hjelp av fusk og bedrag.

Det er ikke synd på menneskene bak denne bedriften.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig med deg. Har alltid syntes at bildet frua postet så "galt" ut. Nå ble det bare tydeligere.

Enig at det nå ble tydeligere, men har det egentlig noen gang vært noen tvil? Det er jo opplagt at hun ikke så sånn ut og at hun er veldig flink med photo shop...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Triangel

Etter noen dager her har jeg gjort meg noen tanker, og jeg kjenner at denne tråden bare gjør meg trist. Så jeg skal ikke kritisere, men si hva jeg mener før jeg lusker videre.

Det som gjør meg trist, er at de som driver denne tråden videre og fortsatt går etter bloggen med lupe og leter etter feil. Det er sterke, kunnskapsrike, ressurssterke mennesker, som kan mye og som er gode på å ordlegge seg og debattere.

Det er imponerende det dere har klart å finne ut, dere legger igjen mye tid og undersøkelser på veien.

Syns personlig det er fint at ting kom frem i lyset, så kan CBE og andre bloggere ta lærdom av dette.

Men personen bak denne bloggen, er en småbarnsmor fra Siljan, med følelser som oss andre, som alt har fått mer en nok tyn.

I det store bildet, hvor viktig er det å fortsette dette? Tro meg, ikke den eneste småbedriftene i norge som har tråkket i salaten, eller tjent penger på juks.

Det er så mye elendighet i verden, det florerer så mye dritt på nett, det må da være tusenvis av andre som har gjort ting som er mye værre en dette.

Jeg hadde applaudert slike som dere, om dere brukte ressursene deres på å ta virkelige slemme mennesker. Ungdommer som mobber andre til selvmord, pedofile som lurer barn over nett, pensjonister som blir svindlet av kjeltringer osv. Det er jo nok av ting man kan engasjere seg i og bruke ressursene sine på.

Hun har ikke drept noen, hun tråkket skikkelig i salaten, men hun får jo snart tyn for alt hun gjør.

Jeg er ikke noe fan av blogger, men de er mennesker, med barn, famile og venner. De er helt sikkert hyggelige og snille, vi kjenner dem jo ikke personlig.

I kjenner mennesker, som har kjørt i fylla, som har bedratt sin kone, som har gjort underslag. Men det betyr ikke at jeg kan plage disse for det, alle fortjener tilgivelse og en ny sjanse. Plutselig en dag er det en person du er veldig glad i som gjør en tabbe, vil du da likt at denne personen fikk halve norge mot seg.

Ja leserne ble lurt på bloggen, men hvem har det mest vondt nå. Leserne eller CBE, syns det er nok nå, la henne få en pause og litt fred.

Logger meg ut for godt, forventer ikke og trenger ikke svar på denne, jeg ønsker meg bare at dere i ett minutt kan se hva dette kan gjøre med et menneske. Fortjener i det hele tatt noen dette?

Et utrolig viktig innlegg - jeg håper bare at alle leser det og tar innholdet til seg. Selv om jeg dessverre tviler sterkt på det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et utrolig viktig innlegg - jeg håper bare at alle leser det og tar innholdet til seg. Selv om jeg dessverre tviler sterkt på det.

Litt medmenneskelighet har aldri skadet noen. Men folk må ikke miste fokuks på det som er viktig: å sette søkelys på kynismen som råder blant menneskene bak CBE-bloggen, og PR-apparatet deres. Spesielt viktig i kveld når frontfiguren i bedriften skal på TV2 å presentere sin versjon, proppfull av instrukser fra managementet og sin dumsnille ektemann (som strengt tatt har skylden for mesteparten av fadesene som har kommet frem i lyset den siste tiden).

Endret av Speedmaster
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg spør ikke hva folk ønsker med å skrive her. Jeg spør hva folk ønsker å oppnå ved å diskutere/spekulere/boikotte osv. Et svar kunne f.eks vært "jeg ønsker at hun skal legge ned hele bloggen" eller "jeg vil at ingen skal sponse henne"

Det er det jeg spør om.

Dette er svart på utallige ganger. Folk ønsker å diskutere de kritikkverdige forholdene som har dukket opp i forbindelse med en millionbedrift.

Dette er et diskusjonsforum. Her diskuterer man.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor følger du ikke selv prinsippene du mener andre skal følge?

Hvorfor bruker du tid på å klage her fremfor å selge alt du eier og har for å reise til Afrika og hjelpe døende barn? Ja, for du bruker mye tid på å syte over at noen våger å kritisere CBE.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og et poeng til: Hvorfor skulle CBE sin mor pushe datteren, som tidligere har hatt "et anstrengt forhold til mat", til å legge ut dette bildet og derved øke presset på kvinner til å se "perfekte" ut?

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og et poeng til: Hvorfor skulle CBE sin mor pushe datteren, som tidligere har hatt "et anstrengt forhold til mat", til å legge ut dette bildet og derved øke presset på kvinner til å se "perfekte" ut?

Fordi det alltid er noen andre som enten har gjort feil, drevet Fotballfrue til å gjøre feil eller bare rett og slett har skylden. Aldri Fotballfrue selv.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste i kommentarfeltet der nå, herrejemini, tror vi kan fastslå at intelligensnåvået er lavere blant fansen enn blant skeptikerne.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flirer litt over at hun ønsker seg "How to be parisian wherever you are" - stiltipsene i den boka er vel så motsatt fra forballfruestilen som det er mulig å komme :fnise:

Frua har jo ikke noe stil, sorry, men det er ikke noe rød tråd i det hele tatt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...