Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, formula skrev:

Bloggerne episode 10: "Det er kvinnedagen og Caroline tar et oppgjør med kritikerne."

Det blir jo spennende. 

Hahaahhahahahhahahahaaha!😂

Eg dauar!😂

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, formula skrev:

Bloggerne episode 10: "Det er kvinnedagen og Caroline tar et oppgjør med kritikerne."

Det blir jo spennende. 

Ja, det blir spennende! Regner med det er mannsjåvnistene som skal til pers! I første episode fikk vi jo se hjemmekontoret til Caroline. Der så vi jo tydelig at hun er både feminist og tror på girl power 💪🏻

Endret av Hummingbird2
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kollontaj skrev:

Bloggerne var ikke noe sjakktrekk for Eriksen-paret. De fremstår nøyaktig likedan som på Bloggen, bortsett fra at LKE er mer tøffel enn jeg trodde. Hvis dette er det ekte dem, har jo bloggen vist det samme i flere år.

Det er heller ikke noe spennende som skjer rundt dem. De er bare to voksne med alt for mye fritid, som fyller tiden med fotoshoots, kaféturer og trening.

Flirte litt inni meg når de skulle vise hvor menneskelige de var ved å spise pølse/makaronigrateng. Tipper det var vel gjennomtenkt før kameracrewet kom.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, formula skrev:

Det blir jo spennende. 

Hvilke hatere refererer hun til da? Kvinner som opplever urettferdigheter på arbeidsmarkedet i Norge? - Eller Kvinner som i enkelte kulturer og land fremdeles ikke har rettigheter? De som ikke er privilegert med å vokse opp i et likestilt land?

Eller er det kritiske lesere og andre som stiller seg undrende til virksomheten som det skal tas et oppgjør med? Vil bloggeren la kvinnedagen handle om seg selv (atter en gagn)?  

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kvinne på over 30 tar et oppgjør med kritikerne. Da håper jeg det er noe saklig, velbegrunnet og ikke et «stakkars meg, ikke alle er enige i alt jeg gjør, de er slemme og hetser fordi jeg perfekt og jeg er bare snill og god, men de kjenner meg ikke for jeg viser bare frem 10 % av livet mitt»-opplegg i god, velkjent CBE-stil. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden programmet er spilt inn så vet vi jo hva hun tok opp på kvinnedagen. Så da får vi en reprise på «Stakkars meg som er kvinne og som ikke blir heiet på av andre kvinner». 

Navlebeskuing på Kvinnedagen, det setter vel bare to gigantiske streker under konklusjonen på hva CBE står for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, CecilieX skrev:

Siden programmet er spilt inn så vet vi jo hva hun tok opp på kvinnedagen. Så da får vi en reprise på «Stakkars meg som er kvinne og som ikke blir heiet på av andre kvinner». 

Navlebeskuing på Kvinnedagen, det setter vel bare to gigantiske streker under konklusjonen på hva CBE står for. 

Fantastisk med tanke på andre kvinner som virkelig opplever diskriminering.. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært interessant å høre hva hun har å si til mannsjåvininisme som hennes ektemann holder på med på daglig basis.

Den kjærlige ektemann og far som kringkastes, endrer ikke det faktum at han er umoralsk, lyver og bedrar og oppfører seg som en arrogant drittsekk mot de som faktisk bidrar til at de har til salt i grøten og kunne opprettholde en viss livsstil. Det er den ekte Lasse. Kona er med på notene, så det gjelder henne også. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnedagsinnlegget fra i år inneholdt forøvrig et utsagn som også får meg til å klø meg i hodet 

«Det er mye jeg bryr meg om og brenner for, som jeg ikke skriver om på bloggen» 

Hvorfor ikke? 

Hvis man virkelig brenner for noe, så betyr vel det at man ønsker å bruke sin mulighet til å fremme saken i de kanaler man har. Og hun har jo en enorm mulighet gitt alle følger hun har. Men nei. Og derfor tror jeg ikke på henne. Hun fremmer kroppshysteriet, utseendefokus, forbruksbonanza og materialisme. I tillegg til det veldokumenterte fokuset på glatt perfeksjon, nå sist bekreftet på Bloggerne. 

Så nei, den påstanden om at det finnes en ekte Caroline bak bloggen, den har vi i grunnen fått motbevist gang på gang. 

Bedriften hun driver er kvinnefiendtlig, verken mer eller mindre. 

http://www.carolinebergeriksen.no/2018/03/08/videoblogg-og-kvinnedagen/

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, CecilieX skrev:

Ja, det kjenner jeg til, men antar det er noe annet som kommer frem. Helt likt bloggen blir vel rart? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne
4 timer siden, tuppa skrev:

Det er heller ikke noe spennende som skjer rundt dem. De er bare to voksne med alt for mye fritid, som fyller tiden med fotoshoots, kaféturer og trening.

Flirte litt inni meg når de skulle vise hvor menneskelige de var ved å spise pølse/makaronigrateng. Tipper det var vel gjennomtenkt før kameracrewet kom.

Tydelig det er første gang de lager det ja, når de ikke var enige om hvilken form pølsebitene skulle ha. Har de laget dette noen ganger vet man sånt. Nok et spill for galleriet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CecilieX skrev:

Kvinnedagsinnlegget fra i år inneholdt forøvrig et utsagn som også får meg til å klø meg i hodet 

«Det er mye jeg bryr meg om og brenner for, som jeg ikke skriver om på bloggen» 

Hvorfor ikke? 

Hvis man virkelig brenner for noe, så betyr vel det at man ønsker å bruke sin mulighet til å fremme saken i de kanaler man har. Og hun har jo en enorm mulighet gitt alle følger hun har. Men nei. Og derfor tror jeg ikke på henne. Hun fremmer kroppshysteriet, utseendefokus, forbruksbonanza og materialisme. I tillegg til det veldokumenterte fokuset på glatt perfeksjon, nå sist bekreftet på Bloggerne. 

Så nei, den påstanden om at det finnes en ekte Caroline bak bloggen, den har vi i grunnen fått motbevist gang på gang. 

Bedriften hun driver er kvinnefiendtlig, verken mer eller mindre. 

http://www.carolinebergeriksen.no/2018/03/08/videoblogg-og-kvinnedagen/

helt enig. Det er jo helt absurd å sitte med Norges største blogg som talerør, og så brenne inne med det man "egentlig" brenner for.

Jeg er ikke i tvil om at når du legger sammen den perfekte dama i innleggene, med den passiv-aggressive bitchedama i kommentarfeltet, så blir summen "den ekte Caroline". Jeg har sagt det før, men vi kjenner henne mye bedre enn hun tror. Hun er utrolig lite bevisst på hvordan kommunikasjon virker, hva som blir avsendt kontra hva som blir mottatt. Det virker som de fremdeles ikke har oppfattet at de ikke kan bestemme over hvordan mottaker tolker det de sier, og at taushet kan fortelle leseren like mye som ord i noen tilfeller.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som så storyen på Insta for noen dager siden, der de lekte på en lekeplass ved en barnehage? Håper virkelig ikke at det er barnehagen jentene går i... Jeg kjenner igjen den barnehagen godt og det gjør nok de aller fleste i Sarpsborg-område og. At de tør. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Marthe90 skrev:

Noen som så storyen på Insta for noen dager siden, der de lekte på en lekeplass ved en barnehage? Håper virkelig ikke at det er barnehagen jentene går i... Jeg kjenner igjen den barnehagen godt og det gjør nok de aller fleste i Sarpsborg-område og. At de tør. 

Nå datt jeg av... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå «oser det kvalitet» i kommentarfeltet igjen. Er det blitt gjengs måte å beskrive bloggen blant fansen? Er det sarkasme? Eller er det bedriftseier som leker med identiteter? 

Jeg forbinder ordet oser med røykutvikling og pipende røykalarmer. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett noen med så trange turbukser som CBE. Må være utrolig ubehagelig.

Og det bordet i hallen, hva er greia? Jeg har overhodet ikke peiling på interiør, men det ser helt malplassert ut. Særlig med coffee table-bøkene om nettopp interiør og den merkelige pynten.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
43 minutter siden, Gulogulo skrev:

Nå «oser det kvalitet» i kommentarfeltet igjen. Er det blitt gjengs måte å beskrive bloggen blant fansen? Er det sarkasme? Eller er det bedriftseier som leker med identiteter? 

Jeg forbinder ordet oser med røykutvikling og pipende røykalarmer. 

https://forum.kvinneguiden.no/topic/902004-fotballfrue-kritikk/?do=findComment&comment=17095331

Endret av el-len
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det passer virkelig ikke sammen med resten av rommet. En stor, lav potte med en grønnplante hadde vært bedre. (Eller bort med hele bordet). Hvem leser bøker eller blar i en i hallen? 

Endret av Kollontaj
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kollontaj skrev:

Nei, det passer virkelig ikke sammen med resten av rommet. En stor, lav potte med en grønnplante hadde vært bedre. (Eller bort med hele bordet). Hvem leser bøker eller blar i en i hallen? 

De som venter på audiens hos dronninga av Kulåsparken?

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sol79 skrev:

Har aldri sett noen med så trange turbukser som CBE. Må være utrolig ubehagelig.

Og det bordet i hallen, hva er greia? Jeg har overhodet ikke peiling på interiør, men det ser helt malplassert ut. Særlig med coffee table-bøkene om nettopp interiør og den merkelige pynten.

Og vi skulle bare visst hvordan rommet åpnet seg med lyse gulv! Joda, alle andre vet det. Det og støv og slitasje var jo grunnen til at alle rev seg i håret over mørke gulv. Helt utrolig at de ikke får til interiør bedre! Og ja, den "pynten" er bare....hæ? I tillegg har den grønne planten fått en altfor liten potte 🙈 Men fruen skal jo presses ned i for små bukser (hun hadde jo noen sorte jeans hull på knærne nylig, så ut som den hadde revnet i prosessen med å få den på 😂) så dette med størrelser har de visst litt vondt for 😜

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...