Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Kommentar på bloggen: for en hud. Helt plettfri! På bildene fra Oslo har hun tykke lag med sminke og i tillegg er bildene redigert. Da hadde jeg og vært plettfri. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Emilie112 skrev:

😂😂 dette er «dialogen» jeg snakket om. Her er det slettet mange kommentarer og svar fra frua.

Særdeles umoden respons. Jeg har aldri sett motejournalister svare slik når de får negative tilbakemeldinger fra leserne. De burde skamme seg.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har slettet kommentarer som gikk på at hun ikke ville svare «anonyme nettroll» som ikke kjente henne. (Nettroll for CBE= folk som sier noe annet enn pene deg så utrolig vakker du er»). 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cocosa skrev:

Hva er greia med å fjerne kommentarer i ettertid? Ser de ikke at det ser helt dust ut? Eier de ikke impulskontroll? 

Da dette skjer både titt og ofte tror jeg du har svar på spørsmålet ditt 😉

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Lopploella skrev:

Hun har slettet kommentarer som gikk på at hun ikke ville svare «anonyme nettroll» som ikke kjente henne. (Nettroll for CBE= folk som sier noe annet enn pene deg så utrolig vakker du er»). 

Som jeg sa tidligere; Alt som blir publisert på Internett blir aldri helt borte. Denne er særlig rettet mot CBE AS .

Privatpersonen bak bloggen vil altså ikke bli dømt på bakgrunn av det som hun selv velger å publisere i sosiale medier.. jau,jau.. Hun klarer ikke å skille mellom privatlivet sitt og forretningen CBE. Dette har bloggeren også valgt å dra barna sine med i. De vil også bli assosiert med sine foreldre som ikke eier digital dannelse. 

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HUn er jo ikke motejournalist. Hun skriver jo om hva hun gjør hver dag. Smoothie, kaffe, skrubbsår, trening, frisering, koffertutpakking - and the list goes on. 

Hun må jo bare bestemme seg om hun lever av å blogge om hverdagen sin - eller om det hun skriver er en oppkonustuert verden som er laget for å selge reklame. 

Uansett hvilket av disse to alternativene som er riktige, synes jeg hun har en noget zpeziell måte å svare folka som faktisk gifter å lese bloggen hennes på. Mildt sagt. :daane: 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Det jeg publiserer, publiserer jeg fordi det er det jeg ønsker å formidle og skrive om» sier hun. 

Søtt, da, at hun har sånn trang til å publisere mannens skrubbsår og egen koffertutpakking.  :lillesky:

Eller helt seriøst: er det virkelig det du ønsker å formidle, Caroline Berg Eriksen? I så fall vil jeg gjerne vite hvorfor du ønsker å formidle dette til verden? 

Endret av pøbelsara
  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer hva CBE mener er fasiten på hvordan jeg som leser skal tolke deres innlegg, og på grunnlag av dette hva slags bilde ønsker hun at jeg skal ha av henne som blogger? For alle andre enn de som putter disse to opp på en forgylt pidestall, tar feil i deres øyne. Og da tenker jeg, de må jo ha en fasit. For gjennom deres formidlingsevne klarer ikke jeg å se det de tror jeg ser, eller ønsker at jeg skal se.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virksomheten får legge ved en bruksanvisning for blogglesere om hvordan innleggene deres skal egentlig tolkes.. 🙄

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2018 den 23.43, Max Potente skrev:

Kanskje Mads Hansen burde lage en "Sommerkroppen, vol. 2": .."Bare later som jeg trener, for jeg skal redigeres".

Lagt til: Jeg har ikke skrevet at noen har fått for lite oppmerksomhet. Det jeg skrev var at jeg synes den nyfødte burde ha fått alt av morens fokus og oppmerksomhet den første uka. Konklusjonen om at det var for lite var det ikke jeg som trakk, foråsidetsånn..

Du bruker et ganske kjent diskusjonsgrep der du rammer inn historien på en slik måte at den som leser knapt kan trekke en annen konklusjon. Det er et kjent triks, jeg tror det har et navn også, faktisk. Etter det så angriper du din motdebatant med "Det var ikke jeg som trakk konklusjonen", vell - du gjorde analysen og la frem bevisene... Det er mye det samme? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner jo hvorfor de mener de har en hektisk hverdag når de må bruke masse tid først å publisere aggressive kommentarer for deretter å bruke tid på å slette raseri utbrudd 🙈😅 i går ble det publisert ett innlegg, og det kan ikke akkurat ha tatt veldig lang tid å komponere da det var frokosten på søndag! Forøvrig enig med dere som kommenterer fruas påstand fra traileren til bloggerne; hun velger hva som publiseres og hvilket uttrykk som kommer frem på bloggen! 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bruker deler sine erfaringer med tørrsjampoen bloggeren reklamerer for samt andre merker. Vedkommende hevder at det klør og tørker ut håret. Håret blir tråkt sier hun. Responsen fra bloggere er preget av et særdeles dårlig språk. 

Dette bruker annonsører pengene sine på? 

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Snaskesnusken skrev:

Slettet. 

Endret av Snaskesnusken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du har fått med deg «siste nytt» angående opptreden i TV2 som ble «avlyst»? Virksomheten evner ikke å svare for seg og fremstår ikke akkurat som den målgruppen som de hevder at de hendvender seg til.  Tvert imot!

Endret av Raven Emerald
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så abssolutt ingen fan av CBE, og synes hun er både grunn og kjedelig å lese. Men........ om jeg skrev noe jeg trodde på, slik hun gjør, og fikk kritikk så hadde sikkert jeg tatt igjen og blitt litt bitch også.

Jeg tror kritikk får en til å bli litt barnslig, og får lyst til å forsvare seg med nebb og klør, og da blir man på grensen til usaklig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2018 den 9.22, formula skrev:

Titter innom bloggen for første gang på ca to uker, der det ligger en video (som jeg ikke gidder se) med overskriften: 

" Slik lager jeg tilfeldige bølger".

Tilfeldige bølger. Går ut fra at det er håret det er snakk om? Skroller ned til siste bilde, der det ser ut som CBE lukter under egen arm med et forpint smil- men må da gå ut fra at hun synes det lukter godt? Håret er imidlertid, etter hva jeg kan se, nærmest uten bølger, også tilfeldige. 

Kommer til innlegget "luksus på frokostbordet", der det i god gammel stil ramses opp hva familien har gjort:

X har vært i bursdag i dag igjen, og XX sov. Nå er X tilbake fra bursdag og XX er våken.

Og jeg tenker igjen: HVEM I HULESTE synes dette er interessant? Noe så ufattelig kjedelig som denne bloggen! Nei, blir nok en stund til neste klikk fra meg. Gjeeeesp!!

Ler så jeg griner. Jeg reagerte på akkurat det samme. Dessuten må det være noe feil i fargene på bildet, det ser jo ut som cbe har grått hår. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...