Kollontaj Skrevet 27. juli 2018 #58281 Del Skrevet 27. juli 2018 (endret) Ja, fra en uutdannet mann som skrev falske innlegg for å støtte seg selv også i sin egen blogg, er det klart det kan komme mye bra støtte. (Kilde: LKE har innrømmet å ha skrevet falske kommentarer på fruas og egen blogg. https://www.ta.no/fotballfrue/caroline-berg-eriksen/innrommer-a-ha-jukset-pa-bloggen/s/5-50-25070 ) Endret 27. juli 2018 av Kollontaj 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 27. juli 2018 Forfatter #58282 Del Skrevet 27. juli 2018 (endret) 5 minutter siden, virkelig skrev: Nå har hun ikke blogget på noen få dager så kanskje ikke så rart det akkurat, samtidig som det er ferietid og de som ligger høyt oppe nå er click bait og damene i drama med Mads. CBE har ferie fra blogging så det er ikke kommet innlegg sidne 24.juli, så tre dager uten så hvorfor skal de fleste klikke seg inn når hun har informert om at hun tar noen dager fri CBE er ikke bedre i sin taktikk. Hun satser knallhardt på barneeksponering og pupper/rumpe på IG for å hindre leserflukt, noe som ikke er en tøddel mer verdig eller respektfullt enn annen clickbait. Den bloggen er i fritt forfall. Endret 27. juli 2018 av Ultiva 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 27. juli 2018 #58283 Del Skrevet 27. juli 2018 1 minutt siden, Ultiva skrev: CBE er ikke bedre i sin taktikk. Hun satser knallhardt på barneeksponering og pupper/rumpe på IG for å hindre leserflukt, noe som ikke er en tøddel mer verdig eller respektfullt enn annen clickbait. Den bloggen er i fritt forfall. Jamen så bra da😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 27. juli 2018 Forfatter #58284 Del Skrevet 27. juli 2018 (endret) 2 minutter siden, virkelig skrev: Jamen så bra da😉 Enig. For hva har vel en naken rumpe og stive brystvorter gjennom tynt tøy å gjøre ved siden av barnebilder?? Anna Rasmussen har tydeligvis inspirert henne voldsomt. Disse mammabloggerne trenger et kræsjkurs hos Kripos og Datatilsynet NÅ. Endret 27. juli 2018 av Ultiva 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 27. juli 2018 #58285 Del Skrevet 27. juli 2018 1 minutt siden, Ultiva skrev: Enig. For hva har vel en naken rumpe og stive brystvorter gjennom tynt tøy å gjøre ved siden av barnebilder?? Anna Rasmussen har tydeligvis inspirert henne voldsomt. Disse mammabloggerne trenger et kræsjkurs hos Kripos og Datatilsynet NÅ. Noen er litt i overkant opptatt med å få meg seg både rumpe og stive brystvorter hos bloggeren også da. Aldri sett makan til kommentarer på det, alle har en rumpe og alle har bryster. Har hun vist naken rumpe nå eller er det den for noen år siden på forsiden av det nye eller hvilket blad det var ? Alt fra fortiden trengs ikke trekkes frem i det uendelige. Det være seg bilder, uttalelser osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 27. juli 2018 Forfatter #58286 Del Skrevet 27. juli 2018 (endret) 9 minutter siden, virkelig skrev: Noen er litt i overkant opptatt med å få meg seg både rumpe og stive brystvorter hos bloggeren også da. Aldri sett makan til kommentarer på det, alle har en rumpe og alle har bryster. Har hun vist naken rumpe nå eller er det den for noen år siden på forsiden av det nye eller hvilket blad det var ? Alt fra fortiden trengs ikke trekkes frem i det uendelige. Det være seg bilder, uttalelser osv. Dagens bilde på IG. Lurte nesten på om jeg hadde havnet på kontoen til Anna Rasmussen eller Sophie Elise. Det er konteksten som er uheldig; altså sammenblandingen med mindreårige og seksualisert innhold. CBE må da få brette seg ut alt hun ønsker - så lenge hun ikke blander inn de mindreårige. Den samme problemstillingen ser man hos den ti år yngre bloggeren Anna Rasmussen, som også sammenblander sexy bilder og barnebilder. Patetisk forsøk på å holde seg aktuell. Det blir som å tisse for å holde seg varm, for her mister CBE enormt med poeng hos de oppegående leserne hun måtte ha igjen. Endret 27. juli 2018 av Ultiva 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 27. juli 2018 #58287 Del Skrevet 27. juli 2018 Det sort/hvitt-bildet levner i alle fall ingen tvil om at noe har skjedd med frontpartiet. Tidligere har ribbeina stukket lengst ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 27. juli 2018 #58288 Del Skrevet 27. juli 2018 1 minutt siden, Ultiva skrev: Dagens bilde på IG. Lurte nesten på om jeg hadde havnet på kontoen til Anna Rasmussen eller Sophie Elise. Det er sammenblandingen med mindreårige og seksualisert innhold som er uheldig. CBE må da få brette seg ut alt hun ønsker - så lenge hun ikke blander inn de mindreårige i mix'en. Den samme problemstillingen ser man hos den ti år yngre bloggeren Anna Rasmussen, som også sammenblander sexy bilder og barnebilder. Patetisk forsøk på å holde seg aktuell. Det blir som å tisse for å holde seg varm, for her mister CBE enormt med poeng hos de oppegående leserne hun måtte ha igjen. Om du mener det bilde bakfra i sort bikini hvor hun har på seg hatt så er det ikke mye seksualisert. Det er et uskyldig bilde tatt i vannet, reagerer en på dette så er en jammen prippen, og det er jeg til vanlig. De fleste bikini truser er slik , og det er da ikke noe som vises av hverken pupper eller noe, det er et bikini bilde . Det får nå nesten være måte på , hadde det vært string truse hadde jeg vært enig, men det er det absolutt ikke, og kan ikke sammenlignes med AR som omtrent viser alt hun eier av private deler. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 27. juli 2018 #58289 Del Skrevet 27. juli 2018 21 timer siden, Cocosa skrev: @Lin10 Er det noe som helst bloggeren gjør som du er uenig i? Jeg har lyst å sitere meg selv på at jeg til og med er uenig med mine beste venner på ukentlig basis, uten at det trenger å bety noe for vårt vennskap. Når man er enig i barneeksponering, heliumbruk og fraværet av omtanke for brannofre på offentlig blogg, får det meg til å lure hva som er motivet bak all støtten? Jeg lurer på det samme!! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 27. juli 2018 Forfatter #58290 Del Skrevet 27. juli 2018 (endret) 38 minutter siden, eksiltronder skrev: Det sort/hvitt-bildet levner i alle fall ingen tvil om at noe har skjedd med frontpartiet. Tidligere har ribbeina stukket lengst ut... Ja jeg måtte le. "Get up. Get shit done", skrev hun under. Altså.. Get shit done. Like your boobs, obviously 🙊 (beklager, billig poeng, men CBE servererer dem vitterlig på sølvfat). Endret 27. juli 2018 av Ultiva 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 27. juli 2018 Forfatter #58291 Del Skrevet 27. juli 2018 (endret) På 27.7.2018 den 19.59, virkelig skrev: Om du mener det bilde bakfra i sort bikini hvor hun har på seg hatt så er det ikke mye seksualisert. Det er et uskyldig bilde tatt i vannet, reagerer en på dette så er en jammen prippen, og det er jeg til vanlig. De fleste bikini truser er slik , og det er da ikke noe som vises av hverken pupper eller noe, det er et bikini bilde . Det får nå nesten være måte på , hadde det vært string truse hadde jeg vært enig, men det er det absolutt ikke, og kan ikke sammenlignes med AR som omtrent viser alt hun eier av private deler. Nei, jeg er ikke prippen og forknytt fordi jeg syns det er kleint og uheldig å ha bilder som fokuserer på stive brystvorter og halvnakne rumper ved siden av barnebilder. Kontekst. Prøv å slå det opp. Endret 28. juli 2018 av Ultiva 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 27. juli 2018 #58292 Del Skrevet 27. juli 2018 Synes de fordelene varierer veldig i størrelse fra bilde til bilde opp igjennom tidene. Alt fra dette: https://www.instagram.com/p/BXpuHpMlqDm/?utm_source=ig_web_copy_link til dette: https://www.instagram.com/p/BX_Tv1nlPGM/?utm_source=ig_web_copy_link Samtidig har du fra samme dagen her, hvor det definitivt ser veldig annerledes ut. Lys og skygge kanskje. https://www.instagram.com/p/BWhD5EtFQsE/?utm_source=ig_web_copy_link 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 27. juli 2018 #58293 Del Skrevet 27. juli 2018 (endret) Jeg er heller ikke prippen i noen grad, men jeg ville likevel ikke ha lagt ut om hva slags stillinger jeg foretrekker i senga eller klina med mannen min offentlig med «Time for some privacy» som undertekst, slik CBE.no har gjort. («Hva er favorittstillingen din?– Jeg elsker nærheten vi får i misjonær, men jeg er også veldig glad i å være øverst.» http://vanessarudjord.no/stylebook/mote-sex-34/) (https://imgur.com/a/XNwUg) Det er akkurat like udelikat når CBE legger ut nærbilde av sine bryster med stive brytvorter og rompe som når f.eks. Sophie-Elise eller Helene Drage gjør det, i min mening. Faktisk så er det enda verre i min bok, for hos CBE.no så blandes dette med barnebilder, noe man ikke finner hos overnevnte bloggere. Endret 27. juli 2018 av Ovnsbakt Paprika La til dokumentasjon 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 27. juli 2018 #58294 Del Skrevet 27. juli 2018 4 minutter siden, virkelig skrev: Om du mener det bilde bakfra i sort bikini hvor hun har på seg hatt så er det ikke mye seksualisert. Det er et uskyldig bilde tatt i vannet, reagerer en på dette så er en jammen prippen, og det er jeg til vanlig. De fleste bikini truser er slik , og det er da ikke noe som vises av hverken pupper eller noe, det er et bikini bilde . Det får nå nesten være måte på , hadde det vært string truse hadde jeg vært enig, men det er det absolutt ikke, og kan ikke sammenlignes med AR som omtrent viser alt hun eier av private deler. Det er liksom måten Frua viser fram rumpeballene på ig.... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 27. juli 2018 #58295 Del Skrevet 27. juli 2018 50 minutter siden, Sukkererter skrev: Jeg forstår ikke hvordan en voksen kvinne kan svinse rundt i en hage, smile skjelmsk mot linsa med gresk musikk i bakgrunn og gjøre seg til for kameraet for så å distribuere dette som innhold for blogglesere/følgerne. Hvem har noen utbytte av dette, og hva er det hun ønsker å formidle (IG story)? Jeg må ha pute. Hun er så pinlig! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 27. juli 2018 #58296 Del Skrevet 27. juli 2018 3 minutter siden, Kleenex skrev: Det er liksom måten Frua viser fram rumpeballene på ig.... Hun har på seg bikini truse som dekker mesteparten av rompa, det er da ingen utfordrende posering eller noe, hun går ut i vannet med ryggen mot kamera. Jeg er ikke en som syntes det er greit med bikini bilder eller lettkledd som mange viser i some, men ser ikke noe seksualiserende med dette. Hadde hun posert så hadde jeg reagert annerledes 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. juli 2018 #58297 Del Skrevet 27. juli 2018 56 minutter siden, Sukkererter skrev: Jeg forstår ikke hvordan en voksen kvinne kan svinse rundt i en hage, smile skjelmsk mot linsa med gresk musikk i bakgrunn og gjøre seg til for kameraet for så å distribuere dette som innhold for blogglesere/følgerne. Hvem har noen utbytte av dette, og hva er det hun ønsker å formidle (IG story)? Asså, hadde jeg holdt på slik så tror jeg mannen i huset hadde ledd seg ihjel. Det må jo se hinsides tåpelig ut! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 27. juli 2018 Forfatter #58298 Del Skrevet 27. juli 2018 50 minutter siden, Kollontaj skrev: Ja, fra en uutdannet mann som skrev falske innlegg for å støtte seg selv også i sin egen blogg, er det klart det kan komme mye bra støtte. (Kilde: LKE har innrømmet å ha skrevet falske kommentarer på fruas og egen blogg. https://www.ta.no/fotballfrue/caroline-berg-eriksen/innrommer-a-ha-jukset-pa-bloggen/s/5-50-25070 ) Det med å hevde at alkoholreklameloven var tåpelig var i tillegg noe han lirte av seg etter at agenten deres i United Influencers hadde sagt at de ikke hadde noen kommentar. Dette vitner overhodet ikke om en mann som er flink til å svare for seg, heller en som er flink til å surmule i rekkene. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogop Skrevet 27. juli 2018 #58299 Del Skrevet 27. juli 2018 Det siste IG-bildet er jo bare en etterligning av Murad Osmann sine bilder av seg og kona, link til insta-profil her: https://www.instagram.com/muradosmann Har hun ikke lagt ut akkurat samme type bilde tidligere, også? Mener å huske det. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 27. juli 2018 #58300 Del Skrevet 27. juli 2018 5 minutter siden, Mogop skrev: Det siste IG-bildet er jo bare en etterligning av Murad Osmann sine bilder av seg og kona, link til insta-profil her: https://www.instagram.com/muradosmann Har hun ikke lagt ut akkurat samme type bilde tidligere, også? Mener å huske det. I motsetning til CBE.no driver Murad med fantastisk flotte kunstneriske bilder 😍👌🏼 Uten et sammensurium av unger og reklame, kaffekopper, pulsklokke og brekkie. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg