Gjest Max Potente Skrevet 13. september 2018 #60841 Del Skrevet 13. september 2018 CBE har igjen ettertrykkelig vist at til tross for at hun titulerer seg som journalist så mestrer hun ikke engelsk. Nå er det full eksponering på instagram, men tror firmaet virkelig at dette er en verdensnyhet så eksponeringen burde skje på engelsk også? Akkurat denne grammatikken lærer barn tidlig på barneskolen, men Caro lærer tilsynelatende aldri: "Today you’re turning 2 and I can’t believe how fast these years has gone by." (Min utheving.) I have You have He, She, It has We have You have They have Ser det kjent ut? I stedet for "these years" kan man si "they" og da heter det "have". Om dette likevel ble for vanskelig så kan man huske på at entall er "has" og flertall er "have". You're welcome! 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 13. september 2018 #60842 Del Skrevet 13. september 2018 Til å snakke om mindre eksponering så har hun altså klart å ha med ungene eller deres private sfære i alle episodene så langt. Greit, hun må ha med hele familien til vixen, men må de ha med en sånn privat samtale mellom mor og barn der barnet spør hvor hun var når mamma jobba på pizzasjappa? Det føltes som om jeg hadde vandra rett inn i en veldig personlig situasjon som jeg ikke kunne gå fra fordi jeg faktisk sitter i MIN egen stue. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
el-len Skrevet 13. september 2018 #60843 Del Skrevet 13. september 2018 Jeg så på en episode nå, den med «glemt» truse. «Tilfeldig» at det ble zoomet inn på håndleddet til LKE og en klokke med, surprise, Daniel Wellington-logo? 🙄 Nei, vent, han hadde jo kjøpt alle klokkene selv, var det ikke det han hevdet? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 13. september 2018 #60844 Del Skrevet 13. september 2018 På 12.9.2018 den 18.27, Asti skrev: Cbe.no - lenker til bruk av barn på SoMe for perioden 10.09. - 11.09.18: https://imgur.com/a/YXHoEIn (oppdateres når/hvis det legges ut mer). Oppdatert etter dagens episode: https://imgur.com/a/YXHoEIn . Minner om 04.09.18 - Dagbladet - "Caroline Berg Eriksen: - Skjermer barna mer enn før Caroline Berg Eriksen har tatt flere grep før hun dukker opp i «Bloggerne».": https://www.dagbladet.no/kjendis/skjermer-barna-mer-enn-for/70168562 CBE uttaler blant annet der ".. det skal ikke være slik fronting av barn da, men i og med at vi er en familie, og de følger meg litt i dagliglivet, så må de på en måte være litt til stede, men det er veldig anonymt og veldig fint...". Her ble barna med på Vixen, og filmet slik at man hørte stemmene deres, samt man fikk se ansiktet til eldste. Hva er veldig anonymt og veldig fint med det? Minner om at utlevering av barn skal kun skje hvis der finnes en god begrunnelse og det er til barnets beste - http://masterbloggen.no/blog/2013/06/24/barn-personvern-og-sosiale-medier/. Disse vilkårene oppfylles ikke. Hva tenker tv2/Egmont med, når de tillater slik utlevering/bruk av barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 13. september 2018 #60845 Del Skrevet 13. september 2018 Altså....frua går uten truse i en treningstights som er "litt" gjennomsiktig?! Fordi hun etter flere timer i tightsen uten truse, hadde glemt trusa hjemme?😯😯😯😯😯😯😯 Jeg er tom for ord som beskriver det visuelle inntrykket jeg overhodet ikke trenger! Og hallo, gunnen til at det er forsterkning ( noen ganger hvit) i skrittet er jo fordi sømmene i tightsen ikke skal møtes i skrittet for å kreere verken ubehag eller klumping av søm. Hvis tightsen var ment for å brukes i stedet for/uten truse, ville den ha blitt solgt med en hygieneplastbeskyttelse, i likhet med de fleste truser. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 13. september 2018 #60846 Del Skrevet 13. september 2018 3 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev: Altså....frua går uten truse i en treningstights som er "litt" gjennomsiktig?! Fordi hun etter flere timer i tightsen uten truse, hadde glemt trusa hjemme?😯😯😯😯😯😯😯 Jeg er tom for ord som beskriver det visuelle inntrykket jeg overhodet ikke trenger! Og hallo, gunnen til at det er forsterkning ( noen ganger hvit) i skrittet er jo fordi sømmene i tightsen ikke skal møtes i skrittet for å kreere verken ubehag eller klumping av søm. Hvis tightsen var ment for å brukes i stedet for/uten truse, ville den ha blitt solgt med en hygieneplastbeskyttelse, i likhet med de fleste truser. Om tightsen var gjennomsiktig, vil jeg påstå at det er MER grunn til å IKKE skippe trusene... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 13. september 2018 #60847 Del Skrevet 13. september 2018 31 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Til å snakke om mindre eksponering så har hun altså klart å ha med ungene eller deres private sfære i alle episodene så langt. Greit, hun må ha med hele familien til vixen, men må de ha med en sånn privat samtale mellom mor og barn der barnet spør hvor hun var når mamma jobba på pizzasjappa? Det føltes som om jeg hadde vandra rett inn i en veldig personlig situasjon som jeg ikke kunne gå fra fordi jeg faktisk sitter i MIN egen stue. Filosofien er akkurat som på some, så lenge barna blir fotografert bakfra, så er det ikke eksponering. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rubella Skrevet 13. september 2018 Populært innlegg #60848 Del Skrevet 13. september 2018 1 minutt siden, Miranda16 skrev: Filosofien er akkurat som på some, så lenge barna blir fotografert bakfra, så er det ikke eksponering. Det blir like dumt som å si at om man blir tatt bakfra, har man ikke samleie. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 13. september 2018 #60849 Del Skrevet 13. september 2018 6 minutter siden, Rubella skrev: Det blir like dumt som å si at om man blir tatt bakfra, har man ikke samleie. Nettopp. I to sekunder trodde jeg du kommenterte hvordan jeg ordla meg. lol 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 13. september 2018 #60850 Del Skrevet 13. september 2018 Jeg klarer ikke å slippe denne trusegliopen helt. Altså. Om man har så kort kjole at man er redd for å flashe musa når man har glemt trusa, da har man for kort kjole! Ferdig snakka. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 13. september 2018 #60851 Del Skrevet 13. september 2018 7 minutter siden, Miranda16 skrev: Nettopp. I to sekunder trodde jeg du kommenterte hvordan jeg ordla meg. lol Haha, overhodet ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 13. september 2018 #60852 Del Skrevet 13. september 2018 3 minutter siden, Rubella skrev: Haha, overhodet ikke! Lol. Bare litt ukonsentrert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 13. september 2018 #60853 Del Skrevet 13. september 2018 21 minutter siden, Miranda16 skrev: Lol. Bare litt ukonsentrert Så ukonsentrert at du har glemt å ta på deg truse? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 13. september 2018 #60854 Del Skrevet 13. september 2018 43 minutter siden, Rubella skrev: Det blir like dumt som å si at om man blir tatt bakfra, har man ikke samleie. Jepp, så så lenge jeg rygger ned 10 personer så har jeg ikke gjort det, for jeg har ikke kjørt en meter fremover! Så lenge jeg raner noen med ryggen til så er det greit? Nå må de skjerpe seg.. de har så fantastisk søte unger, de kan gi seg NÅ og gi de ungene en skjermet oppvekst hvor de ikke er like vant til kamera som de er til familiens hunder. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 13. september 2018 #60855 Del Skrevet 13. september 2018 Jeg forstår ikke med min beste vilje dette truse-stuntet. CBE er selvutnevnt perfeksjonist og over gjennomsnittet opptatt av fasade, fasade og atter fasade. Hvorfor da fremstille seg selv så uhygienisk? Valse rundt en hel dag uten truse i (gjennomsiktig) tights. Vil hun virkelig bli assosiert med noe så ekkelt? Uansett om dette var et pr-stunt eller et forsøk på å vise den mer «ekte» Caroline, så var det total skivebom. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 13. september 2018 #60856 Del Skrevet 13. september 2018 23 minutter siden, Mädchen skrev: Jeg forstår ikke med min beste vilje dette truse-stuntet. CBE er selvutnevnt perfeksjonist og over gjennomsnittet opptatt av fasade, fasade og atter fasade. Hvorfor da fremstille seg selv så uhygienisk? Valse rundt en hel dag uten truse i (gjennomsiktig) tights. Vil hun virkelig bli assosiert med noe så ekkelt? Uansett om dette var et pr-stunt eller et forsøk på å vise den mer «ekte» Caroline, så var det total skivebom. Det er nok så enkelt som at de ikke har tenkt på det på denne måten, at det faktisk er uhygienisk og ganske ekkelt. Gjennomsiktig tights har ikke akkurat det kraftigste stoffet, så over alt hvor hun setter seg med den tightsen.. ja, uansett. Jeg tror det er så enkelt, de trodde at nå skal de dele noe personlig, nå skal de vise at CBE har en litt frekk og varm side der hun ikke tar alt så nøye som alle skulle trodd. Der bommet de totalt, og ddt kommet nok snart en forklaring på dette når de innser at det stuntet som skulle få henne til å virke menneskelig faktisk bare får henne til å virke ekkel. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 13. september 2018 #60857 Del Skrevet 13. september 2018 (endret) Trusestuntet var ingen god idé... For meg virket det som et forsøk på å skape en illusjon om at hun er folkelig, klønete og søtsurrete. Men hvorfor ønsker voksne kvinner å fremstille seg som forvirra fjortiser? Å gjøre feil er helt ok, men det blir for påtatt og for mye visvas. "Kjørte feil, hahaha jeg er jo litt søt da thihiiiiii. "Glemte truse, hahaha jeg er jo litt surrete og ganske sexy samtidiiiiig *blunkeblunke*". Nei, du er klein. Du treber. Slapp av og vær deg selv kvinne! Men noe sier meg at det er for sent. At hun har blitt den personen hun fremstiller på bloggen, et skall av et menneske. Et produkt hun kan selge til høystbydende. Jeg tror at den personen vi 'blir kjent med'/observerer via blogg, SoMe og Bloggerne faktisk er Caroline nå. Nitrist! Endret 14. september 2018 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 13. september 2018 #60858 Del Skrevet 13. september 2018 På 12.9.2018 den 22.22, Hummingbird2 skrev: Det er jeg helt enig i! Hadde aaaldri trodd han skulle seile opp som den mest sympatiske av de to! Det er søren meg bra gjort Caroline! Sånn som han har herjet i kommentarfelt, og det generelle inntrykket man får av han. Det er utrolig at hun klarer å overgå det 😱 Nå forstår jeg at mannen må avreagere et sted, for det der hadde jeg ikke holdt ut med særlig lenge! Hadde min partner behandlet meg slik CBE behandler LKE i Bloggerne, hadde jeg også gjemt med på biblioteket med whisky sours og et kommentarfelt. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 13. september 2018 #60859 Del Skrevet 13. september 2018 Hun har levd så lenge i rosabobla at hun har ikke begreper lenger om hva som er naturlig, tullete, søtt eller folkelig. De forsøkene hennes på å vise at hun også er tøysete, glemsk og morsom fremstår som en alien som prøver å etterligne menneskelig oppførsel. Det blir så utrolig stivt og påtatt. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 13. september 2018 #60860 Del Skrevet 13. september 2018 Akkurat nå, Luka_S skrev: Hun har levd så lenge i rosabobla at hun har ikke begreper lenger om hva som er naturlig, tullete, søtt eller folkelig. De forsøkene hennes på å vise at hun også er tøysete, glemsk og morsom fremstår som en alien som prøver å etterligne menneskelig oppførsel. Det blir så utrolig stivt og påtatt. Det tror jeg blir et problem for mange bloggere, spesielt de som har blogget lenge og fra de var unge. Verden deres består fort av et spesielt tema og hverdagen handler om å formidle det best mulig. I normale sosiale settinger så kommuniserer, relaterer og utvikler man seg rundt og sammen med folk. Man får ikke sjansen til å forandre på det man har sagt og gjort der og da, som blogger er det bare deg, bildene, og teksten din som du kan redigere i det uendelige før man publiserer. Det er jo en enveis kommunikasjon verden hvor man ikke lenger er en del av et sosialt nettverk, der man kobler seg på andre mennesker, får bekreftelse, tilbakemeldinger og kommunikasjon også i form av kroppsspråk. Hvor mye kan du egentlig utvikle deg som menneske hvis referansepunktet ditt er fansen din sin uendelige skryt av deg, og kritikk anser du som hatere? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg