Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun har utrolig lojale fans i hvert fall... i kommentarfeltet er det en som spør om hun sminker seg før frokost, det var mer enn nok til å fyre opp 4-5 som stormer til Carolines forsvar 😉

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Regnskapssekretær skrev:

Hvis dere vil se noen som eksponerer ungene sine for alt det er verdt så sjekk ut disse to her. Det er to amerikanske bloggere, begge er faktisk kristne mormonere. Nydelige vakre damer begge to...   Jeg synes Caroline er veldig forsiktig i forhold til disse her, kanskje dere som skriker så jævlig opp om bildene til "fotballfrua" bør kikke litt her og kanskje roe'n ned et par hakk. Jeg synes den navleplukkinga som bedrives her er helt avspora og idiotisk blitt. ja jeg vet at jeg også har plukka navlelo, men hallo - det går an å bruke sunn fornuft. Det er det ikke mye av her lenger nå. Det er helt dustete blitt.  
http://lovetaza.com/

og

http://www.barefootblonde.com/

Vær så god, sjekk ut disse damene og tenk litt før dere skriker mer om bakhodebildene til Caroline. 

Nå handler denne tråden faktisk om CBE Og ikke amerikanske bloggere,men om du vil sammenligne for å vise at CBE ikke er såååå ille har du misforstått. Som  @SKE87 skriver. Det hjelper ikke at naboen dreper 5 når du selv har drept 1. Dessuten har du gått glipp av et viktig poeng i denne diskusjonen. Et av hovedargumenten er barnekonvensjonen og paragrafen om at barn har rett til privat liv. Denne er ratifisert av Norge,men USA, (og så vidt meg bekjent) er USA eneste land/stat som ikke har undertegnet den. 

Men selv om USA ikke har skrevet under på barnekonvensjonen synes jeg det er like forkastelig å utlevere barna sine på nett,bare så det er klart 😀

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest generalmajoren

Etter å ha sett denne tråden gikk jeg inn på bloggen for første gang på mange år. Jeg blir helt matt! Det er så mye å ta tak i at det er vanskelig å begynne. 

Det som slår meg er at en voksen kvinne tror at det er slik livet er, at velvære er jobb, og at hun kommer med revolusjonerende tips om å stå opp tidlig. Det er ikke uvanlig å stå opp halv seks for å rekke å lufte bikkja og gå barn avgårde før man har oppmøtetid på jobb. De fleste må være sine tilmålte åtte timer på arbeidssted hver dag, og ikke alle har fleksitid og velger selv når de begynner. 

Da er det noe litt naivt å komme med råd om å legge alt frem kvelden i forveien. Det har vi selvsagt aldri tenkt på, så nå rekker vi nok en joggetur før jobb! (eventuelt er det uaktuelt for de fleste å stå opp halv fem, selv om vi har lagt frem alt på forhånd). Men det er tydeligvis bare å la være å slumre. 

Og skal de to ha som nyttårsforsett å tilbringe mer tid sammen? Hvor mye kvalitetstid tror de par med vanlige jobber har? De par som faktisk tilbringer 8 timer (pluss overtid + reisevei) fra hverandre hver dag, og som kanskje har verv, går på trening, kjører barn på håndball osv. 

Det er åpenbart behov for realitetsorientering. Virkelighetsoppfatning finnes tydeligvis ikke. 

Og da er jeg ikke engang begynt på bruk og kast mentalitet, den kreative tolkningen av markedsføringsloven, og utlevering av barn. For DER kunne man ha laget et innlegg langt som et vondt år. 

Hvordan i allverd har de så mange lesere av denne platte fantasiverdenen sin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Loffeliten skrev:

Jeg trodde dere muligens overdrev bittelitt, men gudbedre hva er det de GJØR med henne? :ohmy: Er det virkelig meningen at DETTE skal være resultatet av "møter i Oslo"?!

https://imgur.com/a/qAWY1 

Nei, det ser ikke bra ut. Noe merkelig med dette. Frua er veldig ulik seg selv?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
1 time siden, Regnskapssekretær skrev:

Hvis dere vil se noen som eksponerer ungene sine for alt det er verdt så sjekk ut disse to her. Det er to amerikanske bloggere, begge er faktisk kristne mormonere. Nydelige vakre damer begge to...   Jeg synes Caroline er veldig forsiktig i forhold til disse her, kanskje dere som skriker så jævlig opp om bildene til "fotballfrua" bør kikke litt her og kanskje roe'n ned et par hakk. Jeg synes den navleplukkinga som bedrives her er helt avspora og idiotisk blitt. ja jeg vet at jeg også har plukka navlelo, men hallo - det går an å bruke sunn fornuft. Det er det ikke mye av her lenger nå. Det er helt dustete blitt.  

og

Vær så god, sjekk ut disse damene og tenk litt før dere skriker mer om bakhodebildene til Caroline. 

Det er fullstendig irrelevant for diskusjonen! Er det SÅ vanskelig å skjønne? Noen ganger lurer jeg på folk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Regnskapssekretær skrev:

og

Så det er ikke så farlig fordi andre er værre? Dagens dårligste argument? Kom med noe bedre argumenter. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, generalmajoren skrev:

Etter å ha sett denne tråden gikk jeg inn på bloggen for første gang på mange år. Jeg blir helt matt! Det er så mye å ta tak i at det er vanskelig å begynne. 

Det som slår meg er at en voksen kvinne tror at det er slik livet er, at velvære er jobb, og at hun kommer med revolusjonerende tips om å stå opp tidlig. Det er ikke uvanlig å stå opp halv seks for å rekke å lufte bikkja og gå barn avgårde før man har oppmøtetid på jobb. De fleste må være sine tilmålte åtte timer på arbeidssted hver dag, og ikke alle har fleksitid og velger selv når de begynner. 

Da er det noe litt naivt å komme med råd om å legge alt frem kvelden i forveien. Det har vi selvsagt aldri tenkt på, så nå rekker vi nok en joggetur før jobb! (eventuelt er det uaktuelt for de fleste å stå opp halv fem, selv om vi har lagt frem alt på forhånd). Men det er tydeligvis bare å la være å slumre. 

Og skal de to ha som nyttårsforsett å tilbringe mer tid sammen? Hvor mye kvalitetstid tror de par med vanlige jobber har? De par som faktisk tilbringer 8 timer (pluss overtid + reisevei) fra hverandre hver dag, og som kanskje har verv, går på trening, kjører barn på håndball osv. 

Det er åpenbart behov for realitetsorientering. Virkelighetsoppfatning finnes tydeligvis ikke. 

Og da er jeg ikke engang begynt på bruk og kast mentalitet, den kreative tolkningen av markedsføringsloven, og utlevering av barn. For DER kunne man ha laget et innlegg langt som et vondt år. 

Hvordan i allverd har de så mange lesere av denne platte fantasiverdenen sin? 

Jeg fulgte bloggen hennes i 2 år og kuttet tvert, det  var ingen ny inspirasjon bare det samme igjen og igjen. Dette er 1,5 år siden, ved et uhell trykket jeg litt feil og kom inn på bloggen hennes før jul en gang

Tenkte for en gangs skyld kan jeg lese et innlegg igjen.  Etter snaut tre linjer, trykket jeg med ut, det var nøyaktig det samme. Derfor lurer også jeg hvordan kan så mange klikke seg inn på den bloggen?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
1 time siden, generalmajoren skrev:

Herr og fru CBE kan jo faktisk slenge seg ned i sofaen etter trening og levering i barnehagen, og få seg en time eller to på øyet på formiddagen. Tviler på at de gjør det, men bare det at de faktisk har muligheten til det om de har sovet dårlig, sier vel sitt om den hverdagen de har, kontra "vanlige folk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kleenex skrev:

Så det er ikke så farlig fordi andre er værre? Dagens dårligste argument? Kom med noe bedre argumenter. 

ikke sant. Hvem var egentlig verst av Idi Amin, Pol Pot og Stalin? Det er det viktig for oss alle å få rede så, så vi kan være nøye med at vi bare er kritiske til den aller verste.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Oppland skrev:

Jeg fulgte bloggen hennes i 2 år og kuttet tvert, det  var ingen ny inspirasjon bare det samme igjen og igjen. Dette er 1,5 år siden, ved et uhell trykket jeg litt feil og kom inn på bloggen hennes før jul en gang

Tenkte for en gangs skyld kan jeg lese et innlegg igjen.  Etter snaut tre linjer, trykket jeg med ut, det var nøyaktig det samme. Derfor lurer også jeg hvordan kan så mange klikke seg inn på den bloggen?

Kanskje det er derfor "blodfansen" klikker seg inn? Det er det samme, gode gamle, når verden er stor og skummel, trekker mennesket gjerne til det gjenkjennbare. Uansett hvem som vinner presidentvalg, hvor det er terrorbomber, hvor det kriges, så er CBE trofast i sin repeat, det er så trygt og godt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leking og aking ute, avkommet med tynne fingervanter og uten lue. Jaja, tar seg kanskje bedre ut på bilde

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Lopploella skrev:

Merkelig å ha små barn ute uten lue i vinterværet, rett etter de har vært syke. Mor har jo lue INNE. Er det det flotte håret som må vises fram igjen? 

helt naturlig i en familie der man aldri kler seg etter været, men etter bildene,  jf tidligere diskusjoner om dette. En lues funksjon i denne familien er ikke å verne mot været, men å skjule en bad hair day. Så da vet vi hvem som var fine på håret i dag, og hvem som ikke var det.

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsa selv for de to små kommer tydeligvis  ikke først i den familien. 😐

Endret av Oppland
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok bare for fotoshooten. Fasaden er viktig. Streng på frua? Kjevekirurgi der og? Klarer ikke godta sitt ansikt hun ble født med. Google frua før. Helt utrolig forvandling. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula

Veldig spesielt at barnet som har vært sykt en hel uke er ute i snø og kulde uten lue. På headerbildet derimot har hun vinterlue, der det nærmest er sommer.

Mor sjøl ser derimot ut til å ha kledd seg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda, det var bilderedigering på lavt nivå. Jeg vet ikke om jeg hadde gjort det bedre selv, men hadde jeg jobbet med å presentere manipulerte bilder og en tilgjort virkelighet hadde jeg kosta på meg et kurs iallfall. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...