Gjest Regn Skrevet 13. januar 2019 #64401 Del Skrevet 13. januar 2019 Innlegga krever ikke så mye. Gjenbruk (ironisk nok med forbruket) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest secretidentity Skrevet 13. januar 2019 #64402 Del Skrevet 13. januar 2019 1 minutt siden, Regn skrev: Innlegga krever ikke så mye. Gjenbruk (ironisk nok med forbruket) Det er stort sett store bilder og lite tekst. Er også enig at mye av innleggene er mye om det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ane_luise87 Skrevet 13. januar 2019 #64403 Del Skrevet 13. januar 2019 3 minutter siden, secretidentity skrev: Det er stort sett store bilder og lite tekst. Er også enig at mye av innleggene er mye om det samme. Helt enig. La igjen en liten kommentar på bloggen hennes hvor jeg nevte at de samme innleggene går igjen og igjen. Og at det er går flere dager mellom blogginnlegg, noe som gjør at jeg mister interessen. Den kommentaren var visst hetsende eller ufin, for hun godkjente den ikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest secretidentity Skrevet 13. januar 2019 #64404 Del Skrevet 13. januar 2019 2 minutter siden, ane_luise87 skrev: Helt enig. La igjen en liten kommentar på bloggen hennes hvor jeg nevte at de samme innleggene går igjen og igjen. Og at det er går flere dager mellom blogginnlegg, noe som gjør at jeg mister interessen. Den kommentaren var visst hetsende eller ufin, for hun godkjente den ikke. Det er ikke sjokkerende. Hun ser vel på slike kommentarer som "nedlatende". I hennes verden finnes ikke kritikk og motgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorUgle Skrevet 13. januar 2019 #64405 Del Skrevet 13. januar 2019 Nok engang er ungenevmed i bildene. Hun som skulle begrense bildene av barna. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 14. januar 2019 #64406 Del Skrevet 14. januar 2019 9 timer siden, Emilie112 skrev: Men jeg antar du også skjønner at det ikke er regulering alene som skaper diskusjon 😀 og du, en skjev tann gir ikke migrene vil jeg tro. Tannknissing kan bok der i mot være et problem. Men jeg er faktisk usikker på om fruen hadde valgt å ha regulering om hun ikke hadde fått denne sponset. Beklager å si det til deg, men bloggen er kun reklame. Jeg har sluttet å lese bloggen hennes så mulig jeg ikke har fått dette med meg men har hun fått tannregulering nå? Hjalp det ikke med skinnene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 14. januar 2019 #64407 Del Skrevet 14. januar 2019 På 10.1.2019 den 1.35, Sol79 skrev: Naturlig slank med Nutrilett i skapet. A-menneske men likevel så tungt å stå opp. Naturlig slank med kostholdsregime, PT og photoshop 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breakeven Skrevet 14. januar 2019 #64408 Del Skrevet 14. januar 2019 Det virker som de tar mye bilder med drone, er det ikke ganske strenge regler ift hvor man kan bruke drone? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 14. januar 2019 #64409 Del Skrevet 14. januar 2019 37 minutter siden, Breakeven skrev: Det virker som de tar mye bilder med drone, er det ikke ganske strenge regler ift hvor man kan bruke drone? Det er ganske strenge regler for å kjøre droner, spesielt hvor høyt man kan kjøre de. Jeg har spurt flere ganger om hvor høyt de flyr, men kommentarene blir ikke godkjent gitt. Mulig de kjører de litt for høyt uten tillatelse, tenker jeg.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 14. januar 2019 #64410 Del Skrevet 14. januar 2019 43 minutter siden, Breakeven skrev: Det virker som de tar mye bilder med drone, er det ikke ganske strenge regler ift hvor man kan bruke drone? Ja heldigvis. Droner er potensielt veldig farlige om man ikke følger regler og har tillatelser der det kreves. I tillegg er de ganske plagsomme synes jeg. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 14. januar 2019 #64411 Del Skrevet 14. januar 2019 37 minutter siden, Inocybe skrev: Ja heldigvis. Droner er potensielt veldig farlige om man ikke følger regler og har tillatelser der det kreves. I tillegg er de ganske plagsomme synes jeg. Eg kom tilfeldigvis over ein dronevideo ein i nabolaget hadde lagt ut av nærområdet, og der ser ein ganske tydeleg meg på luking med rompa i været påkledd bikinitopp og kort shorts. Hagen vår er ganske usjenert til vanleg, og det hender eg ligg og solar meg topplaus, men no er eg ganske paranoid. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 14. januar 2019 #64412 Del Skrevet 14. januar 2019 1 time siden, Breakeven skrev: Det virker som de tar mye bilder med drone, er det ikke ganske strenge regler ift hvor man kan bruke drone? Mannen min er sånn duppeditt type som selvfølgelig også har kjøpt seg drone! Da han fortalte alle begrensningene på bruken tenkte jeg; hva er poenget? Nå skal han også bruke det i forbindelse med jobb/fotografering, men det er helt klart strenge regler om avstand, høyder osv osv. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorUgle Skrevet 14. januar 2019 #64413 Del Skrevet 14. januar 2019 Enda en dag med bilder av ungene🤬🤬 Når skal dette stoppes. Tror CBE er glemsk, da hun sa at barna skulle eksponeres mindre. Synes dette har økt på etter hun sa det. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 14. januar 2019 #64414 Del Skrevet 14. januar 2019 4 minutter siden, MorUgle skrev: Enda en dag med bilder av ungene🤬🤬 Når skal dette stoppes. Tror CBE er glemsk, da hun sa at barna skulle eksponeres mindre. Synes dette har økt på etter hun sa det. Når lesetallene er på 19.000 så må alle mann bidra for at blogg CBE blir omtalt. Det gjelder også mindreårige. Økonomi fremfor personvern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 14. januar 2019 #64415 Del Skrevet 14. januar 2019 18 minutter siden, MorUgle skrev: Enda en dag med bilder av ungene🤬🤬 Når skal dette stoppes. Tror CBE er glemsk, da hun sa at barna skulle eksponeres mindre. Synes dette har økt på etter hun sa det. Hun sa det tydeligvis for at folk skulle TRO at de gjorde det. Godt timet før debuten i Bloggrene hvor ungene eksponeres stort sett hele tiden. hele ferien deres er jo underholdning for norske TV-seere. Jeg er helt enig i at det er helt hårreisende å fortsette på den måten. Helt hårreisende og skikkelig trist. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 14. januar 2019 #64416 Del Skrevet 14. januar 2019 1 minutt siden, pøbelsara skrev: Hun sa det tydeligvis for at folk skulle TRO at de gjorde det. Godt timet før debuten i Bloggrene hvor ungene eksponeres stort sett hele tiden. hele ferien deres er jo underholdning for norske TV-seere. Jeg er helt enig i at det er helt hårreisende å fortsette på den måten. Helt hårreisende og skikkelig trist. I dagens episode: full eksponering av døtrene 😤 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 14. januar 2019 #64417 Del Skrevet 14. januar 2019 2 minutter siden, Viking-girl skrev: I dagens episode: full eksponering av døtrene 😤 Det er veldig trist at ekteparet Eriksen viser så lite respekt for egne barn. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 14. januar 2019 #64418 Del Skrevet 14. januar 2019 1) jeg har sett siste episode av bloggere i dag - og det var VELDIG mye barn med der. TV2 må skjerpe seg. Og foreldrene må skjerpe seg. Og hva er greia med å ha på kåpe men ikke stikke armene i ermene? 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 14. januar 2019 #64419 Del Skrevet 14. januar 2019 1 time siden, pøbelsara skrev: 1) jeg har sett siste episode av bloggere i dag - og det var VELDIG mye barn med der. TV2 må skjerpe seg. Og foreldrene må skjerpe seg. Og hva er greia med å ha på kåpe men ikke stikke armene i ermene? Når de får 20.500 likes på et bilde av mindreårige så sier det sitt om hva som selger. Det må garantert en lov til for at dette skal stoppe, og selv da sier tidligere erfaringer med CBE at det nødvendigvis ikke er nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølv_dugg Skrevet 14. januar 2019 #64420 Del Skrevet 14. januar 2019 Har hun slutter å snappe, eller er jeg blokket? 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg