hippyskippy Skrevet 3. februar 2018 #49421 Skrevet 3. februar 2018 VG velger alltid de styggeste bildene de har av henne, det er litt morsomt å se. Tror ikke hun er veldig populær der på huset. 20
Gjest Priyanka Skrevet 3. februar 2018 #49422 Skrevet 3. februar 2018 1 minutt siden, hippyskippy said: VG velger alltid de styggeste bildene de har av henne, det er litt morsomt å se. Tror ikke hun er veldig populær der på huset. Men det ser jo ut som et annet menneske... Handler ikke bare om dårlig lys eller uheldig vinkel.
Kollontaj Skrevet 3. februar 2018 #49423 Skrevet 3. februar 2018 VG velger de bildene de har tatt selv, tenker jeg. 23
Gjest formula Skrevet 3. februar 2018 #49424 Skrevet 3. februar 2018 1 time siden, Priyanka skrev: Jeg trodde hun ønsket mer klikk. Dama er jo ikke samfunnsengasjert, så dette er vel ett av få temaer hun kan mene noe om. Ikke det at jeg mener at innlegget var bra, altså. Tror ikke hun er så interessert i å utdype dette, eller mene noe som helst offentlig. Det er liksom LKEs jobb å mene, for dem begge to.
Mme Blavatsky Skrevet 3. februar 2018 #49425 Skrevet 3. februar 2018 9 minutter siden, formula said: Tror ikke hun er så interessert i å utdype dette, eller mene noe som helst offentlig. Det er liksom LKEs jobb å mene, for dem begge to. Det er en ganske merkelig posisjon hun velger å innta siden hun kaller seg en "influencer". Hun er en stum influencer som sparer stemmen sin til annonsørene. Sånn virker det i hvertfall på meg. 41
Gjest Skribent Skrevet 3. februar 2018 #49426 Skrevet 3. februar 2018 44 minutter siden, Ovnsbakt Paprika skrev: Det er en ganske merkelig posisjon hun velger å innta siden hun kaller seg en "influencer". Hun er en stum influencer som sparer stemmen sin til annonsørene. Sånn virker det i hvertfall på meg. Det er dette som blir litt tåkete, når hun innreder kontoret sitt med feminist-slogans og presenterer seg som designer og entreprenør på Insta etc etc... Det eksisterer ikke en eneste sammenhengende formulert mening om noe som helst. Hun (og barna) er objekter, og det holder sikkert til å forsørge mann og barn (så lenge bransjen er gjennområtten som vi har sett siste uke) - men feminisme er det ikke. Ei heller en påvirker med substans.
Mme Blavatsky Skrevet 3. februar 2018 #49427 Skrevet 3. februar 2018 11 minutter siden, Skribent said: Det er dette som blir litt tåkete, når hun innreder kontoret sitt med feminist-slogans og presenterer seg som designer og entreprenør på Insta etc etc... Det eksisterer ikke en eneste sammenhengende formulert mening om noe som helst. Hun (og barna) er objekter, og det holder sikkert til å forsørge mann og barn (så lenge bransjen er gjennområtten som vi har sett siste uke) - men feminisme er det ikke. Ei heller en påvirker med substans. Ja, hun minner nesten litt om Barbie som er lærer en dag, astronaut neste og så dyrlege. Alt med det samme stive smilet og posituren, og like taus som alltid. Hun, Ken og barna poseres så i dukkehuset for rollen som skal spilles den dagen; sko-designer, feminist, fotomodell, eller bare en tur til frisøren. 36
Surikatt Skrevet 3. februar 2018 #49428 Skrevet 3. februar 2018 16 minutter siden, Skribent skrev: Det er dette som blir litt tåkete, når hun innreder kontoret sitt med feminist-slogans og presenterer seg som designer og entreprenør på Insta etc etc... Det eksisterer ikke en eneste sammenhengende formulert mening om noe som helst. Hun (og barna) er objekter, og det holder sikkert til å forsørge mann og barn (så lenge bransjen er gjennområtten som vi har sett siste uke) - men feminisme er det ikke. Ei heller en påvirker med substans. Enig her. Det innlegget hun hadde om Vixen virker som er skrevet av en annen. Og kort fortalt, så skrives det egentlig at det var dumt at Ulrikke Falch trakk seg for da havner resten av finalistene i dårligere lys enn om hun var med. I tillegg mener hun at ingen av finalistene fronter kroppshysteri. Neida, unntatt henne selv, da. Det er ikke inspirasjon hun driver med, det er selvskryt med påfølgende sykelig behov for bekreftelser. Hadde hun turt å stå å skryte sånn av seg selv direkte til folk? Når hun er ute blant folk, ser hun ukomfortabel ut og ser ut som hun helst vil løpe rett hjem til villaen sin. 22
Cavatina Skrevet 3. februar 2018 #49429 Skrevet 3. februar 2018 (endret) Om feminisme, inspirasjon, og å ta ansvar for påvirkning i egenskap av å være et forbilde: - My fans have always said to me - instead of, "I wanna be just like you," they say, "thank you for helping mewanna be more like myself." Pink, annual BMI Pop awards, 2015 vs. "... Jeg får tilbakemeldinger hver eneste dag både her og ikke minst på snap chat, om hvor inspirert mange av dere blir bare fordi jeg er meg og bare fordi jeg lager denne bloggen. At jeg inspirerer noen ved å dele en positiv energi, dagens antrekk, ukens middag og dagens treningsøkt, tips, triks og mye mer. Og akkurat det – det gir meg så mye! Å dele og å inspirere! ....". Direktelenke: http://www.carolinebergeriksen.no/2017/11/17/min-storste-samarbeidsavtale-noensinne/#comments: Skal vi tygge litt på hvem det er Pink setter fokus på og hvem cbe setter fokus på? Cbe når ikke Pink opp til tærne en gang når det gjelder inspirasjon til å være seg selv. Endret 3. februar 2018 av Cavatina 37
Hilde444 Skrevet 3. februar 2018 #49430 Skrevet 3. februar 2018 Det bildet på VG... Hun ser jo ut som en gammel dame jo? Hva i all verden holder hun på med?🙄 4
Gjest pelikanen Skrevet 3. februar 2018 #49431 Skrevet 3. februar 2018 Akkurat nå, Hilde444 skrev: Det bildet på VG... Hun ser jo ut som en gammel dame jo? Hva i all verden holder hun på med?🙄 Ser ut som gammel mascara på kunstige vipper. Er dette folk mener er skjønnhetstyraniet? 😂😂😂😂
Populært innlegg Marimekkoen Skrevet 4. februar 2018 Populært innlegg #49432 Skrevet 4. februar 2018 Selda 62
Konvall Skrevet 4. februar 2018 #49433 Skrevet 4. februar 2018 Under te-innlegget er det igjen skrevet om at ff redigerer kommentarfeltet.( Jeg kan ikke kopiere imgur, hvordan gjør jeg det?) og selvsagt i siste innlegg kommer det en lang prat om kommunikasjon. Og tenk at paret valgte å prate sammen! ( var det kun fordi det var reklame å selge?) 4
Gjest formula Skrevet 4. februar 2018 #49434 Skrevet 4. februar 2018 Må humre litt over siste innlegg, om kommunikasjon: "vi også blitt mer og mer like. Vi har blitt bestevenner! Det er nesten fascinerende hvordan jeg ser mye av meg selv i ham i dag, hvordan jeg har påvirket ham til små og rare vaner – og slik er det sikkert den andre veien også!" Klart de blir mer og mer like, der de går sammen døgnet rundt, uten andre voksne mennesker i arbeidsmiljøet, samlet om dette prosjektet: Caroline Berg Eriksen. Og at de gidder å prate sammen etter endt arbeidsdag er muligens en prestasjon i deres tilfelle. Ellers er det jo koselig å spørre partneren ved middagsbordet: "Hvordan har din dag vært?" I deres tilfelle faller jo alle slike temaer bort. Det som ER fascinerende her, er jo at vi skal bli fristet til å kjøpe disse kortene som skal gjøre det "lettere å ha fine samtaler." Og at det i det hele tatt finnes slike "hjelpemidler". Finnes det virkelig ingen grenser for hvor fjollete det går an å bli for penger?
spenol Skrevet 4. februar 2018 #49435 Skrevet 4. februar 2018 17 minutter siden, formula skrev: Må humre litt over siste innlegg, om kommunikasjon: "vi også blitt mer og mer like. Vi har blitt bestevenner! Det er nesten fascinerende hvordan jeg ser mye av meg selv i ham i dag, hvordan jeg har påvirket ham til små og rare vaner – og slik er det sikkert den andre veien også!" Klart de blir mer og mer like, der de går sammen døgnet rundt, uten andre voksne mennesker i arbeidsmiljøet, samlet om dette prosjektet: Caroline Berg Eriksen. Og at de gidder å prate sammen etter endt arbeidsdag er muligens en prestasjon i deres tilfelle. Ellers er det jo koselig å spørre partneren ved middagsbordet: "Hvordan har din dag vært?" I deres tilfelle faller jo alle slike temaer bort. Det som ER fascinerende her, er jo at vi skal bli fristet til å kjøpe disse kortene som skal gjøre det "lettere å ha fine samtaler." Og at det i det hele tatt finnes slike "hjelpemidler". Finnes det virkelig ingen grenser for hvor fjollete det går an å bli for penger? Det siste der, spot on! Det er så bak mål at jeg har ikke ord. Det er så falskt at jeg fatter ikke at det selger. At folk trykker «like», kommenterer og tar det til seg som et ekte venninne-råd. Det kan ikke være voksne, etablerte og utdannede mennesker som leser OG kommenterer den bloggen. Det går bare ikke an! Hjelp oss alle sammen. 29
Oppland Skrevet 4. februar 2018 #49436 Skrevet 4. februar 2018 Nei, de voksne, høyt utdannede tror jeg CBE kan se langt etter, men det er lov og håpe og drømme om dem da. 12
virkelig Skrevet 4. februar 2018 #49437 Skrevet 4. februar 2018 Ja her var det mye saklig kritikk av bedriften CBE. NOT . Mest latterliggjøring, kommentarer om utseende .............. 11
Gjest Zeitgeist Skrevet 4. februar 2018 #49438 Skrevet 4. februar 2018 Fatt mot godtfolk - du trenger ikke bruke penger på spørrekort for å bli bedre kjent med din bedra halvdel. Verdensveven tilbyr slikt gratis, som f.eks. her: https://www.scienceofpeople.com/deep-questions-to-ask-your-significant-other/
MissCortado Skrevet 4. februar 2018 #49439 Skrevet 4. februar 2018 (endret) Fra Wikipedia, kan vel trygt sies at CBE ikke faller inn under kategorien «bedrift»: bedrift m (Bokmål), f (Nynorsk), c (Riksmål) forretning, selskap, økonomisk virksomhetsom produserer tjenester og/eller varer noe som er godt utført, noe stort, dåd Endret 4. februar 2018 av MissCortado 7
Korsihalsen Skrevet 4. februar 2018 #49440 Skrevet 4. februar 2018 (endret) 41 minutter siden, Oppland skrev: Nei, de voksne, høyt utdannede tror jeg CBE kan se langt etter, men det er lov og håpe og drømme om dem da. Hun er virkelig innbilsk og høy på seg selv. Hva skal sånne mennesker med det mølet hun legger ut? Lol. Eller ingen mennesker trenger Det punktum. Og hun og hennes mann usunne forhold der de dasser i ræva på hverandre, få dere en jobb. Endret 4. februar 2018 av Korsihalsen 14
Fremhevede innlegg