skruf Skrevet 13. september 2018 #60801 Del Skrevet 13. september 2018 8 minutter siden, MissLucy skrev: en ting hun bør ha lært av den trusehistorien er å lære seg å planlegge bedre når hun skal pakke til en tur. Jeg ville anbefalt å skrive en liste, og gjerne slik at hvert antrekk er planlagt ned til minste detalj, og da mener jeg alt: Klær, undertøy, smykker, skipperlue - alt! Og legg gjerne tilbehøret - f.eks trusa - i en separat plastpose - en pose til hvert antrekk. Og skriv pakkeliste! lister er gull. Det er jo nettopp det hun gjør når hun pakker, nesten helt likt som du beskriver det her http://www.carolinebergeriksen.no/2016/06/03/3-tips-som-gjor-det-lettere-pakke/ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 13. september 2018 #60802 Del Skrevet 13. september 2018 Det jeg sitter igjen med etter episoden: det var da endelig godt veggene i suiten på Grand matchet kjolen 😳 Går det faktisk mennesker rundt å tenker på sånt 😓 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_mai Skrevet 13. september 2018 #60803 Del Skrevet 13. september 2018 20 minutter siden, Tro Smo Konosoro said: Lurer du på hva slags typer som leser og kommenterer denne bloggen? CBE vil ha annonsører til å tro at det er høyt utdannede kvinner mellom 20 og 35..(var det ikke noe sånt?) Svaret får du derimot i denne kommentaren: xxx xxx 15 TIMERSIDEN SVAR Er ikke melis finmalt sukker blandet med hvetemel? 😐 sier jeg bare. Hvorpå frua svarer: "Nettopp :)" Dette er i bestefall upresist. Melis er finmalt sukker. Det inneholder litt potetmelstivelse. At det inneheld hvetemel er bare tull. Her må det kalibreres! 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 13. september 2018 #60804 Del Skrevet 13. september 2018 1 minutt siden, skruf skrev: Det er jo nettopp det hun gjør når hun pakker, nesten helt likt som du beskriver det her http://www.carolinebergeriksen.no/2016/06/03/3-tips-som-gjor-det-lettere-pakke/ ja, jeg vet. Prøvde bare å gjøre meg morsom, samtidig som jeg pekte på at historiefortellingen ikke er troverdig . Det er åpenbart bare tull at vi får treffe en mer ekte Caroline på tv. Med mindre pakkeliste-Caroline ikke er ekte, men de tviler jeg på. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 13. september 2018 #60805 Del Skrevet 13. september 2018 1 minutt siden, MissLucy skrev: ja, jeg vet. Prøvde bare å gjøre meg morsom, samtidig som jeg pekte på at historiefortellingen ikke er troverdig . Det er åpenbart bare tull at vi får treffe en mer ekte Caroline på tv. Med mindre pakkeliste-Caroline ikke er ekte, men de tviler jeg på. Ah, beklager, er litt treg av meg i dag 😄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 13. september 2018 #60806 Del Skrevet 13. september 2018 1 minutt siden, skruf skrev: Ah, beklager, er litt treg av meg i dag 😄 men det var jo fint at du fant den lenken! det pakkeinnlegget er jo kjempegøy! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 13. september 2018 #60807 Del Skrevet 13. september 2018 2 timer siden, formula skrev: Akkurat det synes jeg er troverdig. Har du noengang sett CBE med synlig trusekant? Selv med "usynlige truser" vil man kunne ane trusekanten i så stramme tights (og jeans/jeansshorts) som hun bruker,(hun beskriver dessuten trusene sine som trange - da vil man i hvert fall se kanten) for ikke å snakke at hun ofte viser en tydelig cameltoe. Nå kan det jo selvsagt være at hun tar av trusa før fotografering. Kan jo håpe for hennes del at det er sånn det henger sammen, ellers vil jeg si det høres direkte kvalmt og ikke minst uhygienisk ut. Mulig hun synes det virker litt sexy å fortelle at hun går uten truse? Kan i så fall være greit å minne seg selv på hvem som er målgruppen. Hvis hun bruker g-string så vil det jo ikke synes særlig godt. De fleste går med det under trange plagg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 13. september 2018 #60808 Del Skrevet 13. september 2018 Én ting at hun ikke hadde truse under treningstightsen da hun reiste, noe annet er at hun overhodet ikke tenkte på å pakke ned truser for selve oppholdet. Og ikke en gang klarte å kjøpe. Disse menneskene reiser ganske ofte, CBE er selverklært perfeksjonist, så tipper trusene var med, og at hun hadde på seg truse på Vixen-utdelingen. Men trangen til oppmerksomhet og behovet for å vise den folkelige, sprelske og gøyale Caroline er stort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 13. september 2018 #60809 Del Skrevet 13. september 2018 Å gå fra Grand til Zara/H&M tar vel 1-2 min. Ligger nesten vegg i vegg, så helt håpløst å få tak i ei truse var det nok ikke. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 13. september 2018 #60810 Del Skrevet 13. september 2018 Men skulle hun ha på seg den samme trusen som hun hadde trent i ? Og også ha på den trusen dagen etter? Hadde hun altså ikke med skift? Jeg skjønner det ikke... Det er bare ekkelt. Jeg tror heller det er en måte å bortforklare hvorfor hun var så crazy at hun gikk uten truse. Hun har jo skrevet i tidligere innlegg at hun går truseløs under enkelte kjoler. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 13. september 2018 #60811 Del Skrevet 13. september 2018 Snakker vi enda om trusa?🙄 Hva med at hun instagrammer og legger på story fra Geilo- uten merking? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 13. september 2018 #60812 Del Skrevet 13. september 2018 Svaret på trusemysteriet er jo enkelt. Hun fikk ikke tak i ny truse fordi hun ikke fikk den sponset. Gidder jo ikke bruke penger på sånn tull, når man kan få sponset glufsespray istedet 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 13. september 2018 #60813 Del Skrevet 13. september 2018 (endret) 19 minutter siden, lillehammeren skrev: Snakker vi enda om trusa?🙄 Hva med at hun instagrammer og legger på story fra Geilo- uten merking? Poenget er ikke om hun gikk uten truse eller ikke. Det gir vel de aller fleste blanke i. Det som diskuteres, slik jeg oppfatter det, er troverdigheten. Glemmer perfeksjonisten Caroline, som skriver pakkeliste til hver eneste tur, truser, av alle ting?? Er det for å virke folkelig, litt sexy eller hva er det? Selv synes jeg det er ekkelt å gå uten truse i syntetiske treningsbukser. Kunne aldri falt meg inn. Dessuten er det første jeg pakker når jeg skal bort, NOK truser! Lukter mye heller svette fra dagen før dersom jeg har glemt ny t-skjorte, enn gammel mus. For ja, jeg er (dessverre) folkelig. men nå glemte jo jeg i farta at CBE ikke sliter med denslags (fra kommentarfeltet på bloggen), til tross for at dåsespray er godt å ha! Endret 13. september 2018 av Cocosa La til siste setning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 13. september 2018 #60814 Del Skrevet 13. september 2018 3 timer siden, Skrueløs skrev: Tydeligvis. Eller det som blir sagt ordrettet i episoden er: «Lars-Kristian har spurt i resepsjonen, men de har ikke truse. Da får vi gamble på at det går fint». Hadde det bare vært mulig å fått tak i truse ett eller annet sted i Oslo! Hadde det bare vært en kolonial eller klesbutikk i nærheten! De fremstår jo som helt og fullstendig hjelpeløse. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 13. september 2018 #60815 Del Skrevet 13. september 2018 Trusesaken er jo veldig enkel, hadde hun virkelig glemt truse så hadde hun ikke sagt noe, men sendt gubben ut på tur i gata for å finne en butikk, det er sentrum av storbyen de er i, ikke midt uti hyttiheiti hvor den lokale nærbutikken stenger kl 16 og det er 40km til neste "sentrum". De gjør seg jo til for å være frisky, frekke og morsomme på tv. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 13. september 2018 #60816 Del Skrevet 13. september 2018 (endret) Jeg KAN på en måte forstå at man ikke vil bruke truse direkte fra butikk uten å vaske den først. Har fått utslett av det selv X) Men heller litt utslett enn å gå truseløs på et arrangement! Ellers kan jeg anbefale de "sømløse" trusene fra H&M. Utrolig myke og gode, tynne og superelastiske og er overhodet ikke trange og ekle under treningstights. Om man kjøper begge deler i riktig størrelse, vel å merke. Endret 13. september 2018 av Rubella 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ultiva Skrevet 13. september 2018 Forfatter Populært innlegg #60817 Del Skrevet 13. september 2018 (endret) 57 minutter siden, lillehammeren skrev: Snakker vi enda om trusa?🙄 Hva med at hun instagrammer og legger på story fra Geilo- uten merking? Men det var da jammen godt at de fikk seg en sponset langweekend med spa og greier, så de får hentet seg inn litt før luksuscruiset neste måned. Nå var det jo tross alt 6 uker siden de kom hjem fra årets andre Hellas-ferie. #hektiskhverdag #arbeidsjern Endret 13. september 2018 av Ultiva 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebbbbbe Skrevet 13. september 2018 #60818 Del Skrevet 13. september 2018 (endret) 1 time siden, Mrs O'Donell skrev: Hadde det bare vært mulig å fått tak i truse ett eller annet sted i Oslo! Hadde det bare vært en kolonial eller klesbutikk i nærheten! De fremstår jo som helt og fullstendig hjelpeløse. Dette er nok bare spill for galleriet, på lik linje med at hun kjørte 5 ganger forbi Tusenfryd og brukte 3 timer til Holmsbu. Det er for at alle skal synes hun er "søt og rar" på en morsom måte. Skulle tro hun var 15 år... Endret 13. september 2018 av Hebbbbbe 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 13. september 2018 Populært innlegg #60819 Del Skrevet 13. september 2018 Jeg vil anta at de ønsker å vise frem en travel hverdag på Bloggerne. Det har jo alltid vært deres mantra: Det ER så travelt. Når de da viser frem en arbeidsdag som består av matlaging og fellestrening (forrige dagen er bilder utenfor blomsterbutikk og lunsj) er det kanskje ikke så rart at narrativet rakner. Hvis dette er travelt, er jeg paven. 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebbbbbe Skrevet 13. september 2018 #60820 Del Skrevet 13. september 2018 Søren også! Nå kan jeg ikke dra til Vestlia mer. Jeg synes det er veldig hyggelig der, men jeg nekter å støtte de som betaler bloggere for å dyrke seg selv!!! 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg