tuppa Skrevet 14. september 2018 #60901 Del Skrevet 14. september 2018 2 timer siden, Kariannne skrev: Tydelig det er første gang de lager det ja, når de ikke var enige om hvilken form pølsebitene skulle ha. Har de laget dette noen ganger vet man sånt. Nok et spill for galleriet. Sant det, hvem kapper pølser opp i småbiter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ultiva Skrevet 14. september 2018 Forfatter Populært innlegg #60902 Del Skrevet 14. september 2018 55 minutter siden, Medici skrev: De som venter på audiens hos dronninga av Kulåsparken? Vi får håpe CBE legger frem coffee table-boka av seg selv høygravid i undertøyet også da; hvor hun duver frem og tilbake i ei huske av kunstige blomster mens hun stirrer tomt ut i intet. Husker hun skrev at det ville bli så hyggelig å bla i den sammen med gjestene. "Her har du en kaffe, og komplimenter gjerne min høygravide kropp i blondeundertøy innimellom slurkene 😘". 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 14. september 2018 #60903 Del Skrevet 14. september 2018 1 time siden, Sol79 skrev: Har aldri sett noen med så trange turbukser som CBE. Må være utrolig ubehagelig. Og det bordet i hallen, hva er greia? Jeg har overhodet ikke peiling på interiør, men det ser helt malplassert ut. Særlig med coffee table-bøkene om nettopp interiør og den merkelige pynten. Det har kommet flere trange turbukser i det siste og ikke forundret over at Fruen kaster seg over presis den trenden 😂 Men hun burde ha valgt en større størrelse. Ikke flatterende når buksene ser ut som pølseskinn. Bare fordi man fysisk klarer å klemme igjen bukseknappen er det ikke det samme som at det er den størrelsen som er finest 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 14. september 2018 #60904 Del Skrevet 14. september 2018 4 minutter siden, Inocybe skrev: Det har kommet flere trange turbukser i det siste og ikke forundret over at Fruen kaster seg over presis den trenden 😂 Men hun burde ha valgt en større størrelse. Ikke flatterende når buksene ser ut som pølseskinn. Bare fordi man fysisk klarer å klemme igjen bukseknappen er det ikke det samme som at det er den størrelsen som er finest Nei, et lite tips er jo at det går an å skrive xs i kommentarfeltet selv om buksa ikke er det. Det kommentarfeltet har uansett vært gjennom en del shady business fra før, så en liten løgn fra eller til nå... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 14. september 2018 #60905 Del Skrevet 14. september 2018 Jeg ser ikke på bloggerne, men hvis det innlegget om kvinnedagen kun handler om henne selv - og "hatet" hun opplever, ja da skyter de seg så voldsomt i foten. Det er det optimale beviset på at de: Ikke evner å se utover sin egen boble Er akkurat de samme personene på bloggen som de gir inntrykk av Ikke har noen interesser utover seg selv og sitt, selv om jeg ser det påstås Ikke evner å motta kritikk, og ser alt som hat. Enig med den over her som skriver at hadde det vært et engasjement for noe annet, så ville det kommet frem. Leserne har flere ganger bedt om det, men de vil ikke dele slik på bloggen. Hadde de ment noe om noe annet enn seg selv - så klart de ville latt det komme frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 14. september 2018 #60906 Del Skrevet 14. september 2018 Jeg forstår forresten ikke dette med "åpenbaringen" de får når de har lysnet gulvene igjen. Da de flyttet inn var gulvene lyse - var de blinde da de flyttet inn? De må jo ha sett hvordan det så ut - slik som alle andre, som sa at det var en idiotisk idé å lakke de mørke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breakeven Skrevet 14. september 2018 #60907 Del Skrevet 14. september 2018 2 timer siden, Sol79 skrev: Har aldri sett noen med så trange turbukser som CBE. Må være utrolig ubehagelig. Og det bordet i hallen, hva er greia? Jeg har overhodet ikke peiling på interiør, men det ser helt malplassert ut. Særlig med coffee table-bøkene om nettopp interiør og den merkelige pynten. Viktig å skrive at man har str XS, vet du. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 15. september 2018 #60908 Del Skrevet 15. september 2018 Jeg har et mye større frontparti enn det som er handlet i Sarpsborg i siste tid, og ettersom jeg skjønner ifølge siste blogginnlegg, mindre i omkrets blant sitteputene enn bloggpersonaen selv fremstiller. Jeg skjønner overhodet ikke at det fortsatt hevdes str. 34/xs i den bloggen, når det ser urimelig ut på tross av innsugd mage (vi er flere som får til akkurat dét) Hvis det er noen i "Bloggerne" som kan hevde str. 34/xs, er det i så fall mye yngre og langbeinte K.Ullebø. jeg syns tom. bloggeier Anne Brith fremstår spedere enn bloggeieren. Sjøl bruker jeg str. 38 i bukser og anser meg selv som relativt slank og med spretten bak, så så innmari stor forskjell på meg og prinsessa fra Sarpsborg er det ikke. Godt vi er vanlige, synd noen sliter litt med det. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 15. september 2018 #60909 Del Skrevet 15. september 2018 Ser at Camilla Pihl oppgir str M til sammenligning. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 15. september 2018 #60910 Del Skrevet 15. september 2018 Det «interiøret» som hun kaller det i hallen er bare helt skivebom. Det svarte og veldig dominerende bordet midt i rommet, med den merkelige gjenstanden på stang sammen med andre tilfeldige pynteting, og så interiørbøker?! Har hun i det hele tatt åpnet disse bøkene for å få noen tips? (Jeg tviler, for de fins vel neppe som lydbok). Den mørke kantete benken under vinduet i det ellers så tomme rommet gir meg assosiasjoner til bispegården i Fanny og Alexander. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 15. september 2018 #60911 Del Skrevet 15. september 2018 (endret) 8 timer siden, el-len skrev: https://forum.kvinneguiden.no/topic/902004-fotballfrue-kritikk/?do=findComment&comment=17095331 Kommentarfeltet er preget av denne type; «det oser kvalitet, overdreven skryt» kommentarer den dag i dag... Endret 15. september 2018 av Snaskesnusken 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. september 2018 #60912 Del Skrevet 15. september 2018 5 timer siden, Revenge of Cthulhu skrev: Jeg har et mye større frontparti enn det som er handlet i Sarpsborg i siste tid, og ettersom jeg skjønner ifølge siste blogginnlegg, mindre i omkrets blant sitteputene enn bloggpersonaen selv fremstiller. Jeg skjønner overhodet ikke at det fortsatt hevdes str. 34/xs i den bloggen, når det ser urimelig ut på tross av innsugd mage (vi er flere som får til akkurat dét) Hvis det er noen i "Bloggerne" som kan hevde str. 34/xs, er det i så fall mye yngre og langbeinte K.Ullebø. jeg syns tom. bloggeier Anne Brith fremstår spedere enn bloggeieren. Sjøl bruker jeg str. 38 i bukser og anser meg selv som relativt slank og med spretten bak, så så innmari stor forskjell på meg og prinsessa fra Sarpsborg er det ikke. Godt vi er vanlige, synd noen sliter litt med det. Konstruktivt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. september 2018 #60913 Del Skrevet 15. september 2018 Stormbergbuksene er jo ikke små i størrelsen, men xs er jo ikke så lang på beina, synes jeg. Varierer riktignok litt fra modell til modell, Stormberg oppgir 79-81 i innerbenslengde. Jeg har S i de to jeg har (ikke samme modell som CBE, mine er mer baggy), men jeg rager bare litt over 1.60 over bakken og har dem ikke trange. Bretter dem heller ikke opp nederst. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 15. september 2018 #60914 Del Skrevet 15. september 2018 12 timer siden, CecilieX skrev: Kvinnedagsinnlegget fra i år inneholdt forøvrig et utsagn som også får meg til å klø meg i hodet «Det er mye jeg bryr meg om og brenner for, som jeg ikke skriver om på bloggen» Hvorfor ikke? Hvis man virkelig brenner for noe, så betyr vel det at man ønsker å bruke sin mulighet til å fremme saken i de kanaler man har. Og hun har jo en enorm mulighet gitt alle følger hun har. Men nei. Og derfor tror jeg ikke på henne. Hun fremmer kroppshysteriet, utseendefokus, forbruksbonanza og materialisme. I tillegg til det veldokumenterte fokuset på glatt perfeksjon, nå sist bekreftet på Bloggerne. Så nei, den påstanden om at det finnes en ekte Caroline bak bloggen, den har vi i grunnen fått motbevist gang på gang. Bedriften hun driver er kvinnefiendtlig, verken mer eller mindre. http://www.carolinebergeriksen.no/2018/03/08/videoblogg-og-kvinnedagen/ Enig! Jeg har ikke blogg, men deler og skriver om det jeg brenner for på Facebook. Eksempelvis den jobben dyrebeskyttelsen gjør, saker om miljø og barns rettigheter. Det er faktisk helt merkelig (umulig?) å brenne for noe, uten å ta i bruk de midlene man har for å sette fokus på dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 15. september 2018 #60915 Del Skrevet 15. september 2018 44 minutter siden, J.. skrev: Konstruktivt. Takk😁 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 15. september 2018 #60916 Del Skrevet 15. september 2018 22 minutter siden, Kollontaj skrev: Stormbergbuksene er jo ikke små i størrelsen, men xs er jo ikke så lang på beina, synes jeg. Varierer riktignok litt fra modell til modell, Stormberg oppgir 79-81 i innerbenslengde. Jeg har S i de to jeg har (ikke samme modell som CBE, mine er mer baggy), men jeg rager bare litt over 1.60 over bakken og har dem ikke trange. Bretter dem heller ikke opp nederst. Er buksene fra Stormberg? De var så pinetrange og Stormberg er vel stort sett store i størrelsen. Trodde turtøy generelt ble laget for å tåle regn og vind og da er det jo kjekt med litt luft mellom tøy og hud slik at man ikke blir våt eller kald og har plass til en evt. ulltights. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 15. september 2018 #60917 Del Skrevet 15. september 2018 Hun har jo generelt ofte for små klær. Den grå joggedressen på hotellet her om dagen var jo altfor kort både i livet og beina. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 15. september 2018 #60918 Del Skrevet 15. september 2018 1 minutt siden, Mrs O'Donell skrev: Hun har jo generelt ofte for små klær. Den grå joggedressen på hotellet her om dagen var jo altfor kort både i livet og beina. Det er jeg enig i. Det er vel slik det blir når man offentlig oppgir en størrelse og får tilsendt tøy deretter. Kan jo forstå at man blir glad av å komme inn i en klesstørrelse for liten, men tøyet sitter verken pent eller komfortabelt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 15. september 2018 #60919 Del Skrevet 15. september 2018 (endret) 2 timer siden, Revenge of Cthulhu skrev: Det er jeg enig i. Det er vel slik det blir når man offentlig oppgir en størrelse og får tilsendt tøy deretter. Kan jo forstå at man blir glad av å komme inn i en klesstørrelse for liten, men tøyet sitter verken pent eller komfortabelt. Og da er det jo et spørsmål om hvor salgsfremmende det er, hvis tøyet ser ukomfortabelt ut. Jeg handler noen ganger på nettbutikker. Foretrekker å handle på Zalando, nettopp fordi de viser klærne på person. Det gir meg et godt bilde på passform. Relativt mange ganger har jeg latt være å kjøpe, fordi klærne sitter dårlig på modellen. Forøvrig har jeg prøvd å forklare min mann det samme. Han har alltid vært en S, men med årene så forandret kroppen seg. Han nekter å kjøpe klær som er M, fordi det åpenbart er et nederlag, med det som konsekvens at han ser mye tjukkere ut. Alt dette burde være common sense for en blogger i dette segmentet. Endret 15. september 2018 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulillerunde Skrevet 15. september 2018 #60920 Del Skrevet 15. september 2018 2 timer siden, Kollontaj skrev: Stormbergbuksene er jo ikke små i størrelsen, men xs er jo ikke så lang på beina, synes jeg. Varierer riktignok litt fra modell til modell, Stormberg oppgir 79-81 i innerbenslengde. Jeg har S i de to jeg har (ikke samme modell som CBE, mine er mer baggy), men jeg rager bare litt over 1.60 over bakken og har dem ikke trange. Bretter dem heller ikke opp nederst. CBE er ikke veldig lang, kanskje rundt 167 ca. Har møtt på henne flere ganger og blir like overrasket hver gang over at hun ikke er lengre enn hun er, fordi hun alltid ser lengre ut på bildene på bloggen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg