Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Snaskesnusken skrev:

Eriksen viser at han er som en løs kanon uten impulskontroll.. 

Når jeg ser han kommentere i sosiale medier tenker jeg på en replikk fra serien "Girls". Jessa sier til mannen sin like før de slår opp: "you're at ridiculous person". 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
3 timer siden, Snaskesnusken skrev:

Litt merkelig at hun ikke visste om ektemannens trolling på egen kommersiell blogg.  

Veldig merkelig med tanke på at han ikke fikk kutte opp pølser til pølsegrateng engang uten hennes innblanding ( Ref. Bloggerne). Det er definitivt lite sannsynslig at hun ikke har vist om det med tanke på hvor stor kontroll hun har i alle ledd. Dette er veldig tydelig når man ser Bloggerne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk imponerende, helt på egenhånd, å klare å gjøre seg så upopulær at man granskes så nøye som CBE! Mine tanker går til ekteparet i Sarpsborg som har stått på i 10 år, kjemper med nebb og klør for å kunne kjøre sitt løp. Samma med lover, regler, etikk, moral og barnas beste så lenge ekteparet vet best. Det er bare å gratulere!

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
10 minutter siden, Medici skrev:

Det er faktisk imponerende, helt på egenhånd, å klare å gjøre seg så upopulær at man granskes så nøye som CBE! Mine tanker går til ekteparet i Sarpsborg som har stått på i 10 år, kjemper med nebb og klør for å kunne kjøre sitt løp. Samma med lover, regler, etikk, moral og barnas beste så lenge ekteparet vet best. Det er bare å gratulere!

Skulle vært en egen kategori for de på Fixen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Medici skrev:

Ja, det er helt utrolig at det går an å lage det så vanskelig for seg selv..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Emmy_H skrev:

Til å bry seg så lite om damene på rampelystråden, så bruker han mer tid i forhold til hva han gir utrykk for.

Den virkelige verden ja, for det er jo den ekteparet Eriksen representerer. :Knegg: Noe mer iscenesatt enn det livet de lever finnes vel knapt. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twitterinnlegget er bare en videreføring av LKEs og konas narrativformidling om kritikerne. Kritikerne har ikke andre ting å bedrive tiden med, de er gærne stalkere og hetsere, mest sannsynlig har de ikke jobb eller utdanning. Ren propaganda for å fremstå i et bedre lys selv. ;) Dette kommer fra folk som om de hadde alminnelig skamvett aldri noen gang mer hadde uttalt seg i SoMe. Folk som ikke gjennomfører utdannelse, ikke følger lovene, som bløffer om redigering og kommentarer, som utleverer egne barn for penger, som fremmer uheldige kroppsidealer og bidrar til at bærekraftig utvikling er noe vi kan glemme så lenge disse uetiske og ureflekterte reklameselgerne får holde på. 

Kilde på omtale av hetsere og stalkere.  https://www.dn.no/magasinet/intervjuet/trondheim/oslo/medier/bak-fasaden/1-1-5289023

Endret av Kollontaj
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
9 minutter siden, Kollontaj skrev:

Twitterinnlegget er bare en videreføring av LKEs og konas narrativformidling om kritikerne. Kritikerne har ikke andre ting å bedrive tiden med, de er gærne stalkere og hetsere, mest sannsynlig har de ikke jobb eller utdanning. Ren propaganda for å fremstå i et bedre lys selv. ;) Dette kommer fra folk som om de hadde alminnelig skamvett aldri noen gang mer hadde uttalt seg i SoMe. Folk som ikke gjennomfører utdannelse, ikke følger lovene, som bløffer om redigering og kommentarer, som utleverer egne barn for penger, som fremmer uheldige kroppsidealer og bidrar til at bærekraftig utvikling er noe vi kan glemme så lenge disse uetiske og ureflekterte reklameselgerne får holde på. 

Kilde på omtale av hetsere og stalkere.  https://www.dn.no/magasinet/intervjuet/trondheim/oslo/medier/bak-fasaden/1-1-5289023

Dette ☝

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes. Har han ennå ikke lært at det mest effektive for å fremstå med et snev av intellekt er å være taus fremfor å åpne kjeften og fjerne enhver tvil om nivået? Godt å høre at han har savnet samme aktivitet i julen på Rampelys som i 2015/2016, da.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Hjelpes. Har han ennå ikke lært at det mest effektive for å fremstå med et snev av intellekt er å være taus fremfor å åpne kjeften og fjerne enhver tvil om nivået? Godt å høre at han har savnet samme aktivitet i julen på Rampelys som i 2015/2016, da.

Jeg fatter ikke at de ikke skjønner at de bør forsøke å holde sin sti ren. Forsøke å opptre seriøst og med integritet. At businessen overlevde kommentarjukset, photoshoppingen og løgnene er helt utrolig. Skandalen burde ha lært de å være profesjonelle og ærlige samt å holde seg til lover og regler.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning, latterliggjøring og svar til dette

Perelandra, mod. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Justlooking skrev:

Jeg fatter ikke at de ikke skjønner at de bør forsøke å holde sin sti ren. Forsøke å opptre seriøst og med integritet. At businessen overlevde kommentarjukset, photoshoppingen og løgnene er helt utrolig. Skandalen burde ha lært de å være profesjonelle og ærlige samt å holde seg til lover og regler.

Ikke sant? En kommer langt med en dose sunn fornuft. Jeg lurer virkelig på hvorfor bloggerne er en fredet rase? Lovbrudd og dårlig oppførsel i sosiale medier blir da ikke akseptert av andre næringer.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Lin10 skrev:

Slik jeg ser det, så utfyller de hverandre godt på privaten og ikke minst når det gjelder business. 

Jeg håper for din del at du faktisk kjenner de privat, hvis ikke har du virkelig blitt lurt til å tro hva du ser. CBE viser masse private ting, det være seg barn, ferieplaner og hvor de befinner seg. En viss grad av åpenhet om spons er det også. Men personlig er det ikke. Du vil aldri få lese detaljer om krangler, uenigheter, ting som gikk til h****** (foruten en brekt negl og søling av kaffe). Du får se picture perfect, og vet i realiteten INGENTING om hvordan de utfyller hverandre på privaten, når kameraene er slått av og bloggen lagt vekk, med mindre du kjenner de privat. 

Og nei, det er ingen spekulasjon 

Endret av Sandin
  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lagerbestilling

Knallrød leppestift, lårhøy splitt, sideboob OG dyp utringning på familiefeiring hos svigers. Classy som alltid, Caroline!

#deterikkefulltførdetrennerover

(Jeg er misunnelig på voksentettheten der hvor de feirer jul og nyttår da. De fleste småbarnsforeldre rekker ikke akkurat å stase seg opp i to timer før middagene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Macimba
12 minutter siden, Lagerbestilling skrev:

Knallrød leppestift, lårhøy splitt, sideboob OG dyp utringning på familiefeiring hos svigers. Classy som alltid, Caroline!

#deterikkefulltførdetrennerover

(Jeg er misunnelig på voksentettheten der hvor de feirer jul og nyttår da. De fleste småbarnsforeldre rekker ikke akkurat å stase seg opp i to timer før middagene).

De feiret ikke nyttår hos svigers, men med to vennepar. Hun sa at det var seks jenter tilsammen, der da andre var på samme alder som hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lagerbestilling
2 minutter siden, Macimba skrev:

De feiret ikke nyttår hos svigers, men med to vennepar. Hun sa at det var seks jenter tilsammen, der da andre var på samme alder som hennes. 

My bad 🙈 Vet de bor i Ålesund hos svigerforeldrene siste halvdelen av juleferien, men fikk ikke med meg at de feiret et annet sted på selve nyttårskvelden. De hadde tid til kjærestetrening sammen midt på dagen da, ser helt herlig ut med så mye kjærestetid. Ja jeg er misunnelig 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mye peiling eller interesse i sminketeknikker, men når man ser at det er lag på lag uten å klare å få en penere/ finere finish enn det der... 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Medici skrev:

Beklager så mye, men jeg begriper meg ikke helt på denne kommentaren.

Å gjøre seg så upopulær at man granskes? Av hvor mange? 1-2 personer her inne på KG? Jeg river meg i håret over overengasjementet her inne av og til. Da bilderedigeringstabbene og kommentarfeltjukset ble kjent må jeg innrømme at det som opprørte meg mest var all jobben som lå bak, alt giddet. Fra en enkelt person(så vidt meg bekjent). Det var så tragi/fascinerende. Bare tenk alt denne personen kunne bidratt med av reell arbeidskraft.

Mitt inntrykk er at en stor del av de som er aktive her inne er dagdrivere. Det ser man blant annet på tidspunkt ting blir postet. 

Mitt uforbeholdne tips til nyttårsforsett til dere det gjelder, er å gjøre noe som virkelig betyr noe for samfunnet. Bidra til statskassa, slik CBE AS i stor grad gjør.

Godt nytt år, folkens! 🤩 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...