Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Zeitgeist
Skrevet (endret)
10 minutter siden, Surikatt skrev:

Hva med tennene til LKE, da? Enten har han overredigert seg selv eller bleket tennene noe heftig. Men med all den kaffe og vindrikkingen må det vel til. For å ikke glemme whiskyen.

Er ikke whiskeyen i seg selv som gir brune tenner, men heller det at man glemmer å pusse tennene etter ei natt med to-tre whiskey for mange, et par sigarer, samt de der snusprisene man stapper opp under leppa før Ole Lukkøye plutselig overmanner en. :fnise: 

Endret av Zeitgeist
Skrivefeil
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Sophia_08 skrev:

Tja. Jeg tror hun ser noe hos andre influencere og kopierer dette (Når hun går egne veier, blir det ofte helt stilkrise, slik som den nå vrakede bordellstilen..).

Bare et kjapt eksempel i farta: Lene Orvik har en lignende gulltralle, hvit kakkelovn, blomsterpotter i metall på høye ben, svarte smijernsdører etc.... Vips, så har Jammen meg CBE mye av samme stilen.

I tillegg kommer alle de allerede oppbrukte interiørdetaljene som missonihåndklær, overload av Sixbondstreet-møbler, ulvfenfliser, spisestuestoler med håndtak bak, samt trenden å pepre veggene med innrammet quotes og bilder av random filmstjerner i svarte rammer... (For all del, dette er helt fine interiørgreier!)

Men altså! CBE - en influencer på interiørfronten? Eh. Nei.

Litt som da alle skulle ha mønstrete tapet i stuen som kontrastvegg i 2007. 

• Liker 4
Skrevet

Ærlig talt, sitte og diskutere tennene til CBE og mannen. Det er så konstruktivt og voksent 🙉. Og det går rett på utseende og på person. Smålig og barnslig . Går an å prøve å holde en saklig tone i det minste

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, virkelig skrev:

Ærlig talt, sitte og diskutere tennene til CBE og mannen. Det er så konstruktivt og voksent 🙉. Og det går rett på utseende og på person. Smålig og barnslig . Går an å prøve å holde en saklig tone i det minste

De reklamerer jo for tannbleking og tannregulering, så ikke rart at det kommenteres. 

Reklame for tennene, et produkt de selger. 

• Liker 26
Skrevet
6 minutter siden, virkelig skrev:

Ærlig talt, det er fire av en haug innlegg. Sitter du og følger debattene du ikke har evner til å argumentere i, for så å smette inn med litt nedlatende og generaliserende kritikk når du ser muligheten?

• Liker 34
Skrevet (endret)
18 minutter siden, virkelig skrev:

Hvis det nå er sånn at hvitfargen er helt 100% ekte, så er vel hvitest mulig tenner målet hennes og da regner jeg med hun tar det som et kompliment. Finnes det noen som noen gang har blitt fornærmet over å ha blitt fortalt at de har veldig hvite tenner? 

Endret av penny_
  • Liker 14
Skrevet
29 minutter siden, virkelig skrev:

Og der var du jammen igjen. 

Klar for litt lett underholdning?

• Liker 11
Skrevet

Er innafor å diskutere produktene CBE.no promoterer og den (over)behandlingen bildene som legges ut får. 

• Liker 13
Gjest boblebrist
Skrevet

Jeg lurer på hva som skjer med perspektivet på eget og andres utseende, for noe må skje, når man sitter og redigerer både seg selv og kona dag etter dag. Zoomer inn på uheldige detaljer, fikser ordner og styrer. Når man sitter og tenker at hun hadde vært enda penere med litt større lepper, litt hvitere tenner, litt smalere skuldre, færre rynker, porer og skår i det perfekte. Oppstilte og unaturlige bilder av både store og små. Er dette bilder de setter inn i familiealbumen, og føler de da at de kan se tilbake på minnene slik de faktisk var? Jeg slutter ikke å fascineres over surrealismen i det hele.

Gjest Max Potente
Skrevet

Apropos; stemmer det at det er LKE som redigerer alle bilder, men at det var CBE som tok på seg skylda for å ha redigert seg tynnere? 

Det var noen som la ut en Imgur i tråden som viser at Caroline sier at nei, hun har ikke skills til å redigere bilder. Jeg bare stusset litt over dette da jeg leste det, og får det ikke helt til å henge på greip. :klo:

Skrevet (endret)
25 minutter siden, Max Potente skrev:

Apropos; stemmer det at det er LKE som redigerer alle bilder, men at det var CBE som tok på seg skylda for å ha redigert seg tynnere? 

Det var noen som la ut en Imgur i tråden som viser at Caroline sier at nei, hun har ikke skills til å redigere bilder. Jeg bare stusset litt over dette da jeg leste det, og får det ikke helt til å henge på greip. :klo:

"Cbe.no -  løgnene og forklaringen https://m.imgur.com/a/guiOq

Tilføyelse: Se gjerne også "Løgnene rundt bilderedigering": https://m.imgur.com/a/or4FX (viser at det startet allerede i 2010).

Endret av Asti
Gjest Cocosa
Skrevet

@virkelig Nå kommenterte jeg ikke tennene bare for å kommentere. Frua selv har jo reklamert for både tannbleking og tannregulering i årevis, så følte det var innafor. Det jeg kommenterte var bilderedigeringen. Men det skjønte du kanskje, eller ville du misforstå? 

Med andre ord. Den troverdigheten skal hun jobbe hardt for å gjenopprette altså.

Gjest Max Potente
Skrevet
13 minutter siden, Asti said:

"Cbe.no -  løgnene og forklaringen https://m.imgur.com/a/guiOq

Tilføyelse: Se gjerne også "Løgnene rundt bilderedigering": https://m.imgur.com/a/or4FX (viser at det startet allerede i 2010).

Takk @Asti! Jeg visste ikke at jukset var så til de grader utstrakt og over så lang tid. De fikk det til å høres ut som noe helt annet da de tilslutt beklaget seg. Har det noen gang blitt fulgt opp at mye her åpenbart ikke stemmer?

Så CBE tok skylda for å ha redigert seg tynnere, mens LKE tok skylda for å ha skrevet falske støttekommentarer i kommentarfeltet?

Her er det så mye som skurrer at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal begynne. :hakeslepp:

Skrevet
5 minutter siden, Max Potente skrev:

Takk @Asti! Jeg visste ikke at jukset var så til de grader utstrakt og over så lang tid. De fikk det til å høres ut som noe helt annet da de tilslutt beklaget seg. Har det noen gang blitt fulgt opp at mye her åpenbart ikke stemmer?

Så CBE tok skylda for å ha redigert seg tynnere, mens LKE tok skylda for å ha skrevet falske støttekommentarer i kommentarfeltet?

Her er det så mye som skurrer at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal begynne. :hakeslepp:

Stemmer,  Cbe tok på seg bilderedigeringsjuks,  men fokuset var ikke alle løgnene som hadde blitt servert...  LKE tok på seg kommentarjuks,  men ville ikke si noe om omfanget - https://www.vg.no/rampelys/i/AolXj/fotballfrues-ektemann-innroemmer-overfor-vg-skrev-kommentarer-med-falske-navn-paa-konas-blogg -  og fet fremstod ikke så omfattende som det i realiteten var -  https://m.imgur.com/a/ZFKMr

Gjest Max Potente
Skrevet
5 minutter siden, Asti said:

Stemmer,  Cbe tok på seg bilderedigeringsjuks,  men fokuset var ikke alle løgnene som hadde blitt servert...  LKE tok på seg kommentarjuks,  men ville ikke si noe om omfanget - https://www.vg.no/rampelys/i/AolXj/fotballfrues-ektemann-innroemmer-overfor-vg-skrev-kommentarer-med-falske-navn-paa-konas-blogg -  og fet fremstod ikke så omfattende som det i realiteten var -  https://m.imgur.com/a/ZFKMr

Det virker helt utrolig at de slapp unna med dette! 

Har noen sjekket hvordan det ligger an med tanke på juks og fusk etter at dette ble oppdaget? De må jo prise seg lykkelige over at dette ikke ble en større skandale enn det ble, for dette er virkelig skamflaut!

Takk for gode svar og Imgur @Asti 😍

Skrevet (endret)
21 minutter siden, Max Potente skrev:

Det virker helt utrolig at de slapp unna med dette! 

Har noen sjekket hvordan det ligger an med tanke på juks og fusk etter at dette ble oppdaget? De må jo prise seg lykkelige over at dette ikke ble en større skandale enn det ble, for dette er virkelig skamflaut!

Takk for gode svar og Imgur @Asti 😍

Da kommentarjukset ble avslørt endret de på "kildekoden"  slik at man ikke klarer å sjekke.  Så istedenfor å velge å være åpne,  gjorde de det motsatte. 

Jeg tenker at omdømmet til bedriften for alltid vil være heftet med løgnene og jukset de holdt på med i årevis. 

Tilføyelse: Jeg forstår ikke at firmaer ønsker å knytte navnet sitt til dem.  Kan være enkelte ikke har fått med seg alt det negative cbe.no stod/står for -  https://m.imgur.com/a/men?

Endret av Asti
Skrevet
2 timer siden, Zeitgeist skrev:

Er ikke whiskeyen i seg selv som gir brune tenner, men heller det at man glemmer å pusse tennene etter ei natt med to-tre whiskey for mange, et par sigarer, samt de der snusprisene man stapper opp under leppa før Ole Lukkøye plutselig overmanner en. :fnise: 

Kaffe og rødvin er vel noe av det verste vel? I tillegg til røyking. Snus vet jeg ikke.. Har fruemannen begynt å røyke da dere, ja med så mye sigarer i hus?

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Kollontaj skrev:

Nå er det vel mer en helhet i interiøret til Orvik? CBE.no har jo budoir-bad, shabby chic lysekroner, litt Slettvoll-stil, litt «harry goes to the Riviera- glam» fra (husker ikke hva det merket heter), men veldig lite som signaliserer en egen stil. 

Frua har en ganske spesiell stil preget av spons. Lyse vegger ble det til slutt og lyst kan jo være en stil det òg. All messing derimot og de sorte flisene rundt, det er blodharry synes jeg

• Liker 8
Gjest Max Potente
Skrevet

:hakeslepp::hakeslepp:

(Dobbelgisp)

Så konklusjonen blir at man ikke har noe bevis på at jukset har fortsatt, men at man heller ikke har noe bevis på det motsatte?

"Past behavior is the best predictor for future behavior", heter det der jeg er fra. Litt av en bedrift!  :haar:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...