Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

I skrivende stund står blant annet dette på wikipedia om fotballdama (i tilfelle det blir endret senere): "I januar 2015 ble Berg Eriksen anklaget for å ha skrevet kommentarer under falskt navn for å fremme seg selv i debatter. Etter at saken ble kjent fredag 9. januar valgte Berg Eriksens ektemann Lars Kristian Eriksen å skylde på bildemanipulasjon, før han søndag 11.januar innrømmet å ha skrevet ulike kommentarer selv for å støtte sin kone mot angivelige "nett-troll". Ektemannen forklarte at Berg Eriksen angivelig ikke skal ha skrevet noen kommentarer under falskt navn, men at han heller ikke hadde skrevet alle de falske kommentarene på egenhånd. Det kom også frem at det var ektemannen og ikke Berg Eriksen selv som går igjennom kommentarer på hennes blogg. Ektemannen tilsto også at Berg Eriksen skal ha vært klar over den hyppige kommenteringen."

Sitat forkortet

irrlys, mod.

Endret av irrlys
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har oppdatert wikipedia allerede.. men retusjering-saken mangler.

Begynner å bli noen kontroverser nå.

Det bør også med.

Thou ask and thou shalt receive.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fordi flere mennesker gjør noe ulovlig betyr det at det er ok? Dette er et konkret eksempel fra en av Norges største blogger. Det er sikkert mange som gjør det samme, men det betyr jo ikke at det er greit, syns du? Personlig synes jeg det er flott av noen velger å avsløre ting som dette. Du trekker paralleller til det som hendte i Frankrike, noe som bare er leit. Det er uten tvil en viktig sak som jeg vil tror de fleste av oss har fulgt med på med argusøyne, men at en grusom ting skjer betyr ikke ar vi ikke også kan ha fokus på andre ting.

Jeg er selv mor til en liten datter, og jeg syns det er skremmende med den påvirkningen blogger har på jenter/kvinner i dagens samfunn. Å få satt fokus på at alt ikke bare er rosenrødt og perfekt syns jeg er kjempeviktig. Enda viktigere er det når disse menneskene som fronter "en sund livsstil og kosthold" samtidig konstruerer kommentarer fra leger, ernæringsfysiologer og personlige trenere for å støtte opp om uttalelsene sine. Hva tror du en usikker jente tror på når hun stiller et spørsmål, og forfatteren av bloggen bli backet opp av en "lege" i svaret sitt? Dette er for meg så kritikkverdig som det kan bli.

Edit: skrivefeil

Svarte deg at jeg ikke visste at hun hadde begitt seg ut for å være lege og at jeg selvsagt ikke støttet akkurat det, men det ble slettet av mod, må ha vært en feil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva unnskyldning folket skal godta, så har de mistet meg som leser. Jeg er blokkert på både instagram og facebook selv etter uskyldige kommentarer. Litt av en måte å behandle "kundene" på

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ser at det er 4 timer siden siste innlegg jeg skrev her. Jeg gikk igjennom tråden fra ca. side 60, hvor det startet. Hva faen er det gjør med livet mitt for tiden...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange lesere har hun?

På tv2 dance crew ble det sagt at sophie hadde norges største blogg. Men mange steder står det at caroline driver norges største blogg.

Det er jo også veldig forskjellig leserantall hver dag som man ser på blogg.no hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, for et sirkus! At de får lov å holde på sånn, folk må være utrolig lite intelligente som fortsatt støtter de to der..

Var en tur innom bloggen til LK, og da spesielt siste innlegg reagerte jeg på. Har han null selvinnsikt? Er det virkelig mulig... Også for en kvalm blogg, han går jo bare til angrep på forskjellige folk i hvert innlegg, og henger ut de som er uenige med fullt navn fra facebook.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Jeg har drømt at jeg har lagret ørtenhundre og snørti skjermdumper i hele natt etter å ha kapitulert følgingen av tråden rundt kl 2, og forsov meg nå til min egentlige jobb. Jeezes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drømt at jeg har lagret ørtenhundre og snørti skjermdumper i hele natt etter å ha kapitulert følgingen av tråden rundt kl 2, og forsov meg nå til min egentlige jobb. Jeezes.

Ha ha :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns artikkelen på Nordlys var bedre enn den i VG. VG forutsetter jo nesten at du har lest hele tråden på KG 😝

Uansett: godt de forstod at det ikke gikk an å fortsette å påstå seg hacket eller at bevisene var fabrikerte. Men leit at det alltid er inntektskilden deres (leserne) som får skylden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Jeg synes det er for dumt at de ihuga fansene FORTSATT påstår at denne tråden bunner i sjalusi. Det er nok hardt å se forbildet sitt strippet for troverdighet i det offentlige rom men hva med å sette seg inn i saken?

Det er nok mest behagelig å skylde på oss enn å innse hva slags moral og skrupler Fotballfrue AS egentlig mangler..

Endret av Bergensia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Lk sier henger jo ikke på greip.

Hvis han ikke vedkjenner seg alle kommentarer, hvem har da skrevet de andre?

Visste cbe om det eller ikke?

Hvis hun visste: Hvorfor lot hun kommentarene stå som godkjente?

Hvem er nett-trollet sa han??!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sammendrag av tråden , men av de siste måneders avsløringer:

1. CBE har blitt gransket av Helsedirektoratet i forbindelse med alkoholomtale.

2. CBE ble tatt i å redigere seg tynnere. Hun har selv påpekt hun kun redigerer lys, og forsøkte lenge å bortforklare seg. Til slutt la hun skylden på leserne.

3. CBE og ektemannen LKE ble tatt i å kommentere på begge deres blogger som admin. Saken ble avslørt torsdag, og de har hele tiden nektet å kommentere - helt til media ringte for å få kommentar. Han ga en tåredryppende (right) og usammenhengende unnskyldning om at de ble hetset til å gjøre dette. Det hører med til historien at de har utgitt seg for å være leger og advokater, og LKE innrømmet ingenting konkret , kun at det var 'dumt.'

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Og der godkjente hun en kommentar på bloggen om temaet. Blir vel den eneste. Hun stadfester selvsagt at hun IKKE har skrevet noen av kommentarene selv. Haha, jeg ler.

Hun skriver nå at de vet sannheten, og det er den de kommer til å kommunisere utad

Herregud...🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver nå at de vet sannheten, og det er den de kommer til å kommunisere utad

Herregud...🙈

Ja, som svar på min kommentar. Blir oppgitt av feigheten til frua.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...