Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest Anna Nas

Det spørs om CBE ser ironien i sitt åndelige innlegg om gavefri jul. De fleste som praktiserer gavefri jul flytter jo ikke bare gavemottakelsen til alle andre dager i året. De har trolig heller ikke en generelt ekstremmaterialiiatisk livsstil.

Jeg vet ikke helt om hun selv ser hvor lite lekker fråts og kast-livsstilen hennes fremstår, og hvor lite troverdighet hun har som dedikert gavefri, men henne om det. Selv om hun av mange ikke oppleves som troverdig, er selve budskapet ("julens budskap") bra, det skal hun ha.

Endret av Anna Nas
La til et tegn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, bichybible skrev:

Jeg lurer på hvor det ble av innleggene der hun skulle vise huset julepyntet. Kokte de bort i kålen? Alt jeg har lest er hvor fornøyd hun er, og st hun gleder seg til å vise oss det. 

Det jeg lurer mest på er om vi får et glimt av den hvitmalte julebyen, eller om den allerede har funnet veien ut av huset. De gigantiske ananaskonglene kan vi jo nå se i vinduskarmen. ( Kan jo være at de har flere da )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det svar på hvorfor de tidligere julekjolene ikke ble brukt: skikkelig dårlig kvalitet/en ødelagt....ok ...ff..tror jeg på dette? NOPE (kanskje du skulle latt være å vise dem frem på bloggen i så tilfelle... obs, da hadde du kanskje ikke fått betalt for dem, dumme meg)

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Konvall skrev:

Nå er det svar på hvorfor de tidligere julekjolene ikke ble brukt: skikkelig dårlig kvalitet/en ødelagt....ok ...ff..tror jeg på dette? NOPE (kanskje du skulle latt være å vise dem frem på bloggen i så tilfelle... obs, da hadde du kanskje ikke fått betalt for dem, dumme meg)

Hun unngår å svare ang egne kjoler som var såååå elsk over flere innlegg. Svarer bare ang. voksenkjolen til minifotballen.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, formula said:

Det jeg lurer mest på er om vi får et glimt av den hvitmalte julebyen, eller om den allerede har funnet veien ut av huset. De gigantiske ananaskonglene kan vi jo nå se i vinduskarmen. ( Kan jo være at de har flere da )

Julebyen står fortsatt på skjenken/skapet i spisestuen hvor hun satte den opp - img 11

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Hun unngår å svare ang egne kjoler som var såååå elsk over flere innlegg. Svarer bare ang. voksenkjolen til minifotballen.

Savner også svar på det! Det måtte da være 8-10 kjoler? Og ikke en var bra nok til å bruke. Så hun måtte faktisk kjøpe enda en til jul. Jeg blir matt! Kjolen fra Alibaba var av skikkelig dårlig kvalitet :/ .Så overraskende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, formula skrev:

Savner også svar på det! Det måtte da være 8-10 kjoler? Og ikke en var bra nok til å bruke. Så hun måtte faktisk kjøpe enda en til jul. Jeg blir matt! Kjolen fra Alibaba var av skikkelig dårlig kvalitet :/ .Så overraskende.

Svarer frua noen gang på slike spørsmål? Kanskje når griser kan fly. 

For meg fremstår det bare feigt, som med alt annet hun ikke tørr stå for (jf. barneeksponeringen, miljøfiendligheten, dobbeltmoralen, bilderedigeringen, kommentarfeltjukset og the list goes on).

Edit: Glemte det som skjer mest av alt, nemlig alle løgnene som serveres på bloggen. Nå sist med gavefri jul/ut å kjøpe gaver til familien -innleggene, bloggen er kun en blogg/glanset magasin/kjenner ikke meg/sammenligning med butikk uttalelser, kjøpt for egne penger-innleggene i forkant av reklameinnlegg, 20% av overskudd/driftskostnader uttalelser, osv osv

Endret av LilleSnupp
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Konvall skrev:

Det var kjolen til jenta som ble ødelagt. Skjermbilder: https://imgur.com/a/gekzo 

CBE viste som alle vet frem sine favorittkjoler:

Hun har kun brukt en av de i ettertid (som vi har sett): http://www.carolinebergeriksen.no/2017/11/23/julebord-med-venner/ 

Når hun nå får  spørsmål om hvor de kjolene har blitt av, så velger hun altså ikke å svare på det. Tro hvorfor? ;) 

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjentar nesten meg selv nå, men jeg kan ikke forstå at så mange orker å lese bloggen hennes. På meg virker bloggen hennes ut fra det jeg leser her enda mer reklame, skryt av et liv som for meg virker kunstig, trening, kroppsfiksering bla. bla. bla i den duren der. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, loffen skrev:

Gavefri jul? Hva var det i julestrømpen hennes tro? Luft? 

Hun har jo i følge seg selv trent litt så hun har plass til maten i jula, og har dessuten sagt til Min Mote at hun ønsket seg melkesjokolade i julestrømpa. Antar at eventuell melkesjokoladespising er dokumentert på Snap, ellers kan det hende at hun ikke har trent plass til den enda. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sandin skrev:

Hun har jo i følge seg selv trent litt så hun har plass til maten i jula, og har dessuten sagt til Min Mote at hun ønsket seg melkesjokolade i julestrømpa. Antar at eventuell melkesjokoladespising er dokumentert på Snap, ellers kan det hende at hun ikke har trent plass til den enda. 

Har aldri sett at hun faktisk spiser melkesjokolade på snap. Har kun sett at hun knekker av en bit og holder den foran munnen. Mitt stalltips er at hun ikke kan tenke seg å spise noe så usunt, ikke en gang i jula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, formula skrev:

Har aldri sett at hun faktisk spiser melkesjokolade på snap. Har kun sett at hun knekker av en bit og holder den foran munnen. Mitt stalltips er at hun ikke kan tenke seg å spise noe så usunt, ikke en gang i jula.

Tror du har rett i det tipset. Og er man naturlig slank som stadig er blitt hevdet, og godt trent kan man selvfølgelig skeie ut litt uten at det får følger! Det kan tom jeg som nærmer meg 50... Så det er liksom noe med troverdigheten her også, som de fleste andre steder når det gjelder denne bloggen....

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, formula skrev:

Det samme med innlegget om voksen-kakaoen laget av flytende kokesjokolade, baileys og kremfløte, toppet med marsmallows og sjokoladesaus. For ei dame som må løpe ei mil for å få pizzapremie så sier det seg selv at den koppen ble helt ut i vasken når bildetakingen var over.

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loffeliten

Så barnekjolen som ble bestilt fra AliExpress hadde skikkelig dårlig kvalitet og kunne ikke brukes, så utrolig overraskende! Det sa hun fint lite om da hun viste kjolen fram på bloggen - lurer på hvor mange av leserne hennes som ble påvirket til å bestille det samme Kinarælet og som også hev kjolen rett i søpla? Godt jobbet, cbe.no - verden trenger virkelig "influencere" som deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, bichybible skrev:

Jeg lurer på hvor det ble av innleggene der hun skulle vise huset julepyntet. Kokte de bort i kålen? Alt jeg har lest er hvor fornøyd hun er, og st hun gleder seg til å vise oss det. 

Nå er det på plass. Spons herfra til månen. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns instagrammeren piateed (Maria Stavang) sa det så godt og enkelt om 'influencing' her på en reportasje før jul: 'Jeg fikk mange følgere, og kunne nå velge: enten kunne jeg selge betakaroten, eller så kunne jeg hjelpe og gjøre en forskjell for andre'.

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det kommet et innlegg som viser spisestuen før-etter. At den i mellomtiden har vært blå (eller var det minty breeze?) blir naturligvis hoppet galant over. Og Hvor fantastisk nydelig er ikke denne tapeten? Jo, den er lekker, men det ser jo ut som om den har løsnet nederst ved gulvlistene, og er lagt temmelig ujevnt langs dørkarmen. Det føyer seg for såvidt inn i rekken av middelmådig håndtverk, noe som har preget oppussingen av huset hele veien. 

Endret av formula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Asti skrev:

Blogginnlegget "Julaften 2017" inneholder 15 bilder, der det blir vist frem sponsede møbler og strømpestang på 11 av bildene, jfr. https://imgur.com/a/Cy0n2 . Hvorfor merker ikke CBE reklamen sin? 

Raklameinnlegget kom i dag. Julafteninnlegget ligger så nært opptil dette at det bør merkes. 

Stua ble forøvrig veldig lik slik den var før de flyttet inn. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, formula skrev:

Da var det kommet et innlegg som viser spisestuen før-etter. At den i mellomtiden har vært blå (eller var det minty breeze?) blir naturligvis hoppet galant over. Og Hvor fantastisk nydelig er ikke denne tapeten? Jo, den er lekker, men det ser jo ut som om den har løsnet nederst ved gulvlistene, og er lagt temmelig ujevnt langs dørkarmen. Det føyer seg for såvidt inn i rekken av middelmådig håndtverk, noe som har preget oppussingen av huset hele veien. 

Tror kanskje det er en ledning ved gulvlistene :P 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...