linkan Skrevet 12. januar 2015 #5701 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Hadde vært fint om vi bare kunne innføre sånn kollektiv leggetid nå, slik at vi (jeg) slipper å oppdatere oss (meg) på 100 nye sider her i morgen kveld Endret 12. januar 2015 av linkan 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 12. januar 2015 #5702 Del Skrevet 12. januar 2015 Hadde vært fint om vi bare kunne innføre sånn kollektiv leggetid nå, slik at vi (jeg) slipper å oppdatere meg på 100 nye sider her i morgen kveld Syk og har sovet så masse i dag at jeg er uthvilt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 12. januar 2015 #5703 Del Skrevet 12. januar 2015 Hadde vært fint om vi bare kunne innføre sånn kollektiv leggetid nå, slik at vi (jeg) slipper å oppdatere oss (meg) på 100 nye sider her i morgen kveld Signerer denne! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letsgo Skrevet 12. januar 2015 #5704 Del Skrevet 12. januar 2015 Skulle tro det hadde kommet ut at hun har vært med på terrorangrepet i Frankrike. Flaue greier denne heksejakten :| 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 12. januar 2015 #5705 Del Skrevet 12. januar 2015 Pretty fucking liars. En usaklig kommentar fra meg. Og jeg får ikke sove. Tenk at en sak som dette skulle forstyrre meg så mye. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 12. januar 2015 #5706 Del Skrevet 12. januar 2015 Skulle tro det hadde kommet ut at hun har vært med på terrorangrepet i Frankrike. Flaue greier denne heksejakten :| Heksejakt??? Driter man seg ut i all offentlighet må man tåle å bli konfrontert med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Angstkvinnen Skrevet 12. januar 2015 Populært innlegg #5707 Del Skrevet 12. januar 2015 Det er ikke rart at han skriver at de blir utsatt for grov netthets i og med at han tolker "du må rette deg litt opp i ryggen så blir øvelsen perfekt" som GROV NETTHETS som er nødt til å besvares med en fiktiv PT-Åge som kan komme med, ikke bare en pekefinger, men også skryt om rumpa. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letsgo Skrevet 12. januar 2015 #5708 Del Skrevet 12. januar 2015 Det vi så var at når hu måtte stå på egne ben (uten mannen) f.eks gjennom "Skal vi danse" så klarer hu seg dårlig. Det er ikke tak i dama for fem flate øre, hu vil gjerne ha cred og virke super. Men virker mer som hu suser rundt og dekorerer huset enn å jobbe med blogg eller annet. Sorry Carro, terningkast en fra meg Uff, at menn kan holde på som fjortisjenter 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 12. januar 2015 #5709 Del Skrevet 12. januar 2015 Uff, at menn kan holde på som fjortisjenter Hvor er moderatorene når en trenger dem. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny2 Skrevet 12. januar 2015 #5710 Del Skrevet 12. januar 2015 HAHA ja. Jeg vet. Men denne saken provoserer på tvers av kjønn. Den dama imponerer så lite at jeg må få det ut et sted jeg og 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
olefinn Skrevet 12. januar 2015 #5711 Del Skrevet 12. januar 2015 Noen som gidder å lage et sammendrag av denne tråden? Kan ikke lese over 100 sider. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjufsa Skrevet 12. januar 2015 #5712 Del Skrevet 12. januar 2015 Selvfølgelig mottar de mye dritt, det er nesten forventet, og det verste publiseres vel neppe. Poenget her er jo at BEGGE har opphøyd seg selv, sine salgsobjekter, sine meninger samtidig som man rakker ned på lesere og deres kommentarer (som altså ikke er netthets siden de publiseres dem) ved å lyve, lage fake yrkes-alias og fremstå svært nedlatende. Å spille offer funket forrige gang, denne gangen blir det for dumt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmileAtMeBaby Skrevet 12. januar 2015 #5713 Del Skrevet 12. januar 2015 Har en innrømmelse å komme med. Jeg kjøpte boka hennes.. Kan ikke tro at jeg likte den dama før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 12. januar 2015 #5714 Del Skrevet 12. januar 2015 Nå begynner hun å få flere følgere på facebook igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 12. januar 2015 #5715 Del Skrevet 12. januar 2015 Har en innrømmelse å komme med. Jeg kjøpte boka hennes.. Kan ikke tro at jeg likte den dama før. Oi, da. Er den velskrevet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 12. januar 2015 #5716 Del Skrevet 12. januar 2015 Skulle tro det hadde kommet ut at hun har vært med på terrorangrepet i Frankrike. Flaue greier denne heksejakten :| Nok en bruker med diffuse anklager om heksejakt. Kan du være litt mer konkret, på akkurat hva det er i denne tråden, som er en heksejakt? Hva Åge/Frua/Mannen sin høyst kritikkverdige oppførsel har med den siste tidens grusomheter i Frankrike å gjøre, går dessverre over hodet på meg. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 12. januar 2015 #5717 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Hvor er moderatorene når en trenger dem. Irrlys passer på oss. Så lenge vi er saklige og det er vi jo stortsett... Endret 12. januar 2015 av Vind 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letsgo Skrevet 12. januar 2015 #5718 Del Skrevet 12. januar 2015 Hvor er moderatorene når en trenger dem. Tenker jeg når jeg ser hetsen mot henne her og. Og jeg driter i henne og bloggen, syns bare det er unødvendig å lage så stor sak ut av dette. Hvor mange bloggere er det ikke som har gjort akkurat de samme tingene som ingen nevner da? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 12. januar 2015 #5719 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Hvor mange bloggere er det ikke som har gjort akkurat de samme tingene som ingen nevner da? Dersom mange gjør noe, betyr det ikke at det er riktig. Endret 12. januar 2015 av Vind 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmileAtMeBaby Skrevet 12. januar 2015 #5720 Del Skrevet 12. januar 2015 Oi, da. Er den velskrevet? Tja, den er litt rosa.. Blir godt å fyre med i peisen i morgen! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg