Lopploella Skrevet 17. september 2018 #61021 Del Skrevet 17. september 2018 Jo, det står at de skal slipe ned alle for å olje, siden ikke lakk fungerte på det ene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 17. september 2018 #61022 Del Skrevet 17. september 2018 Er det nok tykkelse på parketten til å slipe ned enda mer? Og hvilket firma er det som er ekspertisen denne gangen over gulv fra 1923? At det går an. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 17. september 2018 #61023 Del Skrevet 17. september 2018 17 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev: Er det nok tykkelse på parketten til å slipe ned enda mer? Og hvilket firma er det som er ekspertisen denne gangen over gulv fra 1923? At det går an. Treasures AS. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 17. september 2018 #61024 Del Skrevet 17. september 2018 15 minutter siden, mikrobe skrev: Treasures AS. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 17. september 2018 #61025 Del Skrevet 17. september 2018 46 minutter siden, Lopploella skrev: Jo, det står at de skal slipe ned alle for å olje, siden ikke lakk fungerte på det ene. Mulig jeg misforsto, men det kunne virke sånn ihvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 17. september 2018 #61026 Del Skrevet 17. september 2018 1 time siden, Lopploella skrev: Og nå skal de altså slipe ned alle de helt nylakkerte gulvene også, for å olje, siden ikke lakk fungerte på det gulvet som var gammelt! Himmel og hav, for en måte å pusse opp på. Har ikke lest bloggen, men hvis dette stemmer, hadde jeg sendt en alvorlig klage til firmaet som anbefalte dette og krevd gratis renovering, dersom det ikke er gjort mot ekspertens anbefaling, vel og merke. Dette er stjerne én i boka! På samme måte som baderomsskjenken ikke tålte ny benkeplate 🙄 Meeen, ekspertene er vel, som nevnt, Treasures AS, så da får det vel bli sånn da. Hva er det neste? Nytt kjøkken? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 17. september 2018 #61027 Del Skrevet 17. september 2018 5 minutter siden, Cocosa skrev: Har ikke lest bloggen, men hvis dette stemmer, hadde jeg sendt en alvorlig klage til firmaet som anbefalte dette og krevd gratis renovering, dersom det ikke er gjort mot ekspertens anbefaling, vel og merke. Dette er stjerne én i boka! På samme måte som baderomsskjenken ikke tålte ny benkeplate 🙄 Meeen, ekspertene er vel, som nevnt, Treasures AS, så da får det vel bli sånn da. Hva er det neste? Nytt kjøkken? 😂 Nye fliser på kjøkkenet hadde ihvertfall gjort seg, føler meg rusa av å se på de bare på bilder 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 17. september 2018 #61028 Del Skrevet 17. september 2018 1 minutt siden, Keikolina skrev: Nye fliser på kjøkkenet hadde ihvertfall gjort seg, føler meg rusa av å se på de bare på bilder 😂 DER har du svaret! Kanskje det er det de er? (adm. Dette er en spøk, ikke spekulasjon) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 17. september 2018 #61029 Del Skrevet 17. september 2018 (endret) 14 minutter siden, Cocosa skrev: Hva er det neste? Nytt kjøkken? Kan tenke meg trappen opp til andre etasje, som i utgangspunktet hadde nydelige trinn og gelender i eik. Der ble jo gelenderet malt sort og resten hvitt for å matche det mørke gulvet. Når gulvet blir lyst, matcher det jo ikke lenger, og den må gjøres lys og eikefarget igjen. Endret 17. september 2018 av formula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 17. september 2018 #61030 Del Skrevet 17. september 2018 2 minutter siden, formula skrev: Kan tenke meg trappen opp til andre etasje, som i utgangspunktet hadde nydelige trinn og gelender i eik. Der ble jo gelenderet malt sort og resten hvitt for å matche det mørke gulvet. Når gulvet blir lyst, matcher det jo ikke lenger, og den må gjøres lys og eikefarget igjen. Er det mulig! 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 17. september 2018 #61031 Del Skrevet 17. september 2018 2 minutter siden, Cocosa skrev: Er det mulig! 🤯 Jeg vet ikke. Men jeg dåner ikke av sjokk om det skjer, foråsidetsånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 17. september 2018 #61032 Del Skrevet 17. september 2018 Det gelenderet var ikke eik. Det var en edlere tresort - noe a la flammebjørk, men kanskje mer gyllent. Utrolig trist å male det svart. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 17. september 2018 #61033 Del Skrevet 17. september 2018 1 minutt siden, Lopploella skrev: Det gelenderet var ikke eik. Det var en edlere tresort - noe a la flammebjørk, men kanskje mer gyllent. Utrolig trist å male det svart. Ok, ja de klarte virkelig å ødelegge den nydelige trappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 17. september 2018 #61034 Del Skrevet 17. september 2018 (endret) 6 minutter siden, formula skrev: Jeg vet ikke. Men jeg dåner ikke av sjokk om det skjer, foråsidetsånn. Når det velges hotellsuite for å matche kjolen...🙄 Endret 17. september 2018 av Revenge of Cthulhu Vil helst glemme den "gøyale undertøysfadesen" 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 17. september 2018 #61035 Del Skrevet 17. september 2018 Ser på gang-innlegget at de ikke har fått en eneste negativ kommentar på at de pusser opp IGJEN?! Hva tenker fansen? Blir de ikke matt? Lar bloggeierne vær å godkjenne kritiske kommentarer? Eller har leserne rett og slett gitt opp? Hva tenker familie og venner om galskapen? og sist, men ikke minst, hvordan kunne rommet liksom «åpenbare» seg på en helt annen måte nå enn før? Var de blinde på visning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 17. september 2018 #61036 Del Skrevet 17. september 2018 I svarene om gulvene i kommentarfeltet forsøker hun jo å henge ut tidligere eiere. #classy http://www.carolinebergeriksen.no/2018/09/17/dapsdag-og-en-ny-uke/#comments 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 17. september 2018 #61037 Del Skrevet 17. september 2018 I kommentarfeltet under innlegget om dåp er det en som spør om det gamle gulvet tåler enda mer sliping. Svaret er "gulvet er ikke fra 1923, selvom det sto i annonsen. Og det er vasket med noen sterke kjemikalier, derfor er det så ødelagt." #taraldrifeildeteralltidnoenandresinfeil 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 17. september 2018 #61038 Del Skrevet 17. september 2018 Neste blir at de hiver ut gulvet og legger nytt. Hadde de latt gulvene være i fred fra begynnelsen av hadde de spart seg selv for alt dette. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 17. september 2018 #61039 Del Skrevet 17. september 2018 (endret) 26 minutter siden, Surikatt skrev: Neste blir at de hiver ut gulvet og legger nytt. Hadde de latt gulvene være i fred fra begynnelsen av hadde de spart seg selv for alt dette. Alt babbelet om kjemikalier og ødelagte gulv, er jo nettopp for å rettferdiggjøre at gulvet må hives ut. Fordi de selv har ødelagt det. Hun presterer også å si: "Vi har faktisk hentet opp mye av det gamle/originale i oppussingen, da det hos tidligere eiere dessverre har blitt tatt bort." Det var med andre ord de tidligere eierne som ødela huset. IKKE de selv. Glemt er det gotiske bordellet, svarte gulv og jeg vet ikke hva... Huset var nydelig før de fikk kloa i det. Endret 17. september 2018 av formula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 17. september 2018 #61040 Del Skrevet 17. september 2018 10 minutter siden, formula skrev: Alt babbelet om kjemikalier og ødelagte gulv, er jo nettopp for å rettferdiggjøre at gulvet må hives ut. Fordi de selv har ødelagt det. Hun presterer også å si: "Vi har faktisk hentet opp mye av det gamle/originale i oppussingen, da det hos tidligere eiere dessverre har blitt tatt bort." Det var med andre ord de tidligere tidligere eierne som ødela huset. IKKE de selv. Glemt er det gotiske bordellet, svarte gulv og jeg vet ikke hva... Huset var nydelig før de fikk kloa i det. Jeg blir oppriktig lei meg over hvordan de har maltraktert et vakkert og erverdig bygg I motsettning til mange andre europeiske land er vi ikke bortkjemt med historiske bygg her på berget, så vi må ta vare på det lille vi har. Da er det ekstra trist når to nyrike fjols uten klasse og dannelse gjør det til underholdning å ødelegge. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg