elisaday Skrevet 12. januar 2018 #48321 Del Skrevet 12. januar 2018 Jamen de er jo above and beyond alle andre mennesker disse to. Hva betyr det vel å eksponere egne avkom da? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 12. januar 2018 #48322 Del Skrevet 12. januar 2018 (endret) Det som er positivt med at hun gjenbruksblogger er at man kan se hvor mye lesere bedriften har tapt. Innlegget fra 2014 - over hundre kommentarer Innlegget fra 2018 - trettito, og er par av dem er nok skrevet av fruen til fruen selv. (Edit: feil tall info) Endret 12. januar 2018 av Liver 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 12. januar 2018 #48323 Del Skrevet 12. januar 2018 8 minutter siden, Liver skrev: Det som er positivt med at hun gjenbruksblogger er at man kan se hvor mye lesere bedriften har tapt. Innlegget fra 2014 - over hundre kommentarer Innlegget fra 2018 - så vidt førti, og er par av dem er nok skrevet av fruen til fruen. Står hos meg at det er 32 kommentarer på morgentreningsinnlegget fra 2018. 15 er skrevet av frua selv.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 12. januar 2018 #48324 Del Skrevet 12. januar 2018 Akkurat nå, LilleSnupp skrev: Står hos meg at det er 32 kommentarer på morgentreningsinnlegget fra 2018. 15 er skrevet av frua selv.. Haha, ja. Jeg så feil 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 12. januar 2018 #48325 Del Skrevet 12. januar 2018 3 timer siden, halvehimmelen skrev: Helt utrolig hvor annerledes cbe så ut på bildene fra extensionskolleksjonen: https://imgur.com/a/bzSeQ Ser jo helt annerledes ut der enn etter den tunge retusjering på bloggen. Ikke minst før all fillersen. Og litt off topic... På dette bildet viser hun middelet som følger med for å fjerne extensionsene: https://imgur.com/a/I1WCM Samme type remover fikk jeg når jeg bestilte billig tapeextensions fra en halvshady side for sikkert 7 år siden. Tuller ikke, den er helt identisk. Et kjapt søk på eBay viser at den koster under 30kr pr stk (http://ebay.to/2mpYI2C). Kjøper man wholesale på alibaba er det under 10kr flaska (http://bit.ly/2D4N7B8). Dersom jeg skal bruke 3000-4500 på 2-3 pakker med extensions, forventer jeg virkelig å få løsemiddel av høyere kvalitet enn noe skvip som har kosta 10kr. Da blir jeg tvilsom til kvaliteten på selve extensionsene også. Ser de selger den løst for 70kr, altså med god fortjeneste. En ekte cbe-fan vil vel gjerne si at de bruker mindre på removeren for å kunne bruke mer penger på selve extensionene, men det blir et syltynt argument synes jeg. De kunne fint brukt produkter av høyere kvalitet, spesielt på slike "eksklusive" samarbeid. Jeg har prøvd HC Hair og det er noe av det verste extensionhåret jeg har prøvd. Dog er det en del år siden, men tviler på at kvaliteten er fantastisk nå. Jeg synes håret på reklamekampanjen til CBE ser tørt ut. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotellet Skrevet 12. januar 2018 #48326 Del Skrevet 12. januar 2018 15 minutter siden, amadine skrev: Jeg har prøvd HC Hair og det er noe av det verste extensionhåret jeg har prøvd. Dog er det en del år siden, men tviler på at kvaliteten er fantastisk nå. Jeg synes håret på reklamekampanjen til CBE ser tørt ut. Hun bruker jo et annet merke enn sitt eget, merkelig nok 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuttavims Skrevet 13. januar 2018 #48327 Del Skrevet 13. januar 2018 Anne Kat Hærland om å være stemor. Klok innstilling 😂👍🏼 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 13. januar 2018 #48328 Del Skrevet 13. januar 2018 Hvis hun vil motivere andre til å trene bør hun droppe poseringen og skrytingen. Det er ikke noe annet enn et rent reklameinnlegg. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skribent Skrevet 13. januar 2018 #48329 Del Skrevet 13. januar 2018 1 time siden, tuttavims skrev: Anne Kat Hærland om å være stemor. Klok innstilling 😂👍🏼 Feil tråd, antar jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. januar 2018 #48330 Del Skrevet 13. januar 2018 (endret) 18 timer siden, Kleenex skrev: Vet du at det er snap fra idag? Det kan i teorien være fra nårsomhelst en dag det passet? Alt kan fikses om jeg har forstått ting rett. Jepp! Hvis man legger ut bilde fra kamerarull,altså "gammelt" bilde så står det nettopp det. "Bilde fra kamerarull,tatt for 2 uker siden" feks. så nei,på Snapchat kan man ikke jukse med datoer.. Er ikke bilde tatt NÅ stå står det nettopp det. Endret 13. januar 2018 av J.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 13. januar 2018 #48331 Del Skrevet 13. januar 2018 (endret) 18 timer siden, Kleenex skrev: Har en følelse av at Frua og Lassebasse prøver å jobbe seg framover mot en mammablogg? Noen flere enn meg som synes mere og mere dreier mot en ny utgave av carolinebergeriksen.no? Mere tekst om arvinger og mindre av alt annet? Ja dessverre ser det sånn ut. Vi kan foreløpig konkludere med at det nye året starter som det gamle sluttet, med minner fra egen barndom, opplevelser hun vil ta med videre til egne barn, familiekos og bilder av disse to små bakhodene vi beklageligvis begynner å kjenne svært godt. Jeg deler absolutt inntrykket av mer mamma/familieblogg, og lysere bilder spekket med "hygge". Endret 13. januar 2018 av formula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 13. januar 2018 #48332 Del Skrevet 13. januar 2018 (endret) Dagens innlegg - hun er jo helt ugjenkjennelig. Er det virkelig Caroline på det nederste bildet? *Får ikke laget imgur* Legger ved direktelink: http://www.carolinebergeriksen.no/2018/01/13/en-av-helgens-rutiner/ Samboeren min trodde hun var 45-50. Kanskje stygt sagt, men vi vet jo godt hun er 30. Er dette fillers og botox?? Endret 13. januar 2018 av Milio 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gillians Skrevet 13. januar 2018 #48333 Del Skrevet 13. januar 2018 4 minutter siden, Milio skrev: Dagens innlegg - hun er jo helt ugjenkjennelig. Er det virkelig Caroline på det nederste bildet? *Får ikke laget imgur* Legger ved direktelink: http://www.carolinebergeriksen.no/2018/01/13/en-av-helgens-rutiner/ Samboeren min trodde hun var 45-50. Kanskje stygt sagt, men vi vet jo godt hun er 30. Er dette fillers og botox?? Ja, det var ikke heldig, skjønner ikke at hun ønsker å fremstille seg sånn. Men det jeg syns er enda merkeligere er at innlegget har så mange bilder av personer bakfra! Hvordan i huleste syns de dette er en god idé? Bloggen viser jo bokstavelig talt ryggen til leseren. Jeg forstår ikke motivasjonen. Hva er interessant med folks bakhoder? Kan de ikke bare droppe å ta bilder av dem, da? Det blir jo utrolig ufrivillig komisk, da. Jeg skjønner ingenting av denne bloggen lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 13. januar 2018 #48334 Del Skrevet 13. januar 2018 6 minutter siden, Milio skrev: Dagens innlegg - hun er jo helt ugjenkjennelig. Er det virkelig Caroline på det nederste bildet? *Får ikke laget imgur* Legger ved direktelink: http://www.carolinebergeriksen.no/2018/01/13/en-av-helgens-rutiner/ Samboeren min trodde hun var 45-50. Kanskje stygt sagt, men vi vet jo godt hun er 30. Er dette fillers og botox?? Kan se ut som hun har vært på møte i Oslo ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 13. januar 2018 #48335 Del Skrevet 13. januar 2018 15 minutter siden, Milio skrev: Dagens innlegg - hun er jo helt ugjenkjennelig. Er det virkelig Caroline på det nederste bildet? *Får ikke laget imgur* Legger ved direktelink: http://www.carolinebergeriksen.no/2018/01/13/en-av-helgens-rutiner/ Samboeren min trodde hun var 45-50. Kanskje stygt sagt, men vi vet jo godt hun er 30. Er dette fillers og botox?? Oi. Tenk å gjøre det mot seg selv. Da er det bedre å bli bedt om leg når man har tippet 30 på den naturlige måten... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 13. januar 2018 #48336 Del Skrevet 13. januar 2018 33 minutter siden, formula skrev: Kan se ut som hun har vært på møte i Oslo ja... "Møte" ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 13. januar 2018 #48337 Del Skrevet 13. januar 2018 (endret) Måtte spørre mannen nå, han sa hun så ut som hun var 40! Han trodde ikke på meg når jeg sa det var fotballfrue heller.. Edit skriveleif Endret 13. januar 2018 av Pearl2.0 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 13. januar 2018 #48338 Del Skrevet 13. januar 2018 Hvordan kan det være mulig å endre utseende så totalt? Hele ansiktet er ugjenkjennelig. Hun hadde spisst ansikt nå minner hun mer om Jan Thomas . 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 13. januar 2018 #48339 Del Skrevet 13. januar 2018 4 timer siden, Milio skrev: Dagens innlegg - hun er jo helt ugjenkjennelig. Er det virkelig Caroline på det nederste bildet? *Får ikke laget imgur* Legger ved direktelink: http://www.carolinebergeriksen.no/2018/01/13/en-av-helgens-rutiner/ Samboeren min trodde hun var 45-50. Kanskje stygt sagt, men vi vet jo godt hun er 30. Er dette fillers og botox?? Høyresiden av ansiktet hennes er tydelig (og elendig) redigert! Veldig smootha ut ved nesa/under øyet. Ikke rart hun er ugjenkjennelig når de holder på slik. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Max Potente Skrevet 13. januar 2018 #48340 Del Skrevet 13. januar 2018 (endret) På instagram: "One of my two girls are still sick". https://www.instagram.com/p/Bdz8eIwnxFH/?hl=en&taken-by=carolinebergeriksenno Istedetfor "One of my two girls.." kan man bruke pronomenet "she", og da er det entallsformen "is" man skal bruke på engelsk. Dette lærer man allerede på barneskolen. Jeg antar at det uansett er begrenset hvor stor interesse det er for barnas sykdomsforløp der ute i den store, vide verden, så Caroline kan trygt ta seg tid til å ta brillene på og lære seg elementær bruk av engelsk før hun igjen bruker språket i sosiale medier. Denne radbrekkingen bidrar ihvertfall ikke til at helhetsinntrykket styrkes. Endret 13. januar 2018 av Max Potente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg