Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 timer siden, Alice123 skrev:

Nå er det naboene sin feil at CBE og LKE har ødelagt gulvene i den historiske villaen de kjøpte???

Jeg må bare si  at dette føyer seg inn i rekken av "vil ha fordelene men ikke ansvaret". Når man kjøper en historisk bygning er det fancy og flott, men det følger et ansvar med. Det er imponerende og lukrativt å være en influencer, men det følger et ansvar med. Det er fint å være forelder, men det følger et ansvar med. Det er økonomisk lønnsomt å skape seg et image som forbilde og "digital bestevenninne" til tusenvis av unge kvinner, men det følger et ansvar med.

Jeg lurer virkelig på hvilken standard det er på håndverkerne i nabolaget hennes ... Vannbasert lakk/maling på materiale som er tidligere behandlet med oljebasert lakk/maling? Hjelpes. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor de kjøpte huset når alt de ville var å gjøre det om igjen så det ble som de så for seg. Jeg vil ikke en gang kalle det oppussing fordi det eldgamle, flotte huset var allerede renovert og pusset opp for noen år siden, det trengte ikke mer. Det CBE driver med er å ENDRE det og forandre det. Jeg er sikker på at de som solgte det angrer litt, de så nok for seg 100 nye år, minst, for det huset, at noen som kjøpte noe så gammelt var innforstått med ansvaret for å holde det vedlike og passe på det. Hvem ellers gir mange millioner, enn akkurat en seriøs passende kjøper...? Med det tempoet cbe og lasse holder så vil ikke det huset vare veldig lenge før de ikke kan endre og ødelegge mer, da går det til salgs, for det er jo fortsatt ikke deres feil..

• Liker 25
Skrevet
27 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Er det ikke håndtverkere i nabolaget bloggeren hevder har sagt «noe» angående gulvets alder, behandling ol- direkte informasjon, hevdet bloggeren. 

Hvem i alle dager tror på dette tullet? Håndtverkere i nabolaget? Hvor mange håndtverkere henger rundt i et nabolag egentlig sånn til vanlig? 

Det er vel håndverker-Åge med kollegaer som henger der 🧐

• Liker 28
Skrevet
1 minutt siden, Supermassive skrev:

Det er vel håndverker-Åge med kollegaer som henger der 🧐

Ah, hvorfor tenkte jeg ikke på det 😋

• Liker 4
Skrevet

Meget spesielt at tidligere eier er inne på et random instabilde for å dementere noen av påstandene bloggeier slenger ut av seg. Det sier i grunn alt tenker jeg.

Ydmykhet er virkelig noe frua burde jobbe med. Trangen etter å fremstå perfekt og aldri ha feil, er utrolig lite sjarmerende.

• Liker 33
Skrevet
5 minutter siden, Berga skrev:

Jeg lurer virkelig på hvilken standard det er på håndverkerne i nabolaget hennes ... Vannbasert lakk/maling på materiale som er tidligere behandlet med oljebasert lakk/maling? Hjelpes. 

De kan umulig være faglærte. 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Anonym90059005 skrev:

Meget spesielt at tidligere eier er inne på et random instabilde for å dementere noen av påstandene bloggeier slenger ut av seg. Det sier i grunn alt tenker jeg.

Ydmykhet er virkelig noe frua burde jobbe med. Trangen etter å fremstå perfekt og aldri ha feil, er utrolig lite sjarmerende.

Jeg tror ikke bloggeren så den komme..

• Liker 24
Skrevet
6 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Det er så flaut at jeg hadde lagt meg ned og vært ufattelig stille hvis jeg var henne. 

• Liker 26
Skrevet

Hva skjedde med alt interiør og møbler fra TM design? 

• Liker 12
Skrevet (endret)

I følge siste Snap har de visst nå funnet ut at gulvet er fra 1923 likevel...

Edit: skrev feil. Dette ligger på IG story.

Endret av FruRosa
  • Liker 18
Skrevet
2 minutter siden, FruRosa skrev:

Red siste Snap har de visst nå funnet ut at gulvet er fra 1923 likevel...

Rimelig tydelig at de overvåker dette forumet 😂

• Liker 13
Skrevet
3 minutter siden, FruRosa skrev:

De fant og leste prospektet fra salget, eller?

• Liker 14
Skrevet

Hun skriver at «de fant det ut». Wow.😂

• Liker 16
Skrevet

Jøss, så håndverkerne som har oppholdt seg i nabolaget tok feil? Ville trodd at de satt på informasjon man kunne stole 100% på!?

Uansett.. 1923, 2006.. spiller ingen rolle.. gulv er gulv!  :ironi:

• Liker 23
Skrevet (endret)
45 minutter siden, FruRosa skrev:

Jeg får ikke opp noen snaper om gulv, bare jakkereklame og LK som sitter på gulvet og ser på TV ... EDIT: Bare burgere, ikke noe annet 😬

Endret av Berga
Skrevet
Akkurat nå, Berga skrev:

Jeg får ikke opp noen snaper om gulv, bare jakkereklame og LK som sitter på gulvet og ser på TV ...

Instastory 

Skrevet
Akkurat nå, Berga skrev:

Jeg får ikke opp noen snaper om gulv, bare jakkereklame og LK som sitter på gulvet og ser på TV ...

Det er på Instastory.

• Liker 1
Skrevet (endret)
19 minutter siden, Louiah skrev:

Hun skriver at «de fant det ut». Wow.😂

Hun er så ydmyk og fin altså 🙄

Endret av Sobril
Skrevet

Jeg lar meg fortsatt sjokkere over hvor lett de tyr til løgn og ansvarsfraskrivelse når de blir kritisert. Lærer de aldri? 

Da de ble tatt for bildejuks var det jo det første de prøve på; å si at de var hacket. 

Det var jo derfor LKE/CBE diktet opp eksperter i kommentarfeltet også, for å vinne diskusjoner. 

Grøss, for noen folk. 

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Var det ikke i går at CBE hevdet gulvet var fra begynnelsen av 2000-tallet? 80-90 år fra eller til - pytt pytt, det viktigste er at CBE har rett, okke som. Uforskammet, ufordragelig, og ufint.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...