Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Forsett slik, Caroline Berg Eriksen. Å lytte til andre, selv såkalte «haters» er ikke alltid så dumt! 

👍🏻

#RettBilbelteBruk

Er hun blitt gjort oppmerksom på dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Er hun blitt gjort oppmerksom på dette ?

Tidligere tråder har mistenkt at hun/de benytter pingback.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Tidligere tråder har mistenkt at hun/de benytter pingback.

Ok, det har jeg ikke fått med meg. Men husker sykkelhjelm-hysteriet.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Lopploella skrev:

Hvorfor i alle dager har hun beltet sånn?

Fordi hun kaller seg selv influencer og elsker å inspirere? 🤔 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... Det bildet av bruden som er redigert i dystre farger, hvor hun alvorlig speider ut av vinduet mens hun holder seg på magen vekker alt annet enn trivelige følelser i meg. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Superblomst skrev:

Altså... Det bildet av bruden som er redigert i dystre farger, hvor hun alvorlig speider ut av vinduet mens hun holder seg på magen vekker alt annet enn trivelige følelser i meg. 

Samme her. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Surikatt skrev:

Fordi det er str XS.

Den er ikke for liten, er bare alle andre som ser feil 😂😂😂

Endret av Nobile
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Nå må vi alle sammen kalibrere skjermene våre, altså!

Eller augene🙄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Xstrella skrev:

Imgur av den stramme buksen? Stormberg er jo små i str. 

Vi snakker skinny jeans trang.

Altså, jeg har lignende kroppstype som henne og er like slank, men jeg presser meg ikke inn i de trangeste klærne jeg finner for å poengtere at jeg er slank. 

Hun skrev et innlegg tidligere der hun mobber seg selv om at hun pleide å få moren til å sy inn alle klærne hennes fordi hun ville ha alt så trangt da hun var ung...vil ikke si at mye har endret seg 😬

Når jeg kjøper meg regntøy og turklær så kjøper jeg som oftest M slik at det er god plass til både ullundertøy og at jeg kan bevege meg fritt når jeg løper etter en vilter 3 åring. Kjipt å måtte bekymre meg for at buksen skal spjære i rumpa fordi det var viktigere at jeg viste kroppen min i strl XXXS kun fordi jeg kan klare å presse meg inn i det 🙈

Endret av BearMama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, LilleSnupp skrev:

Kjære Caroline Berg Eriksen, få bilbeltet korrekt når du legger ut bilkjøring på SoMe! Det er ikke lovlig selv hvor uenig man måtte være.

#lovbrudd

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/5VV1J6/ikke-lovlig-aa-ha-bilbeltet-under-armen

Kjører hun med beltet under armen? Da jeg tok lappen så fallt jeg av en hest og slo både skulder og krageben nesten ut av kroppen, da jeg kom på kjøretime var det nesten umulig å ha beltet slik det skal være pga blåmerkene. Da fikk jeg veldig greit beskjed fra kjørelærer om at da gjenopptar vi kjøringa når blåmerket går vekk, for det å ha belte under armen er bare for farlig om det skulle skje en ulykke. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
25 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Kjører hun med beltet under armen? Da jeg tok lappen så fallt jeg av en hest og slo både skulder og krageben nesten ut av kroppen, da jeg kom på kjøretime var det nesten umulig å ha beltet slik det skal være pga blåmerkene. Da fikk jeg veldig greit beskjed fra kjørelærer om at da gjenopptar vi kjøringa når blåmerket går vekk, for det å ha belte under armen er bare for farlig om det skulle skje en ulykke. 

Ja, skjer titt og ofte på InstaStory. Dog hadde hun fått den over skuldra i ettermiddag.

edit: Hun kjører ikke, men er passasjer.

Endret av LilleSnupp
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Ultiva skrev:

CBEs "mildt sagt hektiske arbeidsdager" blir i hvert fall grundig avslørt på Bloggerne. Her står de begge to (altså hele bedriften) midt på formiddagen og skjærer opp pølser til middagen før de drar på partime hos sin personlige trener. Hva i huleste har dette med arbeid å gjøre?? 😂

Da vet vi hvert fall hva CBE syns er "mildt sagt hektiske dager". Hun hadde blitt utbrent i løpet av en uke på en normal arbeidsplass. Rimelig virkelighetsfjernt å rettferdiggjøre full bhg-plass for barna mens bedriften/foreldrene bruker arbeidstiden på hobbyer og på å stå i tospann og forberede verdens enkleste middag 5 timer i forveien. 

Duh! Det er jo jobb siden de må ta bilder og dokumentere det. Veldig viktig å ta bilder step by step så alle kan se hvor mye de har å gjøre på en travel hverdag.

Pluss at hun må bruke mange timer på å planlegge antrekk, fikse håret, sminke seg og spraye på vaginadeodorantdn sin.

Får å ikke glemmer å style opp ungene slik at de til enhver tid er plettfri og ikke har fått dritt på yttertøyet sitt.

Ærlig talt, du må da fatte at dette er hard jobbing?

🐒😅

Endret av BearMama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...