Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest Bettys

Jeg synes faktisk at hun har håndtert det med brystoperasjonen ganske bra. Hun slipper gjennom kommentarer om det men svarer ikke på dem. Dermed fronter hun ikke plastisk kirurgi direkte og gjør det ril en privatsak (Hva hun fronter med de mange utringede bildene med stive brystvorter er annen sak). 

Jeg hadde heller forventet total fornektelse og løgner om at de hadde vokst helt av seg selv, eller Nord-Koreanske sensurtilstander i kommentarfeltet.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På bloggen presenteres ett tilsynelatende perfekt bilde av hovedpersonen - takk for denne tråden som hjelper meg å se hva som er fake.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem ville ikke frontet en slik kledelig økning i frontpartiet..

Fra 0-100 fra ene bildet til neste.

🤪

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Bettys skrev:

Jeg synes faktisk at hun har håndtert det med brystoperasjonen ganske bra. Hun slipper gjennom kommentarer om det men svarer ikke på dem. Dermed fronter hun ikke plastisk kirurgi direkte og gjør det ril en privatsak (Hva hun fronter med de mange utringede bildene med stive brystvorter er annen sak). 

Jeg hadde heller forventet total fornektelse og løgner om at de hadde vokst helt av seg selv, eller Nord-Koreanske sensurtilstander i kommentarfeltet.  

Ikke enig i at hun håndterer det bra. Hun påstår selv hun fronter sunn livstil og trening men samtidig bruker hun "alle" medisinske triks i boken uten å opplyse om det. Ufint å aktivt late som om det er helt naturlig, bare å trene og spise sunnt når det reelt ikke er det som skal til. Slikt bidrar minst like mye til kroppspress som de som skryter av plastikken sin slik jeg ser det. Vi som kjenner CBE vet at hun lyver jevnt og trutt men de som ikke kjenner forhistorien hennes blir kanskje lurt og utsatt for det avskyelige kroppspresset hun utøver. 

Men enig i at Nordkoreansk sensur hadde vært minst like sannsynlig utfall ;)

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til spørsmålet om spekulasjon eller ei: Det er ganske enkelt å svare nei på spørsmålet i eget kommentarfelt, og også fullt mulig å slette spørsmålet for å skjule det. Istedet forblir spørsmålet ubesvart i ord, men godt besvart og veldig synlig på de fleste bilder. Det er liksom ikke magen som er blitt tynnere og ryggen som er blitt tjukkere. Og blinde er vi ikke.

Det er til og med publisert innlegg i kommentarfeltet der noen har spurt etter treningsprogram for å få større bryst. Og akkurat fett og kjertler vet de aller fleste at ikke er noe man kan punkttrene større på noen måte, og i alle fall ikke gjennom utallige mageøvelser, på mølla, eller hoppende knebøy.

Endret av Revenge of Cthulhu
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet med at hun har tatt silikon? At hun har gjort det? At hun ikke er åpen om det på bloggen? Eller at brystene er i fokus på bloggen?

Tipper hun har likt problem som mange av oss som har ammet flere barn, det er gjerne ikke spesielt pent etterpå. Jeg syns det er bra at hun ikke er åpen om det på bloggen, nei til normalisering av operasjoner som strengt tatt ikke er nødvendig. Hun er ganske privat av seg selv om inntrykket skal være at hun "bretter ut livet" på bloggen. Det jeg syns er problematisk med dette er at nipples, kløft og sideboob er med på hvert innlegg, også der hvor det er barn involvert. Det er creepy og ja.. jeg vet ikke hva jeg skal si, jeg syns ikke fokus på bryst passer seg i denne småbarnsbloggen. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Oline12 skrev:

Hva er problemet med at hun har tatt silikon? At hun har gjort det? At hun ikke er åpen om det på bloggen? Eller at brystene er i fokus på bloggen?

Tipper hun har likt problem som mange av oss som har ammet flere barn, det er gjerne ikke spesielt pent etterpå. Jeg syns det er bra at hun ikke er åpen om det på bloggen, nei til normalisering av operasjoner som strengt tatt ikke er nødvendig. Hun er ganske privat av seg selv om inntrykket skal være at hun "bretter ut livet" på bloggen. Det jeg syns er problematisk med dette er at nipples, kløft og sideboob er med på hvert innlegg, også der hvor det er barn involvert. Det er creepy og ja.. jeg vet ikke hva jeg skal si, jeg syns ikke fokus på bryst passer seg i denne småbarnsbloggen. 

Der svarte du jo selv på problematikken som slenges rett i glaningen på den velutdannede målgruppen for bloggen.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig å se flawless ut som småbarnsmor altså. Kropp, hus og være på fest, lage hjemmelaget mat og skape hyggelige aktiviteter med de små. Reise på fancy ferier. Målgruppen er vel ikke bare velutdannede, men småbarnsmødre i alle sosiale lag. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Oline12 skrev:

Det er mulig å se flawless ut som småbarnsmor altså. Kropp, hus og være på fest, lage hjemmelaget mat og skape hyggelige aktiviteter med de små. Reise på fancy ferier. Målgruppen er vel ikke bare velutdannede, men småbarnsmødre i alle sosiale lag. 

Det er så klart fult mulig å se flawless ut som småbarns mor! Er det noen som har hevdet noe annet?  Men jeg nederst cbe.no ikke akkurat er et bevis på det, den bloggen er mer et bevis på at man kan se takcy ut om man ønsker for mye å være klassisk overklasse..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
1 minutt siden, Oline12 skrev:

Det er mulig å se flawless ut som småbarnsmor altså. Kropp, hus og være på fest, lage hjemmelaget mat og skape hyggelige aktiviteter med de små

Absolutt. Det er da virkelig ikke uvanlig å se bra ut selv om man har barn?

Og i tilfellet CBE ikke særlig vanskelig heller, når du har tiden fra kl 9 til 17 å bruke til egenpleie, sexy fotoseanser med mannen og å lage mat fra bunnen.

Det andre punktet ditt - hyggelige aktiviteter med de små - hadde vært enda hyggeligere om det ikke måtte deles med alle som vil se. Blir faktisk kvalm jeg, kvalm og sint, hvis jeg titter innom CBE på instagram eller blogg og ser : "Dette er rommet til X", eller bilder av aktiviteter som barna tror er private.

Det er så stygt, og egentlig ganske sykt å gjøre dette mot barn. For hva? Likes? Er det virkelig verdt det?

Det blir sånn at man bare føler forakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Oline12 said:

Bryster på kropper som har født flere barn pleier å forandre seg ja. Hva så? Jeg ser ikke hva som er feil med slike.

Endret av gjest:)
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, gjest:) skrev:

Bryster på kropper som har født flere barn pleier å forandre seg ja. Hva så? Jeg ser ikke hva som er feil med slike.

Ingenting feil med det. Men jeg forstår at noen kvinner ikke liker forandringen og vil se ut som de gjorde før barn. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, formula skrev:

Absolutt. Det er da virkelig ikke uvanlig å se bra ut selv om man har barn?

Og i tilfellet CBE ikke særlig vanskelig heller, når du har tiden fra kl 9 til 17 å bruke til egenpleie, sexy fotoseanser med mannen og å lage mat fra bunnen.

Det andre punktet ditt - hyggelige aktiviteter med de små - hadde vært enda hyggeligere om det ikke måtte deles med alle som vil se. Blir faktisk kvalm jeg, kvalm og sint, hvis jeg titter innom CBE på instagram eller blogg og ser : "Dette er rommet til X", eller bilder av aktiviteter som barna tror er private.

Det er så stygt, og egentlig ganske sykt å gjøre dette mot barn. For hva? Likes? Er det virkelig verdt det?

Det blir sånn at man bare føler forakt.

Jeg vet ikke om du misforsto meg, men jeg hadde kanskje et dårlig forsøk på å være sarkastisk/syrlig. Jeg er selvfølgelig helt enig med deg. Blir kvalm og sint selv. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Oline12 skrev:

Ingenting feil med det. Men jeg forstår at noen kvinner ikke liker forandringen og vil se ut som de gjorde før barn. 

Er vel ikke helt det som er tilfellet her da 😂😂😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Sol79 said:

Er vel ikke helt det som er tilfellet her da 😂😂😂

Det er vel heller melkesprengpuppene hun ville ha tilbake 😂😅

(Herregud om jeg ønska meg slappe lefser da det sto på som verst.)

https://www.vg.no/rampelys/i/q5ggo/caroline-berg-eriksen-paa-kjendisgalla-foerste-og-siste-gang-jeg-har-kloeft

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#bestiklassen vol 568 - Reklame på IG - som er merket med reklame - men ikke hva det er reklame for. :roll:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
21 timer siden, Macimba skrev:

Rumpa er der, og jeg skulle gjerne ha hatt den. Rumpa er kjempeflott. 

Snodig kommentar. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Snodig kommentar. 

Hvem står bak den, tro? Hun har jo ikke rumpe. Uansett, for et sykelig kroppsfokus dette paret har. Temmelig høye på seg selv. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.3.2018 den 11.12, Medici skrev:

Spurte om dette for noen dager siden til reklame for husken på rommet til eldstedatteren. Ikke godkjent sist jeg sjekket. Egentlig like greit, for hun viser da med all tydelighet at hun vet dette med bruken av barna på ingen måte kan forsvares.

20180301_121357.png

Hvis man legger ut bilder fra et barnerom så utleverer man vel ikke barnet?? Det må da finnes grenser for hvor hårsåre man skal være.. bilder av ansiktene til barna og slikt er nå OK at man begrenser delingen av, men denne kritikken synes jeg var for drøy!,!,!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
3 minutter siden, Albafrau skrev:

Hvis man legger ut bilder fra et barnerom så utleverer man vel ikke barnet?? Det må da finnes grenser for hvor hårsåre man skal være.. bilder av ansiktene til barna og slikt er nå OK at man begrenser delingen av, men denne kritikken synes jeg var for drøy!,!,!

Hvorfor det? Barnepsykologer sier at barnas rom gjerne er en forlengelse av de selv, og er derfor deres private sfære. Når det kommer til nevnte blogger så er det den private grensen for bloggeier større enn for andre som ikke blogger. Derfor vil jeg anta at man ikke skjønner at barndom ikke burde vært salgs. At noen ikke skjønner dette, gjør at CBE tjener penger på nettopp dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...