Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Hadde vært fint om vi bare kunne innføre sånn kollektiv leggetid nå, slik at vi (jeg) slipper å oppdatere oss (meg) på 100 nye sider her i morgen kveld :laugh:

Endret av linkan
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde vært fint om vi bare kunne innføre sånn kollektiv leggetid nå, slik at vi (jeg) slipper å oppdatere meg på 100 nye sider her i morgen kveld :laugh:

Syk og har sovet så masse i dag at jeg er uthvilt :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært fint om vi bare kunne innføre sånn kollektiv leggetid nå, slik at vi (jeg) slipper å oppdatere oss (meg) på 100 nye sider her i morgen kveld :laugh:

Signerer denne!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro det hadde kommet ut at hun har vært med på terrorangrepet i Frankrike. Flaue greier denne heksejakten :|

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pretty fucking liars.

En usaklig kommentar fra meg. Og jeg får ikke sove. Tenk at en sak som dette skulle forstyrre meg så mye.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Skulle tro det hadde kommet ut at hun har vært med på terrorangrepet i Frankrike. Flaue greier denne heksejakten :|

Heksejakt??? Driter man seg ut i all offentlighet må man tåle å bli konfrontert med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vi så var at når hu måtte stå på egne ben (uten mannen) f.eks gjennom "Skal vi danse" så klarer hu seg dårlig. Det er ikke tak i dama for fem flate øre, hu vil gjerne ha cred og virke super. Men virker mer som hu suser rundt og dekorerer huset enn å jobbe med blogg eller annet.

Sorry Carro, terningkast en fra meg

Uff, at menn kan holde på som fjortisjenter :fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA ja. Jeg vet. Men denne saken provoserer på tvers av kjønn. Den dama imponerer så lite at jeg må få det ut et sted jeg og :fnise:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig mottar de mye dritt, det er nesten forventet, og det verste publiseres vel neppe. Poenget her er jo at BEGGE har opphøyd seg selv, sine salgsobjekter, sine meninger samtidig som man rakker ned på lesere og deres kommentarer (som altså ikke er netthets siden de publiseres dem) ved å lyve, lage fake yrkes-alias og fremstå svært nedlatende. Å spille offer funket forrige gang, denne gangen blir det for dumt.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en innrømmelse å komme med. Jeg kjøpte boka hennes.. Kan ikke tro at jeg likte den dama før.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok en bruker med diffuse anklager om heksejakt. Kan du være litt mer konkret, på akkurat hva det er i denne tråden, som er en heksejakt?

Hva Åge/Frua/Mannen sin høyst kritikkverdige oppførsel har med den siste tidens grusomheter i Frankrike å gjøre, går dessverre over hodet på meg.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er moderatorene når en trenger dem.

Irrlys passer på oss. :) Så lenge vi er saklige og det er vi jo stortsett...

Endret av Vind
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er moderatorene når en trenger dem.

Tenker jeg når jeg ser hetsen mot henne her og. Og jeg driter i henne og bloggen, syns bare det er unødvendig å lage så stor sak ut av dette. Hvor mange bloggere er det ikke som har gjort akkurat de samme tingene som ingen nevner da?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange bloggere er det ikke som har gjort akkurat de samme tingene som ingen nevner da?

Dersom mange gjør noe, betyr det ikke at det er riktig.

Endret av Vind
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, da. Er den velskrevet?

Tja, den er litt rosa.. Blir godt å fyre med i peisen i morgen!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...