mikrobe Skrevet 22. februar 2018 #50701 Del Skrevet 22. februar 2018 10 minutter siden, Lopploella skrev: I en hektisk hverdag kan det sikkert bli knapt med tid til å vaske seg, og med trange klær i tillegg kan en bare tenke seg selv. Hvor greit er det ikke da å kunne spraye på litt Honolulu Breeze på de verste områdene? WFT? Hva slags maratontilværelse lever du i? Jeg representerer riktignok hannkjønn, men om tjukke lag med sminke var en del av morgenrutinen min og jeg ikke kunne(?) stått opp 5 minutter tidligere, ville jeg heller kuttet ned på sminken framfor å måtte kamuflere vond lukt. Men det er meg. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 22. februar 2018 #50702 Del Skrevet 22. februar 2018 Akkurat nå, mikrobe skrev: WFT? Hva slags maratontilværelse lever du i? Jeg representerer riktignok hannkjønn, men om tjukke lag med sminke var en del av morgenrutinen min og jeg ikke kunne(?) stått opp 5 minutter tidligere, ville jeg heller kuttet ned på sminken framfor å måtte kamuflere vond lukt. Men det er meg. JEG har det ikke så hektisk at jeg trenger kokosspray. Her tenker jeg på bloggerne som lever så hektiske liv og må sminke seg så mye og ofte. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 22. februar 2018 #50703 Del Skrevet 22. februar 2018 Selvsagt nå gikk det opp et lys! Dette er et spesialprodukt for bloggere og deres særdeles stressende hverdag. Heldigvis vi andre har tid til å vaske oss. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 22. februar 2018 #50704 Del Skrevet 22. februar 2018 8 minutter siden, Lopploella skrev: JEG har det ikke så hektisk at jeg trenger kokosspray. Her tenker jeg på bloggerne som lever så hektiske liv og må sminke seg så mye og ofte. Misforstod deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. februar 2018 #50705 Del Skrevet 22. februar 2018 For å være litt alvorlig; vi har svettekjertler i skrittet? Altså, ikke i sjølveste, men i lysken? Tenker at jeg ville brukt parfymefritt pudder om jeg svettet mye, kanskje tom parfymefri deodorant, om jeg hadde plager, men kokos-spray? Nei. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 22. februar 2018 #50706 Del Skrevet 22. februar 2018 Dette må være det pinligste innlegget CBE noen gang har servert. Og det er ikke rent få å velge mellom. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 22. februar 2018 #50707 Del Skrevet 22. februar 2018 1 minutt siden, Kollontaj skrev: For å være litt alvorlig; vi har svettekjertler i skrittet? Altså, ikke i sjølveste, men i lysken? Tenker at jeg ville brukt parfymefritt pudder om jeg svettet mye, kanskje tom parfymefri deodorant, om jeg hadde plager, men kokos-spray? Nei. Tenker at en klut og en ren truse pleier å gjøre susen 😂 og har man det meget hektisk så kan man ha med seg våtservietter med i veska, sammen med den nye trusa. Hadde jeg kjørt på med kokosspray i høna hadde mannen ikke rørt meg, foråsidetsånn. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nesespray Skrevet 22. februar 2018 #50708 Del Skrevet 22. februar 2018 Hva betyr det når det er en P på bildene i venstre hjørnet, som kun vises en liten stund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 22. februar 2018 #50709 Del Skrevet 22. februar 2018 Akkurat nå, Nesespray skrev: Hva betyr det når det er en P på bildene i venstre hjørnet, som kun vises en liten stund? Er det ikke pinterest? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. februar 2018 #50710 Del Skrevet 22. februar 2018 3 minutter siden, Liver skrev: Tenker at en klut og en ren truse pleier å gjøre susen 😂 og har man det meget hektisk så kan man ha med seg våtservietter med i veska, sammen med den nye trusa. Hadde jeg kjørt på med kokosspray i høna hadde mannen ikke rørt meg, foråsidetsånn. Kan hende han hadde fått lyst på Piña Colada? 🤐 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 22. februar 2018 #50711 Del Skrevet 22. februar 2018 Vent nå litt.. den skal sprayes på avstand, ikke sant? Den skal vel ikke oppi "dåsa"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. februar 2018 #50712 Del Skrevet 22. februar 2018 1 minutt siden, Milio skrev: Vent nå litt.. den skal sprayes på avstand, ikke sant? Den skal vel ikke oppi "dåsa"? Ser for meg lysken? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 22. februar 2018 #50713 Del Skrevet 22. februar 2018 13 minutter siden, Milio skrev: Dette må være det pinligste innlegget CBE noen gang har servert. Og det er ikke rent få å velge mellom. Jeg er enig. Og dette gjør hun attpåtil uten å få betalt. Nesten litt imponerende at hun velger å opplyse 30 000 fremmede mennesker om at hun sprayer dåsa med kokosspray, gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 22. februar 2018 #50714 Del Skrevet 22. februar 2018 1 minutt siden, Kollontaj skrev: Ser for meg lysken? Tenker en våtserviett hadde gjort susen om man svetter så mye fra lysken. Jeg ser hun omtaler det som "opptatt av god hygiene", men denne fører vel strengt tatt ikke til god hygiene. Den kamuflerer vel bare lukt. Den dama der altså.. jeg har ikke ord lengre. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 22. februar 2018 #50715 Del Skrevet 22. februar 2018 Ikke reklame nei. Da går jeg utifra at dåsa til frua lukter kokos. Takk for info 😣 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isola2 Skrevet 22. februar 2018 Populært innlegg #50716 Del Skrevet 22. februar 2018 Kokosbolle fikk en ny dimensjon 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Senil Skrevet 22. februar 2018 #50717 Del Skrevet 22. februar 2018 8 minutter siden, Milio skrev: Vent nå litt.. den skal sprayes på avstand, ikke sant? Den skal vel ikke oppi "dåsa"? Vi kvinner har veldig kort urinrør, ergo mer utsatt for urinveisinnfeksjoner. Og urinveisåpningen ligger langt fremme, så sprayer man der, så vil jeg tro det fort kommer bakterier opp i blæra som ikke har noe i blæra å gjøre. Så tror faktisk det hadde vært mer helsemessig og spraye den rett oppi ...... Men tror vel ikle det er meningen kanskje😯 Nekter å google intimspray altså😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. februar 2018 #50718 Del Skrevet 22. februar 2018 2 minutter siden, Milio skrev: Tenker en våtserviett hadde gjort susen om man svetter så mye fra lysken. Jeg ser hun omtaler det som "opptatt av god hygiene", men denne fører vel strengt tatt ikke til god hygiene. Den kamuflerer vel bare lukt. Den dama der altså.. jeg har ikke ord lengre. Man skal vel bruke den før man begynner å svette? Nei, det er et konstruert behov, virkelig. Har lest at hun ikke alltid dusjer rett etter trening, det synes jeg ikke er å være opptatt av god hygiene. Her feks: «men ettersom gårsdagens treningsøkt ble avlyst, synes jeg det var deilig å starte med litt bevegelse i dag – spesielt når jeg hadde tid til det. Nå venter en lang dusj og deretter har jeg et helt hus å vaske» kilde: (direkte til bloggen) http://www.carolinebergeriksen.no/2014/01/15/33646/ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Senil Skrevet 22. februar 2018 #50719 Del Skrevet 22. februar 2018 13 minutter siden, monkey business skrev: Mannen min hadde foretrukket høne med kokos fremfor rekesmørbrød iallfall, hvis jeg noen gang skulle få samme problem som CBE. (Og etter alt dette har jeg begynt å lure på om jeg kan kutte ned på Bounty-inntaket hvis han begynner å by på sin egen "kokosstang".) Dagens beste kommentar. Takk for en god latter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Scott Skrevet 22. februar 2018 #50720 Del Skrevet 22. februar 2018 Dåsespray med stank av kunstig sommer og kokos. Det har åpenbart tilta helt. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg