Miranda16 Skrevet 28. desember 2017 #47021 Skrevet 28. desember 2017 25 minutter siden, mikrobe skrev: Svaret @LilleSnupp fikk gjør det enda enklere å ikke kjøpe Freiaprodukter. Minde, Brynild, Hval og Nidar burde sende en stille takk til Mondelez for oppklaringen. I denne omgang er det ikke sikkert Freia merker så mye til en boikott, men et sted må det jo starte. Noen av oss spiser kanskje ikke så mye sjokolade selv, men kan være potensielle kunder som skal fylle opp kiosken i det lokale idrettslaget, gjøre innkjøp til utlodding, kjøpe konfekt til ansatte, osv. Får håpe de synes det var verdt det på sikt. Jeg kjøper ikke produkter bloggere annonserer for, men sjokoladen får ingen ta fra meg 6
Lopploella Skrevet 28. desember 2017 #47022 Skrevet 28. desember 2017 26 minutter siden, Inocybe skrev: Ikke overrasket nei. Det de glemmer er bare at de som egentlig sitter på pengene er vi forbrukerne. Vil Freia forbinnes med løgn, bedrag og usunt forhold til kropp og mat så gjerne for meg. Jeg ønsker ikke å støtte slike leverandører og velger i stedet en konkurrent. Jeg skal også med glede fortelle alle som vil høre, om hvorfor Freia ikke lengre blir kjøpt av meg. Kanskje jeg alene ikke gjør noen stor forskjell men når det blir mange nok må også Freia ta grep. Samme her. Jeg kjøper ikke heller Freia mer. 12
Papirfly Skrevet 28. desember 2017 #47023 Skrevet 28. desember 2017 Tråden er ryddet for persondebatt. Papirfly, mod.
mikrobe Skrevet 28. desember 2017 #47024 Skrevet 28. desember 2017 33 minutter siden, Miranda16 skrev: Jeg kjøper ikke produkter bloggere annonserer for, men sjokoladen får ingen ta fra meg Slapp av, jeg skal ikke ta fra deg noe som helst. Boikott eller ikke boikott, det er ditt eget valg. Mye av det de reklamerer for er ikke ment for meg uansett, så jeg bidrar ikke på alle områder jeg heller. 2
loffen Skrevet 28. desember 2017 #47025 Skrevet 28. desember 2017 Her har vi ikke brukt ett eneste øre på Freia i desember. Og det er jeg ekstra glad for etter å ha lest det svaret LilleSnupp fikk. Makan! 18
decker Skrevet 29. desember 2017 #47027 Skrevet 29. desember 2017 Dobbeltmoralen lenge leve i frueheimen. 7
LilleSnupp Skrevet 29. desember 2017 #47028 Skrevet 29. desember 2017 Setter en 50-lapp på at det snart kommer et rase-innlegg om at hennes barn blir diskutert av de slemme nettrolla på diverse forum. 21
pøbelsara Skrevet 29. desember 2017 #47029 Skrevet 29. desember 2017 Jeg tenker at tiden hvor hun bare kunne komme med et tåredryppende innlegg i bloggen for å avvæpne kritikk, er over. 28
decker Skrevet 29. desember 2017 #47030 Skrevet 29. desember 2017 Låge odds der, trur eg, dei sit nok og flikkar på innlegget as we speak. Håpar dei er forberedt på at trollet kan sprekka. 9
Gjest Sobril Skrevet 29. desember 2017 #47031 Skrevet 29. desember 2017 3 timer siden, LilleSnupp skrev: Fikk svar i dag på mailen min: Hei Kari Normann, og takk for henvendelsen. I Freias valg av samarbeid med bloggere er det viktig at vedkommende fremstår som troverdig ovenfor sine lesere. Det samme gjelder for bloggerens beslutning når vedkommende skal inngå et samarbeid med en merkevare. Caroline Berg Eriksen er en av Norges desidert mest populære influencers, og en person som flere i Freias målgruppe følger. Vi mener at hun som blogger presenterer Freia Sjokoladehus på en positiv måte for både merkevaren og ovenfor sine lesere. Freia handler om kos, og Caroline Berg Eriksen er også opptatt av å kose seg samtidig som hun opprettholder en balansert livsstil og da passer det perfekt å bygge sjokoladehus med familie og venner førjulstiden. Når det gjelder merking av blogginnlegg er dette iht slik annonsemerking skal gjøres av influencer. Enda en gang takk for henvendelsen og vi ønsker deg en fortsatt flott dag. Vennlig hilsen fra, Mondelez Norge Ikke at det overrasket, pengene rår! Haha. Tenker på Putti og "Jul i Blodfjell". KOS!! 😆
Gjest Zeitgeist Skrevet 29. desember 2017 #47032 Skrevet 29. desember 2017 Siden CBE vet best, så ser jeg frem til hennes forklaring på hvorfor det er greit at hun utleverer mindreårige i såvel bilde som tekst på jevnlig basis, men hvis andre diskuterer valgene hun - altså CBE - tar i forbindelse med nevnte mindreårige, så er det ikke greit. CBE kan legge seg i fosterstilling og stortute til de påsatte øyevippene løsner og ramler av, vifte frenetisk med sin harmdirrende moralfinger med pålimt negl, og erklære hele KG ++ for gal. Men faktum er og blir at hun nå må stå ansikt til ansikt med konsekvensene av sin årelange eksponering av mindreårige. Eller forventer hun - i sin dårskap - at alle andre skal utvise det hensynet hun hele tiden har vært forpliktet til å ta, men kun tok helt til pengeposen ble for forlokkende?!? En forelder har som oppgave å verne om sitt barn, deriblant barnet digitale identitet. Hva CBE angår, så har hun skuslet bort denne muligheten gang på gang på gang. Ikke nok med det, men hun har sågar gjort det med viten og vilje og "dollartegn" i øyene. Og nå begynner hun altså å ese seg opp fordi det hun startet har spunnet ut av hennes kontroll. Newsflash bitch: Velkommen til den virkelige verden. Her er ikke alt bare fryd og gammen, solskinn og skyfri himmel. Eller spons og megmegmeg over hele linja. CBE krever at andre skal ha et velfungerende moralsk kompass. Kanskje ikke så rart, siden hun selv åpenbart mangler et.
LilleSnupp Skrevet 29. desember 2017 #47033 Skrevet 29. desember 2017 Bøyer meg i hatten over innlegget til @Lafemmemauvaise 16
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 29. desember 2017 Populært innlegg #47034 Skrevet 29. desember 2017 Jeg og! Ikke bare skyter du innertier, du smasher hele blinken. For et dobbeltmoralsk vesen denne bloggeren er. Hun driter daglig i personvernet til ungene, men så snart noen våger å kritisere hennes egne valg, da rykker hun ut for å true/be andre slutte med å påpeke helt det helt åpenbare; de har trukket narrativet helt inn i eventyrland. Andre skal ta privatlivet til ungene hennes på alvor? For ei fjompe. 60
Populært innlegg Lillemini Skrevet 29. desember 2017 Populært innlegg #47035 Skrevet 29. desember 2017 Gavefri jul, når du samtidig legger ut en ny julegenser hver dag i julen? Samt et utall pysjer og julepynt for tusenvis? Julekjoler opp og i mente som aldri blir brukt? Hva i HELVETE er poenget? Å fronte måtehold? Jeg skjønner det ikke. Jeg klarer virkelig ikke å se tanken bak. 89
millemåne1 Skrevet 29. desember 2017 #47036 Skrevet 29. desember 2017 Det verste er at blodfansen hennes helt sikkert hadde tilgitt denne fadesen også. 5
Gjest pelikanen Skrevet 29. desember 2017 #47037 Skrevet 29. desember 2017 6 timer siden, mordi skrev: Dobbeltmoralen lenge leve i frueheimen. Bildet du tenker på? Leste om dette på bloggomtoppbloggerne. Fra har sendt mail ja. Eksponering av barn....som de omtaler så mye. Hun ber de slette saken, noe de etterkommer .Har hun selv slettet? Dobbeltmoralen har et grundog fotfeste. Fru hadde ikke reagert, om dette var feile påstander. Nå skal hun gjøre et nummer ut av dette.
Gjest Anne B Skrevet 29. desember 2017 #47038 Skrevet 29. desember 2017 5 timer siden, Lillemini skrev: Gavefri jul, når du samtidig legger ut en ny julegenser hver dag i julen? Samt et utall pysjer og julepynt for tusenvis? Julekjoler opp og i mente som aldri blir brukt? Hva i HELVETE er poenget? Å fronte måtehold? Jeg skjønner det ikke. Jeg klarer virkelig ikke å se tanken bak. Hun sammenligner seg med en butikk. Leserne vil ha dette men hva hun gjør privat har ikke noen sammenheng og dessuten er bloggen bare blogg og ikke noe mer.... altså ikke en bedrift, eller?
Anna ~ Skrevet 29. desember 2017 #47039 Skrevet 29. desember 2017 10 hours ago, Vitting said: [ToysRus gavepapir] Hva har det med saken å gjøre? Du har ikke publisert et bilde av det på blogg eller instagram med tusenvis av følgere. Poenget er at det er gratis gavepapir i butikken, noe som veldig mange benytter seg av. 2
Fjolleriet Skrevet 29. desember 2017 #47040 Skrevet 29. desember 2017 På Snapchat har CBE nå lagt ut video hvor hun børster håret til eldstejenta. Ikke tilfeldig! 15
Fremhevede innlegg