princesse Skrevet 24. desember 2017 #46801 Del Skrevet 24. desember 2017 6 timer siden, Morphine&chocolate skrev: krøller dere håret til barna deres? Er det vanlig? Har du hatt eller har du småjenter.. jeg har to og i den alderen som CBE sin eldste er så ville mine gjøre alt jeg foretok meg på badet. Sminke,krøllet hår,føne hår osv. Ser ikke hva som er galt med dette. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 24. desember 2017 #46802 Del Skrevet 24. desember 2017 Bruker rettetang på datteren min når hun skal i bursdag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoolSistah Skrevet 24. desember 2017 #46803 Del Skrevet 24. desember 2017 6 hours ago, princesse said: Nå har folk snakket om alt dette overflod av gaver som paret og mange andre har i jula. Nå velger de og ha en gavefri jul ( usikker om det var både til voksne og barn) men da er jammen det også galt. Når i all verden skal vi som lesere være fornøyd? Denne tråden kan være temmelig negativ iblant. Har man ikke lest her en stund, kan det virke som om alt CBE gjør er galt, og at hun aldri kan vinne uansett. Men jeg forstår jo at det blir sånn, når de positive endringene ofte er -for lite, for sent-. Likevel, hadde det ikke vært en ide å unngå det som nærmer seg smålig kritikk og pirking på detaljer? Gi frua the benefit of the doubt iblant? For trådens rykte sin del, mener jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 24. desember 2017 #46804 Del Skrevet 24. desember 2017 Det er en hårfin grense mellom å være blåøyd og naiv hver gang hun kommer med en tilsynelatende "god ide", og å la tvilen komme henne til gode. For hun har jo bevist gang på gang at disse "gode idene" enten er tatt fra andre, eller skjult reklame. Jeg skjønner godt at folk ikke gidder å late som. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Miranda16 Skrevet 24. desember 2017 Populært innlegg #46805 Del Skrevet 24. desember 2017 (endret) Å vise barna med ryggen til i alle mulige dagligdagse settinger er ikke å skjerming av deres privatliv. Hvem er det de prøver å lure? Barna er en stor del av deres pengemaskin De bildene de publiserer av barna bakfra, med mye retusjering ser uhyggelige ut. Mange av dem minner om barn som er besatt av onde onder i thrillere Endret 24. desember 2017 av Miranda16 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 24. desember 2017 #46806 Del Skrevet 24. desember 2017 58 minutter siden, Miranda16 skrev: Å vise barna med ryggen til i alle mulige dagligdagse settinger er ikke å skjerming av deres privatliv. Hvem er det de prøver å lure? Barna er en stor del av deres pengemaskin De bildene de publiserer av barna bakfra, med mye retusjering ser uhyggelige ut. Mange av dem minner om barn som er besatt av onde onder i thrillere Jeg kunne ikke sagt det bedre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 25. desember 2017 #46807 Del Skrevet 25. desember 2017 6 timer siden, Myrthel skrev: Beklager å si det, men her har du misforstått fullstendig. Diskusjoner blir så dårlige når noen kommer inn og henter ut en kommentar og henger seg opp i akkurat DEN. Det er vel INGEN her som er negativ til at de "velger" å ha gavefri jul til voksne. Diskusjonen går på troverdighet. Det at en blogger som fronter kjøpepress og et sinnsykt overforbruk PLUTSELIG forandrer seg på selveste juleaften blir som å tro på julenissen. Fruen underbygger jo det de aller fleste ser - nemlig at hun er tvers igjennom falsk. Takk! Tilføyer at godheten og de sporadisk velvillig sympatiske, empatiske tankene ikke akkurat gjennomsyrer det velrøktede og svært regisserte - lettere Nord-Koreanske - kommentarfeltet vi er vitne til ellers i året. Noe som sementerer at gänget i Særp ikke akkurat bryr seg nevneverdig om andre enn seg selv og å vinne arrogansekonkurransen i egen kanal. Troverdighet? Ikke spesielt :/ 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endelige Skrevet 25. desember 2017 #46808 Del Skrevet 25. desember 2017 Whisky sour -alkohol på snap igjen. Stakkars frua og god jul. «Arroganse er stolthetens karikatur.» -Noen lærer aldri! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Topptur Skrevet 25. desember 2017 #46809 Del Skrevet 25. desember 2017 3 timer siden, Endelige skrev: Whisky sour -alkohol på snap igjen. Stakkars frua og god jul. «Arroganse er stolthetens karikatur.» -Noen lærer aldri! Det er lov å vise alkohol når det ikke er reklame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vernis Skrevet 25. desember 2017 #46810 Del Skrevet 25. desember 2017 29 minutter siden, Topptur skrev: Det er lov å vise alkohol når det ikke er reklame. Lov, men også veldig unødvendig. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princesse Skrevet 25. desember 2017 #46811 Del Skrevet 25. desember 2017 11 minutter siden, Vernis skrev: Lov, men også veldig unødvendig. Ja det er mye som er unødvendig.. men skjønner ikke at den snap var så ille. Men om hun tok bort teksten så ville det kanskje vært bedre synes du? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vernis Skrevet 25. desember 2017 #46812 Del Skrevet 25. desember 2017 Tja. Det hadde vært ganske åpenbart at det var en drink uansett. Hvorfor ikke vare la være å vise den frem? Det er jul, alkohol i denne høytiden er vanskelig for mange. Hun må gjerne drikke drinken sin, men må den virkelig snappes? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anne B Skrevet 25. desember 2017 #46813 Del Skrevet 25. desember 2017 18 timer siden, nicecar skrev: Jeg synes det ser creepy ut. De viser frem et familiebilde på julaften hvor to av dem sitter med ryggen til. Og resten av bildene med ryggen til. For meg er det veldig creepy og beviser bare at de ikke har skjønt noen ting. Det er nesten verre enn vanlig eksponering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. desember 2017 #46814 Del Skrevet 25. desember 2017 2 timer siden, Topptur skrev: Det er lov å vise alkohol når det ikke er reklame. Neglene hennes er jo sponset.. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endelige Skrevet 25. desember 2017 #46815 Del Skrevet 25. desember 2017 4 timer siden, Topptur skrev: Det er lov å vise alkohol når det ikke er reklame. Mye som er lov som likevel er unødvendig😉 Med så mange lesere som hun har så er det nok noen som gruer seg til jul pga dårlige erfaringer med alkohol og det som skal være en fin julefeiring. Går an å bruke hue LITT noen ganger. Det er poenget. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 25. desember 2017 #46816 Del Skrevet 25. desember 2017 1 time siden, Endelige skrev: Mye som er lov som likevel er unødvendig😉 Med så mange lesere som hun har så er det nok noen som gruer seg til jul pga dårlige erfaringer med alkohol og det som skal være en fin julefeiring. Går an å bruke hue LITT noen ganger. Det er poenget. Så da kan nevnte gruppe ikke se div reklamer i jula heller da,pga omtale/bilder av alkohol? Eller sjekke face.. eller insta.. eller andre SoMe.. Ærlig talt.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 25. desember 2017 #46817 Del Skrevet 25. desember 2017 (endret) 5 timer siden, Anne B skrev: De viser frem et familiebilde på julaften hvor to av dem sitter med ryggen til. Og resten av bildene med ryggen til. For meg er det veldig creepy og beviser bare at de ikke har skjønt noen ting. Det er nesten verre enn vanlig eksponering. Det er samme tanken jeg sitter med selv, skulle tro bildet ble tatt ut fra en skrekkfilm som het noe a la: "Barna som ikke kunne forsvare seg" "Kom datteren min, kom. Så skal vi ta et bilde sammen.. nei kjære deg, du kan ikke se mot kameraet, se mot veggen da ser du finere ut.." Endret 25. desember 2017 av nicecar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konvall Skrevet 25. desember 2017 #46818 Del Skrevet 25. desember 2017 23 timer siden, nicecar skrev: Jeg synes det ser creepy ut. 🤔hm..jeg skjønner ikke dette med creepy? Bildene er et steg videre på at hun kanskje kommer til å fokusere mindre på dem til neste år.? Men jeg synes ikke bildene bakfra kan kalles creepy. Ungene er skjønne, og det jeg tenker meg er at jentene i en naturlig setting kan vises frem. Men uten at det kan trekkes tråder videre til noe som helst reklame rundt dem. Og bare sporadisk visning selvsagt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 25. desember 2017 #46819 Del Skrevet 25. desember 2017 Ser massiv bildebonaza på snap fra the kardashians. Det er så kvalmende for mye. Nå eksponerer ikke de barna så mye med tekst og hva de gjør på hele tiden, dog noe barnereklame blir det. Den glamverden gir meg avsmak. Botox, fillers, stive masker. Overpyntet og man er liksom så glitrendehappy. Minner meg om cbe og co, bortsett fra hun når dem ikke opp. ( snapreklame, følger ingen av dem på snap) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 25. desember 2017 #46820 Del Skrevet 25. desember 2017 Minner meg om the shining 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg