Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når begynner jeg å synes synd på de som kommer med støtteerklæringer på instagram; enten vil de ikke forstå eller så klarer de ikke å se sannheten.

Det som slår meg når jeg leser de klassiske "støttekommentarene" diverse steder, er hvordan en god del av tilhengerne ser ut til å gå glipp av at det er forskjell på privatpersonen CBE og bloggbusinessen hennes. Det er alltid forsvar for henne personlig, sånn som mange av oss ville følt oss fristet til å forsvare venner og familie vi opplevde ble angrepet personlig. "Dere kjenner henne ikke". "Har dere ikke noe positivt å si, så hold dere unna". "Dere prøver bare å dra henne ned i dritten".

Dette er problematisk med blogg, tenker jeg. At enkelte tydeligvis ser bloggbedriften hennes nærmest som en venninne, at bloggen er henne og at hun er bloggen. De evner jo ikke å se at det hun som blogger i hennes posisjon gjør, formidler og foretar seg, faktisk er litt større, og har et helt annet nedslagsfelt enn en FB-opdatering fra ei venninne.

For bare se for dere at noen i fullt alvor hadde forsvart en annen bedrift med at "Dere kjenner henne ikke, har dere ikke noe positivt å si så hold dere unna, dere prøver bare å dra henne ned i dritten"? Nei, akkurat.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Olivia Benson

Hurra for Tarjei Berg :D endelig en journalist som turte fortelle sannheten!

Men altså, tror du virkelig at de større avisene ikke har skrevet om dette til nå, er fordi de ikke tør?? Jeg har spurt før, men kan spørre igjen; hva er det de liksom skal frykte fra ekteparet Berg Eriksen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Dritbra. Okayyy, men altså, de bufrede sidene finnes fortsatt? Nå er de både manipulert og hacket??? Good riddance :D

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, har de blitt hacket eller har skjermdumpene blitt manipulert?

Er ikke det to forskjellige ting, når alt kommer til alt?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lavkarbomat

Han har samme etternavn som Caroline.

Ja? Er over 200 000 med Berg til etternavn. Mye innavl hvis man skal tenke slik :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lars-Kristian Eriksen skriver i en mail til Nordlys at ekteparet ikke ønsker å uttale seg til avisen i forbindelse med denne saken. I mailen gir han imidlertid uttrykk for at de mener at disse skjermdumpene kan være manipulerte."

Hehehe Ja..

Dog mener programereren på plattformen de benytter at det er lite sannsynlighet for at det er skjedd.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emilie666

Men hvorfor later de som ingenting har skjedd? At de sletter kommentarer blir jo merket. Og jeg håper de virkelig ikke lyger opp alt og sier at de var blitt hacket. Og det sjokkerer meg ikke om at folk trur på det også. Jeg er ikke sjalu på Caroline, eg syntes jeg faktisk synd på henne og LK.

Ryddet

irrlys, mod.

Endret av irrlys
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Lars-Kristian Eriksen skriver i en mail til Nordlys at ekteparet ikke ønsker å uttale seg til avisen i forbindelse med denne saken. I mailen gir han imidlertid uttrykk for at de mener at disse skjermdumpene kan være manipulerte."

Hehehe Ja..

Dette sier jo hva som tydeligvis er strategien deres bak å slette alle kommentarer og spor.

Men, og det er et stort MEN, hvis disse skjermdumpene skulle vært manipulerte som han påstår, hvorfor da slette alle kommentarene? Kildekoden til kommentarene ville jo nettopp ha vært et bevis på at skjermdumpene var "forfalsket"! Dette har han tydeligvis ikke tenkt gjennom skikkelig.

Det er ikke mulig å komme seg ut av dette. Hvordan skal han forklare hvorfor han har slettet det som ville vært bevisene hans, altså kommentarene?

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt spesielt av Grung skriver på Facebook at det var hacking på gang, mens LKE skriver til Nordlys at skjermdumpene er manipulerte.

Hmm... hva var det nå igjen? ;)

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang hacking: hvorfor skulle noen måtte hacke seg inn for å skrive disse støttekommentarene? Det er jo ingenting som forhindrer meg (uten admintilgang) fra å skrive en kommentar/et svar hvor jeg utgir meg for å være lege etc dersom jeg ønsker å gi en slik støttende kommentar til noe C eller LK har skrevet? Ergo er det (i tillegg til at alle andre beviser taler mot det) ingen grunn til at noen skulle hacke dem for å skrive disse kommentarene.

Ang manipulering av screenshots (skjermdump): mtp at det fortsatt er mulig å se de bufrede versjonene av bloggene er dette selvfølgelig påstander uten noe hold. Man kan fortsatt se nøyaktig det samme som man kan se på skjermdumpene.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manipulerte skjermdump Lars Kristian? Virkelig?

Altså, hvorfor fjernet du alle kommentarer på bloggen din med en gang du fikk nyss om at du var avslørt?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Litt spesielt av Grung skriver på Facebook at det var hacking på gang, mens LKE skriver til Nordlys at skjermdumpene er manipulerte.

Hmm... hva var det nå igjen? ;)

De må lære seg å samkjøre storyene sine litt bedre...sånn til en annen gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...