Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Lin10 skrev:

Jeg tror ikke å kjøpe en Dior smokk til noen hundrelapper kan sidestille seg med å kjøpe en toalettmappe til mange tusen. Ser hun har et innlegg ute nå som du burde lese. Kanskje du oppfatter poenget mitt. Villa og kakkelovn? Hva har dette med saken og gjøre. 

Diorsmokken kostet drøye 400. Vanlige smokker koster gjerne rundt 50. Altså koster Dior rundt 8 ganger så mye som en vanlig smokk. Smokker er jo virkelig forbruksvare, og eneste grunnen til å kjøpe den er å vise seg frem. Med mindre du har lest noen tester på denne smokken som viser at den er utrolig god for barnet da... Og varer 8 ganger så lenge som en vanlig smokk...

Forøvrig fikk LK LV toalettmappe i bursdagsgave en gang. Da skulle han snarlig få kjøpt seg reiseveske og mobildeksel også. Jeg tror egentlig ikke jeg kan komme på noe som er mer flashy enn å ha diorsmokk og LV-deksel til mobilen. Det er så "se-på-meg-så-mye-penger-jeg-har" at det er komisk. Noe man kunne forventet seg av en deltager i Unge Mødre som akkurat hadde fått sin første lønning. 

Kilde på at de har toalettmappe: https://www.carolinebergeriksen.no/2012/07/02/mandag-og-solskinn-2/

La meg understreke at jeg ikke er misunnelig. Jeg har LV-produkter selv. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zeitgeist

CBE skal jo ha for litt gjenbruk - selv om det statistisk sett strengt tatt må regnes som tilfeldighetstreffere. Moschino-beltet (nå avløst av Gucci-beltet), rock-studs-skoene fra Valentino, YSL-veska, og - for ikke minst - skipperlua har jo vært avbildet flere ganger. 

Personlig synes jeg ikke det har passet til antrekket ved flere anledninger, men det kan jo tenkes at baktanken var en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, formula skrev:

Naturlig? Utstråling? Nei,nei, nei. Det er jo nettopp mangelen på dette som gjør at hun framstår så lite likandes på TV. Tilgjort og affektert vil jeg heller si. Babystemme og en hånd som danderer håret i ett kjør er det som har festet seg hos meg så langt. Godt humør - javisst! Faktisk i overkant. Hun virker ikke ekte!

Er veldig enig med deg. Se feks Funkygine, der snakker man både naturlig og utstråling, og ikke minst treningsglede! Alt det jeg tenker CBE mangler. Dessverre utleverer hun barna sine i like stor grad, og det er virkelig kritikkverdig! 

Men apropos trening; spennende med dette samarbeidet til CBE.no. Det er en stund siden jeg var inne på bloggen, men sist så jeg en video der hun viste øvelser på stuegulvet trengt mellom veggen og møbler. Veldig spesielt og alt annet enn inspirerende. På et nivå der jeg var for veldig mange år siden etter flere fødsler hvor jeg skulle starte et sted. Jeg må si jeg stiller meg litt undrende til dette nye prosjektet mtp dette. Nå er jeg veldig godt i gang med trening, men for meg er CBE veldig langt bak i rekken hvis jeg skulle behøve inspirasjon igjen. Funkygine derimot👍👏😊

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Lk skal ha for å ikke svare igjen fruen, synes hun er frekk og hånlig mot han ganske så ofte. Er vel sikkert vant til det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes også hun virker veldig nedlatende overfor Lasse. 
Han har jeg derimot fått et bedre inntrykk av i 'Bloggerne', mye pga. av hvordan han tar det. 
Hun snakker veldig sakte og overtydelig, som om publikum har litt tungt for det? Synes det virker så merkelig og unaturlig. 

Treningen hennes er for meg på minus-siden, så den appen kommer jeg absolutt ikke til å laste ned. Hopp og sprett på stuegulvet med kroppsvekt og dårlig teknikk er ikke akkurat inspirerende. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Zeitgeist skrev:

CBE skal jo ha for litt gjenbruk - selv om det statistisk sett strengt tatt må regnes som tilfeldighetstreffere. Moschino-beltet (nå avløst av Gucci-beltet), rock-studs-skoene fra Valentino, YSL-veska, og - for ikke minst - skipperlua har jo vært avbildet flere ganger. 

Problemet er jo at de ikke har så god råd at hun kan bygge opp en garderobe med classy kvalitetstøy. Gjerne med en høykvalitets base som man varierer med basisplagg fra rimeligere merker. 

Jeg har ferdes i hestemiljøet hvor det finnes en del mennesker med grotesk mye penger (i alle fall fra mitt synspunkt). De hyggeligste var de som hadde så mye penger at de aldri anså det som spesielt. De flashet ikke, skrøt ikke, tenkte tilsynelatende ikke over at det var forskjell mellom dem og "vanlige" folk. Noen av dem gikk rundt og så ut som uteliggere når de var i stallen. Det var bare den enorme Range Roveren og den griselekre hesten som avslørte dem. 😂 (Må bare nevne at jeg kommer fra en helt normal familie med akademikerforeldre.)

Fru og fru CBE.no klatrer så godt de kan, men sorry - den klassereisen krever mer enn ett par Valentino-sko som brukes til ALT, enten de passer til antrekket eller ikke, samt et belte og et par små vesker.

TL;DR - Nye penger vs gamle penger.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, loffen skrev:

Ja, jeg synes også hun virker veldig nedlatende overfor Lasse. 
Han har jeg derimot fått et bedre inntrykk av i 'Bloggerne', mye pga. av hvordan han tar det. 
Hun snakker veldig sakte og overtydelig, som om publikum har litt tungt for det? Synes det virker så merkelig og unaturlig. 

Treningen hennes er for meg på minus-siden, så den appen kommer jeg absolutt ikke til å laste ned. Hopp og sprett på stuegulvet med kroppsvekt og dårlig teknikk er ikke akkurat inspirerende. 

Å kalle mannen din «dust» på riksdekkende TV, tja, han fremstår ikke mindre tøffel av det. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, formula skrev:

Naturlig? Utstråling? Nei,nei, nei. Det er jo nettopp mangelen på dette som gjør at hun framstår så lite likandes på TV. Tilgjort og affektert vil jeg heller si. Babystemme og en hånd som danderer håret i ett kjør er det som har festet seg hos meg så langt. Godt humør - javisst! Faktisk i overkant. Hun virker ikke ekte!

Det kan vitne om usikkerhet at alt hun sier etterfulges av en liten latter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, formula skrev:

Jeg undrer meg også over babystemmen og hånden i håret hele tiden. Det passer ikke med at hun vil fremstå  som en voksen forretningskvinne med god selvtillitt. Jeg får barnetv-figur i tankene når jeg hører: Nååååååååå skaaaaaaal vi baaaaaaaaade....(med babystemme både til mann og barn). Hadde jeg pratet med babystemme og ofte med spydig undertone hadde jeg raskt fått klare tilbakemeldinger, men det er vel ingen som tør å sette selveste fruen på plass. Hånden i håret viser at man er veldig usikker og utilpass. Når alt dette blandes med et enormt behov for å vise seg frem - så blir alt bare helt feil for meg.

Endret av Myrthel
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Zeitgeist skrev:

Det så mer ut som det allerede var i (te-)boks

Sant, vel ser noen nevner Perchs i kommentarene. De vil aldri i livet sponse henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke noen reklamemerking på innlegget hennes, men hun sier selv at det er reklame. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Lin10 skrev:

Jeg synes hun fremstår naturlig og søt på bloggerene. Hun har et lett og godt humør og har utstråling. Enig om at hun har bena plantet godt på jorda. De tjener millioner at kroner hvert år, men det er ikke flashing av dyre merkeklær og status objekter. Ja, hun eier noen dyre  vesker og de har en dyr bil, men de virker jordnære.  Det ville aldri ha kjøpt en dyr toalettmappe i merket Louis Vuitton til de minste. Samholdet innenfor den lille kjernefamilien virker fantastisk og ikke minst arbeidsforholdet mellom ekteparet. Nå jobber de mot nye kanaler og blir spennende å følge de mot nye mål med treningsopplegget de har jobbet med. Ikke dumt å være med i bloggerne og få publisering rundt det nye de skal starte. De er dyktige strateger og gode i business. 

Utrolig hvor forskjellig ting ser ut for ulike folk. jeg har sett henne i rød, rosa, gul, turkis og lilla Ganni-genser - hver til en verdi av 4000,-. Altså strikkegensere for 20. 000,-. Hun har minst to par av Valention Rock-studs - som koster 5-6.000,- for paret. Hun har Ysl-veske  og en sånn liten logoveske fra LV. Hun kjøpte Vuitton-veske som stelleveske til den eldste datteren.

Så jeg vil vel si at hun flasker MYE dyre greier.

Forøvrig synes jeg det er hyggelig at du synes det ser ut som om familien har det så fint. jeg har sett noen episoder av bloggerne nå, og synes hun bitcher mye med mannen sin. Og så synes jeg det var rart at hun løp og gjemte seg bak mannen istedet for å redde unna barna da de ble angrepet av måker. 

Hva jeg synes om at de viser frem ungene hele tiden både i some og på TV, har jeg sagt mange, mange ganger før. Det er helt forkastelig. 

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg, blir nesten lei meg på hennes vegne. Hun tror hun er tatt inn i teateroppsetningen fordi hun er god. Det er jo fordi hun har et navn folk kjenner igjen. Blir bra billettsalg da.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne nye satsingen deres virker ikke å fenge veldig. Innlegget hvor hun forteller om netfit på Instagram har 2406 likes, hun følges av 325 000. Selve siden til netfit har ca 4000 følgere. Tror de er litt sent ute, hadde de lansert dette for ett par år siden hadde det nok blitt en større suksess. I dag er det andre trenings bloggere som fenger mer, som f.eks funkygine, hun utståler treningsglede, viser variasjon og har utdannelse innen trening. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er meget fascinerende at CBE, to personer over tredve, ennå tror sixpac er lik godt trent. Og iallefall at det å gå å vise dem frem til en hver tid betyr treningsglede....

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Emma Belikova skrev:

Uffameg, blir nesten lei meg på hennes vegne. Hun tror hun er tatt inn i teateroppsetningen fordi hun er god. Det er jo fordi hun har et navn folk kjenner igjen. Blir bra billettsalg da.

Dette vet du da ingenting om. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Emma Belikova skrev:

Tvilsomt. CBE har opplyst om at hun bare har en statistrolle som spedalsk, og hun har da uansett ikke et navn som hadde fylt opp en teatersal. 

Selv tror jeg CBE har blitt med på dette for å skape innhold til Bloggerne. I fjor ble det visningstur til Granka ("sjokk" at det ikke ble noe leilighetskjøp), og ekstravagant 35-årsfeiring til småbarnsfar LKE. I år blir det teateroppsetning. Noe må den travle yrkeskvinnen tross alt spe på med, sånn mellom kjærestetreninger, hundebursdagskaker og selfies.

Endret av Ultiva
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, pøbelsara skrev:

Utrolig hvor forskjellig ting ser ut for ulike folk. jeg har sett henne i rød, rosa, gul, turkis og lilla Ganni-genser - hver til en verdi av 4000,-. Altså strikkegensere for 20. 000,-. Hun har minst to par av Valention Rock-studs - som koster 5-6.000,- for paret. Hun har Ysl-veske  og en sånn liten logoveske fra LV. Hun kjøpte Vuitton-veske som stelleveske til den eldste datteren.

Så jeg vil vel si at hun flasker MYE dyre greier.

Forøvrig synes jeg det er hyggelig at du synes det ser ut som om familien har det så fint. jeg har sett noen episoder av bloggerne nå, og synes hun bitcher mye med mannen sin. Og så synes jeg det var rart at hun løp og gjemte seg bak mannen istedet for å redde unna barna da de ble angrepet av måker. 

Hva jeg synes om at de viser frem ungene hele tiden både i some og på TV, har jeg sagt mange, mange ganger før. Det er helt forkastelig. 

Tilføyelse: hun har også minst to Mulberry vesker, den ene er prikk lik min og koster ca 13500,- hva den andre brune koster antar jeg ca 22 tusen. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...