Gjest hemmeligvenn Skrevet 16. november 2018 #63221 Del Skrevet 16. november 2018 Akkurat nå, Kollontaj skrev: Svettefest og deretter på kafé - helt uberørt? Ja, ja. Jeg trener 30 min hver dag, jeg ser ikke ut etterpå. 😬 Jeg orker ikke en gang å trene, for aldri hatt interesse. Det eneste jeg gjør av "trening" er gåturer og sykling. Treningstudioer og slikt styrer jeg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi07 Skrevet 16. november 2018 #63222 Del Skrevet 16. november 2018 3 minutter siden, hemmeligvenn skrev: Jeg orker ikke en gang å trene, for aldri hatt interesse. Det eneste jeg gjør av "trening" er gåturer og sykling. Treningstudioer og slikt styrer jeg unna. Okay? Interessant å vite... eller ikke. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hemmeligvenn Skrevet 16. november 2018 #63223 Del Skrevet 16. november 2018 1 minutt siden, Bibbi07 skrev: Okay? Interessant å vite... eller ikke. Interessant nok til å kommentere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hemmeligvenn Skrevet 16. november 2018 #63224 Del Skrevet 16. november 2018 Det morsomme med noen av CBE's treningsbilder er de stive smilene på noen av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tørst Skrevet 16. november 2018 #63225 Del Skrevet 16. november 2018 Svettefest, ja. Sitter på gulvet og svetter, og går ut og spiser lunsj i samme t-skjorte etterpå? Hva slags virkelighet er dette, egentlig. Og ingen står vel opp kl fem for å dra kl syv, bare for å stelle seg selv når mannen tar barna? Jeg skjønner ikke hva hun bruker så mye tid på. Og hva er dette pisset med at hun aldri er trøtt? Seriøst, hun er ALDRI trøtt? Den eneste småbarnsmoren i hele verden som kan påstå noe så idiotisk. Selvfølgelig er hun trøtt. Eller er hun en robot? Aldri trøtt, aldri sulten. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 16. november 2018 #63226 Del Skrevet 16. november 2018 4 minutter siden, Tørst skrev: Svettefest, ja. Sitter på gulvet og svetter, og går ut og spiser lunsj i samme t-skjorte etterpå? Hva slags virkelighet er dette, egentlig. Og ingen står vel opp kl fem for å dra kl syv, bare for å stelle seg selv når mannen tar barna? Jeg skjønner ikke hva hun bruker så mye tid på. Og hva er dette pisset med at hun aldri er trøtt? Seriøst, hun er ALDRI trøtt? Den eneste småbarnsmoren i hele verden som kan påstå noe så idiotisk. Selvfølgelig er hun trøtt. Eller er hun en robot? Aldri trøtt, aldri sulten. Jeg kan godt skjønne at hun aldri er trøtt eller bør føle seg trøtt. Hun har har barn som legger seg 7 og står opp 8-9 neste dag uten en eneste forstyrrelse om natten, hun kan hente seg inn, trene og gjøre klar middag mens de er i barnehagen og er ferdig på dagtid med klesvask og alt som henger over en vanlig småbarnsmor på kveldstid, så at hun ikke er trøtt kan jeg faktisk tro på. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 16. november 2018 #63227 Del Skrevet 16. november 2018 Ringene under øynene forteller en annen sannhet da. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 16. november 2018 #63228 Del Skrevet 16. november 2018 Svettefest, og rett på kafe i treningstøyet? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tørst Skrevet 16. november 2018 #63229 Del Skrevet 16. november 2018 5 minutter siden, Lopploella skrev: Svettefest, og rett på kafe i treningstøyet? Utrolig rart. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sideburn Skrevet 16. november 2018 #63230 Del Skrevet 16. november 2018 Svettefest høres bare ekkelt ut. Å dra rett på kafé etterpå høres også ekkelt ut. Særlig når man vet at hun ikke har på undertøy heller, en sånn tights er ikke akkurat tykk i stoffet. Rart å ha tid til å legge på tykke lag med sminke etter svettingen, men ikke ta seg en dusj, spør du meg. Men spøk til side, hva handlet innlegget om? Var det reklame for noe som jeg ikke så? Eller var det bare for å legge ut bilde av seg selv som gaper med juice i hånda, og for å fortelle at hun har svettet, og spist, og stått opp klokka fem? Innlegget er merket med 'trening', men det ser man ikke noe av. Skjønner ikke. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tørst Skrevet 16. november 2018 #63231 Del Skrevet 16. november 2018 27 minutter siden, Sideburn skrev: Svettefest høres bare ekkelt ut. Å dra rett på kafé etterpå høres også ekkelt ut. Særlig når man vet at hun ikke har på undertøy heller, en sånn tights er ikke akkurat tykk i stoffet. Rart å ha tid til å legge på tykke lag med sminke etter svettingen, men ikke ta seg en dusj, spør du meg. Men spøk til side, hva handlet innlegget om? Var det reklame for noe som jeg ikke så? Eller var det bare for å legge ut bilde av seg selv som gaper med juice i hånda, og for å fortelle at hun har svettet, og spist, og stått opp klokka fem? Innlegget er merket med 'trening', men det ser man ikke noe av. Skjønner ikke. Skjønner ikke, jeg heller. 😁 Og skal det liksom gi heltestatus å stå opp kl fem for å sminke seg og... drikke kaffe? Syns det gir mer idiotstatus. Hvem som helst kan ven stå opp kl fem uten å ha noe spesielt å gjøre, men det er jo bare idioti. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16. november 2018 #63232 Del Skrevet 16. november 2018 Sånn til info; du får kjøpt truser som er beregnet for trening. De synes ikke gjennom tightsen, heller og suger til seg svette. Holder deg tørr og *host* rensligere. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 16. november 2018 #63233 Del Skrevet 16. november 2018 5 minutter siden, Kollontaj skrev: Sånn til info; du får kjøpt truser som er beregnet for trening. De synes ikke gjennom tightsen, heller og suger til seg svette. Holder deg tørr og *host* rensligere. Men fås de med "Honolulu Breeze"-lukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 16. november 2018 #63234 Del Skrevet 16. november 2018 (endret) Ut fra bildene på bloggen å dømme er det ingenting som tilsier at det virkelig var en svettefest før kafé. Der var sitting på gulvet i svært dempet belysning for treningsrom å være, iført tørt treningstøy. Ingen bilder av selve treningen. Vi vet jo hvor opptatt bloggeierne er av det delikate, og vi vet jo hva slags øvelser fruen kaller trening via blogg og instagram, da. No punch intended. Må jeg få komme med en liten påminnelse om at bloggeierne lever av å selge forestillinger om et ekte liv og annonseplass? Endret 16. november 2018 av Revenge of Cthulhu 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 16. november 2018 #63235 Del Skrevet 16. november 2018 Tror rett og slett CBE prøver å være mer folkelig og vise at de også er helt normale folk, og bommer med det totalt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 16. november 2018 #63236 Del Skrevet 16. november 2018 Tviler på de trener der, det er photoshoot. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 16. november 2018 #63237 Del Skrevet 16. november 2018 Siste IG-bilde... De klarer bare ikke å la være! Det er så utrolig råttent gjort å fortsette slik mot de unevnelige at jeg ikke har ord en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoolSistah Skrevet 16. november 2018 #63238 Del Skrevet 16. november 2018 4 hours ago, Revenge of Cthulhu said: Ut fra bildene på bloggen å dømme er det ingenting som tilsier at det virkelig var en svettefest før kafé. Der var sitting på gulvet i svært dempet belysning for treningsrom å være, iført tørt treningstøy. Ingen bilder av selve treningen. Vi vet jo hvor opptatt bloggeierne er av det delikate, og vi vet jo hva slags øvelser fruen kaller trening via blogg og instagram, da. No punch intended. Må jeg få komme med en liten påminnelse om at bloggeierne lever av å selge forestillinger om et ekte liv og annonseplass? Men hun vet jo at bloggen krever bilder av hverdagen; som illustrerende bilder av at de slapper av på café etter gjennomført "svettefest", f.eks. Dette er jobben deres, og jeg ser for meg at de: - Trente, dusjet, og skiftet til nye treningsklær nettopp for bildets del. -Tok bildene før treningen -Tok bildene en annen dag (Kanskje de tilogmed hadde med seg flere klesskift de byttet til på toalettet for å kunne ta bilder til flere dager?) Jeg mener. Det er jo ikke en blogger på 14 som faktisk deler hverdagen sin. Dette er en millionbedrift som tenker strategisk i forhold til produktet. Dette er jo ikke noe nytt? Det blir ikke noe annerledes enn de bildene av henne som sykler en mild vårdag, med kurven full av blomster og en baguette under armen. Bloggen er ikke virkeligheten, men hva bedriftseiere ønsker og velger å vise frem. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 16. november 2018 #63239 Del Skrevet 16. november 2018 Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker, latterliggjøring og svar til dette Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 16. november 2018 #63240 Del Skrevet 16. november 2018 5 timer siden, Surikatt skrev: Tviler på de trener der, det er photoshoot. Helt enig. Vi må ikke glemme at cbe.no prøver å være et glanset magasin som kun viser oss pene mennesker som tilsynelatende ser perfekte ut og helt uberørt etter svettefest.. Lite troverdig nok en gang. Og forresten takk til den som tipset om LKE som nok en gang dreit seg ut og denne gangen med et dikt på fb. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg