Gjest Zeitgeist Skrevet 9. januar 2019 #64221 Del Skrevet 9. januar 2019 3 minutter siden, Inocybe skrev: Har aldri selv trengt slike hjelpemidler men kanskje magen blir litt i uorden? Det tilhører jo ikke akkurat et sunnt og velbalansert kosthold. Nei, du sier noe der. Jeg må si at jeg var litt overrasket av at CBE hadde Nutrilett i skapet all den tid hun ellers forfekter et sunt kosthold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 9. januar 2019 #64222 Del Skrevet 9. januar 2019 (endret) 5 minutter siden, Zeitgeist skrev: Nei, du sier noe der. Jeg må si at jeg var litt overrasket av at CBE hadde Nutrilett i skapet all den tid hun ellers forfekter et sunt kosthold. Var det ikke luke 7 i en adventskalender som inneholdt flytende probiotika med masse sukker i? Probioform, var det. Tror det var den luken som forsvant uten et ord. Sunt kosthold, ja. Helt til Freia betaler. Endret 9. januar 2019 av Revenge of Cthulhu 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. januar 2019 #64223 Del Skrevet 9. januar 2019 (endret) 15 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev: Var det ikke luke 7 i en adventskalender som inneholdt flytende probiotika med masse sukker i? Probioform, var det. Tror det var den luken som forsvant uten et ord. Sunt kosthold, ja. Helt til Freia betaler. Ja, stemmer det. Og den forsvant temmelig fort når folk begynte å stille spørsmål. Rart det der ... på bloggen er det sunn mat som gjelder (og for såvidt ikke noe feil med det), men samtidig reklameres det for Freia Sjokolade og i kjøkkenskapet står det Nutrilett. Personlig finner jeg det heller hyklersk fra CBE, og gjør at - for min del - troverdigheten hennes seg nok et slag for baugen. Endret 9. januar 2019 av Zeitgeist Fjernet et ord for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 9. januar 2019 #64224 Del Skrevet 9. januar 2019 På 8.1.2019 den 18.06, Spøkelse skrev: Fikk litt trist følelse inni meg av at det var med kameracrew på den turen.. Hele episoden er filmet med håndhold kamera og selfiestick så kameracrewet var nok ikke med. Det som er trist er hvor greit de synes det er med denne ekstreme eksponeringen av barna sine, spesielt på en familieferie. Tenk så stas når jentene hilser på Peter Pan og Askepott og mamma og/eller pappa er opptatt med å holde mobilen/kameraet i stedet for å se på. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 9. januar 2019 #64225 Del Skrevet 9. januar 2019 (endret) 19 minutter siden, Rørleggerfrue skrev: Hele episoden er filmet med håndhold kamera og selfiestick så kameracrewet var nok ikke med. Det som er trist er hvor greit de synes det er med denne ekstreme eksponeringen av barna sine, spesielt på en familieferie. Tenk så stas når jentene hilser på Peter Pan og Askepott og mamma og/eller pappa er opptatt med å holde mobilen/kameraet i stedet for å se på. Ok, det var da på ett slags vis bra (har ikke sett episoden enda, så bare forhåndsvisning i forrige episode). 100% enig i det andre du skriver forresten. Endret 9. januar 2019 av Spøkelse 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 9. januar 2019 #64226 Del Skrevet 9. januar 2019 På hotellet i Miami har jo CBE plutselig fått stemmen til Linni Meister. Ikke bare stemmen, men måten å snakke på også. Rare greier🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 9. januar 2019 #64227 Del Skrevet 9. januar 2019 3 timer siden, MissLucy skrev: lurer på hva det er de vil formidle med den siste billedserien der frua poserer med rosa potteskjulere i kamo-klær med full brudesminke og -frisyre? Er det en parodi? det er så deprimerende at det er sånn som dette annonsører støtter opp under, mens avisene dør. Produktplassering av potteskjulere... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 9. januar 2019 #64228 Del Skrevet 9. januar 2019 38 minutter siden, Rørleggerfrue skrev: Hele episoden er filmet med håndhold kamera og selfiestick så kameracrewet var nok ikke med. Det som er trist er hvor greit de synes det er med denne ekstreme eksponeringen av barna sine, spesielt på en familieferie. Tenk så stas når jentene hilser på Peter Pan og Askepott og mamma og/eller pappa er opptatt med å holde mobilen/kameraet i stedet for å se på. Var ikke CBE.no på jobb med alle de ansatte tro? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. januar 2019 #64229 Del Skrevet 9. januar 2019 6 minutter siden, formula skrev: På hotellet i Miami har jo CBE plutselig fått stemmen til Linni Meister. Ikke bare stemmen, men måten å snakke på også. Rare greier🤔 Kanskje fordi de snakket om vibrator? (Unnskyld Linni 😬) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 9. januar 2019 #64230 Del Skrevet 9. januar 2019 8 minutter siden, Kleenex skrev: Var ikke CBE.no på jobb med alle de ansatte tro? I episoden er det ihvertfall hun eller LK som filmer. Ganske lett å se. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 9. januar 2019 #64231 Del Skrevet 9. januar 2019 (endret) 24 minutter siden, Kollontaj skrev: Kanskje fordi de snakket om vibrator? (Unnskyld Linni 😬) Og CBE som glemte at hun filmet mens de snakket om godsakene! "Oj! Og jeg som filmet da!" Fort gjort. Endret 9. januar 2019 av formula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 9. januar 2019 #64232 Del Skrevet 9. januar 2019 29 minutter siden, formula skrev: Og CBE som glemte at hun filmet mens de snakket om godsakene! "Oj! Og jeg som filmet da!" Fort gjort. De er jo så jordnære, tullete og klønete. Kniiiiiiis🙄 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 9. januar 2019 #64233 Del Skrevet 9. januar 2019 2 timer siden, Zeitgeist skrev: Nei, du sier noe der. Jeg må si at jeg var litt overrasket av at CBE hadde Nutrilett i skapet all den tid hun ellers forfekter et sunt kosthold. Ikke sånn kjempeoverrasket jeg. Tross fagre ord om trening og sunn livstil har jeg alltid følt det er noe som skurrer. Altså ofte utfører hun jo ikke engang styrkeøvelsene sine korrekt og sjeldent øvelser som kan kvalifisere som tunge. Ikke at tunge øvelser nødvendigvis er et mål men det passer bare ikke med treningsgleden og treningsviljen hun promoterer. Mest overrasket over at hun så nonsjalant viste fram slankepulveret og dermed trakk teppet bort under snart 10 år med "slik kropp får man av sunn livsstil, trening og prioritering". Det hun sitter igjen med nå er bare plastikk og slankepulver. Ikke akkurat så veldig imponerende. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 9. januar 2019 #64234 Del Skrevet 9. januar 2019 Jeg sveipet innom Bloggerne akkurat da CBEs ansatte snakket om at båtrutene var lagt om til bl.a Jamaica. Jeg dør litt inni meg av at hun sier: «Da må du få deg sånn hatt. Sånn strikkelue i flere farger». 🙈 Det høres så.... så....... ufattelig prematurt ut, og mangelen på kulturell kapital der i gården er så uendelig tydelig. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. januar 2019 #64235 Del Skrevet 9. januar 2019 Vel, hva kan man forvente når bloggeieren seriøst snakker om det å kjøre zipline som en utfordring å jobbe med. Da snakker man utfordring. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 9. januar 2019 #64236 Del Skrevet 9. januar 2019 CBE og nutrilett?! Jaja, hvorfor er vi egentlig sjokkerte, det naturlige utseende hennes er jo bare redigering og Photoshop, hvorfor skulle den kroppen du får med "trening og dette kostholdet her" være noe annet enn snarveier og juks det og. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 9. januar 2019 #64237 Del Skrevet 9. januar 2019 1 time siden, Kollontaj skrev: Vel, hva kan man forvente når bloggeieren seriøst snakker om det å kjøre zipline som en utfordring å jobbe med. Da snakker man utfordring. For meg, pysa, hade det vært en stor utfordring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 10. januar 2019 #64238 Del Skrevet 10. januar 2019 Naturlig slank med Nutrilett i skapet. A-menneske men likevel så tungt å stå opp. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 10. januar 2019 #64239 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) 9 timer siden, Mrs. Random Nick skrev: Frua ser veldig sliten ut på de siste bildene, selv om hun har et tonn med nydelig sminke på ansiktet. Det skjuler ikke slitenheten. Jeg kaller det lav fettprosent. Noen som så middagstallerkenen hennes på instastory i går? 4 små kjøttboller og noen tomater og løkringer med dipp... Endret 10. januar 2019 av Viking-girl 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 10. januar 2019 #64240 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) 4 timer siden, Viking-girl skrev: Jeg kaller det lav fettprosent. Noen som så middagstallerkenen hennes på instastory i går? 4 små kjøttboller og noen tomater og løkringer med dipp... Hun forsynte seg sikkert flere ganger. Endret 10. januar 2019 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg