Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for spekulasjoner, innhold med opphavsrett, brukerangrep, og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

@gomukh87Jeg ser det som naturlig at hun slutter å blogge nå som hun har tatt en brystoperasjon etter to barnefødsler. Det handler jo også der om troverdighet som selger. Jeg ser at hun i flere innlegg det siste året skriver at hun bare elsker jobben sin og funnet sin plass, men det ser ikke sånn ut av det som legges ut på bloggen.

Bloggen er full av selvmotsigelser hvis man går gjennom å leser litt. Jeg ser at hun har blogget i noen år. Bloggens hovedfokus og budskap har variert mye. Fokus på slank kropp og kosthold. Deretter graviditeter og vekt og hun slutter som PT-student. Så fokus på å elske seg selv og  sin kropp, fokus på selvtillit. At kroppen ikke skal definerer deg som person. Nå brystoperasjon og det som følger med det.

I alle disse årene så har behovet for å legge ut lettkledde bilder vært stort. Gjerne bilder med en seksualisert vinkling og  fokus på pupper og rompe. Ekstra mye bilder av det nå som hun har gått opp i vekt.. 

Endret av Revenge of Cthulhu
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Emmy_H skrev:

Er frustrert over at det ikke er noen kritikere som faktisk kan argumenter for at det bedriften CBE  gjør er tipp topp. Brukeren som slettet seg etter å lagd bråk i denne tråden, reklamerte  for Botox og Restylane i et annet underforum så referansen er tydelige. Viser dette at det ikke finnes noe gode argumenter for at bedriften agerer slik den gjør? Når personangrep er beste argument så sier det sitt om den saken. Vil bare presisere at denne er ikke til @Justlooking

Tok det sletts ikke personlig heller 😊 Jeg forsto hva du mente, og hvordan du avslørte noen (ikke CBE) som egentlig avslørte seg selv 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Lana01 skrev:

Så lenge de holder seg til lovverket og betaler det de skal,, så har de ikke betalt for lite skatt. At de lager avtaler som er  mer gunstige for seg selv på den ene eller andre måten, betyr da ikke at de snylter på skatten-  . 

Om ikke annet så lurer de leserne sine som jo er grunnen til at de kan fortsette i denne useriøse bransjen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Justlooking skrev:

Om ikke annet så lurer de leserne sine som jo er grunnen til at de kan fortsette i denne useriøse bransjen.

uetisk ja  og evnt brudd på markedsføringsloven,  om de ikke merker korrekt. Det jeg reagerte  på var antydninger  om at de unnlot å betale den skatten de skal . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den følelsen når man leser BOTB... CBE.no er ikke enig med fruemannen, der han forteller at man kan se frua uten filter på YouTube. Ler meg skakk. Herregud for en gal verden. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 1/2/2019 at 8:03 PM, Emmy_H said:

Du er klar over at når man ikke merker reklame riktig så tar man fra statskassa? Med tanke på hvor godt betalt et reklameinnlegg er betalt, så er det jaggu meg mange kroner statskassa har gått glipp av. Mulig at det er derfor FO får bevilget penger for å gå bloggere og da også CBE etter i  sømmene? 

Nå trenger heldigvis ikke staten bruke hundretusenvis av kroner på å rydde opp etter meg fordi jeg stadig bryter lover og regler.

Godt betalt full jobb har jeg også.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
1 time siden, Kleenex skrev:

Den følelsen når man leser BOTB... CBE.no er ikke enig med fruemannen, der han forteller at man kan se frua uten filter på YouTube. Ler meg skakk. Herregud for en gal verden. 

Det er ikke så rart at  Lassebasse reklamerer for YouTube, av 475.000 følgere totalt er 2% av følgerne  på denne kanalen. Det er ikke stort. Ser også at antallet følgere reduseres dag for dag, og at lesertall ligger stabilt mellom 17500-18500. Det er stor forskjell på lesertallene fra 10 år tilbake på 100.000 per dag. Hvordan dette kan være attraktivt for annonsører, skulle jeg gjerne fått en forklaring på. Hvis man ser på Komikerfrue  har hun 50.781 visninger og 51 nye følgere, SE har 87.000 visninger og 543 nye følgere. 

Endret av Emmy_H
Leif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lyver så de tror det selv. Alle kan se at det også er brukt filter på YouTube filmene hennes. Spesielt tydelig er det på hår og sminkevideoene. Der er hun helt glatt og nesten hvit i ansiktet uten mimikk. Hvordan kan man forklare forskjellen på det og sånn hun ser ut på bloggerne. De er begge tydeligvis misfornøyd med utseendet hennes siden alt må fikses på i så stor grad. For et liv.

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Revenge of Cthulhu skrev:

@gomukh87Jeg ser det som naturlig at hun slutter å blogge nå som hun har tatt en brystoperasjon etter to barnefødsler. Det handler jo også der om troverdighet som selger. Jeg ser at hun i flere innlegg det siste året skriver at hun bare elsker jobben sin og funnet sin plass, men det ser ikke sånn ut av det som legges ut på bloggen.

Bloggen er full av selvmotsigelser hvis man går gjennom å leser litt. Jeg ser at hun har blogget i noen år. Bloggens hovedfokus og budskap har variert mye. Fokus på slank kropp og kosthold. Deretter graviditeter og vekt og hun slutter som PT-student. Så fokus på å elske seg selv og  sin kropp, fokus på selvtillit. At kroppen ikke skal definerer deg som person. Nå brystoperasjon og det som følger med det.

I alle disse årene så har behovet for å legge ut lettkledde bilder vært stort. Gjerne bilder med en seksualisert vinkling og  fokus på pupper og rompe. Ekstra mye bilder av det nå som hun har gått opp i vekt.. 

Brystoperasjon? Når skjedde det? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel ikke være noe å spekulere i, når hun selv har lagt ut tydelige bildebevis på før- og etter på instagram. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest formula

Ikke enkelt det der.

På den ene siden vil man ikke være en negativ påvirker, og gi uheldige signaler.

MEN - på den andre siden synes man at man selv er såpass deilig at man bare MÅ vise fram enkelte kroppsdeler. For et år siden var det rumpa som skulle vises, vet ikke hvor det ble av den?

Alle må jo forstå at CBEs følgere nyter å se henne i sexy positurer, gjerne med halvlukkede øyne og trutmunn.

Målgruppen. Alle disse kvinnene med utdannelse fra universitet, jobber i høye stillinger, bor i urbane områder og med høy sosial status. 

https://ocast.com/nb/influencers/caroline-berg-eriksen-314/audience/blogg-1174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ganske så obvious hele frontpartiet. Ikke svarer hun på spørsmål ang temaet heller. Om det ikke hadde vært tilfelle så hadde hun/de tatt til motmæle og satt seg på bakbeina. Kjenner de to såpass. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
3 minutter siden, Viking-girl skrev:

Det er ganske så obvious hele frontpartiet. Ikke svarer hun på spørsmål ang temaet heller. Om det ikke hadde vært tilfelle så hadde hun/de tatt til motmæle og satt seg på bakbeina. Kjenner de to såpass. 

Ingen hadde spekulert i dette om CBE hadde holdt dette frontpartiet litt mer skjult, kledd seg litt mer diskret. Men, det er jo så typisk.

Bloggerne i denne sjangeren er ekstremt opptatte av eget utseende og kropp. De elsker å vise seg fram med minst mulig og trangest mulig klær, og de klarer ikke å la være å framheve noe sånt.

Grunnen er jo at de er stormforelsket i seg selv, noe alle sexy bilder forteller om. Og når fotografen er hennes egen mann, blir det jo enda verre. (Selv om hun burde ha lagt av seg dette nå, med barn som begynner å bli store)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
31 minutter siden, formula skrev:

Ikke enkelt det der.

På den ene siden vil man ikke være en negativ påvirker, og gi uheldige signaler.

MEN - på den andre siden synes man at man selv er såpass deilig at man bare MÅ vise fram enkelte kroppsdeler. For et år siden var det rumpa som skulle vises, vet ikke hvor det ble av den?

Alle må jo forstå at CBEs følgere nyter å se henne i sexy positurer, gjerne med halvlukkede øyne og trutmunn.

Målgruppen. Alle disse kvinnene med utdannelse fra universitet, jobber i høye stillinger, bor i urbane områder og med høy sosial status. 

https://ocast.com/nb/influencers/caroline-berg-eriksen-314/audience/blogg-1174

Rumpa er der, og jeg skulle gjerne ha hatt den. Rumpa er kjempeflott. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...