Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 minutter siden, Newroz skrev:

Jeg tror ikke helt på dette med at all reklame er god reklame. Det er mye mulig det blir en liten opptur i lesertallene når VG har en kritisk artikkel som dette, fordi de som leser artikkelen også trykker seg inn på bloggen. En slik opptur er uansett ikke varig - det er ikke noe som tilsier at de som leser en kritisk kommentar, og trykker seg inn på bloggen, blir faste lesere. Snare tvert i mot vil jeg si. 

Å svare som hun gjør i kommentarfeltet, eller stenge for oppfølgende svar, er nok heller ikke lurt på sikt. Får du et slik svar av bloggeieren gidder du i hvert fall ikke å lese bloggen, og du anbefaler den ikke akkurat videre. 

Enig, og man kan se hvilket inntrykk enkelte har av CBE ved å lese i kommentarfeltet til https://www.minmote.no/#!/artikkel/24268591/kritisk-til-caroline-berg-eriksens-hyllest-av-underlivsdeodorant

Sitat: "Hver gang hun fotballfrua dukker opp i media, så er det i forbindelse med noe hårreisende idiotisk. Skulle nesten tro det var en bevisst strategi. Latterlig!".

Jeg tenker det er bra at CBE viser hva hun står for ved å svare slik hun gjør i kommentarfeltet sitt... La folk se det. Kanskje flere får øynene opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 timer siden, Trude.lutt skrev:

Jøss! For andre gang i mitt liv gikk jeg inn på bloggen. Og sendte min første kommentar ang deo for underlivet. Og den kom   igjennom....

Hun svarer med aggresjon, "hvorfor er det bare jeg som må å svare"..... :alle andre"..... "folk må gå gjøre hva de selv vil."...

Noen som spørr hvorfor hun ikke svarer VG.... "hun har ikke noe behov eller grunn."

Verdensmester i eget kommentarfelt.  Tar aldri feil og regisserer i kjent stil. Tar bort svarmuligheten der det passer for alltid å få siste ordet. Først mange kritiske kommentarer før alle tilhengerne slipper til. Til og med en sykepleier er innom. Hun lever i en alternativ virkelighet. I det virkelige liv klarer hun ikke å få frem et fornuftig svar på det enkleste spørsmål hvis vg eller andre spør. Hun kamuflerer det med at hun ikke kan finne et argument for å svare dem. Sannheten er vel at hun ikke tør eller klarer å svare på det enkleste spørsmål som ikke er i hennes alternative verden. Denne bloggeren er jo helt fjernt fra det hun utgir seg for å være, en influencer. Hun har virkelig ikke peiling. 

• Liker 31
Skrevet

Den der «takk for at du blogger» som flere pro-kokosfolk kommer med, tror jeg ikke noe på. De finnes bare i et slikt antall i CBEs kommentarfelt. 

• Liker 18
Gjest formula
Skrevet

MinMote-artikkelen genererte tydeligvis noen ekstra klikk på bloggen. Samtidig risikerer hun "å bli kjent som" bloggeren som trenger/bruker denne sprayen for at underlivet skal lukte ok. Ikke alle kjenner bloggen, og kommentarene under taler sitt tydelige språk. Så da kan hun jo spørre seg om det var verdt det.

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24268591/kritisk-til-caroline-berg-eriksens-hyllest-av-underlivsdeodorant

Gjest Zeitgeist
Skrevet
14 minutter siden, formula skrev:

MinMote-artikkelen genererte tydeligvis noen ekstra klikk på bloggen. Samtidig risikerer hun "å bli kjent som" bloggeren som trenger/bruker denne sprayen for at underlivet skal lukte ok. Ikke alle kjenner bloggen, og kommentarene under taler sitt tydelige språk. Så da kan hun jo spørre seg om det var verdt det.

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24268591/kritisk-til-caroline-berg-eriksens-hyllest-av-underlivsdeodorant

Nemlig - all pr er åpenbart ikke god pr. Og CBEs "merittliste" tatt i betraktning, så kan man jo alltids lure om hun med viten og vilje går inn for å ødelegge fullstendig for seg selv. 

Skrevet (endret)
19 minutter siden, Surikatt skrev:

Serviset passet ikke til huset så nå skal hun bytte ut alt. Nå har jeg hørt det og, at serviset ikke passer til huset er helt absurd. Bare en unnskyldning for å shoppe enda mer. 

Haha, har ikke ofret sånt ÉN tanke, det blir som de som må skifte alt av håndklær eller sengetøy når man pusser opp bad eller soverom 😂 Enkelte har for lite å tenke på i livet. 

Endret av Vitulina
  • Liker 18
Skrevet
12 minutter siden, Surikatt skrev:

Serviset passet ikke til huset så nå skal hun bytte ut alt. Nå har jeg hørt det og, at serviset ikke passer til huset er helt absurd. Bare en unnskyldning for å shoppe enda mer. 

🤣

• Liker 4
Skrevet
18 minutter siden, Surikatt said:

Evt et svært dårlig hint om at de har lyst til å bli sponsa et nytt service.. :skratte:

• Liker 13
Skrevet

Kommentar feltet i minmote artikkelen er helt hysterisk. 😂

• Liker 12
Skrevet (endret)

:)

Endret av Scorpion57
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing, persondebatt og latterliggjøring, samt svar til dette.
/lillesky (mod)

Skrevet

Synes kommentarfeltet under kokosfadesen har en viss Åge-schwung over seg.. 

Men det har vel bare utviklet seg en egen sjargong på tilhengersiden, gjennom lang og tro tjeneste..  Jeg lurer intenst på hvem det faktisk er som lar seg inspirere av alt dette.. For meg er det som å titte inn i en annen dimensjon, et slags Lykkeland-Upside-Down... Nesten som å observere noen på en annen planet...

• Liker 15
Skrevet (endret)

Ser du kaller det heksejakt på instastory, Caroline Berg Eriksen fordi folk reagerer når du skriver om det, men ikke når Komikerfrue og Espen Hilton reklamerte for samme produkt. Du ser forskjellen?

Du ser mekanismene bedre nå hvorfor det reageres på umerket reklame? De har mer tyngde og føles mer ekte.

edit: Er Espen Hilton som legger det ut, mens CBE reposter på snap #FortIsvingene

Endret av LilleSnupp
  • Liker 15
Skrevet (endret)

I forhold til dette å bytte hyppig ut mye i hjemmet... Tror hun får angst hvis ikke alt matcher. En eksempel er den duse beige blomstrete kjolen med broderier hun brukte i bryllupet i fjor, hvor hun ødela helle antrekket med en cowboy jakke med frynser i nesten samme farge.

Endret av Miranda16
  • Liker 9
Skrevet
22 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Ser du kaller det heksejakt på instastory, Caroline Berg Eriksen fordi folk reagerer når du skriver om det, men ikke når Komikerfrue og Espen Hilton reklamerte for samme produkt. Du ser forskjellen?

Du ser mekanismene bedre nå hvorfor det reageres på umerket reklame? De har mer tyngde og føles mer ekte.

Heksejakt faktisk. 

Hvis man er kritisk til noe eller uenige om noe nå til dags så driver man tydeligvis med heksejakt og er krenka. Det blir helt håpløst å komme med en mening eller diskutere noe hvis man skal få det slengt etter seg hver gang! 

I stede for å syte om heksejakt burde CBE ta til seg at slike reklamer vil altså ikke leserne ha.... 

Skrevet (endret)

En gynekolog har skrevet kommentar på bloggen og får en kunnskapsløs kommentar tilbake. Gynekologen er jo i bedriftens målgruppe som universitetsutdannet. Bedriftens eiere  fremstår selv som mindre begavet.. 

«Jeg er gynekolog og får daglig inn unge jenter som har plager fra underlivet. Plager som gjør det vanskelig å ha samleie, virkelig invalidiserende plager. Og en ting som kan være medvirkende årsak til dette er nettopp produkter som dette. Fra et medisinsk perspektiv så anbefales dette overholdet IKKE. Det er faktisk evidens for at sprayer som denne gir øket risk for soppinfeksjon i underlivet. 

Noen evidensbaserte tips for god underlivshygene:
– lunkent til varm vann ved vask, evt en mild parfymefri intimvask som lactacyd.
– undertøy som puster godt, feks av bomull
– ikke bruke såpe, parfyme eller annen kosmetikk i underlivet
– tørke underlivet tørt etter bad, og svømming i basseng
– unngå bruk av antibiotika med mindre det er god indikasjon, ettersom dette forstyrrer det naturlige bakteriefloraen i skjeden».

1.  
    CAROLINE BERG ERIKSEN

Hei Elin :) Produktet er utviklet av leger og testet, jeg stoler på at det ikke er skadelig. Men takk for kommentaren :

Endret av Bakepulver
  • Liker 35
Gjest Sirkustjukk
Skrevet
30 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Bare en liten korreksjon;

Det er Espen Hilton som omtaler det som en heksejakt, innlegget hennes er en skjemdump fra EHs Snapchat.

Gjest xx girl xx
Skrevet
6 minutter siden, Bakepulver skrev:

En gynekolog har skrevet kommentar på bloggen og får en kunnskapsløs kommentar tilbake. Gynekologen er jo i bedriftens målgruppe som universitetsutdannet. Bedriftens eiere  fremstår selv som mindre begavet.. 

«Jeg er gynekolog og får daglig inn unge jenter som har plager fra underlivet. Plager som gjør det vanskelig å ha samleie, virkelig invalidiserende plager. Og en ting som kan være medvirkende årsak til dette er nettopp produkter som dette. Fra et medisinsk perspektiv så anbefales dette overholdet IKKE. Det er faktisk evidens for at sprayer som denne gir øket risk for soppinfeksjon i underlivet. 

Noen evidensbaserte tips for god underlivshygene:
– lunkent til varm vann ved vask, evt en mild parfymefri intimvask som lactacyd.
– undertøy som puster godt, feks av bomull
– ikke bruke såpe, parfyme eller annen kosmetikk i underlivet
– tørke underlivet tørt etter bad, og svømming i basseng
– unngå bruk av antibiotika med mindre det er god indikasjon, ettersom dette forstyrrer det naturlige bakteriefloraen i skjeden».

1.  
    CAROLINE BERG ERIKSEN

Hei Elin :) Produktet er utviklet av leger og testet, jeg stoler på at det ikke er skadelig. Men takk for kommentaren :

Er det mulig? Hele CBE.no er bare en vits. 

Skrevet
5 minutter siden, Newroz skrev:

Heksejakt faktisk. 

Hvis man er kritisk til noe eller uenige om noe nå til dags så driver man tydeligvis med heksejakt og er krenka. Det blir helt håpløst å komme med en mening eller diskutere noe hvis man skal få det slengt etter seg hver gang! 

I stede for å syte om heksejakt burde CBE ta til seg at slike reklamer vil altså ikke leserne ha.... 

De burde vise ydmykhet istedenfor å ta offerrollen.. Buhu vi har anbefalt et produkt som IKKE blir anbefalt av fagfolk og får tilbakemeldinger på dette.. 

• Liker 11
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...