Titori Skrevet 17. september 2018 #61041 Del Skrevet 17. september 2018 De avsløres på bloggerne ja, veldig hektisk å spise lunsj ute og trene midt på dagen! Hun sier hun jobber 8 timer om dagen, men jobben hennes består da altså bl.a. av sminking, posering, og matlaging.. Og hun trekker vel heller ikke ifra nettshopping og klesvask som hun sikkert kan gjøre innimellom "jobbingen" siden hun jobber hjemme 🙈 det må forresten være utrolig slitsomt å hver dag tenke: hva kan vi gjøre i dag som vil ta seg bra ut på bloggen? Et regissert liv. Huff. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 17. september 2018 #61042 Del Skrevet 17. september 2018 Skal vi liksom tro på at de redder huset? Det å henge opp disse malplasserte lysekronene på plasseringer der det garantert aldri har vært tiltenkt slike før eller å legge fiskebensparkett i rom der det aldri noen sinne har vært slik parkettype, er ikke å redde noe som helst. Det er bare et bevis på at de virkelig ikke har peil og til og med roper ut uvitenheten sin til alle som vil høre De har gjennom to (?) år dokumentert hvor uvitende og udugelige de er til å pusse opp et gammelt hus. Da blir det bare patetisk når de prøver å få det å høres ut som om de gjør huset en tjeneste. Alle vet jo det er (veldokumentert) feil. Det hadde vært hysterisk morsomt å lese om om de kontinuerlige oppussingsfadesene deres om det ikke hadde vært et stakkers gammelt vakkert hus måtte unngjelde i prosessen slik @Alice123 skriver 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 17. september 2018 #61043 Del Skrevet 17. september 2018 Hallo?!?! De har da tross alt lagt nye lister i en av stuene som visstnok skal minne om det opprinnelige! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MeredithG Skrevet 17. september 2018 #61044 Del Skrevet 17. september 2018 (endret) Hun sier i samme setning i kommentarfeltet at lakken ikke vil legge seg grunnet kjemikaliebehandling (white spirit) og at hardvoksoljen de har brukt inneholder white spirit. Eller er det jeg som misforstår? Endret 17. september 2018 av MeredithG Fjernet sitat. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 17. september 2018 #61045 Del Skrevet 17. september 2018 Jeg har aldri fulgt bloggen hennes, ei heller særlig mange andre blogger. Men etter all ståheien rundt henne og fordi jeg lurte på hva "greia" er som får så mange til å følgje bloggen gikk jeg inn da, og skumleste mye av innholdet.., "innholdet". Det er jo virkelig ikke noe innhold... Ingenting særpreget, ingenting som gjør bloggeb eller henne unik, ingenting som treffer meg personlig... Det er klær, trening, mote og interiør. Alt framstilt i form av SE PÅ MEG/OSS!!!! Det finnes mange bloggere å "hate på" der ute, men de fleste har iallfall personlighet å by på. Her finner jeg ikke en gang det. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vernis Skrevet 17. september 2018 #61046 Del Skrevet 17. september 2018 Syntes de fremstår som litt stusselige/ensomme på kveldens vixenepisode. Får inntrykk av at de kjeder seg, i hvert fall LKE. På tide å fylle livet med noe, kanskje? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 17. september 2018 #61047 Del Skrevet 17. september 2018 1 time siden, MeredithG skrev: Hun sier i samme setning i kommentarfeltet at lakken ikke vil legge seg grunnet kjemikaliebehandling (white spirit) og at hardvoksoljen de har brukt inneholder white spirit. Eller er det jeg som misforstår? Tidligere eier har kommentert på instagram, og skriver at de har oljet. Så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 17. september 2018 #61048 Del Skrevet 17. september 2018 (endret) CBE påstår at gulvene er fra tidlig 2000-tallet. Tidligere eier sier gulvene er gamle, og lå der da huset ble restaurert i 2006: https://imgur.com/a/4Yz2dpl Endret 17. september 2018 av Asti Presiserte utsagn fra tidligere eier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 17. september 2018 #61049 Del Skrevet 17. september 2018 4 minutter siden, Asti skrev: CBE påstår at gulvene var nye tidlig på 2000-tallet. Tidligere eier av huset sier gulvene var gamle 2006: https://imgur.com/a/4Yz2dpl skal hun bitche med den tidligere eieren i full offentlighet ??? jeg går og lager popcorn, hvem vil ha? 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 17. september 2018 #61050 Del Skrevet 17. september 2018 Akkurat nå, MissLucy skrev: skal hun bitche med den tidligere eieren i full offentlighet ??? jeg går og lager popcorn, hvem vil ha? Kommentaren blir vel slettet snart 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 17. september 2018 #61051 Del Skrevet 17. september 2018 Akkurat nå, MissLucy skrev: skal hun bitche med den tidligere eieren i full offentlighet ??? jeg går og lager popcorn, hvem vil ha? Jeg!! Er tom hjemme, så tar gjerne i mot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 17. september 2018 #61052 Del Skrevet 17. september 2018 Akkurat nå, MissLucy skrev: skal hun bitche med den tidligere eieren i full offentlighet ??? jeg går og lager popcorn, hvem vil ha? Ja takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 17. september 2018 #61053 Del Skrevet 17. september 2018 (endret) 7 minutter siden, Sobril skrev: Kommentaren blir vel slettet snart 😏 Eller blir den det? Tør hun det når det er tidligere eier som svarer? Jeg er spent på fortsettelsen må jeg innrømme. Håper @MissLucy lager nok popcorn, for her er enda en som gjerne vil ha! Endret 17. september 2018 av Fvonk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 17. september 2018 #61054 Del Skrevet 17. september 2018 12 minutter siden, Asti skrev: CBE påstår at gulvene var nye tidlig på 2000-tallet. Tidligere eier av huset sier gulvene var gamle 2006: https://imgur.com/a/4Yz2dpl Men tidligere eier kan vel kanskje ikke vite det helt sikkert de heller ? Og hva skulle de ha sagt når det sto i salgs annonsen at det var orginal gulv? Det er gulv, det er ikke et verdens problem. Gulvene så ikke fine ut fra bildene som var på bloggen fra de kjøpte huset,så skjønner godt at de har gjort noe med dem. De var ikke fine mørke, men blir de slik dem har i gang og 2.etg så blir det bra. Og gulvene ellers i huset var jo tydeligvis av dårlig kvalitet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 17. september 2018 #61055 Del Skrevet 17. september 2018 Det er aldri, aldri, aldri, CBE sin feil. Aldri! Det er slik man taper troverdighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 17. september 2018 #61056 Del Skrevet 17. september 2018 (endret) 1 time siden, virkelig skrev: Men tidligere eier kan vel kanskje ikke vite det helt sikkert de heller ? Og hva skulle de ha sagt når det sto i salgs annonsen at det var orginal gulv? Det er gulv, det er ikke et verdens problem. Gulvene så ikke fine ut fra bildene som var på bloggen fra de kjøpte huset,så skjønner godt at de har gjort noe med dem. De var ikke fine mørke, men blir de slik dem har i gang og 2.etg så blir det bra. Og gulvene ellers i huset var jo tydeligvis av dårlig kvalitet Kona til eieren som la igjen kommentaren er ikke de som solgte til CBE, så for dem spiller det ikke noen rolle hva som stod i salgsannonsen - https://issuu.com/reeltimeinteractive/docs/prospekt_193160061. Eieren som nå sier i fra restaurerte huset fra 2002 til 2006 ifølge https://www.sa.no/lokale-nyheter/til-salgs-for-6-9-millioner/s/1-101-2259336, og bør vel derfor vite om gulvene var nye eller gamle i 2006. CBE påstår at gulvet var nytt tidlig på 2000-tallet. Jeg sier bare "Hvem har løyet til leserne sine tidligere?". Alle kan lese hvor flink CBE var til å lyge i årevis her: https://imgur.com/a/guiOq Endret 17. september 2018 av Asti La inn rett lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 17. september 2018 #61057 Del Skrevet 17. september 2018 11 minutter siden, virkelig skrev: Men tidligere eier kan vel kanskje ikke vite det helt sikkert de heller ? Og hva skulle de ha sagt når det sto i salgs annonsen at det var orginal gulv? Det er gulv, det er ikke et verdens problem. Gulvene så ikke fine ut fra bildene som var på bloggen fra de kjøpte huset,så skjønner godt at de har gjort noe med dem. De var ikke fine mørke, men blir de slik dem har i gang og 2.etg så blir det bra. Og gulvene ellers i huset var jo tydeligvis av dårlig kvalitet I prospektet har det ikke stått at det er de originale, det står bare at de er gamle. Hvor gamle står det ikke noe om. Jeg kan ikke se den store forskjellen mellom hva de har nå, og det som fremgår her: https://issuu.com/reeltimeinteractive/docs/prospekt_193160061 Syns riktignok det er veldig fint at de valgte å legge fiskebein over flere stuer - det var det ikke da de tok over. Det er fint med en helhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 17. september 2018 #61058 Del Skrevet 17. september 2018 3 minutter siden, Asti skrev: Kona til eieren som la igjen kommentaren er ikke de som solgte til CBE, så for dem spiller det ikke noen rolle hva som stod i salgsannonsen - https://issuu.com/reeltimeinteractive/docs/prospekt_193160061. Eieren som nå sier i fra restaurerte huset fra 2002 til 2006 ifølge https://www.nettavisen.no/bolig/satser-pa-prisrekord/721886.html , og bør vel derfor vite om gulvene var nye eller gamle i 2006. CBE påstår at gulvet var nytt tidlig på 2000-tallet. Jeg sier bare "Hvem har løyet til leserne sine tidligere?". Alle kan lese hvor flink CBE var til å lyge i årevis her: https://imgur.com/a/guiOq Det er vel den beskjeden de har fått fra håndtverkerne da. de har jo ikke hverken slipt , oljet eller lakket noe av dette selv. Og er vel derfor avhengig av at de dem leier inn både kan jobben og vet hva de skal gjøre. Men uansett så spiller det jo ingen rolle. Hvorfor skulle de lyve om dette ? Og det er vel ikke akkurat CBE sin feil at de har vært ekstra uheldig med gulvene i stuene. Og det er kun gulv,funker det ikke nå så er det bare å skifte og legge nye som de måtte gjøre andre steder. Om det var noen som renoverte huset 2002-2006 så gjorde de en dårlig jobb, det var virkelig ikke fint i noen av rommene når CBE tok over. Stygge bad og sove rom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 17. september 2018 #61059 Del Skrevet 17. september 2018 1 minutt siden, Newroz skrev: I prospektet har det ikke stått at det er de originale, det står bare at de er gamle. Hvor gamle står det ikke noe om. Jeg kan ikke se den store forskjellen mellom hva de har nå, og det som fremgår her: https://issuu.com/reeltimeinteractive/docs/prospekt_193160061 Syns riktignok det er veldig fint at de valgte å legge fiskebein over flere stuer - det var det ikke da de tok over. Det er fint med en helhet. Tror det var fiskeben i alle stuene, men oppe og på kjøkken mener jeg de la nytt, kanske gangen også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 17. september 2018 #61060 Del Skrevet 17. september 2018 7 minutter siden, CecilieX skrev: Det er aldri, aldri, aldri, CBE sin feil. Aldri! Det er slik man taper troverdighet. årets beste CBE-kommentar kom idag,og handler om nettopp det at hun ikke tar feil. Først sier hun at hun aldri har sagt at hun aldri tar feil, før hun i neste åndedrag forklarer leseren hvorfor det er leseren som tar feil. Det er så gøy 😂 "Jeg har aldri sagt at vi ikke tar feil eller gjør feil, men nå har jo faktisk vi litt mer kjennskap enn deg til denne problemstillingen. Vi bor jo i dette huset og går på gulvene hver dag. Alle opplysninger jeg skriver her nå er ikke noe jeg finner på, men direkte informasjon fra fagfolk som har jobbet med dette i mange år." 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg