Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, førstedamen skrev:

Hun har hatt problemet i iver 15 år. Sprauen9er akkurat kommet på markedet, så nei, den har ikke forverret problemet hennes. Tvert imot synes hun hun har fått livet sitt tilbake. 

Allikevel er ikke dette et produkt som skal brukes der nede og det er ikke parfymefritt. Ut i fra måten du ordla deg på forsto jeg det slik at hun har brukt dette produktet en god stund.. 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, førstedamen skrev:

Hun har vært hos legen med dette mange ganger, og i hennes tilfelle er det ikke bakteriell vaginose, sopp eller feil ph verdier. 

Så dette er ikke alltid mulig og eller lett å behandle. Er det ikke da greit å kunne bruke et produkt så man føler seg bedre? 

Jeg beklager førstedamen, men jeg klarer ikke å forsvare produkter som skal dekke over vond lukt. Min erfaring tilsier at man må fjerne årsaken til lukten.

Jeg tror faktisk at mange (dessverre) forveksler vanlig, normal kjønnslukt med "vond lukt". 

• Liker 19
Skrevet

Det finnes faktisk slike uten parfyme også 😉 

Jeg bruker kun parfymeri deodorant selv, og den har da lukt uansett!

Hvilken parfymefri intimspray er det du henviser til?

• Liker 5
Gjest førstedamen
Skrevet
7 minutter siden, Bakepulver skrev:

Du ser ikke problemet med at leger ikke anbefaler at slike produkter skal sprayes på der nede? Da må du nesten oppdatere kunnskapene dine om intimhygiene. 

Vel, bruker du såpe nedentil? Kanskje du tilogmed får litt shampoo i rumpesprekken når du vasker ut shampoo? Hva vasker du trusene dine med? Bruker du skyllemiddel?

• Svettekjertler tømmer seg i hårsekkene. Produktet skal derfor brukes i det intimområdet der det er hår, det vil si i området mellom kjønnsleppene og lysken.
• Egnet for daglig bruk.

Man skal jo ikke spraye INNI dåsa da.....
Skrevet
Akkurat nå, førstedamen skrev:

Vel, bruker du såpe nedentil? Kanskje du tilogmed får litt shampoo i rumpesprekken når du vasker ut shampoo? Hva vasker du trusene dine med? Bruker du skyllemiddel?

• Svettekjertler tømmer seg i hårsekkene. Produktet skal derfor brukes i det intimområdet der det er hår, det vil si i området mellom kjønnsleppene og lysken.
• Egnet for daglig bruk.

Man skal jo ikke spraye INNI dåsa da.....

Ingen av dine argumenter holder mål når det gjelder å forsvare denne intimsprayen! Du griper etter halmstrå. 

• Liker 10
Gjest førstedamen
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jeg beklager førstedamen, men jeg klarer ikke å forsvare produkter som skal dekke over vond lukt. Min erfaring tilsier at man må fjerne årsaken til lukten.

Jeg tror faktisk at mange (dessverre) forveksler vanlig, normal kjønnslukt med "vond lukt". 

Da bør du snakke med litt folk med svette problemer, eventuelt sykdommer som gir vond lukt i underliv, munn ol. 

Alt i verden kan desverre ikke helbredes.

Og det er jo kjipt for dem om produkter skal fjernes fra markedet fordi DU mener de bør bli frisk i tedet, da det ikke alltid er et alternativ.

Gode eksempler er mennesker med diabetes. Mennesker som må ta cellegift av forskjellige årsaker.

Endret av førstedamen
Gjest førstedamen
Skrevet
1 minutt siden, Asti skrev:

Lurer jeg også på @førstedamen?

Skal høre med venninnen min, fant den desverre ikke på nett og vet ikke hva den heter heller. Men den lukter friskt og ikke kokos hvertfall. 

Skrevet

Da bør du snakke med litt folk med svette problemer, eventuelt sykdommer som gir vond lukt i underliv, munn ol. 

Og det er jo kjipt for dem om produkter skal fjernes fra markedet fordi DU mener de bør bli frisk i tedet, da det ikke alltid er et alternativ.

Altså, jeg klarer ikke å se sammenhengen mellom en deodorant og tannkrem mot intimspray. 

Men for å avslutte denne diskusjonen med deg: Fint for venninnen DIN at hun har funnet noe som hjelper for henne (som ikke lukter kokos). :) 

• Liker 13
Skrevet

Det finnes jo ALLTID noen som er unntaket fra regelen. Jeg har også hørt om noen som sliter med kronisk vond lukt, og at de aldri blir helt bra. At man ta er villig til å forsøke "alt" skjønner jeg godt, da dette er et utrolig tabubelagt problem. Men det betyr ikke at denne sprayen skal anbefales! 

• Liker 4
Gjest førstedamen
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Altså, jeg klarer ikke å se sammenhengen mellom en deodorant og tannkrem mot intimspray. 

Men for å avslutte denne diskusjonen med deg: Fint for venninnen DIN at hun har funnet noe som hjelper for henne (som ikke lukter kokos). :) 

Hæ? Jeg skrev da vond lukt fra underliv? Gjorde jeg ikke? 

Og det er jo en bivirkning av mange medisiner. Nå gjør du deg vanskelig.

Skrevet

Skal høre med venninnen min, fant den desverre ikke på nett og vet ikke hva den heter heller. Men den lukter friskt og ikke kokos hvertfall. 

Takk, jeg finner heller ingen (som selges her i Norge) ved å søke....

Uansett slike produkter blir generelt sett ikke anbefalt av fagpersoner, jfr. https://imgur.com/a/31wKJ . Og poenget er hvorfor skape marked for noe folk flest ikke trenger?

Skrevet

Jeg har tatt et kjappt Googlesøk og finner ikke parfymefri intimspray..

• Liker 7
Gjest formula
Skrevet
6 minutter siden, førstedamen skrev:

Gode eksempler er mennesker med diabetes. Mennesker som må ta cellegift av forskjellige årsaker.

Tviler på at det er disse du nevner som er CBEs målgruppe i "skjønnhetsspalten".

Selvsagt kan det finnes sykdommer som gir slike problemer, men det er da virkelig en HELT annen diskusjon.

Skrevet
5 timer siden, Surikatt skrev:

Serviset passet ikke til huset så nå skal hun bytte ut alt. Nå har jeg hørt det og, at serviset ikke passer til huset er helt absurd. Bare en unnskyldning for å shoppe enda mer. 

Sikker på det er serviset som skal byttes? Kanskje det er huset som skal byttes så det matcher serviset? Ellers er vel kjøkkenet bare pusset opp to ganger det siste året så det kjøkkenet må virkelig være modent for en oppussing. 

:sarkasme:

CBEs overforbruk er virkelig frastøtende :kvalm:  Slik jeg kjenner (den påståtte) målgruppen til CBE - de høytutdannede med god inntjening, som jeg selv er en del av, er slikt overforbruk ikke noe som anses som positivt. Tvert i mot. 

En annen ting jeg ikke tror CBE tenker over er, slik en annen i tråden skrev (beklager jeg har glemt hvem), at slikt sponsorama får CBE til å virke ekstremt gjerrig. De prøver å få det til å se ut som om de er rik overklasse men på meg virker det helt mottsatt. Tigging satt i system. Ikke akkurat attråverdig. 

• Liker 20
Skrevet
Akkurat nå, Asti skrev:

Og poenget er hvorfor skape marked for noe folk flest ikke trenger?

Ja dette er jo nesten det viktigste poenget.

• Liker 9
Skrevet

Bare lurer på en ting; hvor mange andre bloggere kan skilte med "ekspertuttalelser" fra blant annet lege, jordmor, pt, ernæringsfysiolog, sykepleier, pilot og nå gynekolog? Er det vanlig blant bloggere? Sitter virkelig eksperter på disse områdene og tråler toppbloggere for så å legge igjen kommentarer som parkerer enhver diskusjon til parets (bloggernes) fordel? Eller kan vi konkludere med at kommentarjukset hos CBE lever i beste velgående?

• Liker 21
Skrevet
2 timer siden, MarianneE skrev:

Var han vel ikke.

Google Espen Hilton homsepatruljen. Vær sikker i din sak før du påstår noe som ikke stemmer. 

• Liker 5
Skrevet

Ja jeg er kjent for det. 

Skrevet
1 minutt siden, førstedamen skrev:

Men da vet de jo årsaken til vond lukt nedentil., Hvorfor sa du da at legene ikke visste årsaken til vond lukt?

• Liker 15
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...