Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest økonomifrue
Skrevet
16 minutter siden, Asti skrev:

Nei, det er ikke uvanlig. Jeg bruker å være på jobb mellom 7.00 og 7.30.

Jeg oppfatter det hun skriver i treningsinnlegget som "bloggfyll", bare for å få vist frem produktene hun skal reklamere for. At noen finner tekst og bilder inspirerende er utenfor min fatteevne, men vi mennesker er tydeligvis forskjellige.

Helt enig med deg - bloggfyll! 

Også var det veldig mye gjentagelse i tipsene bare i dette innlegget, men også jamfør tidligere innlegg med samme innhold..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
29 minutter siden, formula skrev:

Nei det er ikke uvanlig. Har selv stått opp halv seks i mange år, for å rekke jobben kl 7. Derfor blir jeg litt provosert av at det skal være så seigt å stå opp for å trene - frivillig- to ganger i uka.

Blir du virkelig provosert av det? De aller fleste syns jo det er et herk å stå opp tidlig, enten det er frivillig eller ikke. Og en helt vanlig ting å «klage» over. Selv om du er vant til å stå opp tidlig, så er det rart å la seg provosere av at andre syns det er vanskelig. Selv om det er CBE.

• Liker 5
Gjest formula
Skrevet

Synes egentlig det er mye som er bloggfyll for tiden. En årsoppsummering med gjenbruk av gamle bilder i tre deler, rydding i klesskap og eget innlegg om blenderen hennes. Hvor lenge kan man egentlig holde det gående ved å blogge om det som finnes rett foran nesetippen? Det virker jo som om det er minimalt med aktiviteter utenfor husets fire vegger.

Skrevet (endret)
48 minutter siden, halvehimmelen skrev:

Hallo, hun er jo bare snill som deler sine beste tips med oss. Hun gjør det jo selvsagt så vi kan få bedre liv ved å trene på morgenen, ikke for å tjene penger.

Ja, det er sant. :)

Jeg hadde "glemt" at bloggen ikke er en bedrift: https://imgur.com/a/vWqSn   Og så må vi vite at det koster henne jo penger å motta alle de sponsede produktene - https://imgur.com/a/A4fKZ . Videre at hun  fronter høyt forbruk og oppfordrer lesere til å kjøpe tingene hun selv bruker og anbefaler - https://imgur.com/a/inQuH. Alt det gjør hun nok bare for å være snill. Og de som ikke har forstått det lever i en alternativ virkelighet: https://imgur.com/a/YqB2e  :ironi:

Endret av Asti
La til tekst.
Skrevet
16 minutter siden, formula skrev:

Synes egentlig det er mye som er bloggfyll for tiden. En årsoppsummering med gjenbruk av gamle bilder i tre deler, rydding i klesskap og eget innlegg om blenderen hennes. Hvor lenge kan man egentlig holde det gående ved å blogge om det som finnes rett foran nesetippen? Det virker jo som om det er minimalt med aktiviteter utenfor husets fire vegger.

det absoutte lavmål var vel nådd den dagen hun blogget om at hun hadde sølt kaffe på buksa....

• Liker 16
Skrevet (endret)
5 timer siden, formula skrev:

Det er påfallende hvor forsvinnende lite de oppholder seg utendørs til å påstå at de har en aktiv livsstil. Kontorjobb og mølleløping i kjelleren kvalifiserer neppe. Bare tenk på alle de fantastiske vinterlandskapsbildene de kunne ha tatt nå for tiden, de som er hjemme på dagtid begge to. Men vinterbildene spares vel til den årlige skituren i påskeferien, når det skal reklameres for splitter nye skiantrekk som vi aldri ser igjen👍

Endret av Ultiva
  • Liker 38
Skrevet

Må være mannen som gjør mesteparten med barna der da skal hun rekke alt.

• Liker 7
Skrevet
15 minutter siden, Ultiva skrev:

Det er påfallende hvor forsvinnende lite de oppholder seg utendørs mtp at de påstår å ha en aktiv livsstil. Kontorjobb og mølleløping i kjelleren kvalifiserer hvert fall ikke. Bare tenk på alle de fantastiske vinterlandskapsbildene de kunne ha tatt nå for tiden, de som er hjemme på dagtid begge to. Men vinterbildene spares vel til den årlige skituren i påskeferien, når det skal reklameres for splitter nye skiantrekk som vi aldri ser igjen👍

Enig. De mener selv de er en aktiv familie, men bloggen bærer ikke preg av det. Ikke slik jeg oppfatter aktiv familie hvert fall. Når nå alt mulig annet dokumenteres i det vide og brede er det rart at vi ikke ser noe av det. Det er nydelig vintervær ute men alt foregår innendørs for det. 

• Liker 13
Skrevet (endret)

Hvorfor i all verdens dager skal vi absolutt trene om morgenen? Hva er poenget med et slikt innlegg? "Se så flink jeg er som står opp tidlig for å trene"? Man er vel like flink om man trener på ettermiddagen, etter jobb, slik de fleste gjør. Selv trener jeg når det passer best.

For meg så blir dette innlegget bare skryt og spons. Jeg gadd ikke å lese hele innlegget en gang. Det er bare svada!

Endret av Hebbbbbe
  • Liker 26
Gjest Skribent
Skrevet
1 time siden, FantasDick skrev:

Nei, nettopp. Jeg selv har begynt 04.30-05.30 på jobb de siste årene. Jeg trener ikke på morgenen! :biggrin:

Hvah - trener du ikke om morgenen! Det handler jo bare om rett innstilling! :ironi:

Jeg tror hun på alvor ikke lenger klarer å skille på hva hun driver med. Denne dagbok-greia (aka bedriften) er tross alt bare Caroline som henvender seg direkte til alle venninnene sine, så hun skåler i kaffe på Snap, ønsker alle en fin dag og tror helt oppriktig at hun bare er en person som har veldig mange som liker henne og synes hun er helt fantastisk. Dagens hilsen fra meg, lizm., vi snakkes dere!

Det er klart det at alle som våger å finne noe kritikkverdig med denne behagelige tilværelsen bare blir irriterende støy. Kan hun ikke bare få lov til å leke hele Norges venninne, da? Er det ikke bare rett og rimelig å tjene litt penger på det også, siden hun bruker hele livet sitt på det? Hun bare gir og gir generøst av seg selv (og barna), fordi hun eeeelsker å blogge, så da kan vel folk unne henne å tjene penger på det. Hun er en inspirasjon bare i egenskap av å være seg selv, får hun jo beskjed om, så egentlig har hun et samfunnsoppdrag her...

Ko-ko.

Skrevet
1 time siden, MissLucy skrev:

det absoutte lavmål var vel nådd den dagen hun blogget om at hun hadde sølt kaffe på buksa....

Og det klikker litt i overkant 30 000 seg inn på for å lese? For meg er det HELT uforståelig! Er selvsagt klar over at det er andre innlegg også, men..

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, Asti skrev:

Nei, det er ikke uvanlig. Jeg bruker å være på jobb mellom 7.00 og 7.30.

Jeg oppfatter det hun skriver i treningsinnlegget som "bloggfyll", bare for å få vist frem produktene hun skal reklamere for. At noen finner tekst og bilder inspirerende er utenfor min fatteevne, men vi mennesker er tydeligvis forskjellige.

Vet vi egentlig at Frua står opp så tidlig, ja det lurer jeg på...

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, formula skrev:

Spot on!

• Liker 3
Skrevet
38 minutter siden, Skribent skrev:

Hvah - trener du ikke om morgenen! Det handler jo bare om rett innstilling! :ironi:

Jeg tror hun på alvor ikke lenger klarer å skille på hva hun driver med. Denne dagbok-greia (aka bedriften) er tross alt bare Caroline som henvender seg direkte til alle venninnene sine, så hun skåler i kaffe på Snap, ønsker alle en fin dag og tror helt oppriktig at hun bare er en person som har veldig mange som liker henne og synes hun er helt fantastisk. Dagens hilsen fra meg, lizm., vi snakkes dere!

Det er klart det at alle som våger å finne noe kritikkverdig med denne behagelige tilværelsen bare blir irriterende støy. Kan hun ikke bare få lov til å leke hele Norges venninne, da? Er det ikke bare rett og rimelig å tjene litt penger på det også, siden hun bruker hele livet sitt på det? Hun bare gir og gir generøst av seg selv (og barna), fordi hun eeeelsker å blogge, så da kan vel folk unne henne å tjene penger på det. Hun er en inspirasjon bare i egenskap av å være seg selv, får hun jo beskjed om, så egentlig har hun et samfunnsoppdrag her...

Ko-ko.

Frua mister følgere på facebook hver dag. Det forundrer meg ikke.

• Liker 7
Skrevet
16 minutter siden, Kleenex skrev:

Vet vi egentlig at Frua står opp så tidlig, ja det lurer jeg på...

Når man snapper fra 06 om morgenen er det vel bevis nok..

• Liker 6
Gjest Chloe87
Skrevet
13 timer siden, ChiliCheese skrev:

CBE kommer aldri til å jobbe i en vanlig jobb.

Men hva skal hun leve av når bloggen ikke går lenger? Hun må i så fall begynne å sette av penger til den dagen kommer. 

Gjest Chloe87
Skrevet
2 timer siden, J.. skrev:

Når man snapper fra 06 om morgenen er det vel bevis nok..

Er vel viktig å skryte av hvor flink hun er og at hun tross alt begynner tidlig på «jobb» hun også. 

Gjest formula
Skrevet (endret)
2 timer siden, Kleenex skrev:

Frua mister følgere på facebook hver dag. Det forundrer meg ikke.

Det har jeg lagt merke til før, men plutselig økte antallet følgere ganske dramatisk med 8-10 nye følgere pr dag. Hvor nå de ble rekruttert fra.

Endret av formula
Skrevet
6 minutter siden, Chloe87 skrev:

Er vel viktig å skryte av hvor flink hun er og at hun tross alt begynner tidlig på «jobb» hun også. 

Hvorfor ikke?

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...