Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Cocosa skrev:

Nå er det faktisk bloggeierne sin oppgave å gjenopprette tillit. Det er ikke noe man bare får tilbake etter bilderedigering, falske kommentarer og besservisser-holdning i kommentarfeltet. Flere år siden, ja, men har de gjort noe for å endre andres syn på seg selv enn å si «stakkars meg, dere er så slemme»? 

Nei..det var ikke det som var poenget.Tro meg,jeg synes denne rosabloggfluff greiene hun holder på med er lavmål med eksponering av barn,løgner,lite inspirerende innlegg og bla bla bla...hvem er det som egentlig har tillit til en blogger...? Hvem tar denne dama seriøst..?Ja,det er flere år siden denne «skandalen» men det før veldig på repeat her inne..hva med å komme med noe nytt å diskutere enn noe som skjedde for 4 år siden....?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har fjernet en kommentar og sitt eget svar lenger oppe, sånn at det der blir helt ute av kontekst. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Lopploella skrev:

Hun har fjernet en kommentar og sitt eget svar lenger oppe, sånn at det der blir helt ute av kontekst. 

Og nå er den også fjernet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virksomhetens eiere er jammen meg ikke opptatt av hvordan publikum oppfatter dem. Useriøse, lite troverdige, arrogante og lite profesjonelle.. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Rubella skrev:

Ja, så det nå jeg også! Skrev et tilsvar, tviler på at det blir godkjent...

Det var jo et ganske interessant spørsmål hvor hun meget enkelt kunne svart på en måte som er en smule mer flatterende for henne selv!

https://imgur.com/a/hFY6WzG

😱😱 Jeg er faktisk (!) sjokkert 😱😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper det er helt bevisst. "Alle" vet vel at det er kommentarfeltet som er mest interessant med den bloggen det 🙈 Dere vet, det kommentarfeltet hvor er alt er bare rosa blomster og bomull. Og fruen får sin daglige rus av sukkersøte kommentarer om eget utseende og fortreffelighet. Hvis det er litt lite trafikk en dag er det bare å slippe igjennom (evt. forfatte selv) noen kritiske kommentarer og så er moroa i gang.

Endret av Medici
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Lopploella skrev:

Har ikke virksomheten, som lever av sosiale medier lært at alt som blir publisert på Internett aldri forsvinner? 

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målgruppen som de hevder at de henvender seg til, altså de som har høyere utdanning - en gruppe som de selv ikke tilhører må stille seg undrende til bloggens agenda? Jeg gjør nå ivertfall det.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en bruker her la ut noen linker fra arkivet, fra gamledager, ble jeg sittende og lese litt gamle innlegg. Skjedd store forandringer der, og til og med jeg syns bloggen var morsommere før. 

Man får også en påminnelse om hennes enorme fokus på kropp, mat og trening. Gjentatte ganger veies inntak av godteri opp imot mengde trening. Noe hun aldri tok kritikk på. Overhodet ikke rart folk ble syke av å lese den bloggen den gang. 

Endret av Gunvald
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen er jo latterlig, som så mange andre i samme sjanger. Enhver med litt omløp ser jo hva dette er; en stivpyntet familie som later som de er noe de definitivt ikke er. Tekstene er fulle av skrivefeil og har lite eller ingen substans ut over litt (ufrivillig?) komiske reklametekster. At de retter seg inn mot et kvinnelig publikum med høyere utdannelse - må være noe managementet har funnet på for å få lurt noen annonsører.

Endret av Berga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Lopploella skrev:

Hva er greia med å fjerne kommentarer i ettertid? Ser de ikke at det ser helt dust ut? Eier de ikke impulskontroll? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Isola2 skrev:

Nei..det var ikke det som var poenget.Tro meg,jeg synes denne rosabloggfluff greiene hun holder på med er lavmål med eksponering av barn,løgner,lite inspirerende innlegg og bla bla bla...hvem er det som egentlig har tillit til en blogger...? Hvem tar denne dama seriøst..?Ja,det er flere år siden denne «skandalen» men det før veldig på repeat her inne..hva med å komme med noe nytt å diskutere enn noe som skjedde for 4 år siden....?

Jeg tenker at selv om avsløringen skjedde for 3 år og 8 måneder siden, får det være opp til hver enkelt om man er ferdig med å diskutere løgnene og kroppspresset som cbe.no stod for, ut fra kroppsfokuset og påvirkningen bloggen fremdeles kan ha - https://imgur.com/a/UQPh8 . :) 

Her er to gode kommentarer om dette som jeg har lagret: https://imgur.com/a/891s9

Endret av Asti
La inn lenke og endret på teksten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde fremmede kommet bort og fortalt hvor nydelig og flott menneske jeg var, ville jeg blitt en smule skremt 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også sett hun har slett kommentarer j dag. Var noe om hvordan hun ønsket å fremstå og hvor det ble påpekt (av en leser) at det er bloggen som ønsker å fremstilles som overfladisk og ikke bloggeren, men man kunne jo begynne å tvile siden det var hovedpersonen selv som la ut om sin egen oppussing og ekstreme forbruk. Hun freste i vei om at folk som dro slike slutninger ut de det lille som kom frem i bloggen var overfladiske selv. Plutselig var det slettet.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 8/18/2018 at 8:03 PM, Creem said:

Kanskje ikke vanlig, men sikkert ikke helt uvanlig heller. Noen har jo moren sin med på fødselen. Folk er forskjellig😊

Jeg kunne godt hatt moren min med på fødsel, men jeg hadde neppe tatt bilde av kroppen min for å skryte av den. Spesielt ikke 4 dager etter fødsel.  Da var virkelig ikke utseende mitt i tankene i det hele tatt. De bildene jeg har av kroppen min fra dagene etter fødsel er kun bilder av andre ting hvor kroppen min tilfeldigvis ble med. Type bilder av baby, bilder av at jeg stolt viser frem all melka jeg hadde pumpa. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Berga skrev:

Bloggen er jo latterlig, som så mange andre i samme sjanger. Enhver med litt omløp ser jo hva dette er; en stivpyntet familie som later som de er noe de definitivt ikke er. Tekstene er fulle av skrivefeil og har lite eller ingen substans ut over litt (ufrivillig?) komiske reklametekster. At de retter seg inn mot et kvinnelig publikum med høyere utdannelse - må være noe managementet har funnet på for å få lurt noen annonsører.

Det kan umulig være det publikumet de sikter mot. Det er i såfall skivebom. Tror heller leserne er jenter i 20 årene uten særlig utdannelse som drømmer om et lettvint og økonomisk innbringende liv som hennes. Voksne kvinner med høyere utdannelse kan umulig finne den bloggen interessant.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har hun jammen slettet hele dialogen vår i kommentarfeltet. 

Jeg var overrasket over at hun i det hele slapp gjennom og ikke minst svarte på kommentarene mine. Det var nok hun også for vips, bort med dem! Ute av øye, ute av sinn. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Emilie112 skrev:

Har også sett hun har slett kommentarer j dag. Var noe om hvordan hun ønsket å fremstå og hvor det ble påpekt (av en leser) at det er bloggen som ønsker å fremstilles som overfladisk og ikke bloggeren, men man kunne jo begynne å tvile siden det var hovedpersonen selv som la ut om sin egen oppussing og ekstreme forbruk. Hun freste i vei om at folk som dro slike slutninger ut de det lille som kom frem i bloggen var overfladiske selv. Plutselig var det slettet.

Hun som er utdannet «journalist» burde jo vite at det er noe feil med formidlingsevnen hennes når leserne oppfatter bloggen på en helt annen måte enn hva hun ønsker at den skal oppfattes som. Er vel derfor hun sletter de nebbete svarene sine, eller det kan ligne mer på LKE. Virker ikke som hun kan snakke for seg, engang.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...