Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

1 time siden, Stjernekikkeren skrev:

Trusesaken er jo veldig enkel, hadde hun virkelig glemt truse så hadde hun ikke sagt noe, men sendt gubben ut på tur i gata for å finne en butikk, det er sentrum av storbyen de er i, ikke midt uti hyttiheiti hvor den lokale nærbutikken stenger kl 16 og det er 40km til neste "sentrum". De gjør seg jo til for å være frisky, frekke og morsomme på tv. 

Men hvis denne trusehistorien bare er for å virke litt søt og smårar. Hvorfor velger hun da en fortelling om at hun går uten truse i plagg som ikke kan vaskes ved høy temperatur? 🤢 Det er bare nasty. 

Neste tanke. Alle de treningsklærne hun gjennom årene har vist fram som reklame. Har noen av de blitt sendt tilbake til butikken etter fotoshooten? Brukte hun i så fall truse i dem eller har en eller annen stakker fått kjøpe CBEs "truseløse" tights etterpå? 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, formula skrev:

Akkurat det synes jeg er troverdig. Har du noengang sett CBE med synlig trusekant? Selv med "usynlige truser" vil man kunne ane trusekanten i så stramme tights (og jeans/jeansshorts) som hun bruker,(hun beskriver dessuten trusene sine som trange - da vil man i hvert fall se kanten) for ikke å snakke at hun ofte viser en tydelig cameltoe.

Nå kan det jo selvsagt være at hun tar av trusa før fotografering. Kan jo håpe for hennes del at det er sånn det henger sammen, ellers vil jeg si det høres direkte kvalmt og ikke minst uhygienisk ut.

Mulig hun synes det virker litt sexy å fortelle at hun går uten truse? Kan i så fall være greit å minne seg selv på hvem som er målgruppen.

Ja, det tar masse illustrasjonsbilder av trening, garantert mer enn bilder av aktiv trening. Fy, skam, om leserne så trusene under tightsen. At hun trener uten truse når "ingen ser henne", skjer ikke

Endret av Miranda16
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Inocybe skrev:

Men hvis denne trusehistorien bare er for å virke litt søt og smårar. Hvorfor velger hun da en fortelling om at hun går uten truse i plagg som ikke kan vaskes ved høy temperatur? 🤢 Det er bare nasty. 

Neste tanke. Alle de treningsklærne hun gjennom årene har vist fram som reklame. Har noen av de blitt sendt tilbake til butikken etter fotoshooten? Brukte hun i så fall truse i dem eller har en eller annen stakker fått kjøpe CBEs "truseløse" tights etterpå? 

Ha, ha! Kanskje det er noen som betaler litt ekstra for de tightsene da vet du.. kanskje det blir ekstra spons ut av slikt. #gjøraltforpenger ..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Inocybe skrev:

Jeg skal ihvertfall sjekke alle treningtights jeg kjøper i fremtiden grundig for kokoslukt.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harm og Hegseth kaller CBE for "brettekantens sjefskvinne":

https://www.instagram.com/p/BnnjFaggZc6/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1bt7q0unlfma7

Jeg har mer inntrykk av at de skyver vekk rotet før bildetaking. Alle de ustrøkede klærne på outfitbildene hennes er et tegn på at hun ikke er så pertentlig som hun utgir seg for. Ett år gamle flytteesker som ennå ikke har blitt ryddet ut av, kofferter som blir liggende i dagevis etter hjemkomst, osv. Manglende dusjing etter treningsøkter - hvor paret heller blir sittende på kafé... 😳 Og nå sist; dette med å sprade rundt i dagevis uten truser (???)....

Bloggeren opplyste også at hun slet også med tilbakevendende øyeinfeksjoner i en periode; trolig på grunn av flere lag med løsvipper og masse mascara oppå der igjen (= bakteriebombe).

Endret av Ultiva
  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Ultiva skrev:

Harm og Hegseth kaller CBE for "brettekantens sjefskvinne":

https://www.instagram.com/p/BnnjFaggZc6/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1bt7q0unlfma7

Jeg har mer inntrykk av at de skyver vekk rotet før bildetaking. Alle de ustrøkede klærne på outfitbildene hennes er et veldig godt eksempel på det. Ett år gamle flytteesker som ennå ikke har blitt ryddet ut av, samt kofferter som blir liggende i dagevis etter hjemkomst er med på å bekrefte inntrykket mitt. Manglende dusjing etter treningsøkter, hvor paret heller blir sittende på kafé.. Og ikke minst dette med å sprade rundt i dagevis uten truser (???)....

Bloggeren opplyste også at hun slet også med tilbakevendende øyeinfeksjoner i en periode; trolig på grunn av flere lag med løsvipper og masse mascara oppå der igjen (= bakteriebombe).

Legg til et par ustelte tær, og noen lettere ekle støpenegler. Godt dokumentert på bloggen. Samt rotete hotellrom på snap.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Hebbbbbe skrev:

Søren også! Nå kan jeg ikke dra til Vestlia mer. Jeg synes det er veldig hyggelig der, men jeg nekter å støtte de som betaler bloggere for å dyrke seg selv!!!

Unnskyld, men det er jo bare dumt? Jeg skjønner at man ikke ønsker å bidra til galskapen ved å kjøpe piller og glufsespray, men å la en blogger hindre en i å gjøre ting man ellers er glad i er jo å la dem få en utrolig makt over livet ditt? 

Hva tror du egentlig din lille boikott vil føre til?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Heisann alle sammen! Da har det allerede blitt ettermiddag, dere! I dag startet vi dagen med brød og melk til frokost, før vi alle sammen løp ut døra og satte kursen mot jobb, skole og barnehage. Jeg takk dessverre ikke å trene i dag, men satser på å legge inn ei økt etter kveldsmaten. Nå har vi nettopp spist middag. Kylling med rotgrønnsaker. Nam! Håper dere alle har en fin dag!»

Dette var en kjapp oppsummering av min dag så langt. Tok meg 2 minutter å skrive det mens jeg lå på sofaen nå etter middag, mens ungene lekte med lego rundt meg. Dette er vel omtrent like innholdsrikt som dagens blogginnlegg fra Frua. Jeg tar selvkritikk på at jeg ikke har tatt div bilder av meg selv, så kan godt plusse på ei time eller to for det. Da er jeg oppe i 1/3 av min egentlige arbeidsdag (og jeg jobber ikke full dag).

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Inocybe skrev:

Æsj. Nå fikk jeg ekle tanker i hodet.. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hebbbbbe skrev:

Dette er nok bare spill for galleriet, på lik linje med at hun kjørte 5 ganger forbi Tusenfryd og brukte 3 timer til Holmsbu.

Jeg lurer på om hun var så opptatt av å spille for galleriet at hun glemte det er flere måter å bli tatt på senga på enn misjonær med mannen?

Da hun fortalte denne historien lot hun ingen andre komme til orde, hun bare snakket i munnen på de som prøvde. Som om det viktigste i verden der og da var å dele dette, uavbrutt. Koste hva det koste vil, historien skulle ut til det norske folk!

Det hun virket totalt uforberedt på var å bli møtt med noe annet enn latter eller stille aksept av den overdrevne, lite gjennomtenkte historien. Da hun hadde fortalt at hun måtte snu flere ganger inni operatunnelen, og den mannlige stylisten mistroisk spurte "snu INNI tunnelen...?", forvandlet CBE seg fra detaljorientert historieforteller til famlende improvisator. Fra Oslo, Holmsbu, Tusenfryd, Drammen og operatunnelen til "...jeg vet ikke hvor jeg kjørte." 

Det førte i det minste til noen sekunders uregissert CBE da, det hadde jeg ikke trodd på forhånd at vi skulle få se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har definitivt vært kritisk til mangt og mye fra CBE, men nå synes jeg det går over alle støvleskaft. Stakkars menneske. "Stiv som en pinne", "hakker på mannen", osv. Jeg er inneforstått med den kommersielle delen av bloggen, men ser samtidig at det er et menneske der. Kan ikke forestille meg annet enn at det må være tøft å lese så mye dritt om  seg selv? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra https://www.tv2.no/a/9822611/

"Hun lover at i Bloggerne vil TV-seerne få bli med helt bak kulissene, og hun ønsker å vise frem en versjon av seg selv som det ofte er vanskelig å få frem på bloggen.

– Jeg håper seerne føler at de blir enda bedre kjent med den ekte Caroline og at de synes det er gøy å se litt hvordan ting fungerer bak fasaden, skriver hun i en e-post til TV 2.".

Vi får se nå i kveld, om vi får bli enda bedre kjent med den ekte CBE...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Inocybe skrev:

Vi får ta en sniff alle sammen når vi har kjøpt en tights på nett. Kanskje lukter det kokos?😂😬sorry, det var stygt sagt av meg..🤣🙊🙊🙊

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Emilie112 skrev:

Mener jeg så absolutt. Også dette :

https://imgur.com/a/doJ8VxB

Takk, kan jeg "stjele" den. :)  (Den lå på instastory, men dukket ikke opp der jeg lastet opp).  Den dukket opp via mobil, så da tar jeg den derfra.  :) 

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
34 minutter siden, Asti skrev:

Takk, kan jeg "stjele" den. :)  (Den lå på instastory, men dukket ikke opp der jeg lastet opp).  Den dukket opp via mobil, så da tar jeg den derfra.  :) 

Uansett, du er velkommen til å «stjele» 😃

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Hun lar ikke mannen skjære opp pølser til en pølsegrateng engang.. Så at mannen har holdt det gående i kommentarfeltet på hennes blogg, uten hennes viten, det er vanskelig å forstå det. Just saying.

Ellers synes jeg at L.K gjør en ganske god figur. Han er rolig og virker veldig snill med en god dose tålmodighet, når han blir kommandert av fruen. Hun gjør det ikke på en særlig hyggelig måte heller. Jeg vet ikke om hun vet selv hvor mye hun kjefter og klager? 

Vet ikke helt hva jeg skal si om fruen. Hun startet liksom sin karriere i bloggerne ved å kjefte på alle de som var kritiske til bloggen hennes. Og hun kom med en heftig tirade om at hun aldri skulle gi seg på grunn av hva andre måtte mene og tenke om henne. Det sier jo litt når hun får mulighet til å vise fra livet sitt og kanskje gjennopprette både tillit og kanskje få flere lesere, så velger hun å gjøre det på denne måten. Det blir bare så feil. Hun har gjort så mange blundere at hun burde vært mer ydmyk i tonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...