Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Produktet er testet og godkjent av leger 😂 Ja, hvilke må jeg få spørre? Er de uavhengige av produsenten? Eller er de kanskje betalt av firmaet? Hvor stor var testgruppen og omfanget av testingen? 

Bullshit Caroline!!! Det er masse produkter der ute som er type "dermikologisk" (ja jeg vet det er feil stavet) anbefalt av spesialister osv....Det vil ikke tilsi at produktet er bra. Mye av dette er bare humbug, i samme kategori som "slankepiller".

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Gjest formula
Skrevet
3 minutter siden, Scorpion57 skrev:

Og så har hun en mann som støtter henne voldsomt engasjerende. Så engasjert at han utgir seg som lege i kommentarfeltet om nødvendig. Lurer på hvor mange fiktive kommentarer som produseres ellers...

Personlig kjenner jeg at jeg blir skeptisk når lesere kommenterer under yrkestittel, som "pilot" som svarer beroligende og detaljert om turbulens i et innlegg om flyskrekk, "helsesøster" som kommer med tips om barn med feber osv. Eller som "gynekolog" i dette tilfellet, som ikke støtter CBE, men kanskje bare balanserer kommentarfeltet med litt fagkunnskap. Synes ikke alltid det virker troverdig med tanke på at disse yrkesgruppene beleilig nok faktisk leser bloggen, men også forhistorien dette paret har med å kommentere selv under ulike titler. Dessuten redigerer hun jo også leserkommentarer, så jeg tar alt i den bloggen med en klype salt, også kommentarene.

Skrevet

Uansett om denne "gynekologen" er ekte eller ikke så er det godt skrevet. Jeg jobber også innen helse og ville gitt nøyaktig de samme rådene.

• Liker 15
Skrevet (endret)

Det står noe her

8 minutter siden, My <3 skrev:

Produktet er testet og godkjent av leger 😂 Ja, hvilke må jeg få spørre? Er de uavhengige av produsenten? Eller er de kanskje betalt av firmaet? Hvor stor var testgruppen og omfanget av testingen? 

Bullshit Caroline!!! Det er masse produkter der ute som er type "dermikologisk" (ja jeg vet det er feil stavet) anbefalt av spesialister osv....Det vil ikke tilsi at produktet er bra. Mye av dette er bare humbug, i samme kategori som "slankepiller".

Sisters Dr. Hedieh Asadi and Hasti Asadi are breaking taboos and empowering women with knowledge about their bodies and women’s health. Co-founders of the highly successful business, DeoDoc, a market leader in Sweden and Scandanavia, they are looking to revolutionize the intimate hygiene sector globally by offering premium products that are developed by doctors.

DeoDoc creates the safest and most superior intimate skin care products available with the input and clinical experience of Dr. Gunvor Ekman-Ordeberg. Dr Gunvor has been Medical Advisor for DeoDoc since the company was founded in 2013.

Hasti and Hedieh have been multi-awarded for their entrepreneurship skills, selected as Super talents in Sweden and even been handpicked by Nasdaq as inspiring female role models and named “Best Company” by the Swedish industry’s most prominent business leaders.

https://deodoc.com/worldwide/about-deodoc/

:popcorn:

Endret av monkey business
  • Liker 2
Gjest formula
Skrevet
1 minutt siden, My <3 skrev:

Uansett om denne "gynekologen" er ekte eller ikke så er det godt skrevet. Jeg jobber også innen helse og ville gitt nøyaktig de samme rådene.

Dette er veldig generelle, godt kjente råd som enhver med tilgang til google lett kan komme med, uten bakgrunn som hverken det ene eller det andre.

Skrevet
9 minutter siden, My <3 skrev:

Ja, det lurer jeg også på når leger og gynokologer ikke anbefaler slike produkter.

• Liker 13
Skrevet
1 minutt siden, formula skrev:

Dette er veldig generelle, godt kjente råd som enhver med tilgang til google lett kan komme med, uten bakgrunn som hverken det ene eller det andre.

Selvfølgelig. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, monkey business skrev:

Det står noe her

Sisters Dr. Hedieh Asadi and Hasti Asadi are breaking taboos and empowering women with knowledge about their bodies and women’s health. Co-founders of the highly successful business, DeoDoc, a market leader in Sweden and Scandanavia, they are looking to revolutionize the intimate hygiene sector globally by offering premium products that are developed by doctors.

DeoDoc creates the safest and most superior intimate skin care products available with the input and clinical experience of Dr. Gunvor Ekman-Ordeberg. Dr Gunvor has been Medical Advisor for DeoDoc since the company was founded in 2013.

Hasti and Hedieh have been multi-awarded for their entrepreneurship skills, selected as Super talents in Sweden and even been handpicked by Nasdaq as inspiring female role models and named “Best Company” by the Swedish industry’s most prominent business leaders.

https://deodoc.com/worldwide/about-deodoc/

:popcorn:

Money talks..

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, Bakepulver skrev:

Money talks..

Oh yes.

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, My <3 skrev:

Oh yes.

Katjing i banken 💰

Skrevet

Litt på sidelinjen, men likevel veldig i tråd med debatten:VG har en sak på snapstory nå om juicing, der det ligger ute en video med intervju med et par bloggere. Det interessante der er at godeste Espen Hilton der sier man må vite hva man snakker om (ref juicing) dersom man skal skrive om det på bloggen, man har faktisk en posisjon som kan gjøre folk syke.  Drar man parallellene her til denne saken og CBE og EH sitt beskyttende vennskap kan man sette et ganske stort spørsmålstegn enten over denne saken eller den videoen der. Det er jo forøvrig ikke lenge siden CBE var i vinden med juicingen sin også. 

• Liker 18
Gjest førstedamen
Skrevet

Jeg har en venninne som er helt avhengig av luktspray til vagina. Det er faktisk mange kvinner som avstår fra samleie pga sur og dårig likt nedentil. 

Og denne er vel parfymeri mener jeg å huske?

Jeg synes det er bra det finnes fir de som trenger det.

Skrevet
1 minutt siden, førstedamen skrev:

Jeg har en venninne som er helt avhengig av luktspray til vagina. Det er faktisk mange kvinner som avstår fra samleie pga sur og dårig likt nedentil. 

Dersom det lukter vondt av vagina må man ta seg en tur til legen og finne årsaken til lukten. Det er ikke normalt å lukte så vondt at man må parfymere seg. 

• Liker 47
Skrevet

Håper ikke hun  sparyer i vaginaen?

• Liker 4
Skrevet
31 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Caroline hadde fått infarkt om hun hadde sett meg i går der jeg plukket ut noe bestikk i en bruktbutikk. Ikke bare matcher det ikke huset mitt (gud hjelpe meg) det matcher ikke helt resten av kjøkkenredskapene..!

Ærlig talt.. Jeg nekter, nekter å tro at de ikke leser på kvinneguiden, jeg er villig til å vedde på at de googler seg selv flere ganger for dagen, de er for store kontrollfriker til IKKE å sjekke hva som blir sagt dem. De kunne fint tatt til seg noen av tipsene og rådene her, det hadde ikke drept dem å bli litt mindre harry, nyrik russer begrepet passer bare altfor bra. De er ikke steinrike hvis det er det de tror, de er ikke en del av det øvre sjiktet i Norge når det kommer til formue eller sosial status, de oppfører seg som om de har utømmelig med penger og er meget viktige personer. 

Den der musesprayen får hele bloggen til å minne om et litt sært Nytt og Nyttig blad, for de som husker deres postordreblad. 

Hun surrer altfor mye rundt hjemme. Burde komme seg ut av huset mer på dagtid så hun ikke går rundt og irriterer seg over alt som ikke er godt nok og må byttes ut. Hun gir meg et inntrykk av å aldri bli fornøyd med det hun har. Først skryter hun av at hun er såååå fornøyd med oppussingen før hun kaster ut det meste og begynner på nytt. Selv ikke en kjøkkenøy kan hun betale selv. 

• Liker 28
Gjest Gillians
Skrevet
3 minutter siden, Surikatt skrev:

Hun surrer altfor mye rundt hjemme. Burde komme seg ut av huset mer på dagtid så hun ikke går rundt og irriterer seg over alt som ikke er godt nok og må byttes ut. Hun gir meg et inntrykk av å aldri bli fornøyd med det hun har. Først skryter hun av at hun er såååå fornøyd med oppussingen før hun kaster ut det meste og begynner på nytt. Selv ikke en kjøkkenøy kan hun betale selv. 

De fremstår som ekstremt gjerrige personer. 

Skrevet
8 minutter siden, førstedamen skrev:

Da må hun jo komme seg til legen! Det skal ikke lukte vondt fra vagina. Jeg vet at det finnes tilstander som er vanskelig å behandle, med såkalt "ugjestmildt miljø" der nede, men denne sprayen gjør jo ikke noe med tilstanden, bare kamuflerer den.

• Liker 25
Skrevet
10 minutter siden, førstedamen skrev:

Venninnen din må ta seg en tur til legen og slutte å spraye dette produktet nedentil!

• Liker 22
Skrevet

Lukter det vondt i underlivet, er det noe galt. Da må man reise til legen og få behandling mot problemet. Ikke spraye med parfyme... INGENTING skal sprayes i underlivet. Trodde folk visste såpass..

• Liker 21
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...