Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Zeitgeist

Heihei!

Det er ikke tillatt å diskutere barn her på Rampelys, så det hadde vært flott av deg om du redigerte innlegget ditt. Vet ikke om du er informert om den regelen eller ikke, så ville bare si ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annepannesjoko

Annonse

Gjest GlutenBlaster

Du skal nok se at det er et par dusin bloggere nå som ser sitt snitt til å tjene noen klikk på andres unåde. Så jeg er ikke i tvil om at dette kommer til å bli bredt spredt enten det ene eller andre skjer.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lavkarbomat

Glad det ikke er slike tilstander på kg 24/7, da hadde jeg faktisk blitt feit :laugh:

For å svar deg på tidligere spørsmål.

Konflikt med en av dem som sitter i styret til Kostreform.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

698 bruker(e) leser dette emnet

202 medlemmer, 407 gjester, 88 skjulte brukere

Dette må vel være rekord på KG?
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå man skal legge igjen en kommentar under en av avisartiklene a la: "Herr Eriksen, jeg kan avkrefte at skjermdumpene er manipulerte, da jeg selv med mine egne øyne så alt før dere begynte en omfattende slettejobb."?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå man skal legge igjen en kommentar under en av avisartiklene a la: "Herr Eriksen, jeg kan avkrefte at skjermdumpene er manipulerte, da jeg selv med mine egne øyne så alt før dere begynte en omfattende slettejobb."?

Om du ikke er redd for at Herr Eriksen skal sende deg melding på facebook, så ;)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold debatten saklig nå folkens - ikke få den stengt igjen

Frydefult å se dette i media - igjen kudos til KG og dere snushaner

Anbefaler alle å sende en kort Mail til hennes sponsorer slik at dette merkes. Og ikke klikk inn på bloggen :)

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde fjernet denne,ikke gi dem ideer!

Det tviler jeg på. Uansett, det er altfor sent å komme med den type forklaring. Lk har jo allerede uttalt seg om bevisene.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke er redd for at Herr Eriksen skal sende deg melding på facebook, så ;)

Herr Eriksen er egentlig ikke så mye å være redd for. Det er jo ikke som om han dreper noen heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

698 bruker(e) leser dette emnet

202 medlemmer, 407 gjester, 88 skjulte brukere

Dette må vel være rekord på KG?

Det var over 700 igår :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hva KG lar stå da? Jeg har ikke bladd bakover i tråden og sett hva de har moderert bort. Hva med Nordlys sitt innlegg i hovedsak. Det har jo det meste av relevant info. Og så kan vi lenke til denne tråden?

Jeg har dessverre ikke tid til å lage et oppsummert innlegg selv nå men tar imot forslag på innlegg der saken kort oppsummeres med bevisene / kildene inkludert, som jeg legger inn i Hovedinnlegget, og som alle her aktivt kan kopiere og poste det om og om igjen for å oppdatere nye lesere, slik at det oppsummeringsinnlegget kjøres hele tiden!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vondt i hele meg når folk som er tatt i løgn flere ganger sier at *sannheten vil komme frem*...ehhhh... :sjokkert:

Hun må bare finne på en sannhet først. To be continued :fnise:

Nei nå håper jeg virkelig de får en slags form for straff her. Kommer til å bli sint hvis de begge slipper unna. De kan ikke bare holde på sånn. Hadde jeg vært de, så hadde jeg holdt en lav profil fra nå av. Dette er jo pinlig.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lavkarbomat

Herr Eriksen er egentlig ikke så mye å være redd for. Det er jo ikke som om han dreper noen heller :P

Riktig. Han er ikke så mye å være redd, men han er plagsom.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...