Lin10 Skrevet 22. januar 2019 #64621 Del Skrevet 22. januar 2019 Jeg synes hun fremstår naturlig og søt på bloggerene. Hun har et lett og godt humør og har utstråling. Enig om at hun har bena plantet godt på jorda. De tjener millioner at kroner hvert år, men det er ikke flashing av dyre merkeklær og status objekter. Ja, hun eier noen dyre vesker og de har en dyr bil, men de virker jordnære. Det ville aldri ha kjøpt en dyr toalettmappe i merket Louis Vuitton til de minste. Samholdet innenfor den lille kjernefamilien virker fantastisk og ikke minst arbeidsforholdet mellom ekteparet. Nå jobber de mot nye kanaler og blir spennende å følge de mot nye mål med treningsopplegget de har jobbet med. Ikke dumt å være med i bloggerne og få publisering rundt det nye de skal starte. De er dyktige strateger og gode i business. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 22. januar 2019 #64622 Del Skrevet 22. januar 2019 (endret) 44 minutter siden, Annypanny skrev: Jeg synes hun er unaturlig og klein på snapstory også. Jeg klikker ofte forbi videosnappene, fordi hun er så stresset/hyper/unaturlig når hun snakker i kamera. Flere som har reagert på dette? Jeg lurer for øvrig på en sak. Er det så enkelt at man kan få tilsendt en kjole i posten fra et firma, altså sponset, men rett og slett lyve på rød løper å si at den er kjøpt selv? Det kan man vel gjøre på bloggen også? Hvem kan oppdage det?? Samme her. Jeg må ofte slå av lyden hvis jeg skal se videoen hennes på instastory der hun snakker. Til og med mannen min kommenterte stemmen hennes på bloggerne her en kveld. Hun gjør seg helt klart best på bilder, og ikke live. Endret 22. januar 2019 av Klaraku78 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 22. januar 2019 #64623 Del Skrevet 22. januar 2019 41 minutter siden, Lin10 skrev: Jeg synes hun fremstår naturlig og søt på bloggerene. Hun har et lett og godt humør og har utstråling. Enig om at hun har bena plantet godt på jorda. De tjener millioner at kroner hvert år, men det er ikke flashing av dyre merkeklær og status objekter. Ja, hun eier noen dyre vesker og de har en dyr bil, men de virker jordnære. Det ville aldri ha kjøpt en dyr toalettmappe i merket Louis Vuitton til de minste. Samholdet innenfor den lille kjernefamilien virker fantastisk og ikke minst arbeidsforholdet mellom ekteparet. Nå jobber de mot nye kanaler og blir spennende å følge de mot nye mål med treningsopplegget de har jobbet med. Ikke dumt å være med i bloggerne og få publisering rundt det nye de skal starte. De er dyktige strateger og gode i business. Ikke helt enig med deg angående flashing av dyre klær og ting. Det er ikke så lenge siden hun reklamerte for en krølltang eller hva det var for 4-5000. Hun reklamerte vel også for en kåpe for over 10000 kr. Nå vet ikke jeg hva du mener med dyrt, men jeg tenker jo at begge disse eksemplene er innafor dyre ting. I tillegg mener jeg det er ganske kvalmt og posere med en genser til 4000 kr når man påstår at man jobber i hagen. Selv om det var vel mer posering enn jobbing. Og hva vet du om hva de kjøper til ungene? 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sandin Skrevet 22. januar 2019 Populært innlegg #64624 Del Skrevet 22. januar 2019 59 minutter siden, Lin10 skrev: Det ville aldri ha kjøpt en dyr toalettmappe i merket Louis Vuitton til de minste. De kjøpte LV stellebag til førstemann, og forsvarte det med at de skulle bruke det til en eventuell nestemann også. Imidlertid fikk hun såpass bra betalt for å klistre navnet sitt på noen vesker fra Adax at hun fikk seg ytterligere en stellebag da minsten kom. På den annen side har du egentlig litt rett. De kjøper jo ikke lengre så mye uten at det er en form for reklame, så sannsynligheten for at det blir en LV toalettmappe er nok liten da LV ikke sponser bloggere. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 22. januar 2019 #64625 Del Skrevet 22. januar 2019 (endret) 26 minutter siden, Klaraku78 skrev: Ikke helt enig med deg angående flashing av dyre klær og ting. Det er ikke så lenge siden hun reklamerte for en krølltang eller hva det var for 4-5000. Hun reklamerte vel også for en kåpe for over 10000 kr. Nå vet ikke jeg hva du mener med dyrt, men jeg tenker jo at begge disse eksemplene er innafor dyre ting. I tillegg mener jeg det er ganske kvalmt og posere med en genser til 4000 kr når man påstår at man jobber i hagen. Selv om det var vel mer posering enn jobbing. Og hva vet du om hva de kjøper til ungene? Det var jo reklame. Poserer med genser til 4000 Kr? Kan ikke tenkte meg at hun påpekte at hun hadde kjøpt en genser til kr 4000. Det er jo dere som fokusere på prisen. Jeg synes det er fint at hun bruker de klærne hun kjøper og så tar hun et valg når hun skal bruke de. En kan jo bruke en slik genser når en er ute å driver litt i Hagen. Det er overhode ingen flashing av luksusmerker der i gården, selv om av og til har på seg klær som er kjøpt andre steder enn i billige kleskjeder. Ser hun bruker endel fra Bik Bok. Smykker ofte fra billigkjeder. Det er ikke Hermes armebånd. Ser hun hadde på seg en Odd Molly skijakke. Den koster jo endel, men jeg kunne se at merket var «bluret» litt, slik at hun ikke skal bli beskyldt for umerket reklame. Det er det som er poenget. Hun er veldig diskré iforhold til hva ting koster. Hun bruker dyrt og billig og det er veldig positivt som influencer, hun når frem til flere. Endret 22. januar 2019 av Lin10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jatakk Skrevet 22. januar 2019 #64626 Del Skrevet 22. januar 2019 1 hour ago, Lin10 said: Det ville aldri ha kjøpt en dyr toalettmappe i merket Louis Vuitton til de minste. Hun kjøpte en LV-veske som skulle brukes som stelleveske til førstemann, det er vel i grunnen det samme. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 22. januar 2019 #64627 Del Skrevet 22. januar 2019 (endret) 7 minutter siden, Lin10 skrev: Det var jo reklame. Poserer med genser til 4000 Kr? Kan ikke tenkte meg at hun påpekte at hun hadde kjøpt en genser til kr 4000. Det er jo dere som fokusere på prisen. Jeg synes det er fint at hun bruker de klærne hun kjøper og så tar hun et valg når hun skal bruke de. En kan jo bruke en slik genser når en er ute å driver litt i Hagen. Det er overhode ingen flashing av luksusmerker der i gården, selv om av og til har på seg klær som er kjøpt andre steder enn i billige kleskjeder. Ser hun bruker endel fra Bik Bok. Smykker ofte fra billigkjeder. Det er ikke Hermes armebånd. Ser hun hadde på seg en Odd Molly skijakke. Den koster jo endel, men jeg kunne se at merket var «bluret» litt, slik at hun ikke skal bli beskyldt for umerket reklame. Det er det som er poenget. Hun er veldig diskré iforhold til hva ting koster. Hun bruker dyrt og billig og det er veldig positivt som influencer, hun når frem til flere. Du kan ikke ha fulgt noe særlig med. Hun flasher da Louboutinsko, har vist frem flere av disse 4000 kroners genserne, Valentinosko OG klær, vesker fra yves st. Laurent osvosv. Er bare til å Google "Caroline Berg Eriksen + diverse dyre merkenavn" så ser du dette. Men du er vel ikke interessert i noe som bryter med det du mener. Endret 22. januar 2019 av neiognei 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 22. januar 2019 #64628 Del Skrevet 22. januar 2019 2 minutter siden, Sandin skrev: De kjøpte LV stellebag til førstemann, og forsvarte det med at de skulle bruke det til en eventuell nestemann også. Imidlertid fikk hun såpass bra betalt for å klistre navnet sitt på noen vesker fra Adax at hun fikk seg ytterligere en stellebag da minsten kom. På den annen side har du egentlig litt rett. De kjøper jo ikke lengre så mye uten at det er en form for reklame, så sannsynligheten for at det blir en LV toalettmappe er nok liten da LV ikke sponser bloggere. Det var vel henne som skulle bruke bagen. Og den kan en jo fint bruke når behovet for stellebag er over. De kjøper ikke så mye uten at det form for reklame skriver du..Tror ikke du har helt skjønte dette med reklame. Det er ikke produkter eller penger annonsøren gir til de for å være snille eller godhjertet. Annonsøren får reklame og publisitet gjennom bloggen basert på CBE lesere, som igjen gir de inntekter tilbake ved at folk blir oppmerksom på produktene og kjøper de. Så hva egentlig poenget ditt? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 22. januar 2019 #64629 Del Skrevet 22. januar 2019 4 minutter siden, Lin10 skrev: Det var vel henne som skulle bruke bagen. Og den kan en jo fint bruke når behovet for stellebag er over. De kjøper ikke så mye uten at det form for reklame skriver du..Tror ikke du har helt skjønte dette med reklame. Det er ikke produkter eller penger annonsøren gir til de for å være snille eller godhjertet. Annonsøren får reklame og publisitet gjennom bloggen basert på CBE lesere, som igjen gir de inntekter tilbake ved at folk blir oppmerksom på produktene og kjøper de. Så hva egentlig poenget ditt? For det er jo kiden til pilotfrue som pakker toalettvesken sin selv. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 22. januar 2019 #64630 Del Skrevet 22. januar 2019 @Lin10: Hva med smokken fra Dior? Bare sånn i tillegg til det andre har listet opp. https://www.carolinebergeriksen.no/2013/10/03/baby-dior-and-tea-macaroons/comment-page-3/ Når du går ut så bastant som du sedvanlig gjør, så er det greit å vite hva man snakker om. Ellers fremstår man bare som ignorant. For å sitere Donny Miller: In the age of information, ignorance is a choice. Og igjen, du har null forutsetning for å vite hvordan samholdet i familien faktisk er. At du lar deg åpenbart blende av det som vises på bloggen og dens tilhørende sosiale medier, vel - som sagt: Ignorant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 22. januar 2019 #64631 Del Skrevet 22. januar 2019 4 minutter siden, neiognei skrev: For det er jo kiden til pilotfrue som pakker toalettvesken sin selv. Det er han som har fått den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 22. januar 2019 #64632 Del Skrevet 22. januar 2019 3 minutter siden, Lin10 skrev: Det var vel henne som skulle bruke bagen. Og den kan en jo fint bruke når behovet for stellebag er over. De kjøper ikke så mye uten at det form for reklame skriver du..Tror ikke du har helt skjønte dette med reklame. Det er ikke produkter eller penger annonsøren gir til de for å være snille eller godhjertet. Annonsøren får reklame og publisitet gjennom bloggen basert på CBE lesere, som igjen gir de inntekter tilbake ved at folk blir oppmerksom på produktene og kjøper de. Så hva egentlig poenget ditt? Ok, så det er greit når det er skitne bleier, gulpekluter og babymat man legger i en veske, men det er ikke greit når barnet skal oppbevare tannbørste og hårbørste i den? Jeg synes begge deler er rimelig idiotisk for å være ærlig, men i det aller minste er det en ting de i så tilfelle kjøper det fordi de har lyst på det, ikke fordi *navnpåenrandomprodusent* har sendt de et forslag til en avtale. Jeg forstår utmerket godt hva reklame er forøvrig, men kom ikke å fortell meg at de hadde kjøpt aaaakkurat det lekestativet hvis ikke det ga en økonomisk gevinst. Om de får produkter sponset eller etterfakturerer for reklamen blir for meg det samme. Det er en form for utveksling av penger, og det styrer åpenbart ganske mye Hun er ikke SÅ ettertraktet. Det er Storytel, treningsklær, Nelly, svisker og musespray som stort sett er nivået, med ett og annet unntak. Annonsemarkedet for bloggere er nok også i ferd med å endre seg tror jeg. Jeg synes forøvrig det står respekt av mennesker som sparer penger for å kjøpe seg noe de virkelig ønsker seg, enten det er Hermes eller Bang & Olufsen. Mennesker som velger det de ønsker seg, ikke det som er lettest å få sponset/avtale på. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 22. januar 2019 #64633 Del Skrevet 22. januar 2019 1 time siden, Lin10 skrev: Jeg synes hun fremstår naturlig og søt på bloggerene. Hun har et lett og godt humør og har utstråling. Enig om at hun har bena plantet godt på jorda. De tjener millioner at kroner hvert år, men det er ikke flashing av dyre merkeklær og status objekter. Ja, hun eier noen dyre vesker og de har en dyr bil, men de virker jordnære. Det ville aldri ha kjøpt en dyr toalettmappe i merket Louis Vuitton til de minste. jeg vet ikke jeg. Det som fikk meg til å interessere seg for rosabloggergreia var det innlegget som handlet om diorsmokkene frua hadde kjøpt til eldste..... det du sier om at de ikke flasher dyre ting er jo så misvisende som det er mulig å få det. Jeg gidder ikke diskutere eksempler med deg (utover å nevne en viss dunkåpe og rockstuds og villa og kakkelovn), men det kan ikke stå uimotsagt. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalunka Skrevet 22. januar 2019 #64634 Del Skrevet 22. januar 2019 38 minutter siden, Lin10 skrev: Det var jo reklame. Poserer med genser til 4000 Kr? Kan ikke tenkte meg at hun påpekte at hun hadde kjøpt en genser til kr 4000. Det er jo dere som fokusere på prisen. Jeg synes det er fint at hun bruker de klærne hun kjøper og så tar hun et valg når hun skal bruke de. En kan jo bruke en slik genser når en er ute å driver litt i Hagen. Det er overhode ingen flashing av luksusmerker der i gården, selv om av og til har på seg klær som er kjøpt andre steder enn i billige kleskjeder. Ser hun bruker endel fra Bik Bok. Smykker ofte fra billigkjeder. Det er ikke Hermes armebånd. Ser hun hadde på seg en Odd Molly skijakke. Den koster jo endel, men jeg kunne se at merket var «bluret» litt, slik at hun ikke skal bli beskyldt for umerket reklame. Det er det som er poenget. Hun er veldig diskré iforhold til hva ting koster. Hun bruker dyrt og billig og det er veldig positivt som influencer, hun når frem til flere. Ja, veldig diskret når hun opplyser i kommentarfeltet hvor den er fra...... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 22. januar 2019 #64635 Del Skrevet 22. januar 2019 3 minutter siden, MissLucy skrev: jeg vet ikke jeg. Det som fikk meg til å interessere seg for rosabloggergreia var det innlegget som handlet om diorsmokkene frua hadde kjøpt til eldste..... det du sier om at de ikke flasher dyre ting er jo så misvisende som det er mulig å få det. Jeg gidder ikke diskutere eksempler med deg (utover å nevne en viss dunkåpe og rockstuds og villa og kakkelovn), men det kan ikke stå uimotsagt. Jeg tror ikke å kjøpe en Dior smokk til noen hundrelapper kan sidestille seg med å kjøpe en toalettmappe til mange tusen. Ser hun har et innlegg ute nå som du burde lese. Kanskje du oppfatter poenget mitt. Villa og kakkelovn? Hva har dette med saken og gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 22. januar 2019 #64636 Del Skrevet 22. januar 2019 41 minutter siden, Lin10 skrev: Det var jo reklame. Poserer med genser til 4000 Kr? Kan ikke tenkte meg at hun påpekte at hun hadde kjøpt en genser til kr 4000. Det er jo dere som fokusere på prisen. Jeg synes det er fint at hun bruker de klærne hun kjøper og så tar hun et valg når hun skal bruke de. En kan jo bruke en slik genser når en er ute å driver litt i Hagen. Det er overhode ingen flashing av luksusmerker der i gården, selv om av og til har på seg klær som er kjøpt andre steder enn i billige kleskjeder. Ser hun bruker endel fra Bik Bok. Smykker ofte fra billigkjeder. Det er ikke Hermes armebånd. Ser hun hadde på seg en Odd Molly skijakke. Den koster jo endel, men jeg kunne se at merket var «bluret» litt, slik at hun ikke skal bli beskyldt for umerket reklame. Det er det som er poenget. Hun er veldig diskré iforhold til hva ting koster. Hun bruker dyrt og billig og det er veldig positivt som influencer, hun når frem til flere. er det sånn at de genserne ikke teller som flashing fordi det var reklame? hva er de egentlig du mener? 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annypanny Skrevet 22. januar 2019 #64637 Del Skrevet 22. januar 2019 (endret) 1 time siden, Lin10 skrev: De tjener millioner at kroner hvert år, men det er ikke flashing av dyre merkeklær og status objekter. Åj, du kan ikke ha fulgt så veldig med opp gjennom årene, for er det noe det er plenty av, så er det nettopp flashing av svindyre merkeklær, sko, belter, vesker, klokker, Dior-smokk (!!), kostbare hotellsuiter med frokostservering på rommet, biler osv osv. Og det er ikke ofte hun dukker opp i samme plagg to ganger for å si det sånn... bare å begynne å bla i antrekkskategorien på bloggen så skal du få se på overflod både i merker og i mengde! Så er det oppussing til den store gullmedalje, opp til flere ganger (!) fordi de aldri blir fornøyde! Og møblene deres er ikke kjøpt på Ikea for å si det sånn. Jeg har av og til sjekket det ut fordi jeg har syntes at ting har vært fine, og her snakker vi møbler som ikke er for folk flest. Det ALLER meste kommer fra Sixbondstreet og Slettvoll. Sofabordet for eksempel, er marmorbelagt og koster i underkant av 17.000 kr. Vi snakker altså om et sofabord.... da kan du tenke deg hva større møbler koster... Og hva med kjøpebonanzaen hver gang barna har bursdag? Bestillingskaker (slike kaker koster fra et par tusen kroner og oppover, vanvittige ballongbuer, skreddersydde møbler til hvert selskap, og alt krimskrams som følger med.... I rest my case.... Endret 22. januar 2019 av Annypanny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 22. januar 2019 #64638 Del Skrevet 22. januar 2019 1 time siden, Lin10 skrev: Jeg synes hun fremstår naturlig og søt på bloggerene. Hun har et lett og godt humør og har utstråling Naturlig? Utstråling? Nei,nei, nei. Det er jo nettopp mangelen på dette som gjør at hun framstår så lite likandes på TV. Tilgjort og affektert vil jeg heller si. Babystemme og en hånd som danderer håret i ett kjør er det som har festet seg hos meg så langt. Godt humør - javisst! Faktisk i overkant. Hun virker ikke ekte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 22. januar 2019 #64639 Del Skrevet 22. januar 2019 55 minutter siden, Lin10 skrev: Det var jo reklame. Poserer med genser til 4000 Kr? Kan ikke tenkte meg at hun påpekte at hun hadde kjøpt en genser til kr 4000. Det er jo dere som fokusere på prisen. Jeg synes det er fint at hun bruker de klærne hun kjøper og så tar hun et valg når hun skal bruke de. En kan jo bruke en slik genser når en er ute å driver litt i Hagen. Det er overhode ingen flashing av luksusmerker der i gården, selv om av og til har på seg klær som er kjøpt andre steder enn i billige kleskjeder. Ser hun bruker endel fra Bik Bok. Smykker ofte fra billigkjeder. Det er ikke Hermes armebånd. Ser hun hadde på seg en Odd Molly skijakke. Den koster jo endel, men jeg kunne se at merket var «bluret» litt, slik at hun ikke skal bli beskyldt for umerket reklame. Det er det som er poenget. Hun er veldig diskré iforhold til hva ting koster. Hun bruker dyrt og billig og det er veldig positivt som influencer, hun når frem til flere. Selvfølgelig kan man bruke en genser til 4000 kr når man jobber i hagen, men de aller færreste gjøre det. De fleste ville jo kanskje vært litt redd for genseren ut i fra hvor dyr den er. Men det er jo selvfølgelig flere alternativer her. Hun kan jo ha bytta genser etter at fotoshooten var over, kanskje hun ikke jobbet i hagen allikevel selv om hun skrev at hun gjorde det. Eller at hun bare rett og slett ikke bryr seg om at en genser til 4000 kr blir ødelagt, fordi hun har x- antall like gensere bare i andre farger. Jeg tenker at hun fint passer til alle alternativene, fordi hun har null troverdighet hos meg 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 22. januar 2019 #64640 Del Skrevet 22. januar 2019 1 minutt siden, formula skrev: Naturlig? Utstråling? Nei,nei, nei. Det er jo nettopp mangelen på dette som gjør at hun framstår så lite likandes på TV. Tilgjort og affektert vil jeg heller si. Babystemme og en hånd som danderer håret i ett kjør er det som har festet seg hos meg så langt. Godt humør - javisst! Faktisk i overkant. Hun virker ikke ekte! This! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg